La 2.12.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 58 904
  • 847

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Ilmeisesti vähän samaa ongelmaa kuin sinulla täällä jatkoajassa? Onnea pisteistä.
Ei minulla ole mitään ongelmia. Meneekö tunteisiin jos tuollainen Konsta Mäkisen tasoinen pakki pelaa kokoajan. Yonkman on ollut poikkeuksetta KalPa peleissä todella pahasti jäljessä niin miksi tuollaista kaveria peluutetaan.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihan viihdyttävä peli Lappeessa, mutta Pelsun pakisto kyllä koomaillut pari maalia SaiPalle aivan pirun helposti.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
SalmenJuuso peliälyn jättiläinen
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei minulla ole mitään ongelmia. Meneekö tunteisiin jos tuollainen Konsta Mäkisen tasoinen pakki pelaa kokoajan. Yonkman on ollut poikkeuksetta KalPa peleissä todella pahasti jäljessä niin miksi tuollaista kaveria peluutetaan.

Ei ollenkaan, ei ihan näin pienestä. Se kyllä vituttaa, että JYP on näin paska kuin on eilen ja tänään ollut.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
onhan se kivaa, kun melkein taas voitettiin EIXNIIN #TOMEKOUT
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jokohan Louhivaara loukkaantui taas. Onnea KalPa, suvereeni voitto.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Järkyttävää paskaa toi loppu...sori negailut, mut kyl nää kotiotteet on ollu nyt jo neljä peliä surkeita.
Mitä sitä pahoittelemaan, tottahan tuo on. Minä negailen lisää ja sanon pelsujen vievän. Saipalta hävis se jatkoaikojen voittamistaika Hifkiä vastaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kapanen, Virta ja Junno. Valmentajat jotka ovat ottaneet 8 voittoa peräkkäin KalPan valmentajana.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Jukurit-IFK 0-1 lopputulos ja Bäckström on kone edelleen. Kelpaa kyllä ja nyt skåål.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös