Päivän paha tekosi

  • 22 109
  • 87

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Istuskelin tänään paikallisessa kauppakeskuksessa selaillen puhelintani. Huomasin, että viereeni istahti joku juoppo, joka sönkötti mulle jotain mihin en kiinnittänyt mitään huomiota, kunnes kuulin hänen sanovan: "saanko sanoa sulle yhden jutun?"
Vastasin hänelle tylysti: "et, sillä mun täytyy jatkaa nyt matkaa" ja jatkoin siis matkaani. Hän huuteli perääni mm: "haista sinä vittu" ja "vitun kyrpä" tai jotain vastaavaa.

Pahoitin tänään siis jonkun juopon mielen ja lisäksi tein päätelmän, että tämä juoppo oli juoppo. Olen siis paha.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ihan piruuttani pidin autoa tyhjäkäynnillä monta minuuttia, kun raapin jäätä tuulilasista.
Eikös se näin kannata tehdäkin, ainakin kovemmilla pakkasilla. Moottori saa hetken lämmetä ennen tosiajoa, ja kun sivuikkunoista aloittaa, niin tuulilasista lähtee jo jäätkin helpommalla.

Itse sanoin tänään pomolle tulevani auttamaan niin pian kuin pääsen, mutta oikeasti keitin vielä kahvit ja joinkin niitä tarpeettoman pitkään, ennen kuin ehdin.
 

sinikettu

Jäsen
En antanut mummolle paikkaa bussissa. Ei hän toisaalta sitä kysynytkään. Koska muuallakin oli kymmeniä vapaita paikkoja. En olisi toisaalta antanutkaan, vaikka olisi kysynyt. Hommatkoon mummo omat paikkansa. Perkele.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
En antanut mummolle paikkaa bussissa. Ei hän toisaalta sitä kysynytkään. Koska muuallakin oli kymmeniä vapaita paikkoja. En olisi toisaalta antanutkaan, vaikka olisi kysynyt. Hommatkoon mummo omat paikkansa. Perkele.
Tähän kammottavan pahaan tekoon liittyen, niin tänään keski-ikäinen nainen hapan ilme kasvoillaan istui bussissa käytävän puolella. Pahat mielessä tungin istumaan tyhjälle ikkunapaikalle. Naisen ilme senkuin happani pahasta teostani, sillä muualla oli vapaitakin paikkoja.
 

Stigu

Jäsen
Heräsin eilen maaseudulla kauppakeskuksen edustalta ja menin kohmeisena sinne sisään ja istahdin hieman väsähtäneenä ja huonossa hapessa penkille. Ajantajun puuteessa kyselin vieressä olevalta kaverilta kelloa, mutta tämä urpo ei vastannut mitään, joten kysäisin aika kuuluvalla äänellä että saanko sanoa sulle yhden jutun. Tämä runkkari sanoi todella tylysti, että et sillä mun täytyy jatkaa matkaa. Huusin perään että haista sinä vittu.

Siitäs sai. Ei tullut edes paha mieli.
 

sinikettu

Jäsen
Tähän kammottavan pahaan tekoon liittyen, niin tänään keski-ikäinen nainen hapan ilme kasvoillaan istui bussissa käytävän puolella. Pahat mielessä tungin istumaan tyhjälle ikkunapaikalle. Naisen ilme senkuin happani pahasta teostani, sillä muualla oli vapaitakin paikkoja.
Kunnioitan tekoa. Bussissa on aina hyvä tehdä olot mahdollisimman vittumaiseksi muille matkustajille.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tähän kammottavan pahaan tekoon liittyen, niin tänään keski-ikäinen nainen hapan ilme kasvoillaan istui bussissa käytävän puolella. Pahat mielessä tungin istumaan tyhjälle ikkunapaikalle. Naisen ilme senkuin happani pahasta teostani, sillä muualla oli vapaitakin paikkoja.
Kai nyt vielä jaarittelit perään jotain? Me suomalaiset kun rakastetaan puhua ventovieraille, vieläpä bussissa. Ai että.

Vallitsevasta säätilasta, -tai esimerkiksi Leijonien Olympiamenestyksestä on ihan hyvä aloittaa tuo sanansäilä.
 

sinikettu

Jäsen
Tänään jatkoin bussiterroria. Salin jälkeen en käynyt suihkussa ja menin hikisenä bussikyydillä ekka kauppaan ja sitten kotia. Siinä sai mummoskat ja muut haistella odöörejäni ja kunnolla.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tänään jatkoin bussiterroria. Salin jälkeen en käynyt suihkussa ja menin hikisenä bussikyydillä ekka kauppaan ja sitten kotia. Siinä sai mummoskat ja muut haistella odöörejäni ja kunnolla.
Tyypillinen salipoika siis. Nämä eivät bussissa haittaa niin...tai siis kukaan ei haittaa. Mun viereeni moni ei halua tulla ja täällä Turussa bussimatkakin kestää keskimäärin noin 15 minuuttia. Oikeestaan sama mnne menee. On niin pieni city.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Heräsin eilen maaseudulla kauppakeskuksen edustalta ja menin kohmeisena sinne sisään ja istahdin hieman väsähtäneenä ja huonossa hapessa penkille. Ajantajun puuteessa kyselin vieressä olevalta kaverilta kelloa, mutta tämä urpo ei vastannut mitään, joten kysäisin aika kuuluvalla äänellä että saanko sanoa sulle yhden jutun. Tämä runkkari sanoi todella tylysti, että et sillä mun täytyy jatkaa matkaa. Huusin perään että haista sinä vittu.

Siitäs sai. Ei tullut edes paha mieli.

Se oli varmaan suuttunut, kun jengi tulee stadista böndelle ja vie niiden naiset.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Kai nyt vielä jaarittelit perään jotain? Me suomalaiset kun rakastetaan puhua ventovieraille, vieläpä bussissa. Ai että.

Vallitsevasta säätilasta, -tai esimerkiksi Leijonien Olympiamenestyksestä on ihan hyvä aloittaa tuo sanansäilä.
No en, kyllä pahojen tekojen tekemisessä täytyy olla jonkinlainen raja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää, ukkomiäs, taas lankesin hassutteleen alakerran mimmille ja kuvitteleen mitä sillä vois olla päälivaatteiren alla. Koitin zoomailla kans että näkyykö pepussa esim. stringien ääriviivat kun oli niin muikeen kireet päntsyt hällä. Grrrau. Mitäköhän Isä Molesto määräis mulle katumusharjotuksiks jos mensin kirkolle tunnustamaan?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tänään IC-junaan. Taidanpa juoda omia taas, mutta katsotaan, jos pubivaunussakin käväsisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös