Ketjusommitelmat 2017–2018

  • 196 732
  • 1 355

Kaljupata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivon kans Vuorisalon onnistuvan , tänään on muillakin pakeilla oltava rautaiset mailat omanmaalin edustalla. Riskan veljekset yrittää kaikkensa tappioputken katkaisussa. Toivottavasti myös lamberg on kokoonpanossa antamassa muutaman kunnon pommin sporttipakeille, niin nuorille kuin Kankaanperällekin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Aika mielenkiintoiset ketjut on kyllä kasattu. Vuorisalo korvaamassa Tommilaa vaikka olisi ehkä pitänyt laittaa Seppälän paikalle ja Mäkelä taas Tommilan paikalle. Ainakin ominaisuuksiensa puolesta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika mielenkiintoiset ketjut on kyllä kasattu. Vuorisalo korvaamassa Tommilaa vaikka olisi ehkä pitänyt laittaa Seppälän paikalle ja Mäkelä taas Tommilan paikalle. Ainakin ominaisuuksiensa puolesta.

Mäkelä pelasi Oulussa hyvän pelin Peltolan rinnalla, ei kannata rikkoa sellaista mikä on kunnossa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Saha saa jatkaa kärkiketjuissa. Mielenkiintoista nähdä hyödyntääkö tilaisuutensa ja iskee vaikkapa kauden 4. maalinsa.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juhola tänään Lambergin tilalla, ketjut pysyneet muuten samana ja Andy tietenkin jatkaa maalilla.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eipä yllätä, että Lamberg saa väistyä. Kiekollisesti ei ollut mitään annettavaa ja taklauspelikin jäi suurinpiirtein yksi-per-peli. Juhola sentään saattaa heittää maalin aina silloin tällöin ja tästä on Ässille enemmän apua.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Piruuttani laitoin eilen tuonne Ässien chattiin kysymysen, että pelaako Sakke tänään, tuli selvä vastaus: ei tietoa. Eikös Salminen ole nähty vielä viikon sisällä ontuvan, joten ei kait hetkeen vermeitä päälle vedä ?
 

TryOut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Toronto Maple Leafs
Onko tuosta ontumisesta jotain "faktaa" jossain? Itse kun olen luotettavina pitämiltäni lähteiltä kuullut, että Sakella on "ylävartalovamma"?!

Lambergin vaihto Juholaan odotettu ja oikea päätös. Andylle olisin itse antanut huilipäivän tänään ja katsellut huomenna uudelleen päivän virettä...
 

Jalat1990

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko tuosta ontumisesta jotain "faktaa" jossain? Itse kun olen luotettavina pitämiltäni lähteiltä kuullut, että Sakella on "ylävartalovamma"?!

Lambergin vaihto Juholaan odotettu ja oikea päätös. Andylle olisin itse antanut huilipäivän tänään ja katsellut huomenna uudelleen päivän virettä...
Salmisen näin myös ja ei kovin terveeltä kävely näyttänyt.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Onko tuosta ontumisesta jotain "faktaa" jossain? Itse kun olen luotettavina pitämiltäni lähteiltä kuullut, että Sakella on "ylävartalovamma"?!

Lambergin vaihto Juholaan odotettu ja oikea päätös. Andylle olisin itse antanut huilipäivän tänään ja katsellut huomenna uudelleen päivän virettä...
Se ylävartalovamma on oikea diagnoosi kiekkokielellä.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tommila ei myöskään pystynyt edes astumaan kunnolla kipeän jalkansa päälle tiistaina, kun hänet näin.
 

TryOut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Toronto Maple Leafs
Se ylävartalovamma on oikea diagnoosi kiekkokielellä.

Okei, taas opin uutta. Olin elänyt siinä uskossa, että alavartalovamma aiheuttaa keskimäärin enemmän ontumista, kuin ylävartalovamma.
Ylävartalovamman taas olin kuvitellut haittaavan enemmän esimerkiksi tikanheittoa, kuin kävelyä... No, lienee hyvä, etten aikanaan sinne lääkikseen päässyt.

En epäile ollenkaan havaintojanne. Sakkea en ole itse nähnyt sairaslomansa aikana. Utelin asiaa, koska ilmoilla on selvästi ristiriitaista tietoa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jos nilkka on vartalon yläosassa niin kaipa se sitten on ylävartalovamma.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen katselin lounaalla jäälle ja muutama outo ”ilmiö” kiinnitti huomiota. Lamperi pelas pakkina... ja treenien ollessa lopuillaan jäälle tuli tuulipuvussa rightin hintelä kaveri höntsäämään ja liikkuminen oli erittäin vaivalloista. Ehkä hän oli Sakke ehkä ei...
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään voisi olla Lambergin paikka nelosessa, sillä Tepsin nuorisolta voisi saada luuloja pois kunnon pommituksella.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ai niin, se Korhonenhan saadaan tänään takaisin riveihin! Juhola teki tilaa...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Joo. Korhonen Makkonen-Salmio rinnalle, Insam palaa Kuprun laitaan ja Juhola ulos. Muutoin samat.

Ja Jonne Vee odotetusti sivussa.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei olisi ollut Korhosella mitään paikkaa rosterissa, paitsi ehkä nelosen laidassa.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuohon neloseen voisi joskus kokeilla laituriparia Juhola - Lamberg, ei ole tainnut olla tällä kaudella kertaakaan. Sitten kun Suoranta ja Salminen palaavat, nelosessakin on aika kovia pelimiehiä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tämän hetken porukkaan ei Korhosella olis pitänyt olla mitään saumoja, mutta... Nyt on pakko näyttää mihin pystyy, muuten ei hyvä heilu. Vaikka tästä pelaajasta kyllä ollaan eri linjoilla Jyrkin kanssa, tuossa joukkueessa ei ole mitään tarvetta Korhoselle mun mielestä.

Vituttaa erityisesti Juholan puolesta. Ei väliä miten pelaat niin olet eka joka tippuu kokoonpanosta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vituttaa erityisesti Juholan puolesta. Ei väliä miten pelaat niin olet eka joka tippuu kokoonpanosta.

Näinhän se menee joka joukkueessa, nuoret ja kokemattomat joutuvat väistymään sivuun. Juhola on vielä nuori poika ja kun jaksaa tehdä töitä niin on itse muutaman vuoden päästä siinä tilanteessa, että kokemattomammat joutuvat väistymään hänen tieltään.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Näinhän se menee joka joukkueessa, nuoret ja kokemattomat joutuvat väistymään sivuun. Juhola on vielä nuori poika ja kun jaksaa tehdä töitä niin on itse muutaman vuoden päästä siinä tilanteessa, että kokemattomammat joutuvat väistymään hänen tieltään.
Tavallaan totta, mutta kyllä sekin laittaa vituttamaan että pelitaidoilla ei ole merkitystä kokoonpanon rakentamisessa. Toisaalta, vielä vuosi sitten pidin Korhosta selänpesuketjun parhaana pelaajana, mutta kyllä nyt saa Jyrki ottaa kaverin mukaansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös