La 26.3.2016 JYP - SaiPa (5. puolivälierä)

  • 7 940
  • 60

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyvä, että Tirkkonen sekoitti pakkaa. Pakko herätellä tässä kohtaa jotenkin, koska aikaa ei enää pahemmin ole. Olisi kenties pitänyt tuo ykkösvitja hajoittaa jo aiemmin, mutta turha sitä enää miettiä.

Toivotaan, että nämä muutokset auttaisi.

Tänään pitkitetään sarjaa, siihen uskomme.
Itse olisin Jokisen siirtänyt siitä pois, noh Tirkkonen nähnyt asian eri tavalla.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Paska paskempi Jyp. Yv kuvaa hyvin joukkuetta. Kemiläinen paskoo vielä lopussa housuihinsa. Tarkillekkin menee ranteet viivasta. Nieminen ehdottomasti kentän hahmo. Eiköhän Saipa tämän vielä kairaa itselleen. Hienoa taistelua tuollaisella jengillä. Jypillä kuitenkin "terävin kärki" kehissä
 

chubster

Jäsen
Oli erikoinen peli. Ikinä en muista nähneeni playoff peliä missä toinen on ollut noin jyrän alla ja silti voittanut! Onnea saipalle! Taistelu jatkuu.

JYP hävisi tänään heikkoon viimeistelyyn ja SaiPa pompotti parit onnekkaat jotka riitti . Tasoero on melkoinen ja en jaksa uskoa SaiPan pystyvän kolmeen peräkkäiseen voittoon.

Hieno sarja!
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onnittelut Lappeenrantaan voitosta!

SaiPa petrasi peliään. Karmea määrä kiekon blokkauksia ja oman maalin edustapelattiin paremmin, myös Nieminen pelasi paremmin, toki olikin helpompi Niemisen pelata, kun maalinedusta pelattiin paremmin. Minusta SaiPa pelasi fiksusti.

JYPillä ei ollut terävyyttä maalintekoon riittävästi. Useinmiten päädyttiin kulmiin tai maalin taakse yv:llakin. Tai kun viivalla olisi pitänyt laittaa yksinkertainen tarkka ranne kohti Niemistä, niin ranteet jäätyi liian usein.

Toivottavasti noissa provoissa tai mitä lie säilyis edes jonkinlainen taso (puolin ja toisin), alkaa olemaan jo niin väsynyttä tietyillä nimimerkeillä.

Maanantaina jatkuu.
 
Viimeksi muokattu:

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Yonkmanilla ei kestä sipuli! SaiPa sai sen vaihteen päälle jolla valtrat kaadetaan. Näillä höyryillä Lappeenrannassa jyppi nurin, ja Jyväskylässä tietävät jo, kuinka game7:ssa kävi viimeeksi, ja sama tulossa taasen!
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aivan naurettava sarja. JYP loi tänään enemmän maalipaikkoja kuin koko sarjan aiemmissa otteluissa yhteensä ja teki kaksi maalia, joista toinen kosmeettinen kavennus pari sekuntia ennen loppua. Saipa puolestaan kävi JYPin alueella pari kertaa koko ottelussa ja pomputteli kaksi maalia luistimien kautta. Haetaan se voitto sitten Lappeenrannasta, ja annetaan suosiolla hallinta kotijoukkueelle.
 

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Voi vittu että osaa sylettää tapa millä hävittiin. SaiPa ihan köysissä koko pelin ajan mutta ei vaan onnistu mistään. Maanantaina pakko katkasta tai meikäläisen pumppu sanoo työsopparin irti.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Yonkmanilla ei kestä sipuli! SaiPa sai sen vaihteen päälle jolla valtrat kaadetaan. Näillä höyryillä Lappeenrannassa jyppi nurin, ja Jyväskylässä tietävät jo, kuinka game7:ssa kävi viimeeksi, ja sama tulossa taasen!

Pakko kysyä, että luotatko Saipan sarjavoittoon tuolla pelillä? Oli nimittäin niin JYPin peli kun olla ja voi. Samalla tavalla jos jatkuu, niin välillä pakko alkaa uppoamaan.

Onnea kuitenkin Saipalle
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huhuh, se seisoo sittenkin? Maanantaina pakko taas hiipiä kuin Rau konsanaan hallille itseään kiduttamaan. Päivän naurut tuli @low prospect uhkailulle. Siellä kaatui vati totaallisesti...
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Huhuh, se seisoo sittenkin? Maanantaina pakko taas hiipiä kuin Rau konsanaan hallille itseään kiduttamaan. Päivän naurut tuli @low prospect uhkailulle. Siellä kaatui vati totaallisesti...

Kiitos!

Onnittelut Saipalle, hyvä vierasmatsi. Kun Saipa pääsi johtoasemaan, JYP hyytyi ihan täysin maalipaikoissa. Kauheaa mailanpuristelua ja ansaittu voitto vieraille. Nieminen oli maalissa loistava ja meillä vedot meni yli ja ohi reilusti jatkuvasti. Huhhuh, seuraavaksi sitten pitäisi voittaa Lappeenrannassa ja siellä on varmasti täysi tupa huutamassa meitä kumoon. Helppoa ei tule.

Mitä tuohon minun vadin kaatumiseen tulee, mua vaan vituttaa kun vittuillaan voitetun pelin jälkeen vastustajalle. Saman teitte viimeksikin. Pitäisi kunnoittaa vastustajaa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Eikö Jypin olisi kannattanut jauhaa 6-4 yv:llä?

Miksi vitussa JYP ei ottanut SaiPan jäähyn aikana maalivahtia pois? Yhden miehen yv ollut tehotonta.

Ja näin, 1-3 tyhjiin.

Nämä kommentit lainasin tuolta otteluseurannan puolelta. Tällaisia tilanteita olen ihmetellyt monet kerrat, esimerkiki Selinin valmentaessa SaiPaa. Jos joukkue on maalin tai kaksi häviöllä ja vastustaja ottaa jäähyn viimeisen viiden minuutin aikana, niin minun järkeni mukaan maalivahdin pois ottaminen pitäisi olla itsestään selvää. Tosi harvoilta valmentajilta löytyy munaa näihin ratkaisuihin, mielluumin pelataan ensin 5-4 ylivoimaa ja jatketaan heti sen perään 6-5 ylivoimaa ilman maalivahtia.

Eipä päässyt SaiPa juuri kiekkoon koskemaan Riikolan jäähyn aikana, ja lopputulos olisi voinut olla toinen, jos JYPillä olisi ollut kuudes pelaaja maalin edessä säätämässä. Mutta enpä viitsi kritisoida Marko Virtasta tästä ratkaisusta, ottelun lopputulos sopii minulle oikein hyvin.

Mitä tuohon minun vadin kaatumiseen tulee, mua vaan vituttaa kun vittuillaan voitetun pelin jälkeen vastustajalle. Saman teitte viimeksikin. Pitäisi kunnoittaa vastustajaa.

Vastustajan ja myös vastustajan kannattajien kunnioittamisesta olen periaatteessa samaa mieltä. Mutta eihän tuosta JYPin "maalilauluna" soivasta kakaramaisesta lällätyksestä vaan kukaan normaali ihminen voi olla provosoitumatta. Sitä saa mitä tilaa, deal with it!
 
Viimeksi muokattu:

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
JYP hävisi tänään heikkoon viimeistelyyn ja SaiPa pompotti parit onnekkaat jotka riitti . Tasoero on melkoinen ja en jaksa uskoa SaiPan pystyvän kolmeen peräkkäiseen voittoon.

Hieno sarja!
Tää on hauska, kun kaksi ekaa peliä olin ihan samaa mieltä. SaiPa hävisi heikkoon viimeistelyyn ja Pyh pompotti pari tuurimaalia. Tasoero oli tuolloin melkoinen. Ja en tuolloin uskonut, että Pyh:n tuuri millään jatkuu. Mutta jatkui se.

Maanantaina peli numero 6 ja katsotaan, josko tulisi vaikka se peli 7. Se on sitten henkien taistoa.

Hieno sarja!!
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@low prospect itsekin rupesin tuota kotona lauleskelemaan kun Hämäläinen roikotti 1-3 maalin. Ja en vittuilakseni vaan koska sitä ollaan tämän sarjan aikana kuultu niin tv:ssä kuin meidän kotihallissa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pakko kysyä, että luotatko Saipan sarjavoittoon tuolla pelillä? Oli nimittäin niin JYPin peli kun olla ja voi. Samalla tavalla jos jatkuu, niin välillä pakko alkaa uppoamaan.

Onnea kuitenkin Saipalle
Mennään vissiin ihan samalla kaavalla, kuin tähän asti. Uskotko itse , että jyppi voi ottaa neljännen voiton näillä laukaisumäärillä maalia kohti?
SaiPa parantaa seuraavaan, uskotko itse jypin pystyvän samaan?
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
mua vaan vituttaa kun vittuillaan voitetun pelin jälkeen vastustajalle. Saman teitte viimeksikin. Pitäisi kunnoittaa vastustajaa.
Siis missä tätä tänään on nähty?

Olen kyllä nähnyt ennakoissa kirjoituksia siitä, miten "Saibulin mestis-tason hyökkäys on nyt näyttänyt kyntensä ja tänää menee sarja poikki" ja muuta paskaa, mutta missä tänään on SaiPan kannattajat olleet kunnioittamatta häviäjää?

Enkä tiedä, missä tätä oli viimeksikään. Varmasti jotain on ollutkin. En epäile. Mutten kaikkea ole lukenut.

Kuitenkin Pyh:n puolelta aika paljon on tullut edellä mainittua ylimielisyyttä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
@cimoh ! Kait nyt edes vähän on jännäkakkaa housussa! Moni meidän kannattaja oli antamassa tätä sarjaa teille, itse en nähtyäni kaikki pelit tähän asti usko hetkeäkään, että jypinkylä jatkaa tästä! Lumipallo jatkaa vyöryään ja teillä vain ei kärkiäijät riitä!
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
@low prospect itsekin rupesin tuota kotona lauleskelemaan kun Hämäläinen roikotti 1-3 maalin. Ja en vittuilakseni vaan koska sitä ollaan tämän sarjan aikana kuultu niin tv:ssä kuin meidän kotihallissa.

No joo. Onhan se helvetin provosoiva, ja vituttipa minuakin kun heti pelin jälkeen sen kuulin vieraskannattajien vetämänä. Taas. Kotitappion jälkeen! Mulla meni vati nurin täytyy myöntää, onneksi uhkailuni on vain sanallista :D pahoittelut kaikille osallisille!

Nyt tunteiden rauhotuttua, tästähän voi tulla vielä yhtä ikimuistoinen sarja kuin pari vuotta sitten. Vaikka hävittiin, se on mun mielestä parempi kuin 4-0 voittosarja finaaleissa Kärppiä vastaan. Se meni luihin ja ytimiin. Ensi matsissa pitäisi katkasta mutta jos mennään 7. matsiin, siitä voi tulla jotain eeppistä.
 
Pakko kysyä, että luotatko Saipan sarjavoittoon tuolla pelillä? Oli nimittäin niin JYPin peli kun olla ja voi. Samalla tavalla jos jatkuu, niin välillä pakko alkaa uppoamaan.

Onnea kuitenkin Saipalle
Voi vittu että osaa sylettää tapa millä hävittiin. SaiPa ihan köysissä koko pelin ajan mutta ei vaan onnistu mistään. Maanantaina pakko katkasta tai meikäläisen pumppu sanoo työsopparin irti.
Ei voi kuin nauraa... Samaa mieltä ylläolevien JYP-fanien kanssa. Maalit ratkaisee vaikka tänään oltiin todella paskoja niin JYP sitten kai oli paskempi tai osasi löytää jonku keinon hävitä tänään. No tiistaina ainakin viimeisen kerran Kisapuistossa... Meiltä puuttui ikeastaan kaikki tärkeimmät pelaajat ja joukkue kairasi voiton :-D
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitää kunnioittaa tulosta aina, mutta kyllä voisi sanoa että huonompi joukkue voitto. Tosin voi myös sanoa, että paremman maalivahdin joukkue voitti.
 
No joo. Onhan se helvetin provosoiva, ja vituttipa minuakin kun heti pelin jälkeen sen kuulin vieraskannattajien vetämänä. Taas. Kotitappion jälkeen! Mulla meni vati nurin täytyy myöntää, onneksi uhkailuni on vain sanallista :D pahoittelut kaikille osallisille!

Nyt tunteiden rauhotuttua, tästähän voi tulla vielä yhtä ikimuistoinen sarja kuin pari vuotta sitten. Vaikka hävittiin, se on mun mielestä parempi kuin 4-0 voittosarja finaaleissa Kärppiä vastaan. Se meni luihin ja ytimiin. Ensi matsissa pitäisi katkasta mutta jos mennään 7. matsiin, siitä voi tulla jotain eeppistä.
Voi olla, että pääset jo tiistaina meille tuota rallattelemaan. Parempi, kun en sano enää tästä sarjasta mitään sillä niin outoja pelejä ja outoja maaleja on tässä sarjassa tehty. Voisi jopa sanoa, että 3-4:n matsin voitto on mennyt "huonommalle" joukkueelle. Tiistaina menen paikanpäälle nauttimaan viimeistä kertaa tällä kaudella JYP:iä vastaan. Tietenkin tovon, että pelit lauantaina jatkuisi vielä... Mukavaa pääsiäistä.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitää kunnioittaa tulosta aina, mutta kyllä voisi sanoa että huonompi joukkue voitto. Tosin voi myös sanoa, että paremman maalivahdin joukkue voitti.

Kyllä se näin on. SaiPa teki enemmän maaleja, ja kappas, voitti. Lopullista tulosta pitää vaan kunnioitaa, vaikka se joskus vaikeaa onkin.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Pitää kunnioittaa tulosta aina, mutta kyllä voisi sanoa että huonompi joukkue voitto. Tosin voi myös sanoa, että paremman maalivahdin joukkue voitti.

Täysin samaa mieltä. Nieminen oli tänään MVP.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Pitää muistaa sekin noita maalipaikkoja laskiessa, että olihan Venäläisellä ihan tyhjä maali laittaa 3-1 mutta ei osunut maaliviivalla lapaan.
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Oli kiva kuunnella radiosta peliä kun Almgrenin alapuolella oli aktiivinen pahviläpy läpytysporukka, ja viimenen niitti oli kun joku junttimimmi kiekaisi kimeällä äänellä kun SaiPalla oli aikalisä päällä: "-peliä!"

No etukauhalla ei voi ottaa kun talikolla on annettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös