La 9.12.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 63 249
  • 974

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Muuten hyvä, mutta lestat ei saa käydä katsomassa lätkä-matseja. Jos siis nuoret noudattaa heidän vakaumustaan. Varmaan jotku nuoret syntisäkit käy silti. Samoin kuin joillekkin nuorille alkoholi maistuu lauantaina, ja sunnuntaina ollaan kirkon penkissä saarnaamassa syntejä anteeksi.
Aika tylsää kun faktoilla pilataan hyviä tarinoita.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lehtoselle ei yhtään torjuntaa kolmanteen erään. Hyvä nousu, mutta mitään ei jäänyt käteen. Todella katkera tappio. Spora painoi paikoista maalit, Ilveksen pakisto oli lapanen.
 
Karri Kivi on kova poika häviämään jääkiekko-otteluita. Eikö sen pitänyt olla ylivertainen johdattamaan altavastaajia voitosta toiseen. Jotkut oli jo tekemässä siitä aamaajoukkueen päävalmentajaa.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika tylsää kun faktoilla pilataan hyviä tarinoita.

Rakastan faktoilla tyrmäämisiä. Sen sijaan en rakasta ihmisten idiotismia jossa leimataan ihmisiä uskonnon perusteella. Mun kokemuksesta lestat on ihan kunnon kansalaisia, työteliäämpiä ja hyödyllisempiä yhteiskunnalle (ja vähemmän ongelmaisia kun eivät esim. alkoholin kanssa läträä) kuin keskimääräinen suomalainen. Mun puolesta ihminen saa uskoa vaikka omaan polkupyörään, jos siitä ei ole haittaa muille. Jostain syystä monia se lessuus ärsyttää, ilman järkeviä perusteita. Itse en usko edes itseeni, saati sitten jumalaan, mutta en ole koskaan ymmärtänyt tuota uskonnolla leimaamista.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Toi Niko Peltolan pelaaminen vituttaa välillä vaikka en edes Ässäfani ole.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Rakastan faktoilla tyrmäämisiä. Sen sijaan en rakasta ihmisten idiotismia jossa leimataan ihmisiä uskonnon perusteella. Mun kokemuksesta lestat on ihan kunnon kansalaisia, työteliäämpiä ja hyödyllisempiä yhteiskunnalle (ja vähemmän ongelmaisia kun eivät esim. alkoholin kanssa läträä) kuin keskimääräinen suomalainen. Mun puolesta ihminen saa uskoa vaikka omaan polkupyörään, jos siitä ei ole haittaa muille. Jostain syystä monia se lessuus ärsyttää, ilman järkeviä perusteita. Itse en usko edes itseeni, saati sitten jumalaan, mutta en ole koskaan ymmärtänyt tuota uskonnolla leimaamista.
Tähän voi sanoa lyhyesti ja ytimekkäästi, jopa hieman hengellisesti, että aamen!
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaaha, tepsi 2-3.

Peltola epäonnistui ja löi ohi kiekosta, Palmu puttasi kiekon sisään.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Peltola ihmettelee kiekkoa kun täytyisi pitää vastustajan mies. Huonosti puolustettu.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oi Matti, ei kannattaisi kampitella nopeampiaan ...
 
Karri Kivi on kova poika häviämään jääkiekko-otteluita. Eikö sen pitänyt olla ylivertainen johdattamaan altavastaajia voitosta toiseen. Jotkut oli jo tekemässä siitä aamaajoukkueen päävalmentajaa.

Karri on hyvä kun saa joukkueeseen hurmoksen. On hyvä pitämään sen yllä. Muuten aika kuolevainen valmentaja. Kaksi kertaa onnistunut vahvuuksissaan.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten sä määritit korrelaatiokertoimen näiden kahden muuttujan "HPK:n pelin taso" ja "sarjataulukko" välillä? Ilmeisesti laskit siis korrelaatiokertoimen arvoksi nolla kun sanot, että ne eivät korreloi?

No siis korrelaatiokerroinhan voisi olla tässä vaikka 6969.. ei vaan, en mitenkään, tuli käytettyä väärää termiä. Tarkoitin että HPK pelasi tänään paremmin kuin sarjataulukko antaa ymmärtää. Hyvin oot hereillä siellä, hyvä että joku ojentaa muakin välillä, varsinkin jos olen humaltunut.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Johtuuko Isomäen suhteellisen laimeasta tunnelmasta, vai mistä, mutta jotenkin nihkeä 2. erä. Molemmille viikon kolmas ottelu, Ässillä ollut hektisiä 8-tien derbyjä. Faneja myöten takki tyhjä? Lataus hakusessa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös