Ma 28.3.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 94 261
  • 955

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tänä vuonna mennään sitten runkkarin lopun tilanteen mukaan jatkoon, osoittaa vain sen että kyllä ne 60 peliä jotain voimasuhteista kertoo.

Sama juttu myös kahdella edellisellä kaudella, ja näissä molemmissa myös finalistit ovat olleet runkosarjan kaksi parasta ja runkosarjan voittaja voittanut mestaruuden. Viime kaudella sentään JYP yllätti pronssimatsissa edeltä Lukon.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Sama juttu myös kahdella edellisellä kaudella, ja näissä molemmissa myös finalistit ovat olleet runkosarjan kaksi parasta ja runkosarjan voittaja voittanut mestaruuden. Viime kaudella sentään JYP yllätti pronssimatsissa edeltä Lukon.
Ei se JYPin pronssi nyt kovin iso yllätys viime kaudella ollut, Kärppiä vastaan seitsemän peliä ja Lukon pelityyli vain sopi viime kauden JYPille. Paras joukkue kyllä näistä neljästä voittoon seulotaan.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kaikki stadin ulkopuolella juntteja? Käynkö samalla laskemassa viiritkin katosta, ku niillä yleensä jengien paremmuus on täällä keskustelupalstalla laskettu?

edit. Ei ois kyllä pitänyt tarttua kommenttiin, kun noin paljon alko kiukuttamaan, että pitää voitetunkin pelin jälkeen vittuilla.

Ei ollut tarkoitus alunperin vittuilla, mutta kun tartuit mun alkuperäiseen viestiin sillä tyypillisellä "kaikki pelkää muka Hifkiä"-asenteella. Ja kun mä tarkoitin ihan yleisesti, että Pöyhönen mun mielestä pelaa ne tilanteet pelokkaasti. Ja mainitsihan selostajakin siitä edellisessä Lahden pelissä, että tuskin Nurminen silittää Pöyhösen päätä vaihtoahtiossa tuollaisen väistämisen jälkeen.
Eli sori vittuilusta, hyvä vastus oli Pelicans.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sarjajärjestelmään vois kyl tehdä sellasen muutoksen, että pudotuspelit ratkaistaan Jatkoajan äänestyksellä. Ei tarvis odottaa sitä SaiPan seuraavaa pronssia toiset 50 vuotta.
Veikkaan, että monella painoi puhtaat sympatiat äänestäessä. Juuri esimerkiksi tuo seikka.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Ei ollut tarkoitus alunperin vittuilla, mutta kun tartuit mun alkuperäiseen viestiin sillä tyypillisellä "kaikki pelkää muka Hifkiä"-asenteella. Ja kun mä tarkoitin ihan yleisesti, että Pöyhönen mun mielestä pelaa ne tilanteet pelokkaasti. Ja mainitsihan selostajakin siitä edellisessä Lahden pelissä, että tuskin Nurminen silittää Pöyhösen päätä vaihtoahtiossa tuollaisen väistämisen jälkeen.
Eli sori vittuilusta, hyvä vastus oli Pelicans.
No joo, sorit myös täältä suunnasta. Parempi voitti ja onnea kannun metsästykseen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös