Ti 18.4.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 66 173
  • 932
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis ei herranjumala tämä on ihan oikeasti pakko laittaa mutella aina kun tulee pelikatko. Kyllä tuo show musiikkeineen ja kuuluttajineen on jotain aivan järkyttävää.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt on kerrankin tuomarit ajan tasalla, tästä mä tykkään kun selvät sävelet ja selvät otetaan pois eikä noihin kaatuiluihin lähdetä
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Järvinen, huoh. Meikäläisen ykkösinhokki-mikkihiiri siellä taas vauhdissa. Ensin itse huidotaan ja annetaan poikkaria oikein urakalla ja sitten kilpparit (+ihmeparantuminen).
Oon aika varma että ringeten SM-sarjassakin pelataan fyysisemmin kuin mitä JM Järvinen pelaa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tilannetta ei tuon puhtaammin voi suorittaa. Lukka ei rikkonut Peltolaa sitten yhtään hiukkaakaan.

Ei mene silti sanoma perille.
Ihan kuin olisi ennenkin ollut näitä ongelmia Tappara-fanien kohdalla...
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Vähemmän yllättävää, että liigan top. 3 sukeltajiin kuuluvat Haapala&Järvinen aiheuttavat hämmennystä, onneksi sentään Järvinenkin sai jäähyn.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Tuomarit ollut mun mielestä suht hyvin mukana. Yksi virhe ja pari viheltämättä jättänyt, mutta pari tiukka tilannetta ollut ja ne viheltäneet oikein.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Järvinen keräilee maalilla, molemmat jäähylle. Järvinen lyö, Rissanen ei hievahda. Rissanen lyö, Järvistä sattuu jokaiseen ruumiinosaan.

Haapala on kompuroinnissa ihan oppipoika vielä, mutta "onneksi" opettaja löytyy läheltä.

Tää on kyllä totta! JMJ veti kaks törkeetä filmiä samassa vaihdossa...
 

Ralph

Jäsen
Sääntökirjat muuttuneet sitten viime kevään. Silloin tällaiset tapparalaisten selkeät kuudella pelaajalla pelaamiset jätettiin viheltämättä. Toki Levonen oli tuomari...
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Sen sijaan nyt on KalPa kyllä hyötynyt linjasta. Joukkuerangaistusta ei varmaan jokainen protestoi, mutta läpi on asioita mennyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös