Betsimiljonäärit -kilpailu

  • 16 572
  • 158

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sinut on hylätty. Nyt minä johdan kisaa, olen hävinnyt vasta 40000€ ja jäänyt kuitenkin yhden pinkin Roosanauha-harava verran plussalle haravabetsailussa.
Mutkun mä olin voitolla... nyt mulla on vaan califurnian reissu jäljellä, saatte sieltä sitten valokuvan jostain ikean taulusta.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
1.12. Jokerit - Tseljabinsk merkki X2 kerroin 1,96 (Pinnacle) panos 20000
1.12. Jokerit - Tseljabinsk merkki -1,5 kerroin 1,95 panos 20000 (Pinnacle/Redbet)

Mikset pelannut Traktorin -1,5 vetoa suoraan sillä 5,9 kertoimella? Ja jos asiallisen vastauksen saisin? Ja ei ole jälkiviisautta vaan ihan vaikka jatkossa jos pelaat samanlaista vetoa. Ja jos et tiedä vastausta tai sitä mikä vedossasi on pahasti pielessä niin kysy. Älä vastaa sinulle tyypillisenä vastauksena "Kokeile itse" kun et tiedä vastausta.
 
Mikset pelannut Traktorin -1,5 vetoa suoraan sillä 5,9 kertoimella? Ja jos asiallisen vastauksen saisin? Ja ei ole jälkiviisautta vaan ihan vaikka jatkossa jos pelaat samanlaista vetoa. Ja jos et tiedä vastausta tai sitä mikä vedossasi on pahasti pielessä niin kysy.
Kyllä "pelasin" sitä Traktorin -1,5 kerrointa. Mutta myös Jokereiden vastaavaa. Tuo X2 on siis ihan niistä riippumaton veto, jos sitä tarkoitit.
 
Niin tiedän tasantarkkaan mitä betsasit. Siksi kysyinkin että mikset noiden sijaan pelannut suoraan Traktorin -1,5?
Ei kuulu taktiikkaan. Jokainen voi itse miettiä, kannattaisiko voittokertoimen sijasta panostaa saman joukkueen -1,5 -kohteeseen.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kuulu taktiikkaan. Jokainen voi itse miettiä, kannattaisiko voittokertoimen sijasta panostaa saman joukkueen -1,5 -kohteeseen.

Taktiikastasi en tosiaan tiedä mutta ainoa tapa ja vain ja ainoastaan ainoa tapa jolla tuolla vedollasi voitat on juurikin Traktorin vähintään kahden maalin voitto. Kaikilla muilla tuloksilla tulee sitä Miinusta!
 
Taktiikastasi en tosiaan tiedä mutta ainoa tapa ja vain ja ainoastaan ainoa tapa jolla tuolla vedollasi voitat on juurikin Traktorin vähintään kahden maalin voitto. Kaikilla muilla tuloksilla tulee sitä Miinusta!
Sinulla nyt taas se todellisuus hämärtyy. Eli kerrataan vielä sellainen asia, että ei ole kyse siitä että jokaiseen peliin laitetaan sama veto, olipa se tuplamerkki, vierasvoitto, vierasjoukkueen vähintään kahden maalin voitto tai tasapeli tai muu. Vaan johonkin peliin laitetaan ja johonkin ei.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinulla nyt taas se todellisuus hämärtyy. Eli kerrataan vielä sellainen asia, että ei ole kyse siitä että jokaiseen peliin laitetaan sama veto, olipa se tuplamerkki, vierasvoitto, vierasjoukkueen vähintään kahden maalin voitto tai tasapeli tai muu. Vaan johonkin peliin laitetaan ja johonkin ei.

Ymmärsin sen ettei noita pelata joka peliin. Mutta joka KERTA, on se sitten 1 tai 1000 kertaa, niin joka ikinen kerta se on saatanan typerä veto.

Sun vedon skenaariot

Jokereitten yli kahden maalin voitto = -1000€
Jokereiden maalin voitto= - 40000€
Tasapeli = -800€
Traktorin maalin voitto= -800€
Trakotorin kahden voitto= +39200€
 
Jokereitten yli kahden maalin voitto = -1000€
Jokereiden maalin voitto= - 40000€
Tasapeli = -800€
Traktorin maalin voitto= -800€
Trakotorin kahden voitto= +39200€
Kuten sanoin, se X2 oli ihan noista tasoitusvedoista irrallinen, riippumaton ja niihin liittymätön veto.
 

kende

Jäsen
Suosikkijoukkue
sport
Hhahaahhah. Apuapulais-GM kyllä suorittaa sillä tasolla, että toivottavasti pelaamiseen liittyvistä addiktioista kärsivät noteeraavat tämän kaverin performanssin ja tajuavat olla ainakin betsaamatta:D Kannattaisko oikeesti siirtyy vaikka rulettia pelaamaan, tosin jos strategiat on noin mystisiä, niin tuskin sekään soveltuu... Kyllä minäkin usein heittäydyn tunteitteni vietäväksi betsatessa, mutta eri asia kehdata julkaista niitä tyhmimpiä lappuja ja väittää, että niissä olisi mitään järkeä nimenomaan voittoa tavoittelevana betsinä.

Noh, onneksi @apulais-GM on mahdollisesti jo suorittanut vararikon oikeilla euroilla pelatessa, joten kokonaisuudessaan tätä betsilarppausta voitaneen pitää harmittomana, sillä onhan se sinänsä uhritonta pl. alussa mainittu heikko sielu, joka saattaisi stimuloitua avausviestin "setelitukoista ja rahan kilinästä".
 

Aapee79

Jäsen
Nuo skenaariot toteutuu silti juurikin noin. Vai oliko se eri päivälle se veto? *hymiö

Miten sä jaksat edes yrittää saada kaaliin tälle sankarille, että hän ei voi noilla vedoilla jäädä voitolle mitenkään? Ylivoimaisesti Jatkoajan hauskin ketju tällä hetkellä. Popparit on 24/7 valmiina, kun näkee, että tähän ketjuun on tullut viesti. Huigeeta!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Laitan loput rahani eli 600 miljoonaa euroa johonkin kohteeseen, ihan sama mikä koska laitan 200 milliä ykköselle, 200 milliä ristille ja 200 milliä kakkoselle. Voitan aina! Jatkan samaa loputtomiin eli mulla on siis jo nyt käytännössä loputtomasti rahaa.

Taisinpa voittaa tämän pelin, koska varmuudeksi kaikki te muut olette diskattu, syy: liiallinen typeryys. Hanhinaamat.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Laitan loput rahani eli 600 miljoonaa euroa johonkin kohteeseen, ihan sama mikä koska laitan 200 milliä ykköselle, 200 milliä ristille ja 200 milliä kakkoselle. Voitan aina! Jatkan samaa loputtomiin eli mulla on siis jo nyt käytännössä loputtomasti rahaa.

Taisinpa voittaa tämän pelin, koska varmuudeksi kaikki te muut olette diskattu, syy: liiallinen typeryys. Hanhinaamat.
Onneksi olkoon! Mitä ajattelit voittorahoilla tehdä?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
2.12. Jaroslavl - Jekaterinburg merkki -1,5 kerroin 1,80 panos 20000 (Pinnacle/Veikkaus)
2.12. Podolsk - Astana merkki -1,5 kerroin 1,87 panos 20000 (Pinnacle/Redbet)
3.12. San Jose - Montreal merkki -1,5 kerroin 1,94 panos 20000 (Veikkaus/Betgun)
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
3.12. Red Star - Severstal merkki X kerroin 4,19 panos 3000 (Pinnacle)
3.12. JyP - Jukurit merkki -1,5 kerroin 1,96 panos 20000 (William Hill/Veikkaus)
3.12. KooKoo - Tappara merkki -1,5 kerroin 1,96 panos 20000 (Redbet/Pinnacle)
3.12. Philadelphia - Chicago merkki -1,5 kerroin 1,87 panos 20000 (Veikkaus/Redbet)
3.12. Nashville - New Jersey merkki -1,5 kerroin 1,79 panos 20000 (Betfair)
4.12. Edmonton - Anaheim merkki -1,5 kerroin 1,81 panos 20000 (Sekabet/Veikkaus)
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Lukko, Kärpät ja HIFK voittamaan varsinaisella peliajalla samalle lapulle Betsafelta. Kerroin 11,44 ja panos 20 000.

Toiseen lappuun pelkkää KooKoo kertoimella 3,10 ja panos 20 000 tähänkin.
 
3.12. Bratislava - Omsk merkki 2 kerroin 2,05 panos 20000 (Interwetten)
3.12. Barcelona - Madrid merkki X2 kerroin 2,26 panos 20000 (Pinnacle)
 

Ralph

Jäsen
Betsimiljoonäärit-kilpailun kurinpitoryhmä on yksimielisesti päättänyt, että kilpailija apulais-GM on hylätty kilpailusta. Syynä vakava sääntörikkomus. Säännöt sanovat selvästi, että:

Säännöt:
Vetojen määrä 10 - 40.

Mutta kilpailija apulais-GM pelasi juuri vetonsa numero 41. ja 42.:

41. 3.12. Bratislava - Omsk merkki 2 kerroin 2,05 panos 20000 (Interwetten)
42. 3.12. Barcelona - Madrid merkki X2 kerroin 2,26 panos 20000 (Pinnacle)

Tämän myötä kurinpitoryhmälle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin hylätä kilpailija.
 
@Ralph
Ei sano enää:

Säännöt:
Kilpailuaika 25.11. - 31.12. 2016
Osallistumisoikeuden saa jokainen Jatkoaika.comin rekisteröitynyt käyttäjä. Ei ole pakko osallistua.
Panokset tuhannen euron välein 1 - 20 tuhatta
Jokaisella on lisäksi käytettävissä kaksi 40 000 euron jytky-panosta. Nämä voi myös jättää käyttämättä.
Vetojen määrä 10 - 200.
Laitetaan sitten aina uuteen viestiin uudet vedot, ja seuranta samalla tavalla kuin marraskuussa.
 

Ralph

Jäsen
No siinä tapauksessa minä lopetan tämän kisan. Jos kerran selviä sääntöjä ei noudateta, niin mitä järkeä tässä on? Seuraavaksi varmaan säännöt sallivat huti menneiden kohteiden mitätöimisen ja itsekeksityt kertoimet.

Kyllä huomaa, että kuka täällä on miljonääri ja kuka ei. Jos ei pysty sääntöjen puitteessa takomaan rahaa, niin pitää epätoivoisesti muokata sääntöjä. Köyhät kyykkyyn.
 
No siinä tapauksessa minä lopetan tämän kisan. Jos kerran selviä sääntöjä ei noudateta, niin mitä järkeä tässä on?
Kilpailuaika on kuun loppuun, se tässä on ideana. Mutta kun ei ole osallistujia, niin saattaa olla että loppuu aiemminkin.
 

Ralph

Jäsen
Kilpailuaika on kuun loppuun, se tässä on ideana.
Eikö silloin jokaisen kilpailijan tehtävä olisi osata jakaa vetonsa koko kuukaudelle eikä tuhlata kaikkia 40 vetoaan heti alkuun?

No, minä lopetan näiden sääntömuutoksien vuoksi. Eli onnittelut voitosta ainoalle kisaajalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös