Joukkueen rakennus kaudelle 2017–2018

  • 556 947
  • 3 036

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Varsin laajasti fanien keskuudessa lausunnot tulkittiin juuri niin, että Salmisen tilanteessa oltiin pitkällä ja sopimusta oltaisiin piakkoin julkistamassa. Joko tälläinen pieni vedätys oli tyhmyyttä tai sitten tarkoituksen mukaista.
Aika moni täälläkin taisi selitellä Salmisen todennäköistä tuloa Ässiin jo perheellä ja Porin viihtyisyydellä.

En nyt sanoisi, että laajasti on tulkittu Korppia väärin. Tämän palstan ulkopuolella en ole törmännyt tuollaiseen tulkintaan saati mihinkään vedätyspuheisiin vaikka paljon on tullut Ässistä keskusteltua. Minä tulkitsen tilannetta pikemminkin niin, että muutamat palstalaiset ovat antaneet haaveidensa vaikuttaa Korpisalon kommenttien tulkintaan ja ovat ymmärtäneet tekstin toisin kuin se on kirjoitettu.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Varsin laajasti fanien keskuudessa lausunnot tulkittiin juuri niin, että Salmisen tilanteessa oltiin pitkällä ja sopimusta oltaisiin piakkoin julkistamassa.
Taitaapi olla niin, että kaikki halusivat tulkita lausunnot juuri noin. Kuulostaa hyvältä ja toteutuessaan(sopimus olisi tuota pikaa julkistettu) Korpin muutamat sanavalinnat eivät olisi kuulostaneet amatöörimäisen harkitsemattomilta.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Varsin laajasti fanien keskuudessa lausunnot tulkittiin juuri niin, että Salmisen tilanteessa oltiin pitkällä ja sopimusta oltaisiin piakkoin julkistamassa. Joko tälläinen pieni vedätys oli tyhmyyttä tai sitten tarkoituksen mukaista.

Tai sitten jotkut "fanit" ovat vain yksinkertaisesti vitun tyhmiä. Se on mielestäni aina ja kaikissa tilanteissa se todennäköisin skenario ja tullut tässäkin keississä hyvin esiin.

Korpisalo on sanonut että Ässät on kiinnostunut Salmisesta ja että "verkot ovat vesillä". Jos joku on tällä perusteella kuvitellut että sopimus on kohta tehtynä, saa syyttää ihan itseään.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Tai sitten jotkut "fanit" ovat vain yksinkertaisesti vitun tyhmiä. Se on mielestäni aina ja kaikissa tilanteissa se todennäköisin skenario ja tullut tässäkin keississä hyvin esiin.
Enpä tiedä onko tälle linjalle lähteminen myöskään kovin fiksua.

Korpisalo on sanonut että Ässät on kiinnostunut Salmisesta ja että "verkot ovat vesillä". Jos joku on tällä perusteella kuvitellut että sopimus on kohta tehtynä, saa syyttää ihan itseään.
Tiedät myös varsin hyvin, että kukaan ei kyseisien sanojen perusteella kuvittellut liikoja. Jätit sen oleellisimman kommentin yllättäen välistä.

Vai onko se niin turha kommentti, että sitä ei kannata edes mainita ?

No kyllähän se on. Tämän olisi pitänyt myös Korpin tietää.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tiedät myös varsin hyvin, että kukaan ei kyseisien sanojen perusteella kuvittellut liikoja. Jätit sen oleellisimman kommentin yllättäen välistä.

Vai onko se niin turha kommentti, että sitä ei kannata edes mainita ?

En halunnut lyödä lyötyjä, mutta voinhan sen toki mainitakin: "Toivottavasti homma saadaan nopeasti maaliin".

Vitun spedet.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mutta joo, Ässät maksaa Ben Bloodille 150k ja Sakke Salmiselle tarjotaan pelkkä hauska vitsi, näin sen on oltava. Tuskin nuo seurajohdossa mitään mistään ymmärtävät.

Blood saa kyllä hyvää liksaa, jos noin paljon maksetaan.

Tehän nämä tiedätte viimeistä piirtoa myöden kun euromäärätkin on selvillä, niin kertokaa nyt muustakin tapahtumien kulusta. Pitäisikö Jarin muuten lukea Jatkoajasta että tuskin Salmisen tilannetta kannattaa seurailla mikäli sieltä faksista on lähtenyt joku haistapaska -tarjous? On ne tyhmiä.

Hauskoja nämä "harmittaa kun joku tietää, mutta mä en tiedä mitään"- raivarit. Lopeta nyt iso mies (?) se itkeminen ja yritä hyväksyä ettei edes mr. Kynäteline Jari "Jarkka" Korpisalo ole täydellinen UTJ, vaikka muuten kova jätkä onkin.

Mikäli Ässät haluaa Salmisen, pitäisi varmaan tarjota sen mukaista liksaa. Tämä on hyvin yksinkertaista.

Se, että epäilet minun tai jonkun muun nimimerkin tietoja ei ole minun ongelmani ja sinulla on siihen toki täysi oikeus.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Se, että epäilet minun tai jonkun muun nimimerkin tietoja ei ole minun ongelmani ja sinulla on siihen toki täysi oikeus.

Eihän tässä väitetty, että sinä et ole oikein kuullut. Pohdittiin vain, että miksi joku kertoo jollekin tällaisen tiedon? On se tietolähde sitten Sakke, Korppi tai agentti niin kaikilla on oma etunsa kertoa tieto hieman eri tavalla. Jos se on joku muu, sitten ollaan jo taas nopeasti pelkkien kuulopuheiden valossa. Korpin eka tarjous on voinut olla Salmisen meriitit omistavalle pieni, mutta jos vastaus on, että 400 ke, Korppikin tajuaa, että uuden tarjouksen kanssa kannattaa hieman odotella...
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
En halunnut lyödä lyötyjä, mutta voinhan sen toki mainitakin: "Toivottavasti homma saadaan nopeasti maaliin".
Eihän epäsuosiollisen nimimerkin osittainen puolustaminen ole hiekkalaatikolla "coolia", mutta noihin älyttömiin tunteenpurkauksiin on välillä mukava puuttua. En muista koska olisi viimeksi ollut näin lyöty olo.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Hauskoja nämä "harmittaa kun joku tietää, mutta mä en tiedä mitään"- raivarit. Lopeta nyt iso mies (?) se itkeminen ja yritä hyväksyä ettei edes mr. Kynäteline Jari "Jarkka" Korpisalo ole täydellinen UTJ, vaikka muuten kova jätkä onkin.

Mikäli Ässät haluaa Salmisen, pitäisi varmaan tarjota sen mukaista liksaa. Tämä on hyvin yksinkertaista.

Se, että epäilet minun tai jonkun muun nimimerkin tietoja ei ole minun ongelmani ja sinulla on siihen toki täysi oikeus.

Ei kyllä ihan hirveästi harmita, jos esimerkiksi sinä olet isoveljeltä kuullut jonkun maukkaan jutun. Ehkä joskus kouluikäisenä olisi voinut harmittaa, mutta nyt mieltä vaivaa moni muukin jännä juttu. Hauskoja nämä nimimerkit jotka kasvavat näppäimistön takana muutaman sentin kun pääsevät nettiin kirjoittamaan kuulemiaan juttuja, WAU! Eipä ole kauheasti itsellä tarvettä lähteä huutelemaan jotain toisten henkilökohtaisesti kertomia juttuja, tuntuisi jotenkin kiusalliselta ajatus että saattavat nähdä että nyt se kirjoittaa johonkin palstalle. Jokainen "iso mies" toki tyylillään.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten nämä asiat ovat ristiriidassa keskenään?

Esim. Pelaaja X saa muualta ja haluaa 600 000 euroa kaudesta. Ässät antaa resursseihin nähden kovan tarjouksen 300 000 euroa/ kausi? Onko tarjous pelaajalle huono?

Huom. Summat eivät liity Salmiseen.
Siis kysehän oli siitä., että joku sankari jonkun vielä vahvistaessa kirjoitti, että Ässät, siis Korpisalo, on tehnyt jonkun reilusti alle 200 ooo egen tarjouksen Salmiselle. Tuollainen väite on sanoisinko naurettava. Eli vielä kerran, kyllä sieltä varmasti on Ässien taholta tehty tarjous, joka on Ässien resursseilla huomattava, eli tahtoo sanoa reilusti yli tuon 200 000n.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Blood saa kyllä hyvää liksaa, jos noin paljon maksetaan.



Hauskoja nämä "harmittaa kun joku tietää, mutta mä en tiedä mitään"- raivarit. Lopeta nyt iso mies (?) se itkeminen ja yritä hyväksyä ettei edes mr. Kynäteline Jari "Jarkka" Korpisalo ole täydellinen UTJ, vaikka muuten kova jätkä onkin.

Mikäli Ässät haluaa Salmisen, pitäisi varmaan tarjota sen mukaista liksaa. Tämä on hyvin yksinkertaista.

Se, että epäilet minun tai jonkun muun nimimerkin tietoja ei ole minun ongelmani ja sinulla on siihen toki täysi oikeus.
Juuri näin ja se varmaan eniten itseäni harmittaa, ettei tarjota sellaista kunnon (200-250k) jolla näytettäisiin aito kiinnostus pelaaja kohtaan joka voisi herättää myös pelaajassa( tässä kohtaa Salminen) kiinnostuksen että hei nää haluaa mut tosissaan. Harvoin on tuon tason äijiä elokuussa vapaana ja tarjolla tänne.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Heh, täällähän on ihan täysi tykitys päällä, enää ei pysty sanomaan kuka kinastelee kenenkin kanssa. Popparit menivät juuri mikroon :D

No joo.. kuten sanoin kait jo aiemminkin, niin näissä vallitsevissa oloissa on täysi kuriositeetti kuinka ison tarjouksen Ässät on faktisesti tehnyt Sakelle. Kun kerran tilanne on se, että Sakke ja agentti tekevät kaikkensa sen eteen, että sopimus saadaan akselille KHL-NLA-SHL, niin silloin Sakke ei olisi Poriin tullut vaikka Ässät olisi tarjonnut aivan mitä tahansa, näin se asia nyt vain on. Niiden muiden syiden täytyy painaa niin paljon, että Sakke olisi halunnut Poriin, ja vielä tässä vaiheessa uraa ne selvästikään eivät niin paljoa paina..
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Juuri näin ja se varmaan eniten itseäni harmittaa, ettei tarjota sellaista kunnon (200-250k) jolla näytettäisiin aito kiinnostus pelaaja kohtaan joka voisi herättää myös pelaajassa( tässä kohtaa Salminen) kiinnostuksen että hei nää haluaa mut tosissaan. Harvoin on tuon tason äijiä elokuussa vapaana ja tarjolla tänne.

Ässät on siis tehnyt viimeisen tarjouksen ja neuvotteluyhteys on katkaistu?
Vastaa nyt tähän, Näkkäri ei siihen pystynyt vaikka tietääkin asioista.

Miten tuo Salminen nyt on tarjolla tänne, jos agentti kertoo ettei pelaajaa ole tarjottu Liigaseuroille ja tähtäin on ulkomailla? Onko näissä tiedoissa jotain ristiriitoja, miksi?
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät on siis tehnyt viimeisen tarjouksen ja neuvotteluyhteys on katkaistu?
Vastaa nyt tähän, Näkkäri ei siihen pystynyt vaikka tietääkin asioista.

Ensin vittuilet kun joku kertoo sinulle jotain ja sitten kyselet lisätietoja kuin pikkulapsi tikkarin perään.

Olisiko parempi ettei asioista silloin tällöin kuulevat nimimerkit sitten enää kertoisi täällä palstalla saamiaan tietoja? Helpottaisiko se sinun oloasi?

Ei kai kukaan ole niin saatanan idiootti, että kirjoittaisi tänne asioita, joista ei saa julkisesti kertoa? Tällä siis viittaan tuohon edelliseen purkaukseesi. Ei minulle silloin tällöin asioita kertova taho ole vitunkaan kiinnostunut mitä tänne kirjoitan, koska hän tietää, että minuun voi luottaa. Eikä näiden asioiden nyt niin isoja ylipäätään aikuisille ihmisille pitäisi ollakaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät on tehnyt ihan kilpailukykyisen tarjouksen Sakkelle. Salmisen taustaryhmä vedättää hintaa ylös, "tietojen" vuotaminen on osa tätä peliä.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät on tehnyt ihan kilpailukykyisen tarjouksen Sakkelle. Salmisen taustaryhmä vedättää hintaa ylös, "tietojen" vuotaminen on osa tätä peliä.

Mielenkiinnosta, mikä on sinun mielestäsi kilpailukykyinen tarjous Salmiselle? Hintaluokka ja sopimuksen pituus?

edit: Varmasti on jonkinlaista taktiikkaa kertoa tarjous ulos. Ei kai se ole mikään uutinen kenellekään?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielenkiinnosta, mikä on sinun mielestäsi kilpailukykyinen tarjous Salmiselle? Hintaluokka ja sopimuksen pituus?

Ässät on tarjonnut +200 000€, pituudesta en tiedä. Kyse on siitä, että Salmiselle ei löydy oikein ottajia, pari edellistä kautta on ollut kohtuu vaisuja. Palkan ero Liigan ja muiden liigojen välillä on supistunut olemattomiin.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät on tarjonnut +200 000€, pituudesta en tiedä.

Olet aika rajusti väärässä summan suhteen ja sopimustarjouksen pituus oli 1-v.

En ala tästä enempää tappelemaan. Luotan kuitenkin lähteeseeni. Tuollainen +200k€ olisi mielestäni ok.
 

Kafrom

Jäsen
Epäilen kyllä vahvasti, että Ässät olisi tehnyt jonkun haistavittu -tarjouksen Salmiselle, vaikka täällä yritetäänkin niin kovasti väittää.
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Näinhän se aina menee. Useammalla nimimerkillä on 100% varma tieto tarjouksesta ja silti ollaan aivan eri mieltä summista. Eikä kenellekään tietenkään anneta väärää tietoa. Ja varmakin tieto voi jossain kohtaa vanhentua uuden tarjouksen myötä. Kenellä siis on se viimeisin varma tieto, jota ei ole annettu vedätysmielessä. Niinpä...
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Ässät on tarjonnut +200 000€, pituudesta en tiedä. Kyse on siitä, että Salmiselle ei löydy oikein ottajia, pari edellistä kautta on ollut kohtuu vaisuja. Palkan ero Liigan ja muiden liigojen välillä on supistunut olemattomiin.
Ässät on tarjonnut alle 200k ja tämä on 100% varma tieto.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Sinä tässä olet väärässä, turha meidän on tästä tapella.

Itse olen kuullut läheltä, että syy ulkomaille katselussa on rahassa. Tarjous kuitenkin liian kaukana siitä mitä ensi kaudesta vaaditaan ja katseet sen vuoksi rahakkaimmissa maissa.
Summista en tiedä, mutta kaula niin suuri, että lähellä siirto ei ole edes ollut.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen kuullut läheltä, että syy ulkomaille katselussa on rahassa. Tarjous kuitenkin liian kaukana siitä mitä ensi kaudesta vaaditaan ja katseet sen vuoksi rahakkaimmissa maissa.
Summista en tiedä, mutta kaula niin suuri, että lähellä siirto ei ole edes ollut.

Niin, asioita voidaan katsella monelta kantilta. Tietoni mukaan Ässät on tehnyt Salmiselle Hagmanin tasoisen tarjouksen, mihin Salminen ei tarttunut. Ilmeisesti Salmisella ei ole ulkomaille sellaista kysyntää, mitä agentti odotti ja nyt yritetään hinata Liigan hintoja ylöspäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös