La 2.2.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 38 964
  • 541

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä tässä mietin tulevia kevään MM kisoja. Voisko Suomi pärjätä Kärppien joukkueella. Ulkomaalaiset tietenki täytyy korvata mutta muuten sellaisenaan MM joukkueeksi. Mitäs mieltä olette että pärjäiskö Suomi Kärppien joukkueella MM kisoissa
Ei pärjää.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Mä tässä mietin tulevia kevään MM kisoja. Voisko Suomi pärjätä Kärppien joukkueella. Ulkomaalaiset tietenki täytyy korvata mutta muuten sellaisenaan MM joukkueeksi. Mitäs mieltä olette että pärjäiskö Suomi Kärppien joukkueella MM kisoissa
Joo, voittais maailmanmestaruuden. TPS ei.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Petr Tenkrat teki paluun Kärppiin 2003 marraskuussa oltuaan Venäjällä alkukauden. 7600(100%) katsojaa SaiPaa vastaan *lauantaina. Tänään Jussi Jokinen 15 vuoden jälkeen takaisin Kärppiin, hikiset 6200 katsojaa, lähes sama mikä ilman Jokisen paluuta. Ajat muuttuu.

e. *tiistaina!
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mä tässä mietin tulevia kevään MM kisoja. Voisko Suomi pärjätä Kärppien joukkueella. Ulkomaalaiset tietenki täytyy korvata mutta muuten sellaisenaan MM joukkueeksi. Mitäs mieltä olette että pärjäiskö Suomi Kärppien joukkueella MM kisoissa
Eihän sillä pärjätä edes CHL:ssä. :D
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä tässä mietin tulevia kevään MM kisoja. Voisko Suomi pärjätä Kärppien joukkueella. Ulkomaalaiset tietenki täytyy korvata mutta muuten sellaisenaan MM joukkueeksi. Mitäs mieltä olette että pärjäiskö Suomi Kärppien joukkueella MM kisoissa
Ei pärjäis.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Petr Tenkrat teki paluun Kärppiin 2003 marraskuussa oltuaan Venäjällä alkukauden. 7600(100%) katsojaa SaiPaa vastaan lauantaina. Tänään Jussi Jokinen 15 vuoden jälkeen takaisin Kärppiin, hikiset 6200 katsojaa, lähes sama mikä ilman Jokisen paluuta. Ajat muuttuu.

Eikö halliin mahdu 6200-6400 nykyään ku siellä on se remppa menossa? Aika täynnä mahtaa olla halli.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Petr Tenkrat teki paluun Kärppiin 2003 marraskuussa oltuaan Venäjällä alkukauden. 7600(100%) katsojaa SaiPaa vastaan *lauantaina. Tänään Jussi Jokinen 15 vuoden jälkeen takaisin Kärppiin, hikiset 6200 katsojaa, lähes sama mikä ilman Jokisen paluuta. Ajat muuttuu.

e. *tiistaina!

Ajat muuttuu ja hallit pienenee
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Okei okei. Kunhan heitin tollaisen ajatuksen ihan sillä perusteella kun katsoo sarjataulukkoa ja tämän illan tuloksia. Yliarvioin ilmeisesti liigan tasoa ja pahasti :D
 

Marlboro

Jäsen
Petr Tenkrat teki paluun Kärppiin 2003 marraskuussa oltuaan Venäjällä alkukauden. 7600(100%) katsojaa SaiPaa vastaan *lauantaina. Tänään Jussi Jokinen 15 vuoden jälkeen takaisin Kärppiin, hikiset 6200 katsojaa, lähes sama mikä ilman Jokisen paluuta. Ajat muuttuu.

e. *tiistaina!
Jep, kapasiteetit muuttuu.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Mä tässä mietin tulevia kevään MM kisoja. Voisko Suomi pärjätä Kärppien joukkueella. Ulkomaalaiset tietenki täytyy korvata mutta muuten sellaisenaan MM joukkueeksi. Mitäs mieltä olette että pärjäiskö Suomi Kärppien joukkueella MM kisoissa

Ei pärjäisi
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Reps Tapparan av-pelaaja tekee oman maalin :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös