Antti Törmänen HIFK:n valmentajaksi 2014–2017

  • 564 473
  • 2 088

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Materiaaliero viimekauteen on selkeä. Mutta tuo peli-idean kadottaminen on kaikkea muuta kuin selvää. Stögö apukoutseineen on kadottanut sen ihan täysin, ja tuollaista epäjärjestys-kiekkoa pelaavalta joukkueelta on helppo napata pisteet pois, kuten nyt on toistuvasti käynytkin.

Mä olen jo pitkään hieman ihmetellyt sitä, että miksi Stögö ei yksinkertaista pelaamista. Pelaaminen näyttää siltä kuin pelaajilla ei ole mitään hajua miten tilanteet tulisi pelata ja tästä syystä joutuvat miettimään pelaamista liikaa. Pelitavan ollessa pelaajille selvä, ratkaisut tulevat selkäytimestä, jolloin ne usein ovat myös oikeita mutta ennenkaikkea pelitapaa tukevia. Nyt pelaajien ratkaisut näyttävän tulevan jostain ihan muualta kuin selkäytimestä. Siksi HIFK:n pelillisistä ongelmista pitää syyttää valmennusta ja sen kyvyttömyydestä reagoida joukkueen pelilliseen alennustilaan.

Kaikki pelaajat osaavat toteuttaa pystysuunnan lätkää ainakin kohtuullisesti, valtaosa hyvin tai erinomaisesti. Tästä syystä siihen siirtyminen vaikka kesken kauden on kivuton prosessi. Vähän erityispainotusta siihen miten kamppailupelaamisella voitetaan tilaa ja kiekkoa pystysuuntaan niin pelaamisesta tulisi sekä tehokkaampaa, nopeampaa, että pelitavan suorittamisen laatu olisi takuuvarmasti korkeammalla tasolla kuin nyt.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mä olen jo pitkään hieman ihmetellyt sitä, että miksi Stögö ei yksinkertaista pelaamista. Pelaaminen näyttää siltä kuin pelaajilla ei ole mitään hajua miten tilanteet tulisi pelata ja tästä syystä joutuvat miettimään pelaamista liikaa. Pelitavan ollessa pelaajille selvä, ratkaisut tulevat selkäytimestä, jolloin ne usein ovat myös oikeita mutta ennenkaikkea pelitapaa tukevia. Nyt pelaajien ratkaisut näyttävän tulevan jostain ihan muualta kuin selkäytimestä. Siksi HIFK:n pelillisistä ongelmista pitää syyttää valmennusta ja sen kyvyttömyydestä reagoida joukkueen pelilliseen alennustilaan.

Kaikki pelaajat osaavat toteuttaa pystysuunnan lätkää ainakin kohtuullisesti, valtaosa hyvin tai erinomaisesti. Tästä syystä siihen siirtyminen vaikka kesken kauden on kivuton prosessi. Vähän erityispainotusta siihen miten kamppailupelaamisella voitetaan tilaa ja kiekkoa pystysuuntaan niin pelaamisesta tulisi sekä tehokkaampaa, nopeampaa, että pelitavan suorittamisen laatu olisi takuuvarmasti korkeammalla tasolla kuin nyt.
Tämä.

Pelaajilla ei ole hajuakaan mihin kiekkoa pitäisi varsinkaan omissa pelata. HIFK ei pääse hyökkäämään käytännössä ollenkaan. Ei liigan tempolla ole aikaa jäädä jatkuvasti miettimään ja katsella täysin randomilla etsimään omissa omaa pelaajaa, pitäisi oikeasti tietää mistä se ja vaihtoehtoinen syöttökohde löytyy. Väitän että HIFK menettää koko liigan mittapuulla eniten kiekkoja omissa kun valmennuksella ei ole mielenkiintoa luoda selkeää sapluunaa avauspelaamiseen. Kyllä se nopea pystysuunnan pelaaminenkin vaatii suunnitelman, sitä HIFK:lla ei tällä kaudella ole eikä näköjään tule.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Pystysuunnan pelaamisesta olen hieman eri mieltä, sillä se on ainoa jota joukkue harrastaa.
Tosin niin, että pystysyötöt eivät mene perille tai sitten lyödään päätyyn ja toivotaan, että oltiin ylitetty punaviiva (eikä tule icing) ja että oma kaveri tai itse syöttäjä ehtii ensin kiekkoon. Muuta eivät juurikaan harrasta. Toki usein pakki-pakki syötöt ennen sitä, jotka useimmiten ovat niin hitaat, että peli jää siihen.
 

Stigu

Jäsen
Mä olen jo pitkään hieman ihmetellyt sitä, että miksi Stögö ei yksinkertaista pelaamista. Pelaaminen näyttää siltä kuin pelaajilla ei ole mitään hajua miten tilanteet tulisi pelata ja tästä syystä joutuvat miettimään pelaamista liikaa. Pelitavan ollessa pelaajille selvä, ratkaisut tulevat selkäytimestä, jolloin ne usein ovat myös oikeita mutta ennenkaikkea pelitapaa tukevia. Nyt pelaajien ratkaisut näyttävän tulevan jostain ihan muualta kuin selkäytimestä. Siksi HIFK:n pelillisistä ongelmista pitää syyttää valmennusta ja sen kyvyttömyydestä reagoida joukkueen pelilliseen alennustilaan..
Juuri NOIN!

Oma teoriani on, että Stögö toteuttaa omaa fetissiään, eli uskoo/haluaa uskoa siihen että pelaajat löytävät itse vielä hyökkäyksen punaisen langan. Jos näin on, Stögö harjoittelee IFK:n kustannuksella ja asettaa itsensä joukkueen menestyksen yläpuolelle.

IFK:n jengi on niin nimekäs, ettei se tarvitsisi kummoistakaan hyökkäyspelikirjaa menestyäkseen. Ainut ongelma on, että yksinkertaistakin pelikirjaa olisi pitänyt harjoitella satoja kertoja, nyt näin ei varsinkaan hyökkäyksen osalta ole tehty. Puolustuksessa ja kiekottomana IFK pelaa aika ajoin ihan Liigakelpoisesti. Träppi esim. on usein ihan OK, samoin karvauspeli toimii silloin kun sitä toteutetaan. Ongelmat ovat nimenomaan kiekollisessa pelissä.

Jännä nähdä mihin Antti Törmäsen ura jatkuu ensi kauden jälkeen. Divariin tai ulkomaille, veikkaan ma. Ellei sitten Karavaanari rustaa Stögölle jatkosopparia. Pitkäjänteisyys.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri NOIN!

Oma teoriani on, että Stögö toteuttaa omaa fetissiään, eli uskoo/haluaa uskoa siihen että pelaajat löytävät itse vielä hyökkäyksen punaisen langan. Jos näin on, Stögö harjoittelee IFK:n kustannuksella ja asettaa itsensä joukkueen menestyksen yläpuolelle.

IFK:n jengi on niin nimekäs, ettei se tarvitsisi kummoistakaan hyökkäyspelikirjaa menestyäkseen. Ainut ongelma on, että yksinkertaistakin pelikirjaa olisi pitänyt harjoitella satoja kertoja, nyt näin ei varsinkaan hyökkäyksen osalta ole tehty. Puolustuksessa ja kiekottomana IFK pelaa aika ajoin ihan Liigakelpoisesti. Träppi esim. on usein ihan OK, samoin karvauspeli toimii silloin kun sitä toteutetaan. Ongelmat ovat nimenomaan kiekollisessa pelissä.

Jännä nähdä mihin Antti Törmäsen ura jatkuu ensi kauden jälkeen. Divariin tai ulkomaille, veikkaan ma. Ellei sitten Karavaanari rustaa Stögölle jatkosopparia. Pitkäjänteisyys.

En ole varma onko tuo vain silmänlumetta, mutta viime matsissa kiinnitin erityistä huomiota toisen erän hyvän vaiheen jälkeen siihen, että loppuuko jätkiltä ihan aidosti ja yksinkertaisesti kunto kesken? Uskomattomaltahan se kuulostaa ja kenties tuo vaikutelma tulee vain huonosta yhteispelaamisesta ja henkisestä lukosta, mutta ei ollut ensimmäinen kerta kun kävi mielessä. Jos näin olisi, minusta ei tarvitse tehdä edes sen kummempia oletuksia selittämään surkeaa tulosta. Liiga on nykyään niin kilpailtu ja pelaajat kuitenkin sen verran tasaväkisiä, että paskaa kondista ei saa anteeksi jos kyse ei ole vain yksittäisistä pelaajista.

Mielenkiintoista olisi kyllä tietää mitä jengin sisällä tapahtuu valmennuksellisesti ja muuten. Ehkä tästä saamme vielä aikanaan lukea jonkun muistelmista.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
En ole varma onko tuo vain silmänlumetta, mutta viime matsissa kiinnitin erityistä huomiota toisen erän hyvän vaiheen jälkeen siihen, että loppuuko jätkiltä ihan aidosti ja yksinkertaisesti kunto kesken? Uskomattomaltahan se kuulostaa ja kenties tuo vaikutelma tulee vain huonosta yhteispelaamisesta ja henkisestä lukosta, mutta ei ollut ensimmäinen kerta kun kävi mielessä. Jos näin olisi, minusta ei tarvitse tehdä edes sen kummempia oletuksia selittämään surkeaa tulosta. Liiga on nykyään niin kilpailtu ja pelaajat kuitenkin sen verran tasaväkisiä, että paskaa kondista ei saa anteeksi jos kyse ei ole vain yksittäisistä pelaajista.

Ei voi olla. Siellä kuitenkin vastaa fysiikkavalmennuksesta piinkova ammat...ei kun...sehän onkin Kangasalusta! Voisi kyllä väittää äijän treeniohjelman menneen täysin päin helvettiä. Ensinnäkin "parhaina" hetkinä rosterista ollut 65% telakalla, yhtäaikaa. Toisekseen liike on koko kauden näyttänyt aivan helvetin tukkoiselta. Kolmanneksi se on juuri noin kuin näet; joukkueelta loppuu bensa, se ei yksinkertaisesti jaksa pelata kokonaista peliä edes loppuun saakka.

Olisi kiva tietää miten tässä on onnistuttu? Mä en usko nimittäin sekuntiakaan että joukkueen jokainen pelaaja olisi "varastanut" kesäharjoittelusta. Ei varmasti ole. Olkoonkin että se taisi olla hyvinkin omatoimiseksi heitettyä? Kyllä tämä näyttää vahvasti siltä että joukkue on pelillisesti huonosti johdettu sekä luokattomasti perusvalmennettu.
 

Falcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se että pelaajia on ollut noin paljon loukkaantuneena, kertoo kyllä puutteellisesta fyysisestä valmennuksesta. Jotain on mennyt jo peruskuntokaudella pahasti pieleen, ei äijiä muuten noin paljon olisi sairastuvalla ollut. Toivottavasti nyt seuraavaan kauteen valmistautuessa myös tähän kiinnitetään huomiota. Vaikea vaan uskoa, että tuohonkaan Törmäsen valmennuksessa mitään parannusta tulisi.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Siis onko oikeasti nni ettei IFK:ssa ole erillistä fysiikkavalmentajaa?? Miten voi olla mahdollista? Kuka mittaa pelaajien kuntotasoa kauden aikana ja tekee korjaavia toimenpiteitä?? Tuohan on sitten suurimman luokan perseily jos näin on.
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Loukkaantumissumia oli jo Summasen aikana. Siis ongelma on ollut jo pitkään, mutta mitään ei tälle ole tehty.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Pystysuunnan pelaamisesta olen hieman eri mieltä, sillä se on ainoa jota joukkue harrastaa.
Tosin niin, että pystysyötöt eivät mene perille tai sitten lyödään päätyyn ja toivotaan, että oltiin ylitetty punaviiva (eikä tule icing) ja että oma kaveri tai itse syöttäjä ehtii ensin kiekkoon. Muuta eivät juurikaan harrasta. Toki usein pakki-pakki syötöt ennen sitä, jotka useimmiten ovat niin hitaat, että peli jää siihen.
Mä näen niin, että pyrkimys kenties on pystysuunnan lätkään, mutta suoraviivaisuus loistaa poissaolollaan. Ongelmat juontuvat -kuten sanotkin- hitaisiin lähtöihin, jotka eivät mielestäni ole pakkien syytä vaan ketjun laiskuutta löytää tilaa. Kun lähdöt omista ovat hitaita on joukkueella toistuvasti vastassa tilanne, jossa vastustaja on jo ehtinyt organisoimaan keskialueen puolustuksen niin hyvin, että se käytännössä pakottaa kiekollisen pelaajan alivoimatilanteeseen (vastustaja ehtii paineistaa HIFK:n kiekollista pelaajaa kahdella pelaajalla) Yksinkertaistamisella tarkoitin sitä, että hyökkääjien pitäisi täyttää oma kaistansa paremmin. Pari variaatiota sitten sen mukaan kuinka aktiivista tai passiivista vastustajan HAPP on. HIFK pelaa tällä hetkellä koko Liigan heikointa puolustusalueen hyökkäyspelaamista ja syynä se, että ketju ei joko paiski hommia kuten pitää, ne ei tiedä mitä tehdä tai -mitä epäilen- ne ei jaksa suorittaa 60 minuuttia. Tähän yhtälöön kun lisätään kokolailla luokaton erikoistilannepelaaminen, joka aika usein korreloi itseluottamuksen kanssa, ei tarvitse ihmetellä miksi joukkue ei suorita hyväksyttävällä tasolla.

Valmentamisen onnistumista kuvastaa ehkä parhaiten se, kuinka paljon jengi on valmis paiskimaan hommia voittamisen eteen ja siinä on aika helvetin iso ero verrattuna viime kauteen.

Puolustuksessa ja kiekottomana IFK pelaa aika ajoin ihan Liigakelpoisesti. Träppi esim. on usein ihan OK, samoin karvauspeli toimii silloin kun sitä toteutetaan. Ongelmat ovat nimenomaan kiekollisessa pelissä.
Näin minäkin näen. Mä kaipaan hieman aktiivisempaa karvauspelaamista eriyisesti vastustajan puolustusalueella ja jopa paineistusta pienellä riskillä. Pakithan porrastaa pääsääntöisesti ihan hyvin, joten tämä antaisi mahdollisuuden jopa nostaa kierroksia karvauspelaamiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Näin minäkin näen. Mä kaipaan hieman aktiivisempaa karvauspelaamista eriyisesti vastustajan puolustusalueella ja jopa paineistusta pienellä riskillä. Pakithan porrastaa pääsääntöisesti ihan hyvin, joten tämä antaisi mahdollisuuden jopa nostaa kierroksia karvauspelaamiseen.

Tässä mielestäni tullaan taas siihen nollatason itseluottamukseen. Koska takaiskuja pelätään, ei uskalleta prässätä vastustajan päässä riskillä. Mieluummin vetäydytään omalla alueella viivelähtöihin silloin kun kiekko onnistutaan jostain saamaan. Munattomalta näyttää sellainen.
 

Stigu

Jäsen
Mä näen niin, että pyrkimys kenties on pystysuunnan lätkään, mutta suoraviivaisuus loistaa poissaolollaan. Ongelmat juontuvat -kuten sanotkin- hitaisiin lähtöihin, jotka eivät mielestäni ole pakkien syytä vaan ketjun laiskuutta löytää tilaa. Kun lähdöt omista ovat hitaita on joukkueella toistuvasti vastassa tilanne, jossa vastustaja on jo ehtinyt organisoimaan keskialueen puolustuksen niin hyvin, että se käytännössä pakottaa kiekollisen pelaajan alivoimatilanteeseen (vastustaja ehtii paineistaa HIFK:n kiekollista pelaajaa kahdella pelaajalla) Yksinkertaistamisella tarkoitin sitä, että hyökkääjien pitäisi täyttää oma kaistansa paremmin. Pari variaatiota sitten sen mukaan kuinka aktiivista tai passiivista vastustajan HAPP on. .
Me nähdään tämäkin asia samalla tavalla. Kiekollisena IFK:n hyökkäykset lähtevät omalta puolustusalueelta aivan liian hitaasti. Syynä on nimenomaan tuo hyökkääjien "seisominen", mutta veikkaan että isompi syy on, että Stögö ei ole ohjeistanut pelaajia (esim. 2-4 variaation avulla) , miten puolustusalueelta lähdetään nopeasti. Tuo on sen tason rakenteellinen ongelma, ettei sitä korjata varmaan edes parissa kuukaudessa. No, tämän ongelman kanssa painii sitten valmentaja kaudella 2018-2019.

Kun katsoo tämän illan tepsukka-matsia, niin huomaa, että myös TPS (muiden Liigajengien pl IFK tapaan) lähtee omalta alueelta selvästi harjoitelluilla kuvioilla. Perkele, että mä haluaisin nähdä, mitä ja miten IFK:n treeneissä harjoitellaan hyöökkäyksiinlähtöjä.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Mä näen niin, että pyrkimys kenties on pystysuunnan lätkään, mutta suoraviivaisuus loistaa poissaolollaan. Ongelmat juontuvat -kuten sanotkin- hitaisiin lähtöihin, jotka eivät mielestäni ole pakkien syytä vaan ketjun laiskuutta löytää tilaa. Kun lähdöt omista ovat hitaita on joukkueella toistuvasti vastassa tilanne, jossa vastustaja on jo ehtinyt organisoimaan keskialueen puolustuksen niin hyvin, että se käytännössä pakottaa kiekollisen pelaajan alivoimatilanteeseen (vastustaja ehtii paineistaa HIFK:n kiekollista pelaajaa kahdella pelaajalla) Yksinkertaistamisella tarkoitin sitä, että hyökkääjien pitäisi täyttää oma kaistansa paremmin. Pari variaatiota sitten sen mukaan kuinka aktiivista tai passiivista vastustajan HAPP on. HIFK pelaa tällä hetkellä koko Liigan heikointa puolustusalueen hyökkäyspelaamista ja syynä se, että ketju ei joko paiski hommia kuten pitää, ne ei tiedä mitä tehdä tai -mitä epäilen- ne ei jaksa suorittaa 60 minuuttia. Tähän yhtälöön kun lisätään kokolailla luokaton erikoistilannepelaaminen, joka aika usein korreloi itseluottamuksen kanssa, ei tarvitse ihmetellä miksi joukkue ei suorita hyväksyttävällä tasolla.

Valmentamisen onnistumista kuvastaa ehkä parhaiten se, kuinka paljon jengi on valmis paiskimaan hommia voittamisen eteen ja siinä on aika helvetin iso ero verrattuna viime kauteen.

Näin minäkin näen. Mä kaipaan hieman aktiivisempaa karvauspelaamista eriyisesti vastustajan puolustusalueella ja jopa paineistusta pienellä riskillä. Pakithan porrastaa pääsääntöisesti ihan hyvin, joten tämä antaisi mahdollisuuden jopa nostaa kierroksia karvauspelaamiseen.
No nyt ymmärrän - ajattelemme aikalailla samalla tavalla. Kyllä suoraviivaistakin voi ja pitääkin harrastaa, mutta myös poikittaissyöttöjen kautta ylös. Avainkysymys on siinä, että pakit avaavat liian hitaasti ja hyökkääjät eivät etsi vapaita paikkoja. Edellisessä kotimatsissa vastustajan hyökkääjät (Ilves) olivat jatkuvasti vapaana avoimen syöttölinjan päässä. Tätä laiskat IFK-hyökkääjät eivät tee. Uskon että se on vain valmennuksesta kiinni.
@Stigu: Ihan samaa mieltä edellisen kirjoituksesi kanssa, koskien Stögön oivalluksia. Ei tuolla matskulla tarvitsisi kovinkaan kummoista taktiikkaa, että peli sujuisi. Mutta kun hän on lähtenyt sille tielle, että pelaajat itse oivaltavat, on se varmaan liian myöhäistä mennä sanomaan: Hei kundit, kun ette ymmärtäneet tehdä itse, niin nyt mä käsken teitä tekemään! Auktoriteetti kun vain on haihtunut jonnekkin, yhteen pukukopin neljästä ylämummosta! Auts, eikä sitä saada alas!
 

Stigu

Jäsen
Ei tuolla matskulla tarvitsisi kovinkaan kummoista taktiikkaa, että peli sujuisi. Mutta kun hän on lähtenyt sille tielle, että pelaajat itse oivaltavat, on se varmaan liian myöhäistä mennä sanomaan: Hei kundit, kun ette ymmärtäneet tehdä itse, niin nyt mä käsken teitä tekemään! Auktoriteetti kun vain on haihtunut jonnekkin, yhteen pukukopin neljästä ylämummosta! Auts, eikä sitä saada alas!

Olen kelannut niin, että koska 1) Karavaanari on Ligaförening-jäsenyytensä kautta koskematon, 2) ei Stögö tule saamaan ikimaailmassa kenkää. Muutenhan herranjumala jollekin voisi tulla mieleen, että Stögön neljännen kauden sopimus oli vikatikki.

Ainoa, mitä toivon Stögöltä ensi kaudelle, että hän konsultoi jotain vanhan liiton valmentajaa, ja tajuaa että ei vittu ilman pelitaktiikkaa ja säännöllisiä harjoitteita voi millään pärjätä ei vaan voi.

Sitten kaudella 2018-2019 joku perinteinen valmentaja penkin taakse ja mukaan mestaruustaistoihin. Enää about 600 päivää tuohon. Vanha jaksaa odottaa.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se että peli tai viisikkopeli on paskaa on normisettiä, mutta miten on mahdollista että yli- ja alivoima ovat käytännössä liigan paskinta? Luulisi että tolla porukalla edes erikoistilanteet saisi hoidettua keskinkertaisesti. JosTörmänen on sementoitu sinne vaihtoaitioon, niin varmaan kannattaisi konsultoida jotain joka tajuaa erikoistilanteiden peluuttamisesta jotain. Tai antaa Luttiselle hommaksi panna YV & Elkinsille AV kuntoon.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ottelu ottelulta, tappio tappiolta mä kallistun enemmän ja enemmän vaihtoehtoon Törmänen ja Suomen maajoukkue. Mikään muu ei yksinkertaisesti voi selittää enää tätä, miksi Törmänen jengin perässä saa olla. Kausi huonolla menestyksellä pakettiin, mutta siististi ilman potkuja.

Aaltonen on pukukopin myrkyttäjä, valitettavasti olen tästä sanonut jo aiemmin.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
IFK:n johdolle: Ennen kuin Törmäsen sopimus loppuu ja hän tyytyväisin mielin lähtee muualle valmentajaksi on syytä ottaa sellainen pahvikopio (samanlainen kuin pelaajista on) ja sijoittaa se penkin taakse. Peli paranee ja halvemmalla pääsee!
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan varmasti on. Senhän takia Aaltonen ei ole koskaan voittanut tässä joukkuelajissa yhtään mitään. Aina myrkyttämässä pukukoppeja.

Suurimmat kitisijät taitaa olla ne, jotka eivät ole koskaan mitään voittaneet. Aaltonen kaikesta huolimatta yrittää jopa yksin ratkoa näitä pelejä, eikä pakene vastuutaan.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aaltonen on pukukopin myrkyttäjä, valitettavasti olen tästä sanonut jo aiemmin.

Olen ymmärtänyt, että Aaltonen ei ole mikään möykkämooses kopissa. Jos siellä joku myrkyttäjä on, niin oma tutkani kertoo, että se on joku möykkämooseksistä, jonka oma pistetili ei ole kummoinen.

Mitä väliä sitäpaitsi? Siellä on nyt niin monta asiaa persiillään, että yks myrkyttäjä sinne tänne. Hmpf.
 
Viimeksi muokattu:

Warrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aaltonen on pukukopin myrkyttäjä, valitettavasti olen tästä sanonut jo aiemmin.
Sinähän saatana seppä olet. Tunnetko hyvinkin Juhin henkilökohtaisesti? Saanko kertoa terveisiä?

Vituttaa kyllä tollaset, suoraansanottuna kyrvät, jotka mustamaalaa tuntematta henkilöä. Ja kyllä, tunnen ja hyvinkin, eli tiedän mistä ja kenestä puhun. Sais tulla äkkiä helvettiin tolllasesta seurasta. Apinalauma!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aaltonen on sentään IFK:n selvästi paras pistemies. Joukkueen sisäisessä pistepörssissä top 5:een menivät heti kaikki KooKoo-avut (Malinen, Kantola ja O´Connor), ja näiden lisäksi siellä on telakalla oleva Elkins.

Syyttävä sormi kannattaa nyt osoittaa johonkin muuhun kuin Aaltoseen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllä toi peli on vaan edelleen aikamoista yksinyrittämistä ja väkisinmakaamista. Eikä siellä pakeilla ole oikein tietoa miten hyökkäyksiin pitäisi lähteä. Sitten siellä Finleyt vetelevät omissa 2m syötöt 3m ohi, ja omissa soi.

Voivoi missä jamassa jengi on. Hävettää ja vituttaa ja...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös