Tina Nordström

  • 12 411
  • 41

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tämä ruotsalainen tv-kokki ansaitsee ehdottomasti oman topicin.
Onhan tällä palstalla jo aikaisemmin ollutkin juttua Tinasta muissa yhteyksissä (kuten esim. Jatkoajan Kesätyttökisassa, jossa te palstalaiset äänestitte Tinan komeasti sijalle 4).

Skånen murretta hauskasti puhuva kaunis vaalea nainen on hurmannut kotimaansa lisäksi myös suomalaiset tv-katsojat välittömällä esiintymisellään. Moni raavas mies huomaa olevansa kade tämän ohjelman miesjuontajalle Tomas Tengbylle - moni kun haluaisi Tomasin paikalle Tinan keittiöön.
Jännä juttu sinänsä, että tässä todellakin on tv:n kokkausohjelma miesten mieleen. Tosin moni Tinan proggista katsova äijänkutale sattaa todeta, että "jaa, tehdäänks siinä ruokaakin?". Fakta homma nääs on se, että monen mielestä Tina suorastaan säteilee tyttömäistä - sellaista puhtoista ruotsalaista sex-appealia. Kun tuo nainen osaa vielä kokatakin, niin soppa miehen sydämeen on valmis. Tosin monet myös ihmettelevät näiden Tinan valmistamien sörsseleiden terveysvaikutuksia - Tina kun näyttää aika suruttomasti lataavaan kattilaan/paistinpannuun ihan oikeaa voita ja raakaa merisuolaa.
Noh, "pitää syödä hyvin, että jaksaa".

Missä lie Tina viettänyt viimeisimmän lomansa? Nimittäin nainen ilmestyi tv-ruutuun pari viikkoa sitten todella kauniisti ruskettuneena - oljen vaaleat hiukset kivasti ponnarille sidottuina.
Muuten, reilu vuosi sitten eräässä ohjelman jaksossa Tinalla oli musta nahkainen minihame! Siis olipas henkeä salpaavaa nähtävää silloin se hänen häärimisensä ja kumartelunsa siellä keittiössä! Kaiken lisäksi silloin Tina valmisti jotakin uuniruokaa ja se uunin luukku oli melkein lattian rajassa - naisen piti kumartaa TODELLA syvään... ooooh.

Tämä ketjun aloitus meni nyt hieman ohi ruåtsalaisista ruokasepteistä kokin ihanan ulkomuodon takia, mutta eiköhän tässä ajanmittaan sapuskoistakin tule asiaa.

edit: lopuksi vielä karmea paljastus - Tina on 30-vuotias, joten eiköhän hän kohtapuoliin häviä tv-ruudusta lapsentekoon. Nyyh.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
No kyllähän tuota show'ta ihan ilokseen katsoo. Tuppaa se ruuan valmistumisen seuraaminen jäämään sattuneestä syystä vähän vähemmälle... Ainoa miinus minusta on se murre, kuulostaa jotenkin epänaiselliselta... tai joltain. Mutta kyllä tuo ohjelma minulta saa ainakin kiitettävän arvosanan.

Huomasin muuten saman asian: kyllä Tina aika huoletta käyttää voita ja suolaa. En osaa sanoa että kuinka paljon mahtaa kokki syödä omia soppiaan kun vartalo on niin tiukassa kunnossa...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Rusketus tuli solariumista Knullaholmissa sijaitsevassa kesäasunnossani...samaisessa solariumhuoneessa harjoittelimme myös lapsentekoa. Muistaakseni.

Mainitsemasi Tinan murre saa kaikki viimeisetkin kouluaikojen vastenmieliset tunteet naapurinmaamme kieltä kohtaan karisemaan. Mieti vain kun mamma kuiskuttaisi sitä korvaan.

Ansaitsee ehdottomasti oman ketjunsa, etenkin jos sillä Aamu-tv:n urheilumuijallakin (Inka Henelius tai jotain) oli omansa. Ei nyt ruveta sotimaan mutta hän ei ihan samalla tapaa ketjua ansaitse kuten Tina...

Tina Nordström - hänen ohjelmaansa katsoessani toteaisin ennemminkin "vaikeaa kirjoittaa Jatkoaikaan yhdellä kädellä"

Kippis.

EDIT: "sure beats the hell out of Teija Sopanen"
 
Viimeksi muokattu:

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti Predator
Tämä ruotsalainen tv-kokki ansaitsee ehdottomasti oman topicin.

Oikein avattu.

Televisiostahan ei omasta mielestäni tule mitään sen täydellisempää ruokaohjelmaa, kuin Tinan keittiössä. Ja vieläpä kahdesti viikossa. Ja se Tinan puhuma murre, se on jotain ainutlaatuista. Ruotsin kielestä en liiemmin pidä, mutta tuo murre on mukavaa kuunneltavaa.

Tinalta on ilmestynyt ilmeisesti kolme keittokirjaa:

http://www.ruokakirjat.com/index.php?id=4454

Ruokaohjeita löytyy mm. alla olevasta linkistä:

http://www.yle.fi/tv2/reseptit.php
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Löytyykö tästä tädistä tai ohjelmasta jonkinlaista nettiversiota ? Minä kun en pitkään aikaan ole päässyt tätä ruoan valmistusta seuraamaan ja tokihan olen kiinnostunut kaikesta ruokaan liittyvästä.

Ps. älkää lähettäkö reseptejä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
SVT:llä on jonkinlaiset ohjelman kotisivut jossa bozik voi Tinaan tutustua.

Tuosta Tinan murteesta sen verran, että sehän ei onneksi ihan raakaa Skånen murretta ole, taitaa olla enemmänkin sellaista Helsingborgin alueen murretta johon sopivasti vähän göteborskaa tarttunut. Onneksi näin, muuten siitä ei ymmärtäisi juuri mitään.

Hauska kommentti tekijätiimiltä on, että Tina on kuulemma todella huono leipomaan ja hänen leivonnaisensa jää yleensä syömättä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Gags


Tuosta Tinan murteesta sen verran, että sehän ei onneksi ihan raakaa Skånen murretta ole, taitaa olla enemmänkin sellaista Helsingborgin alueen murretta johon sopivasti vähän göteborskaa tarttunut. Onneksi näin, muuten siitä ei ymmärtäisi juuri mitään.


Ovelaa on myös se, että halutessaan Tina pystyy puhumaan hyvinkin puhdasta kirjakieltä. Tästä saatiin todiste, kun hän oli vieraana siinä sunnuntain Strömsjö (tai jotakin sinne päin), ohjelmassa. Tina siinä otti suihin .... ööö, siis söi ekan kerran elämässään suomalaista karjalanpiirakkaa munavoilla.
Hän huvittuneena totesi, että näköjään riisipuuro ruisleivällä ympäröitynä ja kananmuna sopivat hyvin yhteen...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tack Gags, kyllähän kerkesin tähän Tinaan tutustua jo aikaisemmin. Nyt vaan kun hänelle omistettiin oma ketju niin huomasin, kuinka paljon kaipaankaan ruotsinkielistä kokkiohjelmaa. Täytyy illlalla kotosalla tutustua sivuilta löytyviin uusin resepteihin.

Jos/kun ohjelman tuottajat tätä ketjua lukevat, niin minä voin tulla syömään niitä Tinan leipomia tuotteita. Olen kaikkiruokainen otus ja muutoinkin hyvä syömään.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Aargh... minuun osui

Tina on Ruåtsin Arja-täti, ei siitä mihinkään päästä. Luonnollisen kaunis, ei-anorektinen nainen, jolta sköynskä vielä surahtaa hauskasti. Upea näky joka kaiketi osaa kokatakin - en ole niinkään sitä puolta seuraillut.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
kyllä vaan

On se masamankin alkanut kokkailemaan innolla... Parasta on, että ohjelmaa voipi katsoa täysin vailla kieroutuneita katseita, koska jos kuola valuu niin voi aina selittää, että on niin maan perusteellisen herkullisen näköisiä "palleroita"!


Ilman muuta kuuluu saada jonkin sortin emma/jussi patsas....
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tina näytti taas ihanan rusketuksensa lisäksi aivan ihme tsembalon.
Kyseessä oli sellainen tyypillinen peltinen säilykepurkki. Se purkki tällä kertaa sisälsi maitoa, josta on melkein kaikki vesi poistettu - se siis oli koostumukseltaan melko "jugurttimaista" valkoista mönjää - Tina avasi yhden purnukan malliksi tv:n katsojille.
MUTTA sitten Tina laittoi Toisen avaamattoman säilykepurkin kiehuvaa vettä täynnä olevaan kattilaan ja antoi sen purkin muhia siellä kiehuvassa vedessä KOLME TUNTIA!

Sitten tuli aika nostaa kärsineen näköinen peltipurkki vedestä pois kolmen tunnin porisemisen jälkeen.
Sitten Tina varovaisesti tökkäsi purkin kanteen purkinavaajan terän (joskus kuulemma purkki on tuossa vaiheessa jopa räjähtänyt äkkinäisen paineen laskemisen takia) - kuului ja NÄKYI voimakas nestesuiku. Sitten Tina kiersi auki koko purnukan kannen - ja kas kummaa, mitä sieltä löytyikään!
Sieltä löytyi ruskeata, marmeladinomaista tahnaa - TSINUSKIA!

Minä en tätä ymmärrä ollenkaan, koska käsittääkseni tuohon purkkiin säilyttyyn maitoon EI VOI kehittyä edes tässä ihmeellisessä keittämisoperaatiossa sokeria?
Kuitenkin Tinan mukaan tuo seos on valmista MAKEATA tsinuskia ilman mitään sokerin lisäystä.

Oli miten oli, mutta on se niin ovelan söpösti sexy, vaikka ehkä unohtaa mainita sokerin lisäämisen tsinuskin kohdallaaa...
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Viestin lähetti Predator
Oli miten oli, mutta on se niin ovelan söpösti sexy, vaikka ehkä unohtaa mainita sokerin lisäämisen tsinuskin kohdallaaa...
Ehkä se on itse niin makea, ettei tsinuskikaan tarvitse lisää sokeria. Muistapa siis, ettei tekemäsi tsinuski ole välttämättä yhtä herkullista.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Vesuri
Ehkä se on itse niin makea, ettei tsinuskikaan tarvitse lisää sokeria. Muistapa siis, ettei tekemäsi tsinuski ole välttämättä yhtä herkullista.

No niin, taas päästiin "asian" ytimeen, kai?

Minä itse en viitsi edes ruveta moiseen säilykepurkin keittämisralliin, ihan jo siitäkin syystä jos se purkitettu "maitolataus" sattuu räjähtämään silmille - ei kai mikään vakuutusyhtiö korvaa tuolla tavalla aiheutunutta vahinkoa?
Mutta jos Tina itse tulisi minulle kokkailemaan, silloin kun oma vaimo on onnistuneesti ns. harhautettu, niin minä toki kokeilisin ihan mitä vaan. Saattaisi mennä Tinan kaa, kynttilän valossa nautittuna, jopa skånelainen hapansilakka alas meikäläisen pötsiin.

Ehkä?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Olisiko aika ryhtyä suunnittelemaan kolehdin keruuta ja hankkia Tina kokkaamaan senioreiden iltaan. Kukaan ei varmaankaan malttaisi sammua Tinan kokkaillessa noita makeita herkkujaan skånelaisen liverryksensä säestyksellä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Vesuri
Olisiko aika ryhtyä suunnittelemaan kolehdin keruuta ja hankkia Tina kokkaamaan senioreiden iltaan. Kukaan ei varmaankaan malttaisi sammua Tinan kokkaillessa noita makeita herkkujaan skånelaisen liverryksensä säestyksellä.

Erittäin hyvin huomattu!

Minä kuitenkin pahaa pelkään, että ei meidän Seni-Orien rahat riittäisi Tinan palkkaamiseen. Ja tuo "live-kokin" läsnäolo tekisi homman vieläkin vaikeammaksi, niinkuin sen meidän Seni-Orien TapaamisKapakan suhteen. Ensinnäkin, Tina tarvitsisi aikas hulppean keittiön tehdäkseen niitä kuuluisia sörsseleitään?
Toisaalta taas, jos Tina itse sinne meidän miitinkiin tulisi ihan livenä, en minä niin kaunista svedumuijjaa kehtaisi viedä kyökin puolelle ollenkaan, minä varastaisin tuon ihanan naisen itselleni ja siten me menisimme alasti apilapeltoon piehtaroimaan.

Joku vois hoitaa siitä pellosta ampparit veks.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Aioit sitten hyppiä kukkona tunkiolla ja omia tuon ihanan tipusen kokonaan itsellesi. Ei sinänsä mitään uutta. Näinhän tässä maailmassa toimitaan.

Amppareiden häätö ei muuten auta, koska hyönteisketjussa esille tulleet perskärpäset hyökkäävät johdollani häiritsemään privaattikokkaustanne.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Predator

Sitten Tina varovaisesti tökkäsi purkin kanteen purkinavaajan terän (joskus kuulemma purkki on tuossa vaiheessa jopa räjähtänyt äkkinäisen paineen laskemisen takia) - kuului ja NÄKYI voimakas nestesuiku. .

Tässä kohtaa oma mielikuvitukseni tekee skånelaisen yllätyksen ja heittäytyy ajattelemaan miltä näyttäisi, kun tuo kermautunut suihku kohdistuisi Tinan huulille, poskipäille ja etuhiuksille, josta hän sen kielellä ja osin sormillaan uittaisi huuliensa väliin.... kohtaus on hidastettu ja olen sen katsonut moneen kertaan.

Sitä paitsi olisin mielelläni pitänyt Tinan omana tietonani vastedeskin. Paheksun tällaista yleistä ketjua, jolla käy kuka tahansa ja ties millä moraalilla. Niin että kiitos vaan saatana!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Yläpesä
Tässä kohtaa oma mielikuvitukseni tekee skånelaisen yllätyksen ja heittäytyy ajattelemaan miltä näyttäisi, kun tuo kermautunut suihku kohdistuisi Tinan huulille, poskipäille ja etuhiuksille, josta hän sen kielellä ja osin sormillaan uittaisi huuliensa väliin.... kohtaus on hidastettu ja olen sen katsonut moneen kertaan.

OOH ER MISSUS!

I've got my cock out!

(ulkoilutan kukkoa)
 
K

kangaroo

Ohhoh, jopas sedät ovat intoutuneet ja täällä aletaan päästä itse asiaan. Vähän vielä lisää mielikuvitusta, niin meno on kuin kuuluisalla pimppiköörillä keskustelupalstan kuumana kesänä 2002. Milloinkahan moderaattorien suurennuslasi suuntautuu lähemmin tarkastelemaan tätä moraalitonta menoa..

Tina on kyllä muuten itse ihanuus, joten ilmankos hän saa setien mielikuvituksen liikkeelle.. Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi nuolaisemaan ylimääräiset tsinuskit.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Muisttakseni tää Tina asuu kimpassa jonkun hikisin äijän kanssa. Mutta eikös sellainen sanonta ole ettei se ole este vaan hidaste. Äkkiä vaan ruotsin kielen preppauskurssille
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Viestin lähetti kangaroo
Ohhoh, jopas sedät ovat intoutuneet ja täällä aletaan päästä itse asiaan. Vähän vielä lisää mielikuvitusta, niin meno on kuin kuuluisalla pimppiköörillä keskustelupalstan kuumana kesänä 2002. Milloinkahan moderaattorien suurennuslasi suuntautuu lähemmin tarkastelemaan tätä moraalitonta menoa..

Tina on kyllä muuten itse ihanuus, joten ilmankos hän saa setien mielikuvituksen liikkeelle.. Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi nuolaisemaan ylimääräiset tsinuskit.
Vaaratonta jutustelua. Alkaa paikat olla jo siinä kunnossa, että seksuaaliset kokemukset rajoittuvat lähinnä tuhmien jutteluun ja vanhojen muisteluun.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
No niin! Ilmoittaudun joukkoon tummaan ilman, että olisi mitään sisällökästä lisättävää tähän ketjuun. Nina on vaan niin ihana! Ja tästähän ty ei ole kovin mielissään. Jonkun aikaa hän luuli, että kuolaan Ninan antimia... siis safkoja, mutta pian jäin kiinni. Eihän se emäntä mikään missi ole, mutta se on vaan niin kiva hymyillessään isoilla talttahampaillaan. No pullantuoksuista olenkin sitten Nina tunnustuksen jälkeen saanut nauttia ty:n taholta siinä määrin, että kk:ssa nousi paino 3 kg, yeah!

Jag tyckar om Tinas Munkkar!
 
Viimeksi muokattu:

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Niilo
Äkkiä vaan ruotsin kielen preppauskurssille
Ja paskanmarjat. Jos ei Tinalle raavaan suomalaisen miehen kieli kelpaa, niin sitten sen täytyy olla naisiinpäin.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Jos Tina tykkää, että sen suklaata nuollaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös