Pe 18.11.2016 HIFK - TPS

  • 8 067
  • 41

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Mut hei jaksamisia sinne, vaikka mua ainakin hävettäis olla tolla budjetilla tommosilla sijoilla.

Heh heh, siinä kokemus puhuu vastaansanomatonta kieltään!

Aika rajusti Finley retuutteli Jonnea, eikö sitten maistunut Big Joelle nyrkkeily vai mikä, mutta olihan tuokin ihan vakuuttavan näköistä voimailua. Peli on sekavaa paskaa mutta ei tässä huolehdita, kautta on jäljellä ja meillä playoff-velho valmentajana. Heiskaselta hieno maali, Thorell vaikutti aika helvetin kovalta pelaajalta. Tästä tonne.
 

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Löytyykö IFK:n lehdistötilaisuudet jostain. En ainakaan nyt löydä hifkin kotisivuilta.

Telkkarista olin näkevinäni että Finley ja Jonne jotain puhuivat toisilleen tai nyökkäilivät ihan hyvässä hengessä siinä kun linjatuomarit roikkuivat käsivarsissa, kuvittelenko vai olisivatko he ehkä ottaneet yhteen heti jäähyjen päättymisen jälkeen?

Tosi hieno voitto Tepsiltä - ja hienoa että Lindsten sai paikata maalilla sen että sössi sen IFK kavennusmaalin. Hyvin Jasper vetää tällä hetkellä muuten!
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Kyllä Finleyn ja Virtasen Fight Cardit ovat "hieman" eri planeetalta, joista jälkimmäisen suurimmat meriitit taitavat olla nyhjäykset eläköityvän Heleniuksen kanssa.

Viime kaudella lahdessa huudeltiin miten Blood tai Byers vetää Jonnea korville mutta turussa sitten jää taisi olla liian liukasta kyseisille herroille.
Ei siinä onhan Finleyllä helvestisti näyttävämpi fight card mutta ollut kovia vastaan lähinnä säkkinä tai rättinä mutta niin olisi moni muukin. Toki löytyy muutamia voittoja kovia nimiäkin vastaan mutta toisaalta Jocob Doty on tiputtanut oikealla suoralla Finleyn.
Eli katsotaan sitten jos/kun hanskat pojilta tippuu että miten sillä kertaa käy. Mikään ei ole varmaa näissä asioissa joten odotellaan.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Viime kaudella lahdessa huudeltiin miten Blood tai Byers vetää Jonnea korville mutta turussa sitten jää taisi olla liian liukasta kyseisille herroille.
Ei siinä onhan Finleyllä helvestisti näyttävämpi fight card mutta ollut kovia vastaan lähinnä säkkinä tai rättinä mutta niin olisi moni muukin. Toki löytyy muutamia voittoja kovia nimiäkin vastaan mutta toisaalta Jocob Doty on tiputtanut oikealla suoralla Finleyn.
Eli katsotaan sitten jos/kun hanskat pojilta tippuu että miten sillä kertaa käy. Mikään ei ole varmaa näissä asioissa joten odotellaan.

No Bloodilla nyt ei ole sen kummempi Fight Card kuin Jonnellakaan, eli itselläni ei tällaisia olettamuksia ainakaan ole ollut. Mutta joo, eihän nämä ikinä selviöitä ole ja esimerkiksi Generouksen pärjääminen viime kaudella Grattonia vastaan oli ainakin itselleni pienoinen yllätys. Onpahan ainakin asetelmia seuraavaan peliin.

Jottei menisi ihan paskan jauhamiseksi, niin onnittelut TPS:lle, ansaitsitte voiton.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko lehdistötilaisuutta missään?
 
Suosikkijoukkue
TPS
Aika rajusti Finley retuutteli Jonnea, eikö sitten maistunut Big Joelle nyrkkeily vai mikä, mutta olihan tuokin ihan vakuuttavan näköistä voimailua. Peli on sekavaa paskaa mutta ei tässä huolehdita, kautta on jäljellä ja meillä playoff-velho valmentajana. Heiskaselta hieno maali, Thorell vaikutti aika helvetin kovalta pelaajalta. Tästä tonne.

Nyt kun katsoi tuota uudestaan, niin olet oikeassa, Finley ei näyttänyt haluavan nyrkkihippasille vaan halusi viedä heti Virtasen jäähän. Melko erikoinen liike, oikein heittäytyy alas vetäen Virtasen kumoon, miksiköhän tiputti hanskat muttei halunnut nyrkkejä heilutella?

HIFK - TPS 18.11.2016 - Joe Finleyn 2min jäähy + ulosajo - YouTube
 

Armani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pitkästä aikaa Nordiksella katsomassa peliä ja täytyy kyllä ihmetellä mitä hallin fiilikselle on oikein tapahtunut?

Ottelun aikainen vitutus tunteikkaasta kotiyleisöstä ja ifk:n aggressiivisesta pelityylistä loisti poissaolollaan! Ainoastaan paskan ja popcornien haju, sekä tolkuttomat kaljajonot muistutti siitä missä oikein olinkaan peliä katsomassa.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Älkää nyt hyvät ihmiset suuttuko. Mitä mä kirjoitin, joka ei pitänyt paikkansa; Pikku-Jonnea retuutettiin kuin rättiä ja pisteet ansaitusti böndelle??? Siinä oikeastaan ainoat asiat, joita jäi pelistä mieleen. No, matka jatkuu...
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK:han pelasi pariin edelliseen peliin peilattuna jopa einomaisen pelin. Pystyyttin pelaamaan ihan vetopaikkojakin. Ei voi muutaman ukon paluu vaikuttaa näin paljon.
Siten tämä Tepsin Eronen. Tepsihän voitti pari kolme vuotta sitten mestaruuden ja silloin riveissä oli myös Eronen. Minä kuvittelin, että tämä nykyinen on sen pikkuveli, mutta mitä vielä, se on muka poika. Miten tämä on mahdollista? 14-vuotiaanako sielä Turussa jääkiekkoilijat lisääntyy??
 

Fremont

Jäsen
Älkää nyt hyvät ihmiset suuttuko. Mitä mä kirjoitin, joka ei pitänyt paikkansa; Pikku-Jonnea retuutettiin kuin rättiä ja pisteet ansaitusti böndelle??? Siinä oikeastaan ainoat asiat, joita jäi pelistä mieleen. No, matka jatkuu...

Ei suututa, hesalaisista helppo, kliininen voitto. Näin se pitää alemman kastin joukkueet hoidellakkin.


Siten tämä Tepsin Eronen. Tepsihän voitti pari kolme vuotta sitten mestaruuden ja silloin riveissä oli myös Eronen. Minä kuvittelin, että tämä nykyinen on sen pikkuveli, mutta mitä vielä, se on muka poika. Miten tämä on mahdollista? 14-vuotiaanako sielä Turussa jääkiekkoilijat lisääntyy??

No vanhempihan on samaa vuosikertaa, eli 46 käydään. Poika on kyllä ollut vakuuttava, sanoisin että omena ei tässäkään kauas pudonnut, ja Elmeristä tulee moniksi vuosiksi hyvän tason Liiga-pelaaja. Koko vaikuttaa sen verran että tuskin naapurimaita pidemmälle matka koskaan vie.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kimmo Eronen on pelannut tepsissä viimeksi 05-06 kaudella
Ei voi mitenkään olla niin kauan sitten. Sä sekoitat nyt asioita: tuo 05 tulee varmaan Jortikan viidestä mestaruudesta. Sen jäkeen oli pieni notkahdus, mutta sitten ihan pari vuotta sitten Suikkanen johdatti Tepsin mestariksi ja Tepsi on tämän jälkeen dominoinut ja keikkunut liigan kärkipaikoilla... tämmöinen muistikuva mulla on...
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei voi mitenkään olla niin kauan sitten. Sä sekoitat nyt asioita: tuo 05 tulee varmaan Jortikan viidestä mestaruudesta. Sen jäkeen oli pieni notkahdus, mutta sitten ihan pari vuotta sitten Suikkanen johdatti Tepsin mestariksi ja Tepsi on tämän jälkeen dominoinut ja keikkunut liigan kärkipaikoilla... tämmöinen muistikuva mulla on...

No ei ainakaan tämä Eronen pelannut tilastojen mukaan, jos katsot tuosta linkistä minkä laitoin.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Minä olen tuota Jonnen ja Finleyn videota kelannut ja tullut siihen tulokseen että ei Jonne siinä liukastu tai kilppareita vedä vaan kyllä Finley ihan tyylipuhtaasti kaverin kaataa. Eli voidaan tästä kevyt selätys kaverille merkitä vaikkei muuten oikein voi voittajaa tuosta arpoa. Kummaksun kyllä hieman tuota Finleyn ratkaisua hakea tuollainen nopea selätys koska alusta päätellen molemmilla oli menohalut kovat ja hanskat riisuttu yhteistuumin. Toivottavasti joskus kohtaaminen äityisi pidemmälle.
 

Ralph

Jäsen
No ei ainakaan tämä Eronen pelannut tilastojen mukaan, jos katsot tuosta linkistä minkä laitoin.
Linkistä, jonka laitoit, näkyy kyllä, että Kimmo Eronen pelasi kaudella 2009-0 yhden ottelun Tepsissä.

Toki ei ole erikoista, että pari vuotta isän uran lopettamisesta poika pelaa jo. Tai vaikka samaan aikaan pakkiparina voivat jotkut pelata, esim. Tuulolat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös