Oberstdorfin MM-hiihtojen liveseuranta

  • 219 617
  • 4 884

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ihan sama oliko kontaktia vai ei. Bolshu olisi ollut korkeintaan hopealla. Voittajan nopeus loppusuoralla oli aivan omaa luokkaansa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
No eivätköhän ne lapset vitun opi ilman Iivoakin. Samaten arvostan häntä.

Saattaa olla, että meillä olen itse toiminut lasten opettajana. Oppisivat käyttäytymään niin ei tarvitsisi opettaa.
 

Ralph

Jäsen
Eihän Kläboa tulla hylkäämään, mutta silti, vaikka tulisi niin Iversen voittaisi mestaruuden ja Bolshunov tai Venäjä ei hyötyisi mitään. Bolshunov on kuitenkin näitä, joille vain voitto kelpaa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vittu mikä turisti Hyvärinen. Jätkä kattelee vaan maisemia maaliin tullessa
 

Barney

Jäsen
Perttu oli jättänyt sitten Laurin hiihtämään yksin. Ei kaveria noin jätetä laturetkellä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mut nyt roheveelliset naamariin ja eikun Kurikan tasatyöntö-oppiin.

Jottahan kun sitä rytkääseee takamatkahalta niin ei Norojan poikaha meneht ohitte lhoppusuoralah sathi joku vanaajalaanje
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No eivätköhän ne lapset vitun opi ilman Iivoakin. Samaten arvostan häntä.

Näin minäkin olen kuvitellut. Kavereilta minä opin pahat sanat, vaikkakin ensimmäisen kerran kiroilin, kun seitsemän vanhana vuoden 87 MM-hiihtojen jälkeen leikin kaverini kanssa leikkiä, missä hän heitti havuja ja minä huusin perkeleet. Hiihtäjiltä sekin opittiin. :)

Oli kyllä tietyllä tapaa koskettava haastattelu. Harvoin näkee tuollaista pettymystä, mutta silti sai ihan kohtuulliset kommentit. Arvostus vain nousi.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Pitäisi vissiin hiihtää 150 km, niin ehkä rintterit eivät voittaisi.
 

MegaForce

Jäsen
Onhan tämä aivan kauheeta Norjan ylivoimaa. Kisojen mitalitaulukossa Norja voitti koko muun maailman. Norjan mestaruuskisat voisi ihan hyvin olla maailmanmestaruuskisat.

Norja
13 | 12 | 6

Muu maailma
11 | 12 | 18
Norja tätä sirkusta rahoittaa ja heidän systemaattinen dopingohjelma toimii, eikä poliittisia pakotteita ole. Ja kun hiihtotähti kärähtää, niin koko kansakunta sekä media puolustaa. Hieman epäreilut jaot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös