Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 737 528
  • 33 995

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos niimpal kauhiast mutta en pidä nektariineista, onko muita vaihtoehtoja?

Kaupparepussa oli kaksi pakettia Becel ProActiv –margariinia, joka on hyvää ja toimivaa tavaraa. Joskus hyvää elokuvaa katsellessa tulee huomaamatta lusikoitua tuollainen 400 gramman paketti suihin.
Jollei hedelmät kelpaa niin saat tämän toisen.

Jotta, en ole off topic: Huomasin, että ”Martina ja hengenpelastajat” on oikeastaan aika hyvä ohjelma. Uimahallin tai rantavalvojan tehtävät ovat selkeästi aliarvostettuja. Ne vaativat taitoa, tietämystä, rauhallisuutta sekä hyvää yleiskuntoa, jotta kriisitilanne voitaisiin hoitaa oikealla, korrektilla tavalla.

En mainitse mitään ohjelman puolipaljaista takapuolista tai valtoimenaan ponnahtelevista rinnoista, sillä se osoittaisi vain pinnallisuutta ja junttimaisuuttani.
Unohdin jakson aikana räpäyttää silmiä.
Niin… 13 tölkkiä!
 
Suomi ja Ruotsi ovat ainoat maat maailmassa, jotka ovat voittaneet mitalin kaikissa olympialaisissa vuodesta 1908 lähtien. Kesä-ja talviolympialaisissa.

Suomella on myös eniten mitaleita asukaslukuun nähden maailmassa. Tämän tiesinkin, mutta knoppitietona tähän perään.
Hyvä bongaus! Mutta eipä ole kovin vaikea arvata kumpi maa sitten joskus johtaa tilastoa yksin... #miksiainame
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
On olemassa bussikuskeja jotka pitävät työstään. Nyt olen kyllä nähnyt kaiken.
 

Valumato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, KalPa
Huomasin yhden asian tänään, jos googletan oman nimeni niin heti pamahtaa ekana hakutuloksena n. 3 vuotta sitten kirjoitettuja kännisepustuksia Google+:sta. Lähti kyllä heti poistoon koko tili.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Huomasin yhden asian tänään, jos googletan oman nimeni niin heti pamahtaa ekana hakutuloksena n. 3 vuotta sitten kirjoitettuja kännisepustuksia Google+:sta. Lähti kyllä heti poistoon koko tili.

I might know the feeling.

Mua solvataan muutamissa paikoissa ja sitten nämä "Oli kännissä esiiintymässä" -jutut päälle. Niille ei voi oikein mitään. Tai siis sen voi, ettei enää oo kännissä kun pitäisi esiintyä tavalla tai toisella. Toki on myös känniavautumisia keskusteluissa omalla nimellä.
 
Minulle avautui tänään WhatsApp tietokoneen selaimella. Erittäin kätevää.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Whatsie – WhatsApp for Desktop

Kätevä WhatsApp clientti. OS X, Linux ja Windows 7+. Älä asenna mainospaskoja jota tämä tyrkyttää.

-Tinke
Toi mulla on Linuxilla, on kyllä todella näppärä.

@heavy Linuxille ei tuota virallista tainnut löytyä, mutta Whatsie on luonnollisesti open source, joten eipä siinä suurempia ongelmia ole minkään suhteen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On toi Instagram kyllä pinnallista touhua. Joku saattaa luulla että mäkin vietän aktiivista elämää kun lähes joka päivä postaan jonkun kuvan joltain keikalta tms. Todellisuudessa 21/24h vuorokaudesta makoilen hikisenä himassa muna kädessä ja kaljatölkki vieressä. Tukka on sekaisin ja parransänki rehottaa ja silmät seisoo päässä. Pieru haisee ja lattia on täynnä tyhjiä kaljatölkkejä.
 

Nick Neim

Jäsen
Kuinka vakava sairaus hamstraaminen voi olla. Ei jumalauta, lapsuudenkotia tässä on joutunut tyhjentelemään, ja vastaan tulee jos jonkinlaista roinaa. Ei pysty käsittämään. Ei sitten millään.

1980-luvulta lähtien mitään ei ole taidettu heittää pois, selvästi aikaisimmat tavarat löytyivät 1970-luvun alkupuolelta, joskaan kaikkea ei ole vielä käyty edes läpi. Saattaapi olla 1960-luvultakin jotain vintissä. Ja tämä hamstraus siis oli faijan puolelta lähtöisin, ja ilmeisesti mutsi väsyi siihen riitelyyn tavaroiden pois heittämisestä. Joskaan ei ole tähän kolmeen vuoteen ole jaksanut itsekään mitään sen kummemmin pois heitellä. Kaitpa sitä turtuu siihen tilanteeseen, en tiedä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinka vakava sairaus hamstraaminen voi olla.

Vakavuudesta en tiedä, mutta onhan se ilman muuta psykologinen juttu. Jossain lehdissä on ollut juttua kuinka asiaa vastaan voi taistella ja kuinka saada ihminen ymmärtämään mitä heittää pois. Tai olla ylensäkään hankkimatta sitä.

Valitettavasti en muista yksityiskohtia, mutta kaikenlaisiin sairauksiin on kyllä apua saatavilla.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Loman kai pitäisi olla ruumiin ja hengen virkistäytymistä varten, että jaksaa sitten taas painaa duunia. Mutta ei toimi minulla. Lomalla menen aina rapakuntoon.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Loman kai pitäisi olla ruumiin ja hengen virkistäytymistä varten, että jaksaa sitten taas painaa duunia. Mutta ei toimi minulla. Lomalla menen aina rapakuntoon.

Eikö sanonta "mennä töihin lepäämään" ole tuttu? En tiedä onko se klise, mutta ainakin totta. Lomailu onkin aivan helvetin raskasta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö sanonta "mennä töihin lepäämään" ole tuttu? En tiedä onko se klise, mutta ainakin totta. Lomailu onkin aivan helvetin raskasta.

Joo monen "loman" jälkeen on kyllä loman tarpeessa. Päivät tulee käppäiltyä ympäriinsä ja kaljaa kuluu.
Ja kallista. Syötyä tulee enemmän kuin töissä ollessa ja kalliimmin. Todennäköisesti vieläpä kuluttaa enemmän kun käy töissä ja silloin ei kaikkiin hullutuksiin tarvitse lähteä.
Mulla kait tulee syötyä vähemmän. Reissuissa usein laihtuukin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen tässä nyt jonkun tunnin katsonut innoissani kakkoselta esp-bra korista, kunnes nyt viimeisellä minuutilla tajusin, että katsoin jo aamulla loppuratkaisun Areenasta. Yllättävän nopeasti tuli tällainen yliannostus olympialaisista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miettikää autoilijat on selvin päin. En kait mä ole kuin jokusen tunnin viikossa. Niillä siis käytännössä ei saisi ajella. Ja muutenkin autoilijoiden pitää ajaa sitä autoa, keskittyä hirveän moneen asiaan ja tarkkailla vaikka mitä. Jotenkin oletus kait on että liikkuessa voi ottaa rennosti, lukea vaikka metrolehden tai surffata Jatkoajassa. Maalla kaikki on toisin. Itse pitää tehdä ilmaiseksi työtä, väännellä vaihdekeppiä ja tarkkailla poroja ja pikkulapsia suojatiellä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Just ton takia mä en halua sukulaisten luokse kun ne juntit ei ymmärrä muuta kuin sitä maalaisten elämää. ABC:llä vedeltiin noutopöytää ja "onpas hyvä kun tässä ei ole mitään makua". Kaupungissa kuulemma on saasteita ja se ei ole mies eikä mikään joka ei moottorisahalla kaatele puita. Kerran kun käytiin kaupungissa niin jo tuijoteltiin ja ihmeteltiin ihmisiä ja parvekkeella ei uskalleta olla munasillaan kun joku saattaa nähdä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Maallahan voi huoletta kurvailla kännissä kun ei ole suojateitä eikä oikein mitään muutakaan eikä traktorilla edes pääse lujaa. Ainoa mihin voi törmätä on hirvikärpänen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maallahan voi huoletta kurvailla kännissä kun ei ole suojateitä eikä oikein mitään muutakaan eikä traktorilla edes pääse lujaa. Ainoa mihin voi törmätä on hirvikärpänen.
En ole koskaan nähnyt hirvikärpästä tai siis en tiedä koko elukasta mitään. Jotkut kyllä puhuu niistä. Vissiin en samoilla suunnilla ole liikkunut. Punkit on toinen vastaava juttu. Nykyään niitä taitaa olla näilläkin leveysasteilla. Mäkäräisetkään ei ole ikinä häirinnyt vai mitä ne on. Ja sattumoisin just tänään mietin ettei ampiaiset tai muutkaan sellaiset paarmat ole koskaan pistänyt/purrut mua enkä ole ikinä nähnyt käärmettä luonnossa. Kesyt ketut ja jänikset kyllä vilisee jaloissa ja Helsinki on nykyään täynnä rottia. Ötököistä mulle tutuimmat on luteet.

Joo teininä asuttiin neljä vuotta maalla keskellä peltoja ja penskana oltiin usein kesät mummolassa ja missä lie metissä rymyiltiin. Itikoita siellä oli hirveät määrät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös