Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 170 151
  • 5 750

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Uskoisin 12k:n ylittyvän huomenna, sen verran hyvin mennyt lippuja ennakkoon ja huomisen täkynä on vielä kapteenialennus, jolla lipun saa puoleen hintaan marssimalla areenan lipunmyyntiin C-kirjaimella varustetulla pelipaidalla.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uskoisin 12k:n ylittyvän huomenna, sen verran hyvin mennyt lippuja ennakkoon ja huomisen täkynä on vielä kapteenialennus, jolla lipun saa puoleen hintaan marssimalla areenan lipunmyyntiin C-kirjaimella varustetulla pelipaidalla.
Voi scheisse. Ei ole kuin A-paitoja.

Sivumennen sanoen minusta seuran "Kapteenit"-listalla saisivat olla myös varakapteenit, jotka ovat kantaneet C:tä jossain matsissa, kun itse kapteeni on ollut telakalla. Nimimerkillä "Jos Riksa Hahl ei tule, mäkään en tule."
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen C:n saa itse askarrella omaan paitaansa vaikka paperista.

Ei noissa fani- ja game ready-paidoissa edes ole C:tä valmiina. Tai mulla ei ainakaan ole.
Ei vai? No mitäs ketun game readyjä ne sitten muka ovat?

Tarkennetaan nyt sen verran että YKSI gw a-paita löytyy, ei useampia.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kaikki katsomot avattu myyntiin ja olettaisin, että vielä spontaaneita matsiin lähtijöitä löytyy. Tänään siis kolkutellaan jopa loppuunmyytyä hallia! Sold out halli on aina hieno asia!

Tiistailekin näyttää menneen lippuja ihan ok määrä, 9000 ylittynee varmasti myös silloin! Hienoa, että kansa on herännyt Jokereiden menestykseen!
 

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Olen yrittänyt 27.10. pelattavaan synttäripeliin ostaa tarjousliput kolme lippua kahden hinnalla. Ei vaan millään onnistu. Ticketmastersin sivusto yrittää väkisin veloittaa kaikista kolmesta lipusta. Onkohan muilla ollut samanlaisia ongelmia?
 

Masentaja

Jäsen
Vieläkö peleihin pystyy jostain ostamaan parkkilipun ennakkoon? Anakin joskus näin on voinut tehdä, onnistuuko vieläkin?
 

Yx7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen yrittänyt 27.10. pelattavaan synttäripeliin ostaa tarjousliput kolme lippua kahden hinnalla. Ei vaan millään onnistu. Ticketmastersin sivusto yrittää väkisin veloittaa kaikista kolmesta lipusta. Onkohan muilla ollut samanlaisia ongelmia?

Saattaa olla selain ongelma, tarjous on edelleen hyödynnettävissä.
Vaihda konetta, selainta tai poista välimuisti ja kokeile uudestaan.
 

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Saattaa olla selain ongelma, tarjous on edelleen hyödynnettävissä.
Vaihda konetta, selainta tai poista välimuisti ja kokeile uudestaan.

Kiitos vihjeistä. Selaimen vaihtaminen riitti tällä kertaa. Olin aika jäässä kun toi ei tullut edes mieleen itselle. Liput on nyt kuitenkin hankittu, eli...
...areenalla tavataan.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Hyvältä näyttää tämän illankin lipunmyynti, vapaita paikkoja jäljellä muutama sata korkeintaan.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yle on jeesannut markkinoinnissa muistuttamalla voittoputkesta monessa urheilulähetyksessä. Toivottavasti näkyy lehtereillä.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Pohjoispääty vielä suljettuna?

Kyllä. Vierekkäisiä paikkoja on sen verran vähän vapaana, että varmaan olisi hyvä avata pohjoispäätykin myyntiin. En tiedä paljonko normaalisti menee pelipäivänä tiskiltä lippuja, mutta luulisi tällä hetkellä myynnissä olevien menevän kaupaksi kokonaan ainakin vierekkäisten paikkojen osalta.

E: näköjään 306 avattu myyntiin äskettäin.
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika paljon vapaita lippuja vielä tän viikon peleihin, varsinkin kahteen ensimmäiseen. Ei tosin mikään ihme kun on kolme matsia viiteen päivään, joista tuo perjantaipeli on jo päivänsä puolesta kaikista houkuttelevin puhumattakaan synttärikemuista.

Viikon keskiarvo pysynee kuitenkin yli 10k, jos perjantaina menee 12k rikki.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Aika paljon vapaita lippuja vielä tän viikon peleihin, varsinkin kahteen ensimmäiseen. Ei tosin mikään ihme kun on kolme matsia viiteen päivään, joista tuo perjantaipeli on jo päivänsä puolesta kaikista houkuttelevin puhumattakaan synttärikemuista.

Viikon keskiarvo pysynee kuitenkin yli 10k, jos perjantaina menee 12k rikki.
Totta turiset, tänään ollaan taas siinä pisteessä, että saa ihmetellä kun Jokerit kaikesta huolimatta ilmoittaa yli 8k lukeman. Perjantaille kyllä odotettavissa reilusti yli 10k määrää!
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sattuu duunin puolesta olemaan Edenredin "virike-etu" kortti ja siellä näköjään 250,00 € saldoa.
Sattuuko joku tietämään pystyykö tuolla ostamaan miten liput ennakkoon? Entäs parkkihallin maksut?

Yritin tuolta Jokerit.com sivuston myynnin "chatista" kysyä tätä ja vastaus oli "Pitäisi käydä..."

Voi *ittu mitä ammattitaitoa ;=D
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sattuu duunin puolesta olemaan Edenredin "virike-etu" kortti ja siellä näköjään 250,00 € saldoa.
Sattuuko joku tietämään pystyykö tuolla ostamaan miten liput ennakkoon? Entäs parkkihallin maksut?

Yritin tuolta Jokerit.com sivuston myynnin "chatista" kysyä tätä ja vastaus oli "Pitäisi käydä..."

Voi *ittu mitä ammattitaitoa ;=D

Kortilla pystyy ainakin Ticketmasterin palvelupisteillä ostamaan liput. Tuli itse ennen kautta vingutettua kausikortti Jumbon Stockmannilla samalla kaavalla. Omalla kohdalla maksettavaa jäi palvelumaksun verran, 5€. Parkkihallia en usko, että pystyy maksamaan tuolla.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kortilla pystyy ainakin Ticketmasterin palvelupisteillä ostamaan liput. Tuli itse ennen kautta vingutettua kausikortti Jumbon Stockmannilla samalla kaavalla. Omalla kohdalla maksettavaa jäi palvelumaksun verran, 5€. Parkkihallia en usko, että pystyy maksamaan tuolla.

Kiitos Konteksti viestistäsi.
Kai tuo Edenredin kortti käy maksuvälineenä sitten siinä Areenan lipunmyynnissä paikan päällä?
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos Konteksti viestistäsi.
Kai tuo Edenredin kortti käy maksuvälineenä sitten siinä Areenan lipunmyynnissä paikan päällä?
En pidättäis hengitystäni tuon puolesta! Oon ainakin Smartumien kohdalla ollut siinä uskossa, että sillä ei ns. porteilla saa maksettua vaan lippu on pitänyt ostaa ennakkoon Lippupisteen tai Tiketin myyntipisteeltä.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En pidättäis hengitystäni tuon puolesta! Oon ainakin Smartumien kohdalla ollut siinä uskossa, että sillä ei ns. porteilla saa maksettua vaan lippu on pitänyt ostaa ennakkoon Lippupisteen tai Tiketin myyntipisteeltä.

Soitto Areenan lipunmyyntiin tänään 16:38: "En uskalla olla varma käykö Edenredin kortti kun niitä on niin paljon erilaisia Smartum ym..."

Voi vittu sentään... Sä oot saatana lipunmyynnissä töissä etkä tiedä käykö Edenredin kortti vai ei. Ei tossa hommassa montaa muuttujaa voi olla...

Ois vaan ollut muutama potentiaalinen kiekonseuraaja lisää mutta nyt sovittiin että painetaan ne rahat menemään Kartinkiin joku ilta.
Taas hyvä esimerkki miten surkea asiakaspalvelu suuntaa rahavirrat toisaalle...
 

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Olen ollut töissä paikassa, jossa on lippu.fi-myyntipiste. On kauppakohtaista mitä maksuvälineitä huolitaan riippuen siitä, kenen toimijan kanssa on tehty sopimukset. Se kyllä pitäisi olla selvillä käykö nuo maksutavat areenalla maksutapana mutta ennakkomyyntilippujen tilanne selviää esim. Smartum käyttökohdehaussa, oletan että vastaava löytyy Edenrediltäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös