Jatkoajan KESÄMILF 2017 – finaaliäänestys

  • 17 776
  • 108

Jatkoajan KESÄMILF 2017 –finaali

  • Anne Kukkohovi

    Ääniä: 58 18,6%
  • Lola Odusoga

    Ääniä: 31 9,9%
  • Mädchen Amick

    Ääniä: 11 3,5%
  • Alizee

    Ääniä: 23 7,4%
  • Satu Silvo

    Ääniä: 21 6,7%
  • Piia Pasanen

    Ääniä: 34 10,9%
  • Scarlett Johansson

    Ääniä: 45 14,4%
  • Katie Holmes

    Ääniä: 8 2,6%
  • Kari Byron

    Ääniä: 24 7,7%
  • Shakira

    Ääniä: 36 11,5%
  • Natalie Portman

    Ääniä: 21 6,7%

  • Äänestäjiä
    312
  • Poll closed .

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täten julistan, että MILF-ikäraja tulee olla maksimissaan 35-vuotta. 40 on liikaa ottaen palstan vahvan alle keski-ikäisen ryhmityksen.

Minulla on sellainen kuva, että Jatkiksen keski-ikä on selvästi korkeampi kuin vaikka FutisForumin. Sellaista 30-50-vuotiasta äijää pyörii täällä paljon. Sen sijaan FF on ainakin nykyään pelkkää jonneilua, ei siellä jaksa olla.


Ei kukaan täysjärkinen muutenkaan yli 40-vuotiaista naisista haaveile. Ei edes eläkeikään päässeet. Ehkä jotkut rajatyypin fetisistit.

Tähän vahva sama, vaikka itse olenkin jo tuon ikäinen. Mutta kukas mies rupsahtaneen ja hedelmättömän naisen haluaisi, jos voisi valita. Nainen on nuorena parhaimmillaan.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tähän vahva sama, vaikka itse olenkin jo tuon ikäinen. Mutta kukas mies rupsahtaneen ja hedelmättömän naisen haluaisi, jos voisi valita. Nainen on nuorena parhaimmillaan.
Jos omat lapset on jo tehty ja pois kotoa lähteneet, niin aika sissi saa olla jos 65 vuotiaana ottaa 30 vuotiaan naisen ja alkaa uudestaan siihen touhuun. En minä mistään tiedä, mutta luulisi tuollainen viiskymppinen olevan tuollaisessa tilanteessa huomattavasti parempi vaihtoehto.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos omat lapset on jo tehty ja pois kotoa lähteneet, niin aika sissi saa olla jos 65 vuotiaana ottaa 30 vuotiaan naisen ja alkaa uudestaan siihen touhuun. En minä mistään tiedä, mutta luulisi tuollainen viiskymppinen olevan tuollaisessa tilanteessa huomattavasti parempi vaihtoehto.

Menestyvä mies saa aina nuoren vaimon. Menestyvän miehen ei tarvitse tietenkään siihen vaipparumbaan alkaa, sitä varten on vaimo ja muu palvelusväki. Eihän sitä nyt keski-ikäisenä jaksa öitä valvoa jonkun rääkyvän kakaran takia.

Ja sitten vakavasti puhuttuna, olet oikeassa. Ainakin jos tavallisista miehistä puhutaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Myönnetään että itse vähän hätiköin silloin tuon alkuperäisen äänestyksen kanssa kun alaikärajaksi pistin 30 vuotta, tässä on selkeä kehityskohde ensi kesän milffiskaballe.

Etkä hätiköinyt, muutokset ovat turhia ensi vuodelle. Olen samaa mieltä kuin @sinikettu, muutoksia tähän alaikärajaan ei kaivata.

MILF-sanan ensimmäinen sana on "mother", sen pitäisi riittää kriteeriksi. Scarlett Johansson on saanut lapsia joten hän on äiti. 30 vuoden ikäraja on sopiva, ettei ihan teiniäitejä tule ketjuun ehdolle, mutta nimen omaan noin 30-40-vuotias lapsen saanut nainen on optimaalinen MILF. Ei enää todellakaan mikään tytönheitukka mutta ei mikään vaihdevuotensa saavuttanut yltiömature vaan lisääntymisiässä oleva, hedelmällisyytensä osoittanut aikuinen nainen. MILF!

@nummenkallio : en minä ainakaan ole 15-vuotias pärinäpoika vaan pian neljäkymmentä täyttävä keski-ikäinen ukko, mutta en todellakaan mitään Cicciolina-ikäluokan rouvashenkilöä kesäMILF-kisassa äänestäisi.

Tietty myös kesäMATURE-kisakin voi olla paikallaan jos joku tosissaan näitä suurten ikäluokkien ehdokkaita haikailee. Toki saa olla vanhempikin MILF jos sellaisia himoaa, mutta sitten on GILF-osastokin isoäiti-ikäisiä kaipaaville. Siitä sitten vielä kolmatta tai neljättä kesä-ketjua perustamaan tänä tai ensi vuonna.
 

sinikettu

Jäsen
Jos omat lapset on jo tehty ja pois kotoa lähteneet, niin aika sissi saa olla jos 65 vuotiaana ottaa 30 vuotiaan naisen ja alkaa uudestaan siihen touhuun. En minä mistään tiedä, mutta luulisi tuollainen viiskymppinen olevan tuollaisessa tilanteessa huomattavasti parempi vaihtoehto.
Tässä on muutama vaihtoehto. 1) Maksullisiin siirtyminen. 2)Kohdistaa valokeila niihin 30-50-vuotiasiin, joiden otsaan on näkymättömällä värillä leimattu "daddy issues". 3)Hommata ikäisensä partneri, joka lienee enemmänkin puheseuraa kuin petiseuraa. Tämä on ihan hyvä vaihtoehto nettimateriaalin ohella.

Muutenkin, ellei 65-vuotiaana vaimo ole kuollut, niin tässä ollaan aika lailla myöhässä partnerin vaihdon suhteen. Miehillä vuodet 20-30 pitäis mennä testaillessa ja kokeillessa erilaisia asioita, ja 30-35 olisi optimaalinen aika hankkia pitkän ajan partneri. Jos mies on pitänyt itsestään huolen, tuo alkaa olla se ikä, jolloin markkina-arvo on miehellä korkeimmillaan parisuhdemarkkinoilla.

Jos tuolloin otettu partneri paljastuu 5-10 vuoden yhdessäolon jälkeen mahdottomaksi tapaukseksi, toinen kierros on mahdollista tehdä 40-45 ikävuoden tienoilla, jolloin vielä mitään ei ole menetetty 30-40-vuotiaiden naisten suhteen. Mutta jos tuohon toiseen kierrokseen lähdetään vapaaehtoisesti yli 60-vuotiaana, jotain on tehty hyvin väärin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@Musta Nuoli hyvä, kaikella ystävyydellä ja pilke silmäkulmassa: ei tuon ikäiselle miehelle jonkun reilun kolmekymppisen äidin pitäisi olla MILF, vaan hyvä, nuoren puoleinen pariutumiskumppani, vaikka niitä lapsia olisikin. Tiedän kyllä, että MILF-nimityksen ensimmäinen kirjain tulee äitiydestä, mutta ainakin itse miellän MILFin jo hieman varttuneemmaksi naiseksi, eli siitä neljästäkympistä ylöspäin. Minusta MILFiyteen liittyy myös jotenkin kirjoittamattomasti se, että nainen on häntä MILFiksi nimittävää miestä vanhempi. Ikäkysymyshän tämä tietysti on. Itse en vain millään pysty nimittämään itseäni nuorempaa naista MILFiksi. Ja kyllähän koko MILF-ilmiö on lähtenyt siitä, että vanhemmalla naisella on nuorempi mies.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikö tuo MILF liene teinipoikien termi alunperin. Joku 15-kesäinen tyyppi pitää koulukaverinsa äitiä seksikkäänä, vaikka tämä kaverin äiti onkin jo aika iäkäs poikien näkökulmasta, siis joku 35-45 vuotias.

Kun äänestäjät ei suurimmaksi osaksi taida enää teinipoikia olla, niin MILF:istä äänestäminen on vähän hassua. Mutta vissiin pojat on aina poikia, vaikka ikääkin olisi kertynyt.

Sellainen kriteerihän voisi olla, että naisella pitäisi olla teini-ikäisiä lapsia, jotta se olisi ihan todellinen MILF.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
@Musta Nuoli hyvä, kaikella ystävyydellä ja pilke silmäkulmassa: ei tuon ikäiselle miehelle jonkun reilun kolmekymppisen äidin pitäisi olla MILF, vaan hyvä, nuoren puoleinen pariutumiskumppani, vaikka niitä lapsia olisikin. Tiedän kyllä, että MILF-nimityksen ensimmäinen kirjain tulee äitiydestä, mutta ainakin itse miellän MILFin jo hieman varttuneemmaksi naiseksi, eli siitä neljästäkympistä ylöspäin. Minusta MILFiyteen liittyy myös jotenkin kirjoittamattomasti se, että nainen on häntä MILFiksi nimittävää miestä vanhempi. Ikäkysymyshän tämä tietysti on. Itse en vain millään pysty nimittämään itseäni nuorempaa naista MILFiksi. Ja kyllähän koko MILF-ilmiö on lähtenyt siitä, että vanhemmalla naisella on nuorempi mies.

Minusta meillä on leikkimielistä käsite-eroa lähinnä termien määrittelyistä: minun mielestäni sinun tarkoittamasi varttuneempi yli neli- tai viisikymppinen nainen on mature. Mature-nainen voi olla lapsetonkin, kypsä ikähän ei lapsilukua katso. Vanhempi nainen ja nuorempi mies -kombossa naista voi kutsua myös puumaksi jos ikäeroa on selvästi.

MILF on nähdäkseni hyvin kiistaton termi: "Mother I'd like to fuck", jossa paino sanalla äiti, eli siis lapsen saanut nainen. Äitiys ja viehätysvoima ovat tässä asiassa ne olennaiset pointit naisen iän sijasta, ainakin minun ymmärtääkseni. Samaa mieltä on myös Campbridgen yliopiston sanakirja: "MILF - a sexually attractive woman who is a mother".

En minäkään tosin mitään 16-vuotiasta teiniäitiä lähtisi MILFiksi kutsumaan näin ylipäätään, mutta ei MILF-käsitteeseen ole myöskään määritelty, että MILFin pitää olla yli nelikymppinen tai että hänellä pitäisi olla teini-ikäisiä lapsia kuten @El Gordo pohti.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Ei kukaan täysjärkinen muutenkaan yli 40-vuotiaista naisista haaveile. Ei edes eläkeikään päässeet. Ehkä jotkut rajatyypin fetisistit.
...?
Voi, voi ja voi... kumpa tietäisit, poikaseni...

Nelissä kympissä nainen alkaa vasta hahmottaa, mitä haluaa ja uskaltaa pikkuisen jo vapautua turhista äitiyden ym. kahleista - suosittelen lämpimästi maistamaan, jos mahdollista...

Niiiin... se äänestys!

Piia Pasanen on minun valintani.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jos noista pitää valita, niin sitten LOLA. Niin ja totta mitä tuossa aiemmin sanottiin, eniten iloa naisista petipuuhissa on kun ikää on vähän enemmän.. Temput hallussa ja estot pois...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole vielä katsonut Twin Peaksin uusia jaksoja, mutta Mädchen Amick oli ykköspimu jo niissä originaalijaksoissa, joten sinne ääni.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
@Roger Moore: olisikohan hyvä saada tuleviin MILF-kisoihin edes moraaliseksi valintakriteeriksi se, että MILF-ehdokasta äänestettäisiin hänen tämänhetkisen olemuksensa ja ulkomuotonsa perusteella, ei minkään nuoruuden kuvan tai muiston perusteella?

Nuoruus kaunistaa ja useimmat nuoret naiset ovat kauniita, mutta ei kaikista kehkeydy myöhemmällä iällä hehkeää MILF-materiaalia. Siksikin tuntuu vähän erikoiselta, että moni on äänestänyt MILF-kandidaattiaan sillä perusteella, että tämä on ollut hekumallinen joskus vuosikymmeniä sitten nuoruudessaan. Eiväthän he silloin ole vielä olleet MILFejä!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
@Roger Moore: olisikohan hyvä saada tuleviin MILF-kisoihin edes moraaliseksi valintakriteeriksi se, että MILF-ehdokasta äänestettäisiin hänen tämänhetkisen olemuksensa ja ulkomuotonsa perusteella, ei minkään nuoruuden kuvan tai muiston perusteella?
Kyllä, asiaan tuossa viittasinkin jo hieman aiemmin kun joku äänesti Satu Silvoa sen perusteella että näytti hyvältä Uuno Epsanjassa -elokuvassa. Satu taisi olla joku 23-vuotias silloin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toisaalta, Satu Silvo näyttää erittäin hyvältä edelleen.
Kyllä kyllä, en minä sillä sanonutkaan. Puolestani voisi vaikka voittaa koko skaban. Lähinnä siis siihen nyt tällä viitataan että perustelu saa olla jotain muuta kuin se että näytti hyvältä yli 30 vuotta sitten, etenkin kun näyttää nykyäänkin paremmalta kuin suuri osa itseään nuoremmista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Missä helvetissä on Halle Berry? Siinäpä vasta kunnon MILF. Äänestän häntä siis ensi suvena.
Myös Roope Salmisen äiti, Minna Turunen, on edelleen hyvännäköinen, vaikka onkin nykyään invalidi.

Olosuhteiden pakosta jouduin antamaan ääneni Kukkohoville.
Alizee on edelleen kissa, mutta liian nuori. ScarJo on kuuma, mutta luonne on ilmeisen hankalahko. Piia Pasanen ei säväytä nykyään yhtään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kerran kun olin suppaamassa, ja lähestyin rantahietikkoa, huomasin kuinka siellä tohkeissaan bikiniasuinen nainen viittilöi minua tulemaan luokseen. Minä tottelin, ohjasin suppilautani miehekkäällä varmuudella kohti bikininaista, ja kun rantauduin, tämä innokas bikininainen riensi juoksujalkaa hymyillen ja kädet ojossa luokseni. Tuo bikininainen oli Anne Kukkohovi, ja tämä on tositarina. Kyllä teitä nyt mahtaa vituttaa!

Tästä johtuen äänestin Scarlettia, koska jos saisin valita kumpi minua bikineissä rannalla viittilöi luokseen, Kukkohovi vai Scarlett, niin kyllähän minä nyt Scarlettin valitsisin koska Kukkohovi on jo nähty.

P.S. Jos ei rannalla minua innokkaasti odottanut bikini-Kukkohovi vielä riitä, näin tuona samaisena taianomaisena iltana myös Teemu Selänteen veljen polkupyöräilemässä. Hänellä ei ollut onneksi bikineitä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tunnen itseni taas vähän vanhaksi, kun en tuolta kesätyttö-äänestyksestä tunnistanut yhtäkään nimeä, joten ryömin suosiolla tänne ketjuun.

Täältä lähti ääni myös Scarlettille.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Yllättävänkin hankala on päättää näin monimuuttujaista tärkeää valintaa. Yleensä sitä komplekseistakin probleemeista nousee jokin todennäköisin vaihtoehto pinnalle kuplimaan ja sitä sitten yrittää tykittää upoksiin muiden pro-ominaisuuksilla.
Nyt ovat Lola, Pasasen Piia ja Kari Byron melko tasoissa. Lollendaaleri ehkä rintojen mitan edellä muita, mutta kun ovat ne extratäytteet.
Kari Byron on kalifornialainen vegaani, joten siitä tulee miinusta mutta peffa on kyllä kiva. Joudun miettimään vielä, aikaahan onneksi on.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka Alizeen perse oli aikoinaan parasta mitä oli tarjolla, niin piti arpoa Shakiran ja Annen välillä. Kotimaisuus aspekti vei äänen Annelle (ja se, että espanjassa majailun takia Shakiran eksoottisuus sai kolauksen).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös