Ma 28.3.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 94 356
  • 955

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei se auta. Välillä silti lähetys jäljessä. Viime vuonna vähän turhan tuttua huomata oman lähetyksen olevan noin 30s perässä muita
Onko sulla Elisan tai Soneran viihdepaketti? Niissä on kanssa se n. 30 sekunnin viive koska sekin on nettilähetys, itsellä pelit tulee kaapeli-tv:n kautta niin suht "reaaliajassa" vaikka näissäkin taitaa olla joku 10 sekunnin viive ns. livetilanteeseen.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
TPS on ihan oikealla tiellä, takaisin huipulle. Vaikka ei nyt Kärppiä pystynytkään kaatamaan. Harmi.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Ei sitten yhtäkään yllätystä. Tylsin mahdollinen välieränelikko, josta toivon Tapparan vievän kannun.

Täysin samoilla ajatuksilla. SaiPan olisin mielelläni nähnyt välierissä ja Kärpät olisi ollut hieno pudottaa tässä vaiheessa ulos.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Lisäksi tuo ruuhka haiskahtisiltä, että Jypin puolustaja pelasi kiekkoa kädellään maalivahdin alueella.
Mun mielestä kädellä on aina saanut pelata missä vaan. Peittää ei saa, tai tehdä maalia.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Onko sulla Elisan tai Soneran viihdepaketti? Niissä on kanssa se n. 30 sekunnin viive koska sekin on nettilähetys, itsellä pelit tulee kaapeli-tv:n kautta niin suht "reaaliajassa" vaikka näissäkin taitaa olla joku 10 sekunnin viive ns. livetilanteeseen.

Eiku se tuli sillon kanssa kaapelin kautta. Noh nyt katson sitten Ruudun kautta ja tuntuu olevan aikalailla realiajassa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TPS on ihan oikealla tiellä, takaisin huipulle. Vaikka ei nyt Kärppiä pystynytkään kaatamaan. Harmi.
Samaa mieltä, mutta noilla satsauksilla puolivälieräpaikan pitikin olla vähimmäisvaatimus.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Kaikki pelit hävittiin kotona, vitun surkea suoritus, ei siitä mihinkään pääse. Kotiyleisölle tarjottiin siis nolla voittoa ja mahtavat neljä tehtyä maalia...Melkein voisi sanoa, että hävettävä suoritus nää kotipelit.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kovan vastuksen TPS anto kyllä, eipä siitä mihinkään pääse. Nyt vastaan sitten välierissä rakas nemesis, Tappara. Kova sarja toivottavasti siitäkin tulee
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Ellei vastustaja olisi ollut Kärpät ja sen huippumiehistö niin voisi harmittaa toi 2-0 johto 2-3 häviöön

Ja mä vielä töissä ajattelin sen jälkeen kuin näin että TPS johti 2-0 että toivottavasti ne jatkaa pelaamista. Että Kärppien tasoista joukkuetta vastaan ehkä 10-0 on jo sellainen että uskaltaa hiukan hengähtää.

Kahden maalin johto jääkiekossa on äkkiä menetetty. Varsinki just Kärppien tasoista joukkuetta vastaan. Ja lukuunottamatta tuota hetkeä kun huomasin tuon johdon niin olin jo varautunut siihen että kesäloma alkaa tänään.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Georgiyevillä suhkot kivasti mennyt pari viimeisintä jatkoerä peliä, joissa on päässyt pelaamaan, molemmat vielä hemmetin isoja pelejä. Nuorten MM:t ja nyt tämä. Voi olla, että ei kovin mielellään odota seuraavaakaan jatkoerää..
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun mielestä kädellä on aina saanut pelata missä vaan. Peittää ei saa, tai tehdä maalia.
No tuskin sitä hanskalla lähdettiin neppailemaan, vaan ihan rehdisti siirrettiin (siis jos siirrettiin, en minä suoranaisesti nähnyt sulkemisia, mutta kummasti kiekko ei maalin mennyt, vaikka se patjan alta jo esiinkin tuli).
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ellei vastustaja olisi ollut Kärpät ja sen huippumiehistö niin voisi harmittaa toi 2-0 johto 2-3 häviöön

Ja mä vielä töissä ajattelin sen jälkeen kuin näin että TPS johti 2-0 että toivottavasti ne jatkaa pelaamista. Että Kärppien tasoista joukkuetta vastaan ehkä 10-0 on jo sellainen että uskaltaa hiukan hengähtää.

Kahden maalin johto jääkiekossa on äkkiä menetetty. Varsinki just Kärppien tasoista joukkuetta vastaan. Ja lukuunottamatta tuota hetkeä kun huomasin tuon johdon niin olin jo varautunut siihen että kesäloma alkaa tänään.

Kyllähän TPS suhteellisen hyvin jatkoi pelaamista. Jomman kumman peliajalla tulleen maalin jälkeen esimerkiksi Kallion ketju taikoi paikkaa maalille, ja olihan muillakin vähän tonttia. Peli oli sarjan paras, kuten kuuluukin, ja tosiaan molemmat joukkueet voivat olla pystypäin. Tappara on kyllä kova luu tällä kerralla Oululle.

Thank you for the music ei ollut huono veto biisiksi, kun jollain taisi olla uran viimeinen peli takana.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
No tuskin sitä hanskalla lähdettiin neppailemaan, vaan ihan rehdisti siirrettiin (siis jos siirrettiin, en minä suoranaisesti nähnyt sulkemisia, mutta kummasti kiekko ei maalin mennyt, vaikka se patjan alta jo esiinkin tuli).
Niin, kädellä edelleen saa pelata kiekkoa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei sitten yhtäkään yllätystä. Tylsin mahdollinen välieränelikko, josta toivon Tapparan vievän kannun.
Runkosarjan mukaan tosiaan meni. Tosin Jatkoajan äänestyksessä SaiPa oli suurempi suosikki menemään jatkoon kuin JYP.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Sellainen sarja. Kyllä jyp oli hieman parempi ja ansaitsi jatkopaikan. Itse sarja oli miusta vähän pettymys. Ei ollut kummoista lätkää tasollisesti, eikä tunnetasollakaan. No ehkä ajoittain, mutta vaisuhko yleiskuva jäi. SaiPa oli aika heikko ja jypkin keskinkertainen. Ei jää historiankirjoihin minään klassikkona tää sarja.

Kenenkään kelkkaan ei ole ollut tapana hypätä, kun oma jengi tippuu, mutta sen sanon, että toivottavasti mestari on tällä kertaa joku muu, kuin Kärpät. Vaihtelu virkistää...
 

Profaneomen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Harmi ettei hifk ollu meille mahdollinen :D oisin mieluiten ottanu ne, sen verran rupusakki :D Mutta kärpykät käy kanssa. Toisintaahan tää on vastustajien osalta ollu tähänkin mennessä ni pelataan nyt vuodesta toiseen samoja pareja :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös