Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 902 656
  • 5 385

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Jos tähän Lukon tämän hetkiseen tilaan ei Lukon johto reakoi viikonlopun jälkeen mitenkään niin eivät ole pelkästään munattomia vaan myös sokeita !
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitäs varmaan toimittajien kysyä joukkueelta ihan yleisesti, että milloin alatte pelaamaan? Voittiko nuo yhtään oman pään aloitusta koko erässä? Ja onko raumalaisessa kiekko-koulussa opetettu noin puolustamaan, Virtanen, Niskala, Tommila?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Karuinta tässä on se, että edes se hyvän kakkosentterin hankkiminen ei enää ole ainoa huolen aihe, eikä kääntäisi kurssia. Tuolla on tänään niin lammasmaista ollut touhu, että oksettaa. RD vois vaihtaa vikaan erään maalivahtia tai potkia vaikka kopin oven paskaks, että toi joukkue heräis tähän päivään tai vaihtoehtoisesti ottaa kopissa ekan kossuhuikan vuosiin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mua ei kiinnosta enää pätkääkään, tosin en odota henkeä pidätellen ensikauttakaan. Samaa paskaa se tulee olemaan aina. Tässä henkilökohtaisesti odottanut 45 vuotta "ensikautta" ja vitut, nyt ei enää nappaa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Positiivisuutta ilmassa, jos se tästä lähtisi. Usko, toivo tai mitä se onkaan.

Pelipäivä

Kiekko putoaa... se tunne, kun tajuat.

Se tunne on sitä Lukon kannattajan elämää.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Mua ei kiinnosta enää pätkääkään, tosin en odota henkeä pidätellen ensikauttakaan. Samaa paskaa se tulee olemaan aina. Tässä henkilökohtaisesti odottanut 45 vuotta "ensikautta" ja vitut, nyt ei enää nappaa.
Minulla kyllä vaikuttaa olevan ihan samanlaisia oireita, eikä se enää edes ole ketutusta.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
@Olkku, @Metsästäjä, mulla on mittarissa Lukon touhuja vasta hieman vajaa 30 vuotta, mutta niin se ketutusmittari on hajonnut jo täälläkin. Oikeastaan tämä koko kausi aivan alkukautta lukuunottamatta on ollut aivan hirveä. Kiinnostaa sen verran että vähäksi aikaa verenpaine nousee, mutta jotenkin vaan on odotellut viimeiset pari kuukautta sitä armonlaukausta. Ei tuota Lukon menestystä (=Mestaruus) taida vielä vähään aikaan tulla. Pukumiehet sen sijaan tulevat höpisemään edelleen menestymisestä ja siitä kuinka hienosti sitä ollaan viimeisen 10 vuoden aikana saavutettu edustuksesta pienimpiin junioireihin.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuntuu entistä vahvemmin, että viime kausi oli se "The kausi." Kauteen lähdettäessä Lukko oli ehkä ainut joukkue joka oli vahvistunut, ei ole 1-3 johdon kusemista ketuttanut lätkässä enempää edes Torino 2006, Vancouver 2010 tai Lukon kevään mahalasku 2010. Tälläkin kaudella yksittäiset tappiot aiheuttavat kerta toisensa jälleen verenpaineen nousua, lähinnä hienosti menneen alkukauden jälkeen kun odotukset taas nousivat.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei mua tämä kausi sinänsä harmita. Vaikka syksy olikin hyvä ja nostatti tietysti fiilistä kuten voittojen kuuluu tehdäkin, niin tätä vaisua kauttahan me oikeastaan on osattu odottaakin kun muistellaan miten viime kauden jälkeen, kesällä ja vielä syksyn harjoituspelien alkaessakin palstalla kirjoittelimme.

Viime kauden loppu mua sen sijaan vituttaa edelleen. Olen ihan varma vieläkin, ja toivon että annatte mun tässä uskossani ollakin onnellinen, että mikäli Vahalahti ei olisi siinä KalPa-sarjan kolmannessa pelissä loukannut jalkaansa Lukko olisi mennyt finaaliin. Vaha olisi vaikka yksinään kaatanut Tapparan sen tarvittavan neljännen kerran ja oltaisiin vielä kerran ennen kuolemaa nähty Äijänsuolla finaalejakin.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Olen kyllä samoilla linjoilla @Roku ja @Darumax kanssa, viime kausi oli se The kausi, se ei kuitenkaan minusta kaatunut pelkästään Vahan loukkaantumiseen vaan myös siksi että silloiseenkin sentteri vajeeseen ei reakoitu kunnolla, vaan hankittiin Kärppien ylijäämä pelaaja samalla kun Kärpät hankki Maxwellin tasoisen kaverin, jonka tasoista kaveria olisi juurikin tarvittu entistä enemmän kun Vaha jäi pois. Kaikki kunnia Komulaiselle joka ei pelannut huonosti mutta taso ei vaan ole riittävä joka myös Sportissakaan ei ole loistanut.

Rokun kanssa samaa ajattelin ja kirjoittelin jo ennen kauden alkua että tämä tulee olemaan välivuosi, Lukon hankinnat eivät herättäneet luottamusta eikä sitä tee edellenkään. Sitä ennen näkemätöntä markkinointia ei koskaan nähty vaan Vesalainen ulkoistettiin ennen aikojaan Mikkeliin.

Nyt ei enää nuo tappiotkaan aiheuta suurta ahdistusta kun kovin suuri luotto tämän kauden tekemiseen on puuttunut alusta asti vaikka alkukaudesta tuli voittoja mutta oli jo silloin näköpiirissä että Lukko ei kykene tasakentällisin luomaan riittävästi maalipaikkoja ja lähes kauttaaltaan vastustajat hallitsivat peliä ja laukaisutilastoja vain huikea maalivahtipeli ja loistavasti toiminut ylivoima pelasti silloin mutta selvää oli että kumpikaan ei koko kautta pysy ihan samassa kuosissa ja silloin ollaan kusessa ja näin on käynyt.

On iso ero että voitetaanko pelejä maalilla tai hävitään ja se ei selity tuurilla, pätkääkään ei lohduta kommentit että pelattiin kuitenkin hyvin ja oltiin pelissä mukana hallittiin yhtä erää jne....
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viime kauden loppu mua sen sijaan vituttaa edelleen. Olen ihan varma vieläkin, ja toivon että annatte mun tässä uskossani ollakin onnellinen, että mikäli Vahalahti ei olisi siinä KalPa-sarjan kolmannessa pelissä loukannut jalkaansa Lukko olisi mennyt finaaliin. Vaha olisi vaikka yksinään kaatanut Tapparan sen tarvittavan neljännen kerran ja oltaisiin vielä kerran ennen kuolemaa nähty Äijänsuolla finaalejakin.
Niinkuin olen aiemminkin kirjoittanut, pidän selvänä että Lukko olisi mennyt finaaliin ilman Vahalahden loukkaantumista. Ja kun miettii kuinka tiukille Tappara pisti Kärpät (joka oli epännistunut mm ulkomaalaishankinnoissaan pahasti), niin satun tietämään että Lukko olisi voittanut mestaruuden. Olisi olisi. Vituttaahan se, joka päivä. Aika erikoinen pitäisi olla tämä loppukausi, että siitä yhtä pahan kestovitutuksen saisi kuin viime kauden lopusta. Toki näiden summa olisi sitten jo ihan mojovaa.
Entinen radiotoimittaja Heikelähän kertoi, että kun oli vuosikausia herännyt joskus ennen viittä aamuohjelmaa varten ja kun lopetti sen niin huomasi, että ei olekaan niin mulkku kuin oli luullut. Sama voisi toimia Lukon seuraamisen lopettamisessa. Saatana.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Veikkaan että Lukolta olisi Riskat sekä Fobbat olleet helisemässä tuon Kärppien junnuketjun kanssa. Jo.Virtanen, Nieminen, Riska, Forsberg olisivat olleet sellaisia pujottelukeppejä noita junnuja vastaan. Toki kaikki on mahdollista ja Nemokin olisi saanut jostain jalat allensa. Eikä nuo tappiot itseäni edes oikein vituta, ennen joulua luovutin jo tämän kauden suhteen. Kattellaan syssymmällä
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni viime kauden ohella 1994-95 oli The Kausi, tuolloin välierät menivät penkin alle pitkälti Joni Lehdon loukkaantumisen myötä. Samaten kakkossentteri Lönnberg loukkaantui puolivälierissä ja loput playoffit vedettiin kolmella sentterillä (olisiko Riihijärvi siirretty tuolloin kakkosen laidalta keskushyökkääjäksi, en muista).
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Samat nimimerkit ovat jo ennen kauden alkua sanoneet, että tämä kausi ei kiinnosta ja ovat hokeneet sitä ainakin joka toisen tappion jälkeen. Joko olis levyn vaihdon aika vai kiinnostaako oikeasti kun tänne kirjoitatte?
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Samat nimimerkit ovat jo ennen kauden alkua sanoneet, että tämä kausi ei kiinnosta ja ovat hokeneet sitä ainakin joka toisen tappion jälkeen. Joko olis levyn vaihdon aika vai kiinnostaako oikeasti kun tänne kirjoitatte?
Ainakin osoite on oikea tässä kohtaa, kun kyseessä on ketutusketju. Positiivista kyllä on, että kevät ei tuota tänä vuonna varmaankaan pettymyksiä.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Jaatinen alusta asti ihan vitun pihalla mutta peliaikaa tulee silti - tietysti.

Ja sitten toinen hidas ja surkea saunakaveri 5+20, on tämä komeaa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Onneksi joukkue on kasattu kevättä varten ja ne oikeat pelit alkaa vasta keväällä!
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No Lähteeltä karkaa se kiekko silti vaikka kuinka tuijottaisi. Niskalakin on ollut surkea, mutta sentään joskus saa jotain hyvääkin aikaan. Yleisesti ottaen tuolta on Vahan, Gagsin ja Zapsin lisäksi vaikea löytää tällä hetkellä mitään hyvää.
Juu se on kiva aina laittaa kaikki Jaatisen ja Lähteen piikkiin mutta kyllä noi kärkijätkätkin suoristelee selkää.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tää kausi on ohi. Koko joukkue sukeltaa ja kunnolla. RD on menettäny otteensa ihan täysin. Vittu mitä siellä tapahtuu??
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös