Jatkoajan KESÄMILF 2017 – finaaliäänestys

  • 17 932
  • 108

Jatkoajan KESÄMILF 2017 –finaali

  • Anne Kukkohovi

    Ääniä: 58 18,6%
  • Lola Odusoga

    Ääniä: 31 9,9%
  • Mädchen Amick

    Ääniä: 11 3,5%
  • Alizee

    Ääniä: 23 7,4%
  • Satu Silvo

    Ääniä: 21 6,7%
  • Piia Pasanen

    Ääniä: 34 10,9%
  • Scarlett Johansson

    Ääniä: 45 14,4%
  • Katie Holmes

    Ääniä: 8 2,6%
  • Kari Byron

    Ääniä: 24 7,7%
  • Shakira

    Ääniä: 36 11,5%
  • Natalie Portman

    Ääniä: 21 6,7%

  • Äänestäjiä
    312
  • Poll closed .

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kiitoksia, voin siis onnitella itseäni aivan loistavasta keksinnöstä. Ilman minua jatkoajan naismakuun liittyvä kulttuuri olisi ihan kehitysmaatasoa, mutta minä ja veli @Turha Kaukalo olemme yhdessä olleet luomassa pohjan tälle kaikelle. Tässä saavat nyt nuoret veljet nauttia laadukkaasta tarjoilusta. Tässä on ensimmäiset mimmit jotka ovat kiilanneet suoraan allekirjoittaneen ykkösketjuun.

Br,

Lion#69 RM

Pitkään on työtä tehty, jotta palsta voisi nauttia todellisesta naiskauneudesta ja olo on kiitollinen muiden puolesta, kun nyt pääsevät ihastelemaan työmme tuloksia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Satu Silvo ehdottomasti Uuno Epsanjassa perusteella. Muut on teinityttöjä
Melkein voisi tuolla perustelulla hylätä tuon äänen, koska vuoden 1985 Satu Silvolla ei pitäisi olla mitään asiaa KESÄMILF-äänestykseen...

Nojoo, ymmärsin pointtisi kuitenkin ja eipä niitä annettuja ääniä aleta enää sen tarkemmin seulomaan tässä vaiheessa. :D
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tasaisena on kilpailu lähtenyt kyllä liikkeelle, kukaan ei ole mitään varsinaista irtiottoa vielä tehnyt. Hyvä niin, kyllähän näiden laaturouvien välistä kisaa käy mielellään ehdottoman tasaisena loppuun asti.

Itse äänestin muuten Piia Pasasta, joka ei ole juurikaan n. 20 vuoden aikana muuttunut juuri mihinkään suuntaan, ja jos on muuttunut niin ainoastaan parempaan suuntaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Piia Pasanen, ehdottomasti. Miksei täällä ole kuvia, pitää itse googlata saatana!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Pitkään mietin, että äänestetäänkö "kotiinpäin" Odusogaa, mutta kun Silvolla selvittiin karsinnasta, niin vastataan Silvo.

Pääasia, että kotimainen kohde voittaa. Ei jatkiksen milf-kisan voitto saa kaukomaille suuntautua.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Scarlett on maailman ihanin kesä-, syksy-, talvi-, kevättyttö, - nainen, - milf...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Alizee. Ainoa jonka hyväksyn voittavan hänen edestään on Anne Kukkohovi. Jos joku muu voittaa, niin uhkailen vaikka mitä.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Peesataan laiskuuden turvin. Piia Pasanen.

Sen verran jaksoin nähdä vaivaa että Silvon poliittinen hakutulos esti äänestämästä Satua.
Mistä tiedät Pasasen poliittisen vakaumuksen? Ties vaikka olisi keskustalainen..
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Scarlett on maailman ihanin kesä-, syksy-, talvi-, kevättyttö, - nainen, - milf...
No tuossahan on omatkin perustelut äänelle. Scarlett Johanssonille ääni.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Piia Pasanen, ehdottomasti. Miksei täällä ole kuvia, pitää itse googlata saatana!
Tässä on linkki IS:n sivuille bikini kuvaan Kukkohovista. Täytyy tosta Piia Pasasesta sanoa että on kyllä kaunis nainen telkkarissa, mutta livenä ilman meikkejä oli kyllä aika tavallisen näköinen nainen. PP kävi yhdessä vaiheessa samalla kuntosalilla niin siellä sitä tuli nähtyä.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Tiukka vääntö jotta Satu Silvo vai Lola. Sen verran muhkean seksikkääksi on Lola kuitenkin lihonut, että annetaan ääni hänelle. Missivuoteen nähden Lola on kaunistunut hurjasti.
 

sinikettu

Jäsen
Vielä on toivoa pelastaa jatkoajan virallinen naismaku. Scarlett Johansson keulii ansaitusti ykkösenä. Tuo toinen ketju on virallisesti jo pilalla.

Scarlett Johansson voittoon!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikä ihmeen MILF on muuten 32-vuotias Scarlett Johansson? Siis 32-vuotias!

Kyllähän MILFin pitää olla vähintään nelikymppinen. Eikä minulla ole mitään Scarlett Johanssonia vastaan, päin vastoin. Panisin kyllä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikä ihmeen MILF on muuten 32-vuotias Scarlett Johansson? Siis 32-vuotias!

Kyllähän MILFin pitää olla vähintään nelikymppinen. Eikä minulla ole mitään Scarlett Johanssonia vastaan, päin vastoin. Panisin kyllä.
Myönnetään että itse vähän hätiköin silloin tuon alkuperäisen äänestyksen kanssa kun alaikärajaksi pistin 30 vuotta, tässä on selkeä kehityskohde ensi kesän milffiskaballe.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Myönnetään että itse vähän hätiköin silloin tuon alkuperäisen äänestyksen kanssa kun alaikärajaksi pistin 30 vuotta, tässä on selkeä kehityskohde ensi kesän milffiskaballe.

Hienoa, hyvä järjestäjätaho kuuntelee aina palautetta tarkalla korvalla. Pisteet sinne.

Päälle kolmekymppinen on toki varmaan MILF joillekin 15-vuotiaille pärinäpojille, mutta jonnet ei muista -osastolle pitäisi ehkä sitten olla oma äänestys.
 

sinikettu

Jäsen
Mikä ihmeen MILF on muuten 32-vuotias Scarlett Johansson? Siis 32-vuotias!
Myönnetään että itse vähän hätiköin silloin tuon alkuperäisen äänestyksen kanssa kun alaikärajaksi pistin 30 vuotta, tässä on selkeä kehityskohde ensi kesän milffiskaballe.
American Pien ikoninen MILF, Stiflerin äiti (Jennifer Coolidge), oli elokuvan ilmestyessä vähän aikaa sitten täyttänyt 38 vuotta. Kuvausten aikana voidaan siis olettaa tämän MILFin olleen 37-vuotias. Täten julistan, että MILF-ikäraja tulee olla maksimissaan 35-vuotta. 40 on liikaa ottaen palstan vahvan alle keski-ikäisen ryhmityksen.

Ei kukaan täysjärkinen muutenkaan yli 40-vuotiaista naisista haaveile. Ei edes eläkeikään päässeet. Ehkä jotkut rajatyypin fetisistit.

32 on mahtava ikä modernille MILFille.

Itse pidän peukkuja 30-vuoden ikärajalle jatkossakin. Pitäisikö siitä järjestää erillinen äänestys?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mikä ihmeen MILF on muuten 32-vuotias Scarlett Johansson? Siis 32-vuotias!
Onhan tuolla kesätyttö skabassa finaalissa 39 vuotias Katheryn Winnick. Kyllä musta tommonen lähes nelikymppinen nainen on Nainen eikä tyttö.

Ehkä ois hyvä jos kesätyttöskabassa ois max ikä 35 vuotta ja kesämilfissä 36 vuotta. Onhan toi 35 v urheilusarjoissa se raja kun pääsee ikämiehiin, niin ois musta ihan luenteva raja tässäkin skabassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös