La 19.3.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 96 527
  • 1 043

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Tepsi on ihan väärässä paikassa. Tässä näkyy se joukkueen oikea taso. Mitään ei saada aikaan ja sitten aletaan teloa vastustajaa. Surkeaa. Toivottavasti kolmannessa erässä Kärppien pelaajat säästyvät teloitusyrityksiltä ja latovat vielä pari lisää tämän huumorijoukkueen verkkoon.
 
Mitä olen ketjua lukenut niin samanlaista vittuilua toisilleen niin tänään kuin eilenkin kärppäfaneilta kuin tepsifaneiltakin. Toisen osapuolen sanailut vain nimitetään ylimieliseksi.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä täytyy nostaa lakkia JYPille. On ollut tässä pelissä niin paljon jälessä ja silti tuolla keskinkertaisella pelaajamateriaalilla pystytään kamppailemaan voitosta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitä mieltä tepsiläiset on olleet Nummelinin otteista tällä kaudella? Itse olen muutaman pelin nähnyt, ja eipä tuolla ole ollut viidellä viittä vastaan pelissä oikein mitään annettavaa. Ylivoimalla ihan hyvä edelleenkin, mutta tänään ollut huono kyllä sielläkin. Pisteitä kuitenkin tullut ihan ok.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Pikkaraiselle kyllä peukku tuosta haastattelusta :D
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Lappeenrannan matsi on kyllä kutkuttava, kumpi vaan voi viedä pelin. JYP pääs paremmin mukaan peliin mitä enemmän pelattu. Glenniltä tapahtuu ihmeellisiä mokia kokoajan viivassa kun koittaa laukoo, aina hutaisee ohi kiekosta. Sama eilenkin.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kärpillä puolustuspelaaminen on tänään huomattavasti parempaa kuin eilen, ei pääse TPS samanlaisiin vastahyökkäyksiin, samoin pitävät Tepsin kaverit hyökkäysalueella kulmissa vähän samaan tapaan kuin Tepsi piti eilen. . Toki TPS:n pelikin taas tuttuun tapaan täysin sekaista (kaksi peliä peräkkäisinä päivinä).

Ylilautausta Tepsiltä, Kärpillä taas selvästi pelaajat ottaneet itseään niskasta kiinni eilisen jälkeen, ja ovat alkaneet tekemään enemmän töitä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Patrik Laineesta ei ole Tapparalle mitään hyötyä kun keskittyy pelkästään taklaamaan ja yrittää hämmentää. Toivottavasti jatkaa samalla tavalla loput kolme peliä ja yhden erän mitä on Liiga-uraa jäljellä.

Metsola sulaa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Mitä mieltä tepsiläiset on olleet Nummelinin otteista tällä kaudella? Itse olen muutaman pelin nähnyt, ja eipä tuolla ole ollut viidellä viittä vastaan pelissä oikein mitään annettavaa. Ylivoimalla ihan hyvä edelleenkin, mutta tänään ollut huono kyllä sielläkin. Pisteitä kuitenkin tullut ihan ok.
No, vastasit jo käytännössä itse itsellesi. Ylivoimalla erittäin hyödyllinen ja vaarallinen täsmäase, mutta puolustaminen on Petun kohdalla jatkuvaa eloonjäämistaistelua ja liikkeessä häviää lähestulkoon jokaiselle liigapelaajalle.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mitäs pikkaraisella oli sanottavaa?
Pitää tehdä maaleja. Lähdetään kolmanteen erään voittamaan peliä, mutta tuomarit saisivat olla paremmin kartalla. Aivan totaalivittuuntuneen näköinen.

Mä olen kyllä sitä mieltä, että nuo pelaajien erätaukohaastattelut voisi lopettaa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä mieltä tepsiläiset on olleet Nummelinin otteista tällä kaudella? Itse olen muutaman pelin nähnyt, ja eipä tuolla ole ollut viidellä viittä vastaan pelissä oikein mitään annettavaa. Ylivoimalla ihan hyvä edelleenkin, mutta tänään ollut huono kyllä sielläkin. Pisteitä kuitenkin tullut ihan ok.

Ylivoimalla loistava lisä, myös pystysyötöissä liigan parhaita (jos saa tarpeeksi aikaa). Puolustuspäässä katastrofi, vetelee vähän miten sattuu ja jatkuvasti merkkausvirheitä jne..alivoimalla ei pitäisi olla mitään asiaa kentälle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No, vastasit jo käytännössä itse itsellesi. Ylivoimalla erittäin hyödyllinen ja vaarallinen täsmäase, mutta puolustaminen on Petun kohdalla jatkuvaa eloonjäämistaistelua ja liikkeessä häviää lähestulkoon jokaiselle liigapelaajalle.
Joo näinpä. Ja näytti just tuota läpisyöttöä Perrinille äsken, niin onhan tuo pelisilmä edelleen ihan maaginen.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Mitäs pikkaraisella oli sanottavaa?
Haastattelija kysäisi, että missä TPS on tällä hetkellä jäljessä niin vastauksena oli "Maalinteossa". Pleijareita on myös kiva pelata ja kysymykseen "mitä pitäisi parantaa?" vastasi, että no sitä maalintekoa. Otti myös vähän kantaa tuomareihin ja totesi, että olisi mukavampi pelata kun tuomaritkin olisivat mukana pelissä.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä täytyy nostaa lakkia JYPille. On ollut tässä pelissä niin paljon jälessä ja silti tuolla keskinkertaisella pelaajamateriaalilla pystytään kamppailemaan voitosta.

Nojoo onhan tää tiukkaa SaiPan miljoona miehistöö vastaan tuurimaalilla. Sarjasijoituskin JYPille tuurilla, onneks meil on nii hyvää tuuria.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPalla muuten pullat hyvin uunissa, mutta terävyyttä maalintekoon on saatava.

JYP ollut tehokas toki tuuria rutkasti mutta kaikki lasketaan.

Huh ku on jännää jos voitto jee jos tappio hyppään parvekkeelta.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Tepsi alkoi pelaamaan kunnon pikkusikaa ja rähisemään, kun peli ratkesi. Ns. hakemaan asetelmia seuraavaan peliin. Tuomareilla kuitenkin isohko kynnys viheltää enää Tepsille kovin herkästi jäähyjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös