Otteluseuranta 29.–30.12.2017 (4. kisapäivä)

  • 33 352
  • 526
Tila
Viestiketju on suljettu.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Itse olen ainaki nsaanut kaivaa omista vanhoista viesteistä linkkiä sinne.
Oukkei. Yrittelen mennä lukemaan Urho-koirasta liittyviä viestejä sieltä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Juu idiootteja riittää aina riippumatta sarjasta. Vaikka toinen pelaa kuinka tyhmästi tahansa niin ei silti voi vain taklata vailla järkeä jos kiekon saa muutenkin.

Ihan niin kuin nopeavauhtisessa pelissä olisi aina aikaa ajatella riittävästi kaikkia mahdollisia skenaarioita.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Juu idiootteja riittää aina riippumatta sarjasta. Vaikka toinen pelaa kuinka tyhmästi tahansa niin ei silti voi vain taklata vailla järkeä jos kiekon saa muutenkin.
Ei tietenkään saa, mutta joku idiootti taklaa silti. Siksi ei kannata jäädä seisoksimaan metrin päähän laidasta.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Ihan niin kuin nopeavauhtisessa pelissä olisi aina aikaa ajatella riittävästi kaikkia mahdollisia skenaarioita.
Tuossa tilanteessa oli aikaa. Vaikka Tuulolan suolaus oli pelkästään pakin suuntaan niin oikea syyllinen oli kyllä se Comtois.
Näki tilanteen kokoajan ja tuolla vauhtierolla olisi helposti saanut kiekon jos olisi halunnut nyt siihen ei ollut halua.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Toinen puoli huutakaa meille!
 

ipaz

Jäsen
Ihan niin kuin nopeavauhtisessa pelissä olisi aina aikaa ajatella riittävästi kaikkia mahdollisia skenaarioita.

Tätä väittelyä seuranneena ihan samaa mieltä. En minä ainakaan aina ehtinyt jarruttelemaan kun olin jo päättänyt että nyt taklataan. Ja sarja oli kuitenkin läskien miesten kakkosdivari. Tuolla mennään pikkasen eri vauhtia. Mutta onneksi on myös täydellisiä ihmisiä, jotka eivät tekisi koskaan virheitä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nössöt karkaa kesken pelin. Jatkoaika alussa ja lähetään meneen ?
Wtf ??? Oot ollu muutaman tunnin tuolla ja kliimaksi edessä niin lähdetään pois
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Jos jenkit häviää, niin onneksi se ei ainakaan neropatti-Trumpin mukaan johdu ilmastonmuutoksesta.
Mistä tulikin mieleeni, voi kunpa kanukitvoittaisi: Go Kanada Go!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mä oon koko illan odottanut Brady Tkachukin ja Cal Footen yhteenottoa, ihan tätä tapausta muistellen.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Ei tietenkään saa, mutta joku idiootti taklaa silti. Siksi ei kannata jäädä seisoksimaan metrin päähän laidasta.
Ei kannatakkaan mutta tuon tilanteen syyllistä se ei silti muuta. Väitän vaan, että 9/10 tilanteesta hyökkääjä olisi mennyt ohi ja ottanut sen kiekon sieltä eikä tehnyt turhaa taklausta.
 

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Tkachukin veto oli muuten pirun lähellä pari sekuntia ennen loppua. Harmi ettei mennyt, mutta vielä olisi USA:lla mahdollisuudet napata yksi tärkeä piste lisää.
 
Tätä väittelyä seuranneena ihan samaa mieltä. En minä ainakaan aina ehtinyt jarruttelemaan kun olin jo päättänyt että nyt taklataan. Ja sarja oli kuitenkin läskien miesten kakkosdivari. Tuolla mennään pikkasen eri vauhtia. Mutta onneksi on myös täydellisiä ihmisiä, jotka eivät tekisi koskaan virheitä.

Pointtihan tuossa oli Tuulolalla, ja itsellänikin, se, että puolustaja tuolla lailla pelatessaan asettaa itsensä ihan typerästi alttiiksi loukkaantumiselle. Toinen ja järkevämpi vaihtoehto olisi olla kiinni laidassa ja ottaa taklaus vastaan. Lisäksi tuollainen pyllistäminen ja jarruttaminen metrin irti laidasta näyttää hemmetin typerältä.
 

chubster

Jäsen
Tuossa tilanteessa oli aikaa. Vaikka Tuulolan suolaus oli pelkästään pakin suuntaan niin oikea syyllinen oli kyllä se Comtois.
Näki tilanteen kokoajan ja tuolla vauhtierolla olisi helposti saanut kiekon jos olisi halunnut nyt siihen ei ollut halua.

Oliko lopulta kuitenkaan niin paljoa aikaa? Siinä kohtaa kun Jenkkipakki laittaa jarrut päälle ja pyllistää on Kanadan jätkä tulossa jo päälle ajatuksena taklata puolustavaa pelaaja päädyssä. Varmasti myös oletti, että pakki menee kiekolle laitaan kiinni kuten useimmiten on tapana ja ottaa taklauksen vastaan. JOS näin olisi tapahtunut olisi seurauksena ollut normaali taklaustilanne ja toinen pelaajista olisi silti kiekon kanssa luistellut tilanteesta pois, kukaan ei olisi lentänyt holtittomasti laitaan ja täälläkään ei tarvitsisi asiasta ihmisten vääntää.

Nyt löi jarrut päälle ja Kanadalainen ajoi vauhdilla siihen miinaan, jolloin jenkkipakki lensi vaarallisesti naama edellä laitaan. Ei optimitilanne alkuunkaan, eikä varmasti lopputulos, jota kumpikaan pelaajista haki.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei jääkiekko-ottelun kuulu kestää pitkälle neljättä tuntia varsinkaan turnauksen alkusarjassa.

Eihän tässä ole mitään järkeä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös