X-Factor UK finaali 11.12.2016 – liveseuranta

  • 28 511
  • 404

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Onhan nää kieltämättä vähän eri kinkerit kun Suomen vastaavat. Meillä esiintyis Diandra, Yö ja Nykäs Masa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Katselin Oddscheckerin sivuilta ja näytti Matti johtavan selkeästi käytännössä kaikissa vedonlyöntisivustoilla.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ei ne oo siidereitä, ne on erilaisia jellydildoja? Haluutko yhden? Oon kokeillu näitä kaikkia ni nää on ihan turvallisia.
Haluun ehdottomasti. Jos sillä saa vaan tämän jään rikki. Olen kokeillut meidän välistä ice-breikkiä jo kolme tuntia, mutta mikään ei tunnu tepsivän. Tää lähde on vissiin pohjaan asti jäässä.

Missä me nyt sitten polskitaan sabajannujen ja saaran kanssa, kysyn vaan!?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ristolainen vielä tulee väkisin puhelimen ääreen ja röyhkeesti vääntää Saaran numeron ja se on siinä! Teuvo syöttää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Musta on hienoa, että lahjakkaille ihmisille suodaan mahdollisuuksia päästä käyttämään lahjojaan, sama se minkä formaatin kautta. Sen mitä olen mediasta pakkoseurannut, niin Saara Aalto vaikuttaa ammattilaiselta. Mutta en kyllä mitenkään tajua, miksi tästäkin väännetään joku kansallisylpeys-asia? Miten Aallon menestys on Suomen, tai vielä enemmän, meidän muiden suomalaisten ansiota? Aallon hehkutus taitavana artistina puolustaa paikkaansa, mutta siihen liittyvä "hyvä Suomi tee se meille Saara"-lätinä on vaan sitä samaa älytöntä nationalismia johon perustuu esimerkiksi kansallisvaltioiden jääkiekkojoukkueiden fanitus. Itseäni Aallon menetys kilpailuissa ei kosketa suuntaan eikä toiseen mitenkään, koska en ole Aallon laulukoulutukseen osallistunut enkä tunne tätä henkilökohtaisesti. Se, että olemme tasan sattuman kautta syntyneet samaan valtioon ei riitä herättämään kiinnostusta, enkä ymmärrä mistä tämä nationalismi nyt nostaa päätään niin monien muuten skarppien ihmisten toimesta.

- Suvi Auvinen
Suvi hei, jellydildo auttaa pahimpaan ja jos ei riitä, niin meikäkin auttaa sut pääsemään tuosta ämmyydestä. CV:ni voit lukea tämän palstan Naisasiaketjusta.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Vittu mitä uikutusta. Yksi neljästä osaa laulaa ja loput osaa pyörittää persettä.

Alas on vajottu sitten Pussycat Dollsien ajoista. Siinähän kaikki osasi pyörittää.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tuo yks on kussu housuun.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
KAAAKSI SEKUNTIA AIKAA! KAAKSI SEKUNTIA AIKAA! JA VENÄJÄ ON LYÖTY! VENÄJÄ ON LYÖTY!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Monet kerrat kävin kehittämässä filmirullat Saaran isän liikkeessä, joten tuttujahan tässä ollaan.

Ehkä Saaralla on jotain mahkuja luoda uraa tuolla. Sen sijaan tuon tusina-Mattin tulevaisuus on yhtä lupaava kuin Artturi Lehkosen hiuksilla.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Googletin camel toe. Hyvää shittiä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Suvi hei, jellydildo auttaa pahimpaan ja jos ei riitä, niin meikäkin auttaa sut pääsemään tuosta ämmyydestä. CV:ni voit lukea tämän palstan Naisasiaketjusta.
Suvi hei, mulla olisi sulle tässä suihkulähteellä yksi ihan huikea kaveri nimeltään @FASlapsi, joka varmasti lahjoittaa sinulle muutaman jellydildon valtavasta valikoimastaan ja pienen opastuksen kera upottaa ne sinuun, jotta kerrankin voisit pitää sen pääsi kiinni seuraavan vuoden ajan. Kiitos jo etukäteen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suvi hei, mulla olisi sulle tässä suihkulähteellä yksi ihan huikea kaveri nimeltään @FASlapsi, joka varmasti lahjoittaa sinulle muutaman jellydildon valtavasta valikoimastaan ja pienen opastuksen kera upottaa ne sinuun, jotta kerrankin voisit pitää sen pääsi kiinni seuraavan vuoden ajan. Kiitos jo etukäteen.

Hyi vittu, mun jellydildoja ei naiset työnnä ällöttäviin onkaloihinsa! Nää on miehille, ja Matt Terry saa kanssa yhden ettei sille tuu itku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös