Otteluseuranta 29.–30.12.2017 (4. kisapäivä)

  • 33 280
  • 526
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kimmo! Viuhahda! Me vaadimme.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Taklauskeskusteluun otan vielä sen verran kantaa, että selvisihän se miksi tästä eräskin jaksaa vääntää. Pitää löytyä vain yksi ja ainoa Syyllinen!
 

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Voisko ton Porttilan jutut vaihtaa johonkin ottelun kohokohtiin? Ei huvittais katsoa mihin kaivoon niitä verorahoja kaivetaan.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Pelailis nyt vaan tän loppuu ja kateltas sitten rankkarit ja lähdetään nukkuun, saatana.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Mä en ole muutenkaan koskaan tajunnut sitä, että ensin peli pitää saada käyntiin kauheella kiireellä ja kaikki laulut ja muut juhlallisuudet on turhaa hapatusta. Ja sitten kun matsi syystä tai toisesta venyy, niin kauhee märinä kun kestää liian kauan. Mikä vitun kiire ihmisillä on.
Sama, itse katson tata puhtaasti viihteena, katkot tuo vaan lisafiilista kun naytetaan katsomoa yms.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Rankkareille mennään.
 

ipaz

Jäsen
Sama, itse katson tata puhtaasti viihteena, katkot tuo vaan lisafiilista kun naytetaan katsomoa yms.

Tämä. Jäähalleissa näkee porukkaa jotka tulee minuutti ennen pelin alkua paikalle, huutelee pitkin ottelua että "peliä nyt" kun joku katko vähän venähtää ja sitten kun matsi on ohi, niin melkein juosten pois hallista että ehtii ekana ulos parkkipaikalta. Mulle aivan käsittämätöntä toimintaa. Lätkämatsi kun on kuitenkin tapahtuma ja itse ottelu vain osa sitä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Millon viimeeks peli on kestänyt lähes 4 tuntia? Ja kiekkoa ei oo juuri näkynyt...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös