Ti 18.4.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 66 336
  • 932

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hienokseltaan Tapparan erä, mutta ei tuo kotijoukkueen alivoima oikein vakuuta.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
JMJ nappas Rissasen käden kainaloon ja heitti perusfilmit perään. Seuraavaksi vaihdetaan poikkareita maalinedessä ja filmataan kentänpintaan pitelemään päätä ja itketään ku itse joutui myös jäähylle. Vihaan tota pelleä :D

Nähtävästi et myöskään ymmärrä mitä näet.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Toki voihan kyseessä olla sen verran moraaliton kaveri ettei yöuniaan menetä, mutta hankala arvostaa moista.

Mikki Leinonen yleensä huolehtii hankintojaan tehdessään että nuo tietyt ominaisuudet puuttuvat.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Onhan tämä kyllä hupaisaa, kun Jatkoajan ammattilaiset kommentoivat tuota kamppia. Kokeilkaa nyt joskus vaikka itse kuinka tasapaino pysyy, kun vauhtia polkiessa joku vetää mailalla toisesta jalasta. Pistäkää vaikka video tänne kuinka hienosti pysytte pystyssä. Tai kuinka maltillisesti kaadutte.
Kyllähän tuossa on helpompi pysyä pystyssä kuin tuossa Parlettin kampituksessa Sebokkiin.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Sanokaa joku nyt vielä sukeltamista?

Edit: Olipas yllättävät kommentoijat. Erikoista, että selostajan mielestä esimerkiksi ei ollut sukeltamista.
Ainaki keskustelun perusteella aikalailla kaikki muiden joukkueiden ihmiset Tapparaa vastaan. :) Alkaa olee pahemmin kuin Kärppien dominointiaikoina.
Kannattaa ottaa huomioon, että täällähän on vain Porin, Tampereen ja poronhoitoalueen surkeimmat reppanat purkamassa pahaa mieltään. Niitä on kuitenkin alle 10.

muaddib
 
Palstan vakioröllit täällä taas veivaamassa - ihan viihdyttävää settiä! Tappara herättää tunteita.

Yllättävän viihdyttävää hokia. Itse toki kaipaisin vähän shakkimaisempaa ja insinöörimäisempää otetta. Liikaa maalejakin jo tullut.
 
Jos kaadat pelaajan vaikka osuisit kiekkoon ensiksi, niin rankki tai jäähy.
Ai... Mitä itse olen seurannut niin vaikka kuinka usein ei ole tullut jäähyä ja selostajatkin oikein kommenteissa mainitsee syyksi "puck first"...

Edit: Olin väärässä... Sääntö muuttui jo pari vuotta sitten ja menee nykyään näin NHL:ssä. Ymmärrän nyt miksi täällä joku piti tilanteita jäähyn arvoisena...

Rule 57 – Tripping

The rule relating to "Tripping" will be revised to specifically provide that a two minute minor penalty will be assessed when a defending player "dives" and trips an attacking player with his body/arm/shoulder, regardless of whether the defending player is able to make initial contact with the puck.

But, in situations where a penalty shot might otherwise be appropriate, if the defending player "dives" and touches the puck first (before the trip), no penalty shot will be awarded. (In such cases, the resulting penalty will be limited to a two-minute minor penalty for tripping.)
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
5vs5 melko tasaista, mutta KalPa dominoi erikoistilanteita ja sitä kautta johtaa ansaitusti.

Turhaan lähti Tappara kiukuttelemaan ja tuhlaamaan energiaa tuomareihin. Antaisivat Tapolan hoitaa palaverit ja keskittyisivät aina vain seuraavaan vaihtoon ja vaikka erikoistilanteiden parantamiseen.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Jos kaadat pelaajan vaikka osuisit kiekkoon ensiksi, niin rankki tai jäähy.

Ei ole. Sääntöjen lukeminen sikäli kannattaa, että nämä tilanteet niiden mukaan vihelletään.

Vaikka paljon KalPalle sallittiinkin, tuo meni vain ja ainoastaan oikein.

Mutta ei hätää, Jussi vaihtaa kyllä tuomarit.
 
Onhan tämä kyllä hupaisaa, kun Jatkoajan ammattilaiset kommentoivat tuota kamppia. Kokeilkaa nyt joskus vaikka itse kuinka tasapaino pysyy, kun vauhtia polkiessa joku vetää mailalla toisesta jalasta. Pistäkää vaikka video tänne kuinka hienosti pysytte pystyssä. Tai kuinka maltillisesti kaadutte.
Tuskin täällä monetkaan osaa edes luistella. Nauhojen sitomisessakin todennäköisesti haasteita.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alkiokin sanoi tilanteen olevan selvä jäähy, mutta jatkoajan ''asiantuntijat'' itkee krokotiilin kyyneleitään.
Se oli selvä jäähy. Olisi pitänyt olla sitä myös Järviselle. Se tässä on ainakin oma pointti.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
On kyllä nautittava kombinaatio, väärä vaihto + kyrpä-Tapolan ilme
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Kyllähän tässä on parikin syytä kannattaa KalPaa, pudotti Pelicansin ja pääsisi nauramaan parille Tappara-henkiselle puusilmälle lisää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös