NBA

  • 627 004
  • 4 345

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Chicagolle hyvä diili. Rose on todella iso riski, koska loukkaantumishistoria on niin ikävä ja sopimuskin oli loppumassa. Lopez tulee ottamaan paikan avauksesta, koska Noah ja Gasol lähtenevät molemmat pois, joten isolle pelaajalle oli tarvetta. Chicago päätti lähteä rakentamaan uutta joukkuettaan Jimmy Butlerin varaan (sillä oletuksella toki, että Butler jatkaa Windy Cityssä).
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Täällähän on ihan uskomatonta paskaa parin nimimerkin osalta. En etes tiiä mistä aloittaisi. Jordanilla oli tosiaan kovia side kickejä kuten Pippen( jota myös dissattiin kun sai migreenin kesken poffien ettei kaveri kestä paineita eikä ole voittaja) ja toki sitten oli vielä kolmen ensimmäisen mestaruuden aikana Horace Granttiä, BJ Armstrongia ja Bill Cartwrightia. Tollasen kivireen vetäminen perässään on jo saavutus sinänsä. Jordan oli myös useampaan otteeseen vuoden puolustaja sen lisäksi ettei hyökkäyksessä hänelle mahdettu käytännösä yhtään mitään vaikka Knicksit sun muut vetivät kunnolla käkättimeen. Nykyään koko Knicks olisi ollut peleistä sivussa virheiden kovuuden johdosta. Molemmissa päissä oman aikansa paras riittänee tähän argumentiksi.
Toisella tulemisella olikin sitten Rodman, joka poimii levareita ja Pippen. Sepä siinä, penkiltä tuli kuiteskin Jud Buchleria sun muuta roskaa joiden ei tarvinnut muuta kuin koittaa nakuttaa heittoja sisään kun kaikki joukkueet joutuivat keskittymään yhteen mieheen. Jamesilla on kuitenkin ollut Wadea,Boshia sun muuta prime time pelaajia rinnalla.

Väittäminen ettei Curry olisi ollut viime kauden MVP finaaleissa on myös absurdia. Teki kaikissa muissa paitsi yhdessä eniten pisteitä ja Kerr kun vihdoinkin tajusi pitää hänet pallollisena pointtina jolloin Cavs joutui tuplaamaan alkoi GS hyökkäys rullaamaan ja tuloksena oli mestaruus, koska 4-3 hyökkäyksillä saatiin vapaita iisejä kuppeja. Näissä finuissahan Curryä ei tuplattu ja tulos näkyy taululla. Oman osansa teki jokin oletettu(itse en tiedä mitä rikki) vamma joka näkyi selkeästi Curryn liikkeen heikkoudessa verrattuna useisiin runkosarjan peleihin.
Enpä jaksa alkaa Lebronia dissaamaan(ei ole aihetta) enkä lisempää väittelemään tähän hätään koska safka valmis, mutta jatkan myöhemmin Jordanin ylistämistä, hän kun sattuu olemaan kaikkien aikojen kovin urheilija ja miljardin dollarin liikemieskin nykyisin.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Orlando ja Oklahoma kaupoilla, eikä näin alkuun ainakaan ole epäselvää siitä kuka tästä selvisi voittajana. Orlandoon matkaa Serge Ibaka ja Oklahomaan Victor Oladipo, Ersan Ilyasova ja Domantas Saboniksen oikeudet, jonka Magic oli juuri varannut numerolla 11.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Ylipäätään otteluissa syntyi paljon vähemmän pisteitä kuin nykyään. Näin ollen on absurdia väittää, että LeBronin PPG nousisi dramaattisesti jos hänet siirrettäisiin 90-luvulle ja Jordanin laskisi jos hänet siirrettäisiin 2010-luvulle.

Olen ihan samaa mieltä.

Jordan saattaisi jopa tehdä enemmän pisteitä, tai olla ainakin tehokkaampi pelaajia. Jordan ei ikinä ollut kummallinen kolmosten heittäjä, tänä päivänä pomminvarmasti harjoittelisi itselleen selvästi paremman kolmen pisteen heiton ja peliä pelattaisin myös enemmän niin että hänelle haettaisiin kolmosia, tai ajoja ja vapareita. Jordan oli yliopistossa ja uransa alussa melko hoikka pelaana, rupesi sitten hankkimaan massaa jotta kestäsi kovaa peliä jota esim. Pistons harjoitti. Tänä päivänähän tuollaiselle ei olisi tarvetta koska enää ei voi lähellekään yhtä kovaa pelata mitä aikanaan.

Lebronilla olisi ollut älytön homma tehdä merkittävästi enemmän pisteitä 90-luvulla. Lebron ei ole ollut mikään erityisen hyvä kaukoheittäjä, eikä vapaaheittäjäkään joten lisäpisteet olisi otettava sisäpelillä. Tuohon aikaa sai pelata selvästi kovempaa ja isoja pelaajia oli liigassa paljon enemmän joten lisäpisteiden teko korin läheltä olisi ollut valtava urakka. Lebronin pistemäärät olisivat ihan hyvin voineet olla pienempiäkin (muutenkin silloin tehtiin vähemmän pisteitä), mutta kokonaisuudessa olisi ollut varmasti ihan yhtä hyvä.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Täällähän on ihan uskomatonta paskaa parin nimimerkin osalta. En etes tiiä mistä aloittaisi. Jordanilla oli tosiaan kovia side kickejä kuten Pippen( jota myös dissattiin kun sai migreenin kesken poffien ettei kaveri kestä paineita eikä ole voittaja) ja toki sitten oli vielä kolmen ensimmäisen mestaruuden aikana Horace Granttiä, BJ Armstrongia ja Bill Cartwrightia. Tollasen kivireen vetäminen perässään on jo saavutus sinänsä. Jordan oli myös useampaan otteeseen vuoden puolustaja sen lisäksi ettei hyökkäyksessä hänelle mahdettu käytännösä yhtään mitään vaikka Knicksit sun muut vetivät kunnolla käkättimeen. Nykyään koko Knicks olisi ollut peleistä sivussa virheiden kovuuden johdosta. Molemmissa päissä oman aikansa paras riittänee tähän argumentiksi.
Toisella tulemisella olikin sitten Rodman, joka poimii levareita ja Pippen. Sepä siinä, penkiltä tuli kuiteskin Jud Buchleria sun muuta roskaa joiden ei tarvinnut muuta kuin koittaa nakuttaa heittoja sisään kun kaikki joukkueet joutuivat keskittymään yhteen mieheen. Jamesilla on kuitenkin ollut Wadea,Boshia sun muuta prime time pelaajia rinnalla................Enpä jaksa alkaa Lebronia dissaamaan(ei ole aihetta) enkä lisempää väittelemään tähän hätään koska safka valmis, mutta jatkan myöhemmin Jordanin ylistämistä, hän kun sattuu olemaan kaikkien aikojen kovin urheilija ja miljardin dollarin liikemieskin nykyisin.

@Ni§pekt15; asiaa koko kirjoitus, mutta lainaan vain kolme kappaletta. Kukaan kauemmin elänyt ja NBA-maailmaa tarkkaillut ei puhu samana päivänä Michael Jordanista ja toisista, kuolevaisista koripallon pelaajista. Piste.

Bulls vol 1. oli Jordan. Bulls vol 2. "second comingin" jälkeen oli Jordan + Pippen + Meidän Dennis eli joukkueessa oli yksi suuri pelaaja ja kaksi hyvää NBA-pelaajaa.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Bulls vol 1. oli Jordan. Bulls vol 2. "second comingin" jälkeen oli Jordan + Pippen + Meidän Dennis eli joukkueessa oli yksi suuri pelaaja ja kaksi hyvää NBA-pelaajaa.

En tiedä onko tämä joku vitsi, vai siis Hall of Fame pelaajat ovat hyviä pelaajia? Tiesitkö että Pippen pelasi myös noissa 91-93 mestaruus joukkueissa ja ilmeisesti silloin ei ollut edes hyvä pelaaja. Valittiin toki ensimmäisten valintojen joukossa 92 Drem Teamiin, sekin jengi oli varmaan vain Jordan ja ehkä yksi kaksi hyvä pelaajaa.

Jordania mystifioidaan nykysin, en minkään väitä etteikö olisi kaikkien aikojen paras mutta kyllä hän myös sai pelata todella kovissa joukkueissa (silloin kun mestaruuksia voitti) joissa oli pari huippupelaajaa sekä useita hyviä pelaajia jotka erityisesti osasivat omaa rooliaan pelata. Plus kaikissa mestaruuksissa oli Phil Jackson valmentajana, eli valmennus oli käytännössä parasta mahdollista tasoa. Pitää sekin muistaa että eihän Jordan mitään mestaruuksia kaikkina uransa kausina voittanut vaan ensimmäinen tuli vasta seitsemännellä kaudella, eikä ollut tuota ennen finaalissakaan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
On tämä loistavaa, kun voi näin kesähiessäkin katsella korista ja NBA:n kesäliigastriimiä muiden puuhien ohessa, kuunnella Vince Carterin ja selostajan jutustelua pelaajista, joukkueista ja free agent -signauksista. Tuolla jenkeissä osataan hoitaa nämä hommat. Nyt menossa siis Orlandon kesäliiga, aiemmin päivällä OKC voitti pisteellä Dallasin ja nyt menossa peli Orlando White - Charlotte, jossa edellä mainittu on jo ratkaissut pelin.

Kovia nimiä signannut jo vapaista, mm. Joakim Noah Rosen seuraksi Knicksiin, Luol Deng Lakersiin, mestari Dellavadova Bucksiin (myös mestari Mozgov huhuissa siirtymässä Lakersiin) ja tietysti Dwight Howard Hawksiin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Atlanta Hawksin "sydän ja sielu" Al Horford siirtyi Howardin tieltä Celticsiin. Huhujen mukaan Celtics on vielä jopa Kevin Durantinkin perässä. En jaksa uskoa, että Durant vielä lähtee pois Oklahomasta. Myös Spurs on käynyt keskusteluja Durantin kanssa.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Itse olen ymmärtänyt ison veden takaa tulevista raporteista, että Durantin valinta tapahtuisi OKC:n ja GSW:n välillä. Clippers ja ilmeisesti myös Spurs tippuivat ensimmäisten pitchien aikana pois kisasta. Boston kaiketi sitten tuon kisan musta hevonen.

Miltäs aikataululla GSW:n pitää päättää matchaako se Barnesin saaman tarjouksen? Tuli vain tuossa mieleen, että Durantin päätöksen pitkittyessä voi Warriorsit joutua vaikeaan välikäteen Barnesin saadessa max offerin ja Durantin harkitessa vielä tulevaa joukkuettaan. Joidenkin silmiin osuneiden raporttien mukaan Durant-kisasta tippuneet tai siihen lähtemättömät seurat ovat aggressiivisesti Barnesin perässä.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Itse olen ymmärtänyt ison veden takaa tulevista raporteista, että Durantin valinta tapahtuisi OKC:n ja GSW:n välillä. Clippers ja ilmeisesti myös Spurs tippuivat ensimmäisten pitchien aikana pois kisasta. Boston kaiketi sitten tuon kisan musta hevonen.
Ei sieltä ole kuin Clippers tippunut pois, kun isäpappa Rivers antoi pojalleen järkyttävän sopaprin, ja käytännössä varmisti ettei KD tule Losiin. On kyllä käsittämätöntä että isäpapan annetaan antaa paskalle pojalleen, jonka ei pitäisi pelata edes NBA:ssa, tuollaisia soppareita.

48 tunnin sisällä pitäisi tulla päätös. Kisassa KD:stä siis mukana vielä OKC, GSW, Spurs, Miami ja Boston. Boston nosti todella paljon osakkeitaan Horfordin hankinnalla ja tietenkin sillä, että itse GOAT Tom Brady oli mukana kertomassa Durantille kuinka hienoa on pelata Bostonissa.
Aika laila ratkaisevaahan tässä hommassa on se mitä Westbrook on kertonut omasta tulevaisuudestaan yksityisesti Durantille. Suurella todennäköisyydellä tekee OKC:n kanssa 1+1 sopparin, ja ensi kesänä otetaan uudestaan tarjouskilpailu Russin kanssa.
GSW:hen en usko Durantin menevän, koska sen siirron myötä menisi aika lailla miehen maine. Jos KD lähtee uskon osoitteen olevan joko Spurs tai Horfordilla vahvistunut Boston, joka on täynnä nuoria lupauksia, joiden avulla KD pelaisi mestaruudesta vielä vanhoina päivinäänkin. Plussana Bostonissa olisi vielä heikompi Itä, mutta samalla vastaan tulisi LBJ, joka on keskinäisissä kyykyttänyt Durantia pahasti.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Kyllähän raportit kertovat, että tapaaminen Spursin edustajien ja KD:n leirin välillä oli kovasti lyhyt. Tästä on useampikin taho vetänyt johtopäätöksen, että Alomo-kaupunki ei Durantia kiinnosta. Itse olen melko vakuuttunut, että KD siirtyy 1+1 sopimuksella Kaliforniaan ja ottaa ensimmäisen sormuksen LeBron-tyylillä, toisen supertähden joukkueessa.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Kyllähän raportit kertovat, että tapaaminen Spursin edustajien ja KD:n leirin välillä oli kovasti lyhyt. Tästä on useampikin taho vetänyt johtopäätöksen, että Alomo-kaupunki ei Durantia kiinnosta. Itse olen melko vakuuttunut, että KD siirtyy 1+1 sopimuksella Kaliforniaan ja ottaa ensimmäisen sormuksen LeBron-tyylillä, toisen supertähden joukkueessa.
Voi jumalauta, eihän tuo nyt tarkoita mitään, vaan täysin normaali Spursin ja Popin tapa hoitaa vain asiansa lyhyesti ja ytimekkäästi. Kyllä kahdessa tunnissa saa kaikki asiat juteltua, ei siellä tartte mitään neljän tunnin perseennuolenta-maratoneja mitä muut joukkueet tekivät. Pelaajana minä ainakin arvostaisin, että jätetään kaiken maailman sirkustemput ja paskanpuhumiset pois ja puhutaan asiaa. Toki siitä tulsii helvetin iso plussa jos Tom Brady lennätettäisiiin puhumaan minua ympäri ;) Brady on muuten vissiin Durantin suosikki urheilija. Kenenpä ei olisi.

LeBronin Heat-siirto oli kyllä pikkaisen eri tapaus, eikä sitäkään kyllä kaikissa piireissä katsottu hyvällä. Ensinnäkin LeBron oli Heat-joukkueen isoin stara ja johtaja. Tätä asemaa KD ei saa Curryn joukkueessa, ja häntä ei ikinä tulla pitämään yhtenä suurista, jos hän voittaa mestaruuksia splash brothersin apumiehenä.
Toisekseen Heat ei ollut mestaruustason-joukkue, kun LeBron päätti tuoda lahjansa South Beachille. Vähän eri asia liittyä Golden Stateen, joukkueeseen joka juuri tiputti Durantin joukkueen ja jota jotkut idiootit hehkuttivat vielä kuukausi sitten kautta aikain joukkueena.
Itse en Durantina missään nimessä siirtyisi Warriorsiin, niin paljon maine kärsisi siitä siirrosta eikä miestä ikinä luettaisi suurten joukkoon.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Voi jumalauta, eihän tuo nyt tarkoita mitään, vaan täysin normaali Spursin ja Popin tapa hoitaa vain asiansa lyhyesti ja ytimekkäästi. Kyllä kahdessa tunnissa saa kaikki asiat juteltua, ei siellä tartte mitään neljän tunnin perseennuolentoja mitä muut joukkueet tekivät. Pelaajana minä ainakin arvostaisin, että jätetään kaiken maailman sirkustemput ja paskanpuhumiset pois ja puhutaan asiaa. Toki siitä tulsii helvetin iso plussa jos Tom brady lennätettäsiiin puhumaan minua ympäri ;)

LeBronin Heat-siirto oli kyllä pikkaisen eri tapaus, eikä sitäkään kyllä kaikissa piireissä katsottu hyvällä. Ensinnäkin LeBron oli Heat-joukkueen isoin stara ja johtaja. Tätä asemaa KD ei saa Curryn joukkueessa, ja häntä ei ikinä tulla pitämään yhtenä suurista, jos hän voittaa mestaruuksia splash brothersin apumiehenä.
Toisekseen Heat ei ollut mestaruustason-joukkue, kun LeBron päätti tuoda lahjansa South Beachille. Vähän eri asia liittyä Golden Stateen, joukkueeseen joka juuri tiputti Durantin joukkueen ja jota jotkut idiootit hehkuttivat vielä kuukausi sitten kautta aikain joukkueena.
Itse en Durantina missään nimessä siirtyisi Warriorsiin, niin paljon maine kärsisi siitä siirrosta eikä miestä ikinä luettaisi suurten joukkoon.

No onpahan taas ihmeellinen fanipojan virtuaalioksennus. Ensinnäkin kyse ei ole siitä, mitä Spurs haluaa, vaan siitä mitä KD haluaa. Olkoot Popin papat miten tehokkaita tahansa juttelemaan, on useammasta suunnasta todettu, että tapaaminen oli lyhyt, mikä on tulkittu osoituksena siitä, että Spurs ei ole KD:n vinkkelistä kovinkaan kiehtova vaihtoehto. Voi olla, että kahdessa tunnissa saa kerrottua samat asiat kuin neljässä, mutta ehkäpä jotkut haluavat kokea olonsa arvostetuksi ihan jo heille varatun ajan suhteen.

Mitä taas tulee LeBronin siirtymiseen Heatiin, niin se tapahtui siinä kohtaa kun mies oli oivaltanut, ettei yksin saa Clevelandissa sormusta voitettua. Oli siis pakko lyödä hynttyyt yhteen parin muun staran kanssa mestaruusjahdissa. Paras pelaaja LeBron Heatissa toki oli, mutta ei porukan johtaja. Se viitta kuului Wadelle, ihan läpi koko Jamesin Heat-uran. Se on toki erona, että Heat ei ollut valmiiksi mestaruuskaliiberin jengi, kuten GSW on nyt. Toisaalta KD ilmeisesti uskaltaisi liikkua uuteen organisaatioon ihan yksin, ilman tukea siitä, että myös toinen stara signaa samaan jengiin. Eipä ne erot LeBronin päätöksen ja KD:n mahdollisen GSW-siirron välillä niin isot ole.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
No onpahan taas ihmeellinen fanipojan virtuaalioksennus. Ensinnäkin kyse ei ole siitä, mitä Spurs haluaa, vaan siitä mitä KD haluaa. Olkoot Popin papat miten tehokkaita tahansa juttelemaan, on useammasta suunnasta todettu, että tapaaminen oli lyhyt, mikä on tulkittu osoituksena siitä, että Spurs ei ole KD:n vinkkelistä kovinkaan kiehtova vaihtoehto. Voi olla, että kahdessa tunnissa saa kerrottua samat asiat kuin neljässä, mutta ehkäpä jotkut haluavat kokea olonsa arvostetuksi ihan jo heille varatun ajan suhteen.

Mitä taas tulee LeBronin siirtymiseen Heatiin, niin se tapahtui siinä kohtaa kun mies oli oivaltanut, ettei yksin saa Clevelandissa sormusta voitettua. Oli siis pakko lyödä hynttyyt yhteen parin muun staran kanssa mestaruusjahdissa. Paras pelaaja LeBron Heatissa toki oli, mutta ei porukan johtaja. Se viitta kuului Wadelle, ihan läpi koko Jamesin Heat-uran. Se on toki erona, että Heat ei ollut valmiiksi mestaruuskaliiberin jengi, kuten GSW on nyt. Toisaalta KD ilmeisesti uskaltaisi liikkua uuteen organisaatioon ihan yksin, ilman tukea siitä, että myös toinen stara signaa samaan jengiin. Eipä ne erot LeBronin päätöksen ja KD:n mahdollisen GSW-siirron välillä niin isot ole.
En tiedä mitä juttuja sinä olet lueskellut, mutta mitä minä olen jenkki-medioita lukenut viiknoloppuna, niin ei tuota kahta tunita ole pidetty missään mediassa mitenkään ihmeellisenä asiana tai Durantin valinnasta kertovana, vaan nimenomaan Spursin tapana toimia. Eikä Durant heitä heittänyt ulos, vaan Pop ja kumppanit halusivat nimenomaan pitää lyhyenä ja tiiviinä.

LeBron nimenomaan oli Heatin JOHTAJA ja propsit siitä Wadelle että ego salli astua taka-alalle ja antaa alpha dogin paikan Jamesille, kun tiesi sen olevan parasta joukkueelle, varsinkin kun Wadella oli jo ongelmia polvien kanssa. Voi kattella noita mestaruus-dokkareita, niin kyllä se oli James ketä siellä johti porukkaa ja piti palopuheet ennen pelejä, pelien aikana ja jälkeen pelien, kun Wade pysytteli taustalla.

Kyllä se ero GSW-siirron ja Jamesin Heat-siirrolla on oikeasti ihan hemmetin iso. Tuon siirron myötä Durantista tulisi NBA:n virallinen public enemy number one, ja vieraspeleissä olisi luvassa kaamea paskamyrsky. Tosin tällä kaudellahan vieraspelit oli täynnä GSW:n gloryhunter-porukkaa. Ja selostajat vielä höpötti miten GSW-fanit on kovia matkustamaan vieraspeleihin. Hah, kyllä ne oli paikallisia Curry-gloryhuntereita. Voi ensi kaudella tippua roimasti näiden GSW:n "vieraspeleihin matkaavien" fanien määrä, kun LeBron kyykytti finaaleissa ja näytti kuka on maailman paras, ja on koko ajan ollut. Durant ei ikinä tule nousemaan kautta aikain top10;een, jos hän valitsee helpon reitin ja menee Oaklandiin Curryn varjoon. KD toki Currya parempi pelaaja, mutta ei hänelle tultaisi ikinä antamaan joukkueen avaimia splash brothersien joukkueessa.
 
Viimeksi muokattu:

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
En tiedä mitä juttuja sinä olet lueskellut, mutta mitä minä olen jenkki-medioita lukenut viiknoloppuna, niin ei tuota kahta tunita ole pidetty missään mediassa mitenkään ihmeellisenä asiana tai Durantin valinnasta kertovana, vaan nimenomaan Spursin tapana toimia. Eikä Durant heitä heittänyt ulos, vaan Pop ja kumppanit halusivat nimenomaan pitää lyhyenä ja tiiviinä.
LeBronista ja hänen roolistaan Heatissa en jaksa lähteä kanssasi keskustelemaan. Herrasta ja hänen roolistaan on yksinkertaisesti mahdotonta keskustella kanssasi. Itse olen näkemäni, lukemani ja kuulemani perusteella siinä käsityksessä, että kyse oli nimenomaan Waden joukkueesta, siitäkin huolimatta, että James oli porukan paras pelaaja.

Mitä taas tulee tuohon lyhyeen tapaamiseen, niin itse olen törmännyt useampaankin uutiseen, jossa spekuloitu varsin perustellusti ja kattavasti lähteisiin vedoten, että KD ei ollut vakuuttunut Spursin pitchistä. Se miten Pop ja papat haluavat tässä kohtaa toimia on toisarvoista. KD on se henkilö, kenet kaikki haluavat viedä tansseihin, ja siksi pitää toimia niin kuin tarinan Tuhkimo haluaa, ei niin kuin itsestä kivalta tuntuu. No eiköhän se varsin pian saada tietää, oliko 2 tuntia riittävästi. Epäilen.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
ja tietysti Dwight Howard Hawksiin
Voisiko joku laittaa pähkinänkuoreen mikä tämän miehen tarina on, kun taas siirtyy? Eikö se Houston(kaan) ollutkaan "supermiehelle" oma paikka? Jääkö Houstonille nyt aukko paikattavaksi, vai jäädäänkö miestä edes kaipaamaan? Oliko miehelle yhä paljon kysyntää?
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Voisiko joku laittaa pähkinänkuoreen mikä tämän miehen tarina on, kun taas siirtyy? Eikö se Houston(kaan) ollutkaan "supermiehelle" oma paikka? Jääkö Houstonille nyt aukko paikattavaksi, vai jäädäänkö miestä edes kaipaamaan? Oliko miehelle yhä paljon kysyntää?
Howard ei saanut käytännössä lainkaan palloja Houstonissa, koska show pyöri Hardenin ympärillä, ja tämän takia halusi lähteä. Jotain riitojakin oli vissiin Hardenin kanssa. Ja ei, Houstonkaan ei halunnut miestä pitää.
Täytyy kyllä ihmetellä minkä ihmeen takia Hawkskaan tarjosi miehelle 3-vuotista max diiliä. Ei ole enää Magic-vuosien huikea puolustuspelaaja, eikä todellakaan tuon palkan arvoinen. Persoonassakin on hieman vikaa, kun mies ei tunnu vihaavan häviämistä, vaan nautiskelee vaan pelaamisesta ja shekkien nostamisesta.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Durant tehnee seurapäätöksensä tänään. Ainoa asia, joka tässä ratkaisussa merkitsee Durantille on mestaruusmahdollisuus, sillä se on se mikä Durantilta vielä puuttuu. Durant valitsee siis seuran, jossa hän uskoo voittavansa mestaruuden ensi kaudella ja itse uskon, että se on Warriors.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Bandwagon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KD sitten valitsi sen luuseri liikkeen: If you can't beat them, join them.
Miehestä tuli juuri liigan vihatuin pelaaja, joka ei tule ikinä nousemaan suurten joukkoon Curryn apupoikana.

"Kautta aikain joukkue" tarvitsi sitten vielä yhden liigan top10-pelaajan, jotta pystyisi haastamaan ensi vuonna kahden meihen joukkueen.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös