Éric Perrin Turun Palloseurassa

  • 124 099
  • 348

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ben Bloodille pelikieltoa 2020 vuoteen asti, prkle kun TPS-pelaaja kolattiin.

No ei. vitsi vitsinä mut mitä tää veri-Pena oikein tekee tuolla jäällä...
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Jalkapyyhkäisy ei ole rakkaus, eikä tuossa jalkapyyhkäisy tapahtunut.
Mutta kiekottomaan pelaajaan osui, joka loukkaantui tilanteessa. Pelaajan kanssa jonka kanssa oli ollut sanomista läpi ottelun ja joka on vastustajan ykkössentteri. Varmaankin sattumaa tuo osuma.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Samankaltaisia viiltäviä analyyseja Jyväskylän suunnalta tuli Tukosenkin loukkaannuttua.
Matikainen itse sanoi lehdistötilaisuudessa Bloodin ja Perrinin välillä olleen pokkanokkaa kautta pelin, siitäkin voi päätellä oliko sattumaa vai ei..

No mulla nyt on ehkä tässä kohtaa neutraalimpi näkökanta kun en katso tilannetta tepsilasit päällä. :) Vaikka olenkin asunut Turussa ja sympannyt aikoinaan Tepsiä tästä syystä ja Perrin on yksi lempipelaajista kautta aikojen, niin siltikään nää tota temppua törkeänä vaan lähinnä huolimattomana yhteentörmäyksenä, jos taas itse näät ton tahallisena telomisyrityksensä, niin se olkoon sinun mielipiteesi.

edit: Blood nyt sais mun puolesta saada kakkua ihan historiansa takia.
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Samankaltaisia viiltäviä analyyseja Jyväskylän suunnalta tuli Tukosenkin loukkaannuttua.
Matikainen itse sanoi lehdistötilaisuudessa Bloodin ja Perrinin välillä olleen pokkanokkaa kautta pelin, siitäkin voi päätellä oliko sattumaa vai ei..
Mutta kiekottomaan pelaajaan osui, joka loukkaantui tilanteessa. Pelaajan kanssa jonka kanssa oli ollut sanomista läpi ottelun ja joka on vastustajan ykkössentteri. Varmaankin sattumaa tuo osuma.

Molemmat osuivat kiekkottomaan pelaajaan ja toinen epäonnekseen loukkaantui.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Jalkapyyhkäisyä en kyllä tosta saa millään, mut tää muuttaa ehkä mun näkökulmaa tohon loukkaantumiseen johtavaan tilanteeseen koska selvästihän Bloodin kohteena tossa on kiekoton Perrin.

Just just. Oikea jalka Perrinin molempien jalkojen taakse ja mukava työntö siihen päälle.....
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Just just. Oikea jalka Perrinin molempien jalkojen taakse ja mukava työntö siihen päälle.....

Mitä sä selität? Kyllähän se jalka on Perrinin jalkojen takana mutta itse pyyhkäisyliike/takaapäin kampitusliika jalallahan tosta puuttuu kokonaan. Sama se oliko pyyhkäisy tai ei, niin turha teko toi on kiekottomaan mieheen.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alkaa menemään liian sairaaksi tämä liigan touhu. Kultakypäriä metsästetään samaan malliin mitä Häyhän Simo teki talvisodan aikana. Liiga reagoi näihin antamalla muutaman pelin pelikiellot, ja sama touhu jatkuu heti pelikieltojen jälkeen.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Myös TPS voisi keskittyä ainakin osan vastustajien kanssa loppukauden siihen, että silvotaan vastustajan parhaat. Vielä on talvea jäljellä. En edes pilaile, meiltä viety kaksi pistepörsän kärkijätkää näillä, viedään kusipäiltä sitten samat ennen ratkaisupelejä missä emme tule näiden takia olemaan.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Mitä sä selität? Kyllähän se jalka on Perrinin jalkojen takana mutta itse pyyhkäisyliike/takaapäin kampitusliika jalallahan tosta puuttuu kokonaan. Sama se oliko pyyhkäisy tai ei, niin turha teko toi on kiekottomaan mieheen.
Lues nyt se sääntö ennen kuin enää itse selität täällä mitään.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Myös TPS voisi keskittyä ainakin osan vastustajien kanssa loppukauden siihen, että silvotaan vastustajan parhaat. Vielä on talvea jäljellä. En edes pilaile, meiltä viety kaksi pistepörsän kärkijätkää näillä, viedään kusipäiltä sitten samat ennen ratkaisupelejä missä emme tule näiden takia olemaan.
Olen samaa mieltä. Joka jengistä parhaat paskaksi. Ei ole vittu vitsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös