Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 910 489
  • 13 923

Taikajim

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Luleå
Mä katsoin jokaisen minuutin. IFK:lla oli selkeä idea: ottaa meiltä sarjassa yksi tappio kotona. Juuri sen tekivät. En kässää tuota Westend-länkytystä sulta, koko homma on huumoria, ei tietty mene jakeluun, jos/kun hissi ei mene ihan ylös, tiedä häntä.
[/QUOTE]

Miks ees trollaat tällä palstalla? Mitä saat siitä? Toivottavasti törmätään joskus wessun alepas tai jedan ässässä. Mun puolesta voidaan sopia ihan sushi-treffit jedaan.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat

Miks ees trollaat tällä palstalla? Mitä saat siitä? Toivottavasti törmätään joskus wessun alepas tai jedan ässässä. Mun puolesta voidaan sopia ihan sushi-treffit jedaan.[/QUOTE]

Mitä tarkoitat?
 

Taikajim

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Luleå
Kerros lisää? Mun historiasta ja sun. Siitä miten kannatetaan, pistä ihan kaikki peliin. Lupaan vastata. Mulla ei ole tässä palstassa enää hevon vittua kiinni, mutta haluaisin kovasti kuulla miten mokaat itsesi isosti.

En oo kyllä koskaan huomannu sun tepsiä kannattavan. Niin että mieti mitä auot.
 

Taikajim

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Luleå
Saisetteko modet nimimerkin "kausi" poistettua lopullisesti. Kuten hän tuossa ylempänä totesi, niin hänellä "ei ole enää hevonvittua kiinni tässä palstassa".
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Mitä tarkoitat?

Pyydän sua treffeille mitä luulet?[/QUOTE]

Okei, eiköhän tähän puutu modet, tiedä häntä. Jos ei niin laita yv:llä, tulen tietenkin. Antakaa tälle mahdollisuus. itse en kyllä kässää näillä näppäreille miksi tämä välttämätöntä, mutta kuten sanottua totta kai käy. Ps. ei saada yhteyttä, jos/kun saat tosta yo pelikieltoa, mut palataan yv:lleillä kun se ohi.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tehdään näin, jos itseäsi ei ole jo poistettu koko palstalta.
Mistä se kannatus käy ilmi?

Noh, mistä aloitetaan? Siitä kun TPS oli hyvä. Lue mun viestit täältä ja kiekkkopesästä siltä ajalta kun löytyy, alusta loppuun. Iso TPS-sydän, ei minkäänlaista sietoa konttaamiselle. Tuolla sun provolla en lähde ehkä mukaan. Kaikkea hyvää sinne missä ikinä vaikutatkin!
 

Taikajim

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Luleå
Noh, mistä aloitetaan? Siitä kun TPS oli hyvä. Lue mun viestit täältä ja kiekkkopesästä siltä ajalta kun löytyy, alusta loppuun. Iso TPS-sydän, ei minkäänlaista sietoa konttaamiselle. Tuolla sun provolla en lähde ehkä mukaan. Kaikkea hyvää sinne missä ikinä vaikutatkin!

No mä en tästä nyt sun historiaa lähe tutkimaan sen enempää. Parempaakin tekemistä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
No mä en tästä nyt sun historiaa lähe tutkimaan sen enempää. Parempaakin tekemistä.

I Rest my case. Pakko tämän Taikajiminkin olla ihan mukava, tai edes TPS-mies kuitenkin. Palstalla kai saa pestä vähän lujemmin, Taikajee tekee sitä. Hyvä!
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Asiat sovittu herrasmiesmäisesti yksityisviestein. Taikajim kuittaa halutessaan. Sellaisia olisi kannattanut lähettää heti alusta lähtien! Pahoittelut kaikille viattomille. Välillä läikkyy, mutta rohkeasti pääsiäisenä kaikki maljan nostoon - Turussa!
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Varmasti. Sen mitä tilastollisesti tuota TPS-HIFK -sarjaa analysoin, niin HIFK meni jatkoon puhtaasti paremmalla maalipaikkatuurilla. TPS loi sarjassa enemmän paikkoja (pelillinen paremmuus), mutta maalivahtiosasto lähinnä sakkasi eniten vs. runkosarja (tästä tuloksellinen paremmuus HIFK:lle).

Vieläkin vituttaa se ensimmäinen jatkoaikatappio Helsingissä. Silloin palloseuralle tarjottiin voittoa kahden ylivoiman merkeissä mutta Kalliolle ja kumppaneille ei kelvannut voitto. Miten voi ylivoimapelaaminen olla niin hukassa, sekä sillä jatkoajalla kuin itse asiassa koko HIFK sarjassa. Ainut kuvio oli pelata ylivoimassa kiekko Virralle siihen keskelle maalin eteen, jonka HIFK näki ja tiesi jo ennakolta ja häiritsi Virtaa niin että laukaukset jäivät kerta toisensa jälkeen torsoiksi.
Ihmetyttää se, että jos Selin oli antanut ohjeet tuohon toimimattomaan kuvioon, niin miksi ei Kallio ja Perrin omatoimisesti kokeilleet jotain muuta??
Ja vaikka väärin onkin sanoa, että parempi hävisi koska lopulta maalit ratkaisevat, niin siinä ratkaisevassa kuudennessa pelissä TPS oli selkeästi parempi. Varsinkin kolmannessa erässä, mutta kun ei kiekko pomppinut niin ei pomppinut. Mielstäni koko sarjan ajan kolmannen Turun pelin toista ja kolmatta erää lukuun ottamatta TPS oli joukkueena yhtenäisempi. Nyt vaan HIFK:n yksilöt ratkaisivat tämän sarjan. No turha itkeä, Kalpaa Vastaan TPS olisi varmaan hävinnyt sarjan samoilla lukemilla mitä HIFK hävisi Tapparalle.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Vieläkin vituttaa se ensimmäinen jatkoaikatappio Helsingissä. Silloin palloseuralle tarjottiin voittoa kahden ylivoiman merkeissä mutta Kalliolle ja kumppaneille ei kelvannut voitto. Miten voi ylivoimapelaaminen olla niin hukassa, sekä sillä jatkoajalla kuin itse asiassa koko HIFK sarjassa. Ainut kuvio oli pelata ylivoimassa kiekko Virralle siihen keskelle maalin eteen, jonka HIFK näki ja tiesi jo ennakolta ja häiritsi Virtaa niin että laukaukset jäivät kerta toisensa jälkeen torsoiksi.
Ihmetyttää se, että jos Selin oli antanut ohjeet tuohon toimimattomaan kuvioon, niin miksi ei Kallio ja Perrin omatoimisesti kokeilleet jotain muuta??
Ja vaikka väärin onkin sanoa, että parempi hävisi koska lopulta maalit ratkaisevat, niin siinä ratkaisevassa kuudennessa pelissä TPS oli selkeästi parempi. Varsinkin kolmannessa erässä, mutta kun ei kiekko pomppinut niin ei pomppinut. Mielstäni koko sarjan ajan kolmannen Turun pelin toista ja kolmatta erää lukuun ottamatta TPS oli joukkueena yhtenäisempi. Nyt vaan HIFK:n yksilöt ratkaisivat tämän sarjan. No turha itkeä, Kalpaa Vastaan TPS olisi varmaan hävinnyt sarjan samoilla lukemilla mitä HIFK hävisi Tapparalle.

Ei muuten olisi hävinnyt Kalpalle. Finaali olisi mennyt 4-0 Tapparalle. En lukenut Urheilulehdestä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ei olisikaan hävinnyt. Finaali olisi mennyt Palloseuralle 4-2. Lähde: tilastot ja kristallipallo. : )

Eri mieltä, mutta kyllä TPSllä kävi paska tuuri tänä keväänä kaikin tavoin. Ässät kun olisivat voittaneet, pelattaisiin Turussa finaaleja. Mutku- jutut toisaalta pölypäisiä. Maailmassa asiat tapahtuvat kuten tapahtuvat, eikä mitään tuurijuttuja ole. Kai.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa kun tommosissa pikkuladoissa pelataan paikasta SUOMEN MESTARUUS-finaalissa. Meillä on täällä Liigan hienoin ja suurin halli, jossa olis kyllä astetta kovemmat kekkerit. Oispa kans menestyvä joukkue...
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tarkennetaan eilistä mielenilmaisuani. Vituttaa siis kauden pelikielto. Yksi todella harvoista järkikirjoittajista, joka jaksaa kinastella täällä fanipoikien kanssa (olen jo luovuttanut) ja osaa myös ilmaista itseään hauskalla tavalla.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Tarkennetaan eilistä mielenilmaisuani. Vituttaa siis kauden pelikielto. Yksi todella harvoista järkikirjoittajista, joka jaksaa kinastella täällä fanipoikien kanssa (olen jo luovuttanut) ja osaa myös ilmaista itseään hauskalla tavalla.
En tiedä tarkkaan mistä on nyt pelikieltonsa saanut, mutta ilmeisesti kahden sääntöpykälän rikkomisesta (mennyt ilmeisesti ainakin jonkun kohdalla henkilökohtaisuuksiin) sekä aiemmista rikkomuksista tullut tämä 3kk kielto.

En ymmärrä miten vaikeaa täällä on keskustella asiallisesti ja sääntöjen mukaan, kun satumalta usein samat nimimerkit ovat vähän väliä jäähyllä. Ehkä kannattaisi osoittaa nuo mielenilmaukset suoraan ko. kirjoittajalle, joka on ilmeisesti näiden järkikirjoitusten välissä mennyt kirjoittamaan jotain typerää.
 

Sienihattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tarkennetaan eilistä mielenilmaisuani. Vituttaa siis kauden pelikielto. Yksi todella harvoista järkikirjoittajista, joka jaksaa kinastella täällä fanipoikien kanssa (olen jo luovuttanut) ja osaa myös ilmaista itseään hauskalla tavalla.

Allekirjoittaneella on komeeta aineistoa yv-boksissa sun "järkikirjoituksista" aamuyön pikkutunneilta. Mitä tulee fanipoikuuteen, niin kritiikki on aina suotavaa, mutta samoista asioista ruikuttaminen ja jankkaaminen ei aja enää asiaansa.
Itse en palstalla fanipoikia ole nähnyt jos puhutaan kyseisen sanan oikeasta merkityksestä.

Vaikka kaikki asiat eivät mene aina nappiin niin ei siitä tarvitse joka kerta maalata jättimäisiä demoneja seinille ja julistaa kuinka kaikki on paskaa. Silloin kun ahdistaa niin kannattaa myös miettiä mitä hyviä asioita seuran ympärillä on tapahtunut pitkän pohjamuta -jakson jälkeen.

Se että täällä vuodattaa joka asiasta ja hyökkää asiosta erimieltä/neutraalimmin suhtautuvien kimppuun ei edistä mitään, kanava on tällöin väärä.

Itse ainakin koen että TPS kannattaminen koostuu yhtenäisyydestä ja omaan jengiin uskomisesta. Kritisointi ja perustellun mielipiteen ilmaisu on aina tervetullutta, se miten asian tuo esiin usein vaikuttaa miten muut suhun sitten suhtautuu. Doom & Gloom henki ei ainakaan mun mielestä edistä mitään ja alkaa pidemmän päälle vituttamaan.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itseä alkaa huolella vituttaa ilmaisu "fanipoika" Eli jos hiukankin kritisoit muutamien nimimerkkien, jotka hakemalla hakevat jotain negatiivista ( ei nimim. Kausi ) kirjoiteltavaa Palloseurasta, niin olet fanipoika.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Ottamatta tähän asiaan sen koommin kantaa, niin kyllähän sellainen jonkun joukkueen kannattamisesta johtuva putkinäköisyys paljolti palstalla vaivaa. Esimerkiksi muiden joukkueiden kannattajista on huomattavan vaikea löytää nimimerkkiä, kenen kanssa voisi käydä ihan vain faktaan pohjautuvaa keskustelua, sillä tunnepuoli on usein niin vahva, että oman joukkueen puolueeton analysointi ei onnistu. Tästä johtuen on helposti huomannut, että asiakeskustelua syntyy vapaalla puolella tietyissä ketjuissa helpommin. Se tuntuu olevan monelle helpompi keskustella siitä, kumpi on terassilla parempi, markiisi vai aurinkovarjo. Markiisin omistaja saattaa jopa kritisoida hankintaansa, vaikka on sellaisen tehnyt. Täällä kiekkopuolella ei aina omasta joukkueesta siedetä minkäänlaista kritiikkiä. Eli eiköhän se ole vain se rakkaudesta lajiin, joka nostattaa tunteita kun kiekosta puhutaan.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Jotkut kirjoittajat eivät mielestäni osaa tehdä eroa mielipiteen ja faktan välillä. Metri on metrin mittainen. Se on fakta, mutta, onko Jumala olemassa, siitä voi esittää vain mielipiteen.

Tämä palstan tarkoituksena on sääntöjen mukaan käydä eri asioista keskustelua kirjoittajien omien mielipiteiden pohjalta. On luonnollisesti hyvä asia, jos pystyy oman mielipiteensä perustelemaan, mutta se on perustelujenkin jälkeen edelleen kirjoittajan oma mielipide eikä ole muuttunut faktaksi, vaikka jotkut toiset kirjoittajat olisivatkin samaa mieltä. Valitettavasti täällä on yleistynyt sellainen käyttäytyminen, että, jos jonkun kirjoittajan mielipide ei ole oman mielipiteen mukainen, ryhdytään tätä kirjoittajaa arvostelemaan henkilöna, joka, kuten totesin, jo sääntöjenkin mukaan on kiellettyä. Asioista pitää pystyä puhumaan eikä mennä henkilökohtaisuuksiin. Myöskään jonkun nimimerkin mielipiteiden kritiikitön ylistäminen ja/tai kirjoittajan nostaminen jalustalle ei liene tämän palstan tarkoitus. Jokainen kirjoittaja, joka noudattaa sääntöjä, on saman arvoinen ja myös hänen esittämänsä mielipiteet. Kukaan ei voi eikä saa olla toista parempi. Kenenkään mielipiteet eivät ole sen arvokkaampia tai parempia kuin toisen.

Asioihin kriittisesti suhtautuvaa henkilöä yleisestikin vieroksutaan, sillä lähes kaikissa organisaatioissa johto pyrkii ympäröimään itsensä "jees-miehillä/naisilla" jotta johdon oma asema olisi mahdollismman sementoitunut eikä sitä uhkaisi mikään. Samanlainen ilmiö on tälläkin palstalla tunnistettavissa. Mitään kritiikkiä ei saisi esittää ja jos esität, niin et ole oikeanlainen "fani", koska "oikeanlaiselle fanille" kelpaa mikä tahansa tekeminen, olkoon se sitten vaikka kuinka puolinaista tahansa.

Voidaan kuitenkin todeta, että vain asioihin kriittisesti ja analyyttisesti suhtautumalla voidaan päästä eteenpäin. Mikään organisaatio ei ole koskaan kehittynyt sillä tavoin, että "kaikki on tehty oikein"- ja "negapetterit kylmään suihkuun"- periaatteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös