Kamalimmat paukut

  • 133 692
  • 347

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin. Nostanpa tämän ketjun esiin, koska olen mielessäni kehittänyt loistavan drinkin. En vielä ole tätä tarjonnut kenellekään, mutta ehkäpä sitten Jatkis-miittingissä jollekin...

Hyssälä, 0.5 l

0.33l olut
loput vettä
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hot shot on hirvittävää moskaa.
Joskus vuosia sitten tuli vedettyä tuolla Savon sydämessä kunnon tuubat kyseisillä paukuilla. (Ei kai nyt kukaan Savossa viitsi selvänä olla? Edes savolaiset...)
Krapula oli jotain uskomatonta, makasin lattialla ämpärin vieressä ja pidin lattiasta kiinni. Sen jälkeen ei ole maistunut mikään paukku missä on kahvia tai kermavaahtoa. Eipä toisaalta taida mikään suuri vahinko olla.
Teininä juotiin Pisang Ambonia (?) ja appelsiinimehua. Huhhuh. En suosittele sitäkään.
 

sweeney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Disneyland;

2cl rommia
2cl tequilaa
ja lasi täyteen sprite limonaadia
... sitten vain nautiskelemaan
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
****** ******

2 cl Absinttia
2 cl Salmiakkikossua
loppulasiin jaffaa

näyttää ******lta ja maistuu ******lta
 

tigger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Baileysin porvoonmitalla huiviin mutta
ÄLÄ nielaise, perään limemehua ja
jää odottamaan reaktiota.

kantaa muuten nimeä blowjob, lontoota
osavaat voivat arvata metamorfoosin
tuloksen...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti tigger
Baileysin porvoonmitalla huiviin mutta
ÄLÄ nielaise, perään limemehua ja
jää odottamaan reaktiota.

kantaa muuten nimeä blowjob, lontoota
osavaat voivat arvata metamorfoosin
tuloksen...

Kuulemma suihinottajan kosto tuon nimi on ollut useasti.
Keksitty kostona miehille. Yhteneväisyyttä voi jokainen sitten miettiä...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Viestin lähetti uljas
Huikkaamalla ravintelin tiskillä "talon vahvin paukku" olen saanut mitä hirveimmän makuisen keitoksen

Et varmaan muista mitä sisälsi, vai?
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Viestin lähetti tigger

kantaa muuten nimeä blowjob

Ei muuten kanna. Ainakaan ulkomailla
Blowjob
Kahlua 2cl
Vodka 2cl
Murskattua banaania
Maitoa

On muuten hyvää, niinku banaanipirtelöä...
 

Miguel

Jäsen
Viiime juhannusviikolla homma karkasi lapasesta jo torstai-iltana. Eräs pitkästä aikaa näkemäni tuttava halusi testata turnauskestävyyttäni tarjoamalla aika reilusti paukkuja loppuillasta. Ihan kuin en olisi jo omasta takaa ehtinyt tankata riittävästi... Hieman ennen valomerkkiä tämän tuttavan kaveri kantoi kortensa kekoon ja tarjosi meikäläiselle Niskalaukaus-nimeä kantavan paukun. Shotin sisältö tosin oli eri kuin tässä ketjussa on mainttu: Kossua ja Jägermeisteria. Pahaa oli, mutta sisällä pysyi. Vaan ei se mitään, tuttava halusi iskeä vielä viimeisen niitin ennen tarjoilun päättymistä. Grogilasin sisältöä (silläkään kertaa) kerrottu minulle etukäteen. Aika ärhäkästi iski, nimittäin Strohin ja minttuviinan sekoitus. Alas meni juuri ja juuri, mutta varttia myöhemmin kämpillä tuli melkoisen pitkä juttutuokio posliinijumalan kanssa.

Lähes kaikki kolapohjaiset viinasekoitukset menevät vain vaivoin kurkustani alas: rommikola, jalluikola, kola+kirkas viina, jne. Ei kiitos. Tämä lienee perua siitä, että muinoin tuli barbaarisesti juotua yksi jos toinenkin viskikola. Aluksi maistui hyvältä, mutta jossain vaiheessa raja ylittyi ja traumat jäivät. Long Island Ice Tea sentään putoaa hyvin. Ja toimii.

Sitten vielä yksi suositeltava cocktail, joka kantaa nimeä sementti. Kehittäjää en tiedä, mutta Lahden Torvi-ravintolassa juoma on tullut tietoisuuteni. Sielläkin vain yksi baarimikko tietää reseptin, enkä ole tavannut muita ravintolatyöntekijöitä, jotka olisivat kyseisestä paukusta kuulleet. Siihen tulee:

- 2 cl salmiakkikossua
- 2 cl kaakaolikööriä
- maitoa

Moni baarimikko on katsonut minua epäuskoisena, kun olen nuo ainekset luetellut. Mutta namia se on.
 

miklis

Jäsen
Viestin lähetti Miguel
...Aika ärhäkästi iski, nimittäin Strohin ja minttuviinan sekoitus....
Heh, tuota olen kiskonut nimellä V8. Oikeastaan tuo on ihan hyvää...

Toisesta päästä on sitten jäänyt meleen paukku nimeltään Myrkky. Sisällöstä ei ole muistikuvaa, mutta sen muistan, että oli nimensä veroinen.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Sukellusvene

Olut + viski juttuja on useita. Tuopillinen olutta ja siihen 4cl viskiä niin saat lekan (sledgehammer) mutta jos viski on shottilasissa silleen jänskästi ylösalaisin tuopissa ja tuoppi täytetään oluella sat uppotukin ja jos tuopiin pudotat shottilasin (viskillä täytettynä) saat syvyyspommin tai sukellusveneen. Sit on tietysti ydinsukellus vene. Se on tuoppi viskiä johon pudotetaan shottilasillinen olutta. Nopeasti huiviin ja voi liukua sumuun.
 

Rize

Jäsen
Tiedä sitten olenko ainoa, mutta GT (Gin Tonic) on hirveän makuinen drinkki. Sekä Tonic-vesi että Gin ovat erikseenkin tarpeeksi kamalia.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Viestin lähetti grace
Onkohan seuraava "herkku" jo esiintynyt täällä:

4cl vodkaa + tabascoa "loraus" = HEAVY METAL
Tunnetaan myös nimellä jälkipoltin.

Viestin lähetti Rize
Tiedä sitten olenko ainoa, mutta GT (Gin Tonic) on hirveän makuinen drinkki. Sekä Tonic-vesi että Gin ovat erikseenkin tarpeeksi kamalia.

Makuasioista ei voi kuin kiistellä. GT on mitä mainioin drinkki, maistuu ihan milloin vain. Aamiaiseksi menee hyvin, eikä kukaan katso kieroon jos tilaat lounaan yhteydessa GT:n. GT maistuu myös kauheessa tuubassa myöhään yöllä. Gineissakin on eroa, omasta miellesta Gordons ja Beefeater on kamalia mutta Bombay Blue Saphire on nannaa. Scheppes on sitten ainut tonic-vesi jota kannattaa käyttää ja ei missään tapauksessa light versiota.
Espanjastakin tulee hyvää giniä, nimittäin Larios. Siitä ei tule kankkusta vaikka kittais kuinka paljon, ei ainakaan viimeksi kanarialla tullut viikkoon.
Jos tarpeeksi kittaa voi parin päivän päästä lopettaa dödön käytön kun gini puskee ihon läpi :)
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Puoli litraa 60% Finlandiaa ja loraus spriteä.
Lämpö virtaa miellyttävästi kehossa.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kaverin syntymäpäivän kunniaksi tilasimme sankarille "hirveimmän makuisimman paukun, mitä tässä baarissa on ikinä tilattu." Tarjoilijattarella ei kestänyt kahta sekuntia kauempaa, ennen kun muisti, mikä kyseinen paukku oli:

Tabasco-Vodka (eli juuri tuo mainittu "jälkipoltin" tai "heavy metal")

Kaveri huitaisi sen huiviin ja kosti sitten meille muille tilaamalla kaikille samanlaiset.

Sain vittumaisimman mahdollisen hikan, joka ei onneksi kestänyt kuin 15 minuuttia. Ja sen shotin maku oli aivan käsittämättömän hirveä.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viestin lähetti Miguel
Moni baarimikko on katsonut minua epäuskoisena, kun olen nuo ainekset luetellut. Mutta namia se on.

Minua on moni baarimikko katsonut epäuskoisena, kun olen tilannut Jägertonicin. Aika moni sen toki tietää, mutta harva tykkää. Omasta mielestäni JT on kaikkien drinkkien kuningas.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Viestin lähetti grace
Onkohan seuraava "herkku" jo esiintynyt täällä:

4cl vodkaa + tabascoa "loraus" = HEAVY METAL


Viestin lähetti #3
Tunnetaan myös nimellä jälkipoltin.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä ja yksi niistä on head shot.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Onko olemassa Puuha-Pete drinksua? Oma versio on seuraava: Paljon viinaa ja sitten ananas limsaa sen verran kun huvittaa, maun mukaan. Ja tämä on kyllä väärä ketju, on meinaan helevetin hyvää--
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös