Jatkoajan kesätyttö 2017

  • 48 630
  • 219

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Haa. Se aika kesästä taas koittaa, kun ihmiset polttavat päreensä toisen naismaulle ja vastaehdokkaasta kaivetaan kaikki loka esiin. Koska oma kesätyttöni on jo valittu niin jätän nimeämättä ehdokkaan, koska kukaan ei ole hänen tasolleen noussut. Odotetaan äänestysvaihetta ja päätän sitten jokavuotisen perintöprinsessan. Mutta oikeasti hyvät ihmiset. Jälleen kerran joku telkkarin täti on pääsemässä ehdolle. Ehdokkaille pitäisi saada myös naamaraa ettei kaiken maailman protestiäänet mene läpi.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
En mä nyt täällä rupee ketään ulkomaalaisia pikkutyttöjä äänestelemään. Valintani on Lotta Lepistö.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Mun mielestä tälle listalle ei pitäisi ottaa yhtään ehdokasta, jos ei esittelijä saa laitetuksi linkkiä suoraan kyseisen henkilön kuvaan.
.
Samaa mieltä. En minä ainakaan kehtaa alkaa googlettamaan, jos kerran esittelijäkään ei tuota ole kehdannut tehdä.

Pakko kyllä äänestää Kristiina Mäkelää. Huikean näköinen neito. Taidettiin olla jopa tinder- matcheja, mutta ei piru vie vastannut.
 

Yö-Orava

Jäsen
Mä voisin Gemma Artertonille antaa.

Jaa nyt vasta luin näistä viimeisimmistä lukijatoiveista joten: gemma arterton - Google-haku Aiemmin on toki jo käynyt selväksi että mahdollisimman yhdentekeviä blondeja kovasti toivotaan, mutta siihen en valitettavasti taivu oli kisa mika hyvänsä.
 
Viimeksi muokattu:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Taisin olla viime vuonna aikaani edellä, kun Kristiina Mäkelää ehdotin alkukarsinnassa. Nythän tuo on jo muutaman äänen saanut. Minäkin annan. Siis ääneni Kristiina Mäkelälle.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Ihan päteviä neitoja tällä hetkellä äänestyksen kärkipäässä, siitä kiitos kanssaäänestäjille.

Mietitään tärkeämpää finaaliääntä sitten aikanaan hieman tarkemmin, ja kajautetaan alkuääni naapurin Annika Palmulle, ihan kiva!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mä voisin Gemma Artertonille antaa.

Jaa nyt vasta luin näistä viimeisimmistä lukijatoiveista joten: gemma arterton - Google-haku Aiemmin on toki jo käynyt selväksi että mahdollisimman yhdentekeviä blondeja kovasti toivotaan, mutta siihen en valitettavasti taivu oli kisa mika hyvänsä.

Ai vittu mikä kuningatar.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Margot Robbielle ääni täältäkin jos en ollut jo äänestänyt. Ihan uskomattoman kuuma siinä Wall Streetin pelimiehestä kertovassa elokuvassa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mä voisin Gemma Artertonille antaa.

Jaa nyt vasta luin näistä viimeisimmistä lukijatoiveista joten: gemma arterton - Google-haku Aiemmin on toki jo käynyt selväksi että mahdollisimman yhdentekeviä blondeja kovasti toivotaan, mutta siihen en valitettavasti taivu oli kisa mika hyvänsä.

Mä annan ääneni myös Gemmalle. Hänestä löytyy myös paljon niin sanottua kypsää naista. Sellainen hempukkamainen blondiolemus tosiaankin puuttuu, joka on hyvä asia. Lisäksi omaa meikäläisen makuun aika mukavan ns "makkari-ilmeen". Ymmärtää tämän sitten jokainen poika tai tyttö, miten haluaa.

Helkkarin hyvä haku.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Nyt kun tilanne elää näin alkuvaiheessa, niin tässä taas tilannepäivitystä Vanhan Lenin antaman äänen jälkeen. Nyt on jo 11 tyttöä saanut enemmän kuin yhden äänen, joten eiköhän tässä tulevan kolmen viikon aikana saada finalistit selville.

10 ääntä:
Annika Palmu

7 ääntä:
Sanna Savikko
Margot Robbie

4 ääntä:
Deborah Ann Woll
Zara Larsson
Kristiina Mäkelä

3 ääntä:
Katheryn Winnick

2 ääntä:
Hayley Williams
Lotta Lepistö
Gemma Arterton
Lotta Harala

1 ääni:
Italia Ricci
Gal Gadot
Elle Fanning
Wilma Murto
Manuela Bosco
Petra Manner
Cicciolina
Pia Lamberg
Stina Troest
Emilia Vuorisalmi
Jessica Chastain
Minna Nikkanen
Marjaana Toiviainen
Meri Turunen
Laura Hämäläinen
Martina Börjesson
Johanna Puhakka
Magdalena Valkeus
Tuulia Kössö
Else Lautala
Elize Ryd
Daisy Ridley
Miria Parvin
Isabel Ljungdell
Pirjo Heikkilä
Alycia Debnam-Carey
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Itsekin päätin jo ajat sitten, että aamujen pelastus Sanna Savikko on saatava tänä vuonna ehdolle ja mielellään päätyyn asti. Ääni luonnollisesti siis Sannalle täältäkin.

Perusteluja:

Kaunis, älykäs ja muutenkin ihana ainakin aamu-tv:n perusteella.

Sannaa tekisi täälläkin mieli... Ihana, älykäs, seksikäs, selväsanainen ja ennen kaikkea kauniit sääret sekä kauniit silmät. Nam. Ääni siis Savikolle.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mun mielestä tälle listalle ei pitäisi ottaa yhtään ehdokasta, jos ei esittelijä saa laitetuksi linkkiä suoraan kyseisen henkilön kuvaan.
Taisinpa unohtaa linkittää oman ehdokkaan Gal Gadotin kuvan. Linkki IMDB:hen.

Margot Robbielle ääni täältäkin jos en ollut jo äänestänyt. Ihan uskomattoman kuuma siinä Wall Streetin pelimiehestä kertovassa elokuvassa.
Tuli itseasiassa eilen katsottua tuo pätkä. On kyllä ihan järkyttävän seksikäs nainen! Veikkaan että osa ton leffan suosiosta selittyy pelkästään Robbien suorituksella.

Mä voisin Gemma Artertonille antaa.
Jos Gal ei pääse jatkoon niin mä kyllä hyppään Gemman kelkaan. On ollut pitkään yksi suosikkinäyttelijöistä!

Kesätyttö-kisan voittajan pitäisi olla riittävän nuori jotta "tyttö"-nimitystä voitaisiin vielä perustellusti käyttää, vanhemmille naisille voi sitten järkätä vaikka oman Kesämature-kisan tai Kesä-MILF-kampanjan.
Tuntuu että joka vuosi tosta kesäMILFistä on puhuttu mutta kukaan ei jaksa sitä järjestää. Siksi asiasta tulee mieleenä tää "meeting to take action" (linkki youtubeen) kohtaus Life of Brianista. :D
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mun mielestä tälle listalle ei pitäisi ottaa yhtään ehdokasta, jos ei esittelijä saa laitetuksi linkkiä suoraan kyseisen henkilön kuvaan.

Minun ääneni saa tietenkin tuo Tapparan tyttö.

Tässä tapauksessa ei olisi linkki ollut välttämättä niin tarpeellinen.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Melkein joka vuosi saa ihmetellä kun porukka äänestää jotain tuikitavallista muijaa. Ulkonäöllä ei niin väliä kunhan on suomalainen. Tänä vuonna sitten vuorossa joku Tapparan cheerleaderi, joka ei ole pärstästään minkäännäköinen.

Täältä kanssa ääni Martinan suuntaan. McKayla Maroney olisi ollut toinen hyvä vaihtoehto.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Margot Robbie on aivan omaa luokkaansa kaiken maailma Palmuihin verrattuna, eli Margot Robbie.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös