Kuulutko johonkin vähemmistöön?

  • 6 508
  • 78

Kuulutko johonkin vähemmistöön?

  • Kyllä

    Ääniä: 31 56,4%
  • En

    Ääniä: 24 43,6%

  • Äänestäjiä
    55

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
.
 
Viimeksi muokattu:

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Jos kaikki vähemmistöt lasketaan yhteen niin saadaan aika monikymmeninen prosenttiluku väestöstä. Sikäli vähemmistöillä "kehuskelu" on aika dorkaa. Varsinkin jos väkisin sellaiseen itseensä tunkee. Itse kuulun sellaiseen tahdosta riippumattomista syistä.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kysymyksenasettelu on outo. Jo eurooppalaisena ja suomalaisena edustan vähemmistöä. Myös miehet ovat vähemmistö, varsinkin jos lapset ovat oma ryhmänsä. Tämä nykyinen into "aateloitua" vähemmistön edustajaksi on surkuhupaisaa. En ole oikeakätinen, tosin en myöskään "vasenkätinen".
Ihminen on laumaeläin ja siksi omaa vahvan taipumuksen hakeutua laumaan, omiensa joukkoon. Näkökulmaa vaihdellen ihan kaikki kuuluvat vähemmistöön. Siksi tämä into kohdistaa positiivista syrjintää "vähemmistöihin" on älyllisesti ja moraalisesti täysin kestämättömällä pohjalla.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Markus Kajo sen totesi: "Normaalius on enemmistön määrittelemää keskinkertaisuutta"
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki kuuluvat johonkin vähemmistöön. Ennemminkin pitäisi kysyä, että kuulutko johonkin yleisesti enemmän tai vähemmän syrjittyyn vähemmistöön?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No mä olen natsi. Vähemmistö kai sekin. Tällä hetkellä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ihmisen on paha olla kun ei lokeroa löydy. Uuniin vaan.
Älä nyt noin lopullisesti itseäsi tuomitse. Lääketiede tarvitsee kuitenkin uutta settiä tutkimuksiin kuten siihen voiko ihmisen silmien väriä muuttaa jotenkin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Älä nyt noin lopullisesti itseäsi tuomitse. Lääketiede tarvitsee kuitenkin uutta settiä tutkimuksiin kuten siihen voiko ihmisen silmien väriä muuttaa jotenkin.
Voin paljastaa laulun sanoin katseluelimieni värin, "silmät sillä on siniset..." Mutta epäonnistuneiden kokeilujen jälkeen luukku kolisee.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ateistina lienen vähemmistöä. Mikäs siinä ollessa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä olen sadomasokistitranslesbohomonatsivegaani. Tunnen oloni kovin syrjityksi.
Liian mainstreamia. Minä olen satanisti ja sovinisti tuon lisäksi. Miltä tuntuu huudella sieltä norsunluutornista?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Olen vasenkätinen helvetin laiha rillipää, mutta aivan mälyttömän normaali, riittääkö tämä näin alkuun? Keksin kyllä lisää tarvittaessa, lisää mahdollisimman normaaleja perversioita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös