Suuressa rakkaudessa pitää osata päästää irti – HPK-boikotti

  • 55 167
  • 365

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos Hämeenlinnan reaalikiekko ei vastaa mennyttä maailmaa

No sehän tässä juuri onkin kun se kurkottaa nimen omaan menneeseen maailmaan. Tulevaisuuteen kuitenkin pitäisi tähytä. Ja nyt sitten on jo tiettyjen arvojenkin (niiden mihin Kerho yhdistetään ihan markkinointipuheissakin), puolustaminen jotain unelmointia. Plus se, että johdon rohkeiden puheiden jälkeen vaaditaan ihan käytännön toimenpiteitäkin millä ko. tavoitteisiin päästään.

Sulle riittää, että täällä pelataan "liigatason" kiekkoa, että organisaatio on "liigatasoinen" ja mitään sen kummempaa ei tarvitse tehdä. OK, siitä vaan, tuehan sitten joukkuetta ahkerasti. Meille ei tämä meininki riitä. Ihan turhaa enää väitellä ja lainailla kaiken maailman Yodaa (joka on satuhahmo siis), kun realismia ei haluta kohdata.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sinullekin reilut pointsit ja papukaijamerkki sinnikkäästä ja hm.. värikkäästä omien kantojen puolustamisesta.

Se asia on varsin tuttu vuosien varrelta, että olet ainaisessa oppositiossa rakastamasi seuraa vastaan, jossa ei keskimäärin osata muuta kuin ”perseillä”. Peli ja valmennus on yksinkertaisella asteikollasi joko ”paskaa” tai kohtalaista. Useimmiten paskaa ja kuraa. Tällainen ei anna paljonkaan infoa todellisuudesta. ainoastaan suhtautumistavastasi. Sekään ei ollut siis yllätys, että ilmoittaudut lakkokenraalien joukkoon tässä tilanteessa.

Sallittakoon jokaiselle mielipiteensä ja kuluttajakäyttäytymisensä. Jos Hämeenlinnan reaalikiekko ei vastaa mennyttä maailmaa ja unelmia, niin eihän sille mitään voi.Mutta olen edelleen sitä mieltä, että uskonveljien innostaminen boikottiin on syvältä eikä edistä mitään positiivista.

Asiasta toiseen. Joku aiemmin mainitsi ”kulman porukan” tässä yhteydessä. Onko lakkoiljoissa todella edustajia tästäkin joukosta? Olen aiemmin monesti kiinnittänyt huomioni siihen miten ainakin kulmassa jaksetaan kannustaa omia tappiolla oltaessakin. Respektiä siitä.
Missäs minä olen ilmoittautunut tähän lakko porukkaan? Kyllä sulla nyt on puurot ja vellit totaalisen sekaisin. Se, että myöntää tosiasiat ja ymmärtää miksi tämäkin ketju on olemassa, ei todellakaan ole sama asia kuin olla osallisena tähän. Etäkannattajana minun osallistumiseni on muutenkin varsin vähäistä, muutoin kuin osakkeiden ja tuotteiden osalta. Tosin osakkeita en osta, ellei meno muutu, koska en halua olla osallisena tässä fiaskossa yhtenä omistajana. Se kun olisi tämän nykyisen linjan tukemista, mitään minulla ei ole itse HPK:ta vastaan.

Se ei tarkoita, etten kuitenkin hiljaisesti (no nyt vähemmän hiljaisesti) tukisi tätä kamppanjaa, koska kuluttajan ainoa vaihtoehto vaikuttaa on oikeasti se lompakko, jos ei tuote tai palvelu miellytä, niin siitä ei silloin kannata maksaa. Se on tuotteen/palvelun tarjoajan asia silloin korjata se tuote sellaiseksi, että siitä kuluttaja taasen haluaa maksaa. Tätä vaan ei Kerhossa tapahdu, kun pidetään Hämeenlinnalaisten velvollisuutena, edelleen, että ne tulee ja kantaa rahansa toimistolle, tuhlattavaksi milloin mihinkin hömpötykseen tai paskoihin hankintoihin.
 

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
No sehän tässä juuri onkin kun se kurkottaa nimen omaan menneeseen maailmaan. Tulevaisuuteen kuitenkin pitäisi tähytä. Ja nyt sitten on jo tiettyjen arvojenkin (niiden mihin Kerho yhdistetään ihan markkinointipuheissakin), puolustaminen jotain unelmointia. Plus se, että johdon rohkeiden puheiden jälkeen vaaditaan ihan käytännön toimenpiteitäkin millä ko. tavoitteisiin päästään.

Sulle riittää, että täällä pelataan "liigatason" kiekkoa, että organisaatio on "liigatasoinen" ja mitään sen kummempaa ei tarvitse tehdä. OK, siitä vaan, tuehan sitten joukkuetta ahkerasti. Meille ei tämä meininki riitä. Ihan turhaa enää väitellä ja lainailla kaiken maailman Yodaa (joka on satuhahmo siis), kun realismia ei haluta kohdata.

Ei minulle ”riitä” mikään siinä mielessä ettenkö kaipaisi mitaleita ja mestaruuksia, siinä missä kuka tahansa.

Tarkoitin menneen maailman haikailulla sitä porukkaa jolle ei kelpaa edes läskisoosi, kaurapuuro ja nakit muusilla, vaan edellyttävät joka vuosi hanhenmaksaa ja kaviaaria, tai muuten lakkaavat tukemasta kylän joukkuetta. Monellakin vastaavan pienellä paikkakunnalla väki olisi haltioissaan jos saisivat joukkueensa suomikiekon kartalle jopa liigatasolle. Ja kansoittaisivat katsomot.

Täällä se ei riitä kun on maha täynnä, kun oltiin ennen legendaarinen pronssikerho joka skouttasi kehityskelpoiset pelaajat koti- ja ulkomaista ja lisäksi edullisesti. Nyt sen osaavat muutkin, ja markkinat ovat tasoittuneet. Vanha aika se ei koskaan palaa..

Seuraa tiedotus BlackWolfille. Tarkoitukseni ei ole avata uudelleen asiakas-tuote-asiakas-tuote -keskustelua.

Muuten olen sitä mieltä edelleenkin, että Hämeenlinnan jääkiekkoyleisöllä on pitkässä juoksussa juuri sen tasoinen joukkue minkä se uskollisesti kannattamalla ansaitsee. Ei enempää, ei vähempää. Vuosiheilahtelut tasoittuvat ajan myötä, pääsääntö pitää. Olen puhunut.

Huomautan samalla myös, että kaikki hyvät sadut ja tarinat ovat tosia.
 

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Missäs minä olen ilmoittautunut tähän lakko porukkaan? Kyllä sulla nyt on puurot ja vellit totaalisen sekaisin. Se, että myöntää tosiasiat ja ymmärtää miksi tämäkin ketju on olemassa, ei todellakaan ole sama asia kuin olla osallisena tähän. Etäkannattajana minun osallistumiseni on muutenkin varsin vähäistä, muutoin kuin osakkeiden ja tuotteiden osalta. Tosin osakkeita en osta, ellei meno muutu, koska en halua olla osallisena tässä fiaskossa yhtenä omistajana. Se kun olisi tämän nykyisen linjan tukemista, mitään minulla ei ole itse HPK:ta vastaan.

Se ei tarkoita, etten kuitenkin hiljaisesti (no nyt vähemmän hiljaisesti) tukisi tätä kamppanjaa, koska kuluttajan ainoa vaihtoehto vaikuttaa on oikeasti se lompakko, jos ei tuote tai palvelu miellytä, niin siitä ei silloin kannata maksaa. Se on tuotteen/palvelun tarjoajan asia silloin korjata se tuote sellaiseksi, että siitä kuluttaja taasen haluaa maksaa. Tätä vaan ei Kerhossa tapahdu, kun pidetään Hämeenlinnalaisten velvollisuutena, edelleen, että ne tulee ja kantaa rahansa toimistolle, tuhlattavaksi milloin mihinkin hömpötykseen tai paskoihin hankintoihin.

No niin, sieltähän se tuli. Ja tätähän itse asiassa olet julistanut vuosikaudet, että huono tuote. Ja kun et voi itse boikotoida, neuvot muita tekemään niin. Unelmafani.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tarkoitin menneen maailman haikailulla sitä porukkaa jolle ei kelpaa edes läskisoosi, kaurapuuro ja nakit muusilla, vaan edellyttävät joka vuosi hanhenmaksaa ja kaviaaria, tai muuten lakkaavat tukemasta kylän joukkuetta.

Ja taas tämä sama "Kerho-fanit on kylläisiä"-juttu. No, toistetaan se sama kun viimeksikin (jätetään se eineslihapulla väliin). Tyytyväisiä oltaisiin Selinin ajan Kerhoon. Silloin Kerho oli nimenomaan ravitsevaa perusruokaa. Vähän mausteita olisi saanut toki olla enemmän. Tavoite on siinä, että oltaisiin Rautakorven ajan tuloksissa. Silloin maittavassa perusruoassa oli mausteitakin tarpeeksi.

Siihen Jalosen ajan parin ekan kauden kaviaariin ja hanhenmaksapalleroihin ja tryffeleihin (elikkäs oikein hypertaidokasta ja ylihyökkäävääkin lätkää) ei ole paluuta ja se on kyllä ihan tiedostettu. Jo Jalosen aikanahan tuo loppui.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Monellakin vastaavan pienellä paikkakunnalla väki olisi haltioissaan jos saisivat joukkueensa suomikiekon kartalle jopa liigatasolle. Ja kansoittaisivat katsomot.
Case closed, vastaansanomaton argumentti. HPKlla on kiittämättömiä, suoraan sanoen huonoja kannattajia. Kyllä muualla jaksettais.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No niin, sieltähän se tuli. Ja tätähän itse asiassa olet julistanut vuosikaudet, että huono tuote. Ja kun et voi itse boikotoida, neuvot muita tekemään niin. Unelmafani.
Näytäs nyt vielä missä mä käsken ketään menemästä hallille?! Alkaa oleen sun jutut jo vitun rasittavia, kaikkine vääristelyineen.
 

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Näytäs nyt vielä missä mä käsken ketään menemästä hallille?! Alkaa oleen sun jutut jo vitun rasittavia, kaikkine vääristelyineen.

Suora lainaus omasta tekstistäsi:

"Se ei tarkoita, etten kuitenkin hiljaisesti (no nyt vähemmän hiljaisesti) tukisi tätä kamppanjaa, koska kuluttajan ainoa vaihtoehto vaikuttaa on oikeasti se lompakko, jos ei tuote tai palvelu miellytä, niin siitä ei silloin kannata maksaa."

En siis vääristellyt mitään.Enkä puhunut käskemisestä, vaan asettumista tukemaan tätä surullisen hahmon "boikottia", mikä oli minusta ennalta-arvattavaa ja aikaisemmankin linjasi mukaista.
 
Viimeksi muokattu:

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Ja taas tämä sama "Kerho-fanit on kylläisiä"-juttu. No, toistetaan se sama kun viimeksikin (jätetään se eineslihapulla väliin). Tyytyväisiä oltaisiin Selinin ajan Kerhoon. Silloin Kerho oli nimenomaan ravitsevaa perusruokaa. Vähän mausteita olisi saanut toki olla enemmän. Tavoite on siinä, että oltaisiin Rautakorven ajan tuloksissa. Silloin maittavassa perusruoassa oli mausteitakin tarpeeksi.

Siihen Jalosen ajan parin ekan kauden kaviaariin ja hanhenmaksapalleroihin ja tryffeleihin (elikkäs oikein hypertaidokasta ja ylihyökkäävääkin lätkää) ei ole paluuta ja se on kyllä ihan tiedostettu. Jo Jalosen aikanahan tuo loppui.

Parahin Rinksu,

Kyllä se sama kylläisyysjuttu on taustalla, se ei tosiasia ei häviä mihinkään, ikävä kyllä. Vaatimustaso on liian epärealistinen, ja hauskaa ei osata pitää.

Esim. peleissä tapahtuu satoja pieniä asioita, myönteisiä ja vähemmän myönteisiä. Jääkiekon osaavalla penkkiurheilijalla on kyky ottaa tapahtumasta kokonaisuutena huvi irti. Tehdä vaikka teräviä huomioita ja analyseja taktisista syistä ja seurauksista, asiantuntemukseensa oikeutetusti tyytyväisenä.Hän osaa myös arvostaa vastapuolen hyviä suorituksia, eivätkä ne ole hänelle vain mielipahan aihe ja syy omien haukkumiseen.

Jos taas itse on tähän asti ajatellut, että oikea onni riippuu vain pelin lopputuloksesta, kannattaisi ajatella uudelleen, voisiko mahdollisesti muistakin syistä katsomossa olla kivaa.

Aina tulee tässä yhteydessä mieleen Keski-Euroopan jääkiekkoyleisö. Ihme ja kumma siellä näyttää olevan niin maan kivvaa, silloinkin kun omalle jengille tulee takkiin. Se ei kuitenkaan ole se pääasia, vaan mieluumminkin yhdessäolo, jännitys, tunteenpurkaukset, taukodrinkit ja -analyysit jne.

Joka tapauksessa vain kannatuksen lisäämisellä ja paikkakunnan todellisella sosiaalisella jääkiekkoinnostuksella homma lähtee sekä taloudellisesti sekä urheilullisesti nousuun. Ja edellytyksenä on että hämäläisluonteesta huolimatta osattaisiin pitää jääkiekon parissa HAUSKAA, eikä murjoteta heti kun oma joukkue ei pärjää.

Kuten Ässien kohdalla oli puhetta, siellä oli myös mainostuksessa hokattu että on myös mahdollista kannattaa iloisesti ja huumorillakin oman kylän ”surkeaa” joukkuetta, kun homman luonne tajutaan oikein. Ja eikös lehterit alkaneet täyttyä ja joukkue pistää vielä suuremmalla innolla parastaan. Perunoitakin alkaa riittää hankintoihin jne.

Myönteiseen kierteeseen ei kuulu paikallisten fanien negatiivisuus, puhumattakaan boikoteista. Mutta ehkä se täyttää jonkin sisäisen tarpeen tässä syksyn harmaudessa.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Parahin @valkosulka,

Tässä ei täytetä mitään sisäisiä tarpeita tässä harmaudessa, niin että tämän sortin paskan jauhamisen saat lakata saman tien. Jos et osaa lukea niitä perusteita, joita sinulle on annettu, niin ei voi mitään.

Ja en enää odota, että vastaat kysymykseeni Kerhon johdon laatimasta strategiasta, jolla rahoitusta alettiin hakemaan. Tahi, että oikeasti ottaisit kantaa päästäänkö näillä palikoilla noihin tavoitteisiin. Kun kuitenkin tätä samaa kiemurtelua on vain luvassa.

Eiköhän jätetä tähän.
 

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Parahin @valkosulka,

Tässä ei täytetä mitään sisäisiä tarpeita tässä harmaudessa, niin että tämän sortin paskan jauhamisen saat lakata saman tien. Jos et osaa lukea niitä perusteita, joita sinulle on annettu, niin ei voi mitään.

Ja en enää odota, että vastaat kysymykseeni Kerhon johdon laatimasta strategiasta, jolla rahoitusta alettiin hakemaan. Tahi, että oikeasti ottaisit kantaa päästäänkö näillä palikoilla noihin tavoitteisiin. Kun kuitenkin tätä samaa kiemurtelua on vain luvassa.

Eiköhän jätetä tähän.

En viitsi kommentoida mitään strategiapapereita, töissä on tullut aikanaan luettua sitä höttöä varsin kylliksi, tajuan kyllä jääkiekkojoukkueen luonnolliset tavoitteet muutenkin. Ei minulla ole myöskään perusteltua tietoa siitä pärjätäänkö paremmin nykyisillä tai uusilla "palikoilla".

Mutta jos asioita halutaan järkiperäisesti selvittää, on yhtä tärkeää tunnistaa ja todeta se mitä ei tiedetä, kuin kerätä yhteen tosi tieto.

Minunkin mielestäni pääasialliset näkökannat ovat tulleet tästä aiheesta jo riittävällä tavalla esiin. En kuitenkaan tarkoita että keskustelu pitäisi lopettaa. Mielellään luen esim. mielipiteitä äsken esiin ottamastani teemasta, eli miten jääkiekko-ottelusta voisi saada enemmän irti, rajoittumatta pelkkään tulosjuhlintaan tai -vitutukseen.

Ja todella! Kauan kaivattu voitto tuli! Meillä on liigatason joukkue ja ykkösluokan veskari! Kaikki veljet ja siskot kipin kapin hallille!
 

Avaro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja te boikotoijat kutsutte itseänne kannattajiksi? Asiakkaita/kuluttajia te olette, ettekä mitään kannattajia. Oksettavaa verrata kannattamaansa urheilujoukkuetta maitopurkkiin (tuotteeseen). Alkakaa kannattamaan vaikka Disneyta, niillä on tuote kunnossa ja kaikki jaksot ja kaudet päättyy onnellisesti.

Luultavasti teillä kotonakin toteatte puolisollenne/Äitillenne, että ruoka oli paskaa, ei ollu kaljaa/ES:ää, kalsareita ei oo pesty, et hei nyt tää tuote ei oo kunnossa ja mua ei näy nyt sitten kotona ennen kun tää tuote on taas kunnossa.

Toisin sanoen, tehkää mitä haluatte, mutta älkää laittako oman nimenne ja kannattaja-tittelin välille yhtäläisyys-merkkiä. Jatkakaa toki Kerhon tykkäämistä (naamakirjassa ja muutenkin) ja tulkaa hallille sitten kun/jos kaikki on taas hyvin.

Ja haista sinä BW paska! (Anteeksi lievä provo, mutta se nyt vaan on totta.)

P.S. Tietysti jos mielenterveys ei kestä nykyistä tilannetta, niin on hyvä vaihtoehto tietoisesti ottaa etäisyyttä Kerhoon.

P.P.S. Monelle HPK on korvaamaton ja sen takia tarpeellinen säilyttää Suomen kiekkokartalla. Kaikki henkilöt seuran sisällä on vaihdettavissa, mutta seuraa ei pysty vaihtamaan. Ainakaan todelliselle kannattajalle se ei ole mahdollista.

P.P.S. Boikotin kautta Kerhon toimiston putsaus maksaa HPK:n olemassa olon. Se Kerho mikä nousisi siitä tuhkasta, niin ei ole sama kuin se Kerho joka tuhkattiin. Boikotoijien mielestä mahtavaa, muiden mielestä vain osittain. Kysykää vaikka Pelicansin ja JokiPoikien kannattajilta, onko nykyinen seura yhtä rakas kuin se "ensimmäinen".
 
Viimeksi muokattu:

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen nyt kahtena kautena ostanut seisomakausikortin, vaikka asun Tampereella. Ostan kausikortin ihan vaan kannatuksen vuoksi, koska en kuitenkaan pysty käymään kaikissa kotipeleissä. Minulle tuo 180 euron sijoitus on osoitus siitä, että välitän joukkueestani ja haluan tukea sen toimintaa. Eli se on vähän niinkuin jäsenmaksu jonka maksan G-kulmalle, koska haluan tukea myös heidän toimintaansa.

Mielestäni tällä sijoituksella saan äänioikeuden puuttua seuran toimintaan, niinkuin jonkun firman osakkeen ostaja. Tiedän, että se ei näin tietenkään todellisuudessa ole, mutta olen ainakin maksanut jo tuotteesta ja odotan että tuotteen tuottaja vastaa tuotteen laadusta. Ja mielestäni maksajana minulla on enemmän oikeutta valittaa ja vaatia, kuin siinä tilanteessa kun en olisi laitanut pennin jeniä kiinni joukkueeseen.

Ymmärrän kyllä myös teitä toisinajattelijoita. En minäkään maksa esim. rikkinäisestä nettiyhteydestä. Tuote ei ole kunnossa, en maksa.

On se kamalaa kun lätkäfani vertaa joukkuetta "tuotteeseen" ja sanoo, että itsellä on oikeus tarvittaessa vaikka boikotoda sitä, jos siltä tuntuu.
 

Kennedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Noutajat
Palloo Kerhoo Palloo Kerhoo Kerhoo. On vain yksi Pallokerho se aito oranssi.

Oli peli paskaa tai ei. Laitetaan lammastifoja tai ei niin silti aina seuran puolesta, koska Kerho. Tunkekaa boikottinne sinne mihin ei aurinko paista. Mä meen hallille vittuilemaan Pantselle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
On se kamalaa kun lätkäfani vertaa joukkuetta "tuotteeseen" ja sanoo, että itsellä on oikeus tarvittaessa vaikka boikotoda sitä, jos siltä tuntuu.
Joillain se vaan ottaa koville, minkäs sille mahtaa. Vielä kun tajuaisivat, että se toimiston väki, pelaajat yms. eivät ole se seura.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Huikeita avautumisia täällä heitellään näppis sauhuten. Kyllä voi ottaa joillekin sitten koville, kun kaikki eivät tuota paskaa syö. Korkit kiinni tai alkolukko kaikkii laitteisiin joilla tuollaista pystyy tänne suoltamaan. Karavaani kulkee, ja näin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No se on hyvä, että vitutukselle löytyy jokin purkaus kanava, olkoon se sitten vaikka toisten haukkuminen jatkoajassa. Huvittavasti näitä alkoi tulemaan, sen jälkeen kun aivan hirveessä myllyssä ollut Kerho, veskarin huippuillan ansiosta voitti ensimmäisen kerran seitsemään peliin. Saakohan seuraavan pelin jälkeen ketjuun laittaa lisää viestejä, jos asiat onkin pitkin vituraa ja ei voitetakkaan? Ja sitten jos käykin sellanen ihme että Kerho voittaa toisen kerran putkeen, niin Pantselle patsas, tosin sitä patsasprojektia odottelen muutenkin. On tää hienoa touhua.
 

Avaro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On se kamalaa kun lätkäfani vertaa joukkuetta "tuotteeseen" ja sanoo, että itsellä on oikeus tarvittaessa vaikka boikotoda sitä, jos siltä tuntuu.

Aikoinaan koitin avata asiaa teidän tuote-kielellänne. Tuotevertaus on ollu mielestäni aina oksettavaa. Ja sä voit jatkaa sitä viestihaunrunkkausta ihan vapaasti, jos et muuta sanottavaa saa mielesi pölypussista kaivettua.

No se on hyvä, että vitutukselle löytyy jokin purkaus kanava, olkoon se sitten vaikka toisten haukkuminen jatkoajassa.

Sä et kans koskaan näe sitä rikkaa omassa silmässäs. Niin se metsä vastaa, kun sinne huudetaan.
 
Viimeksi muokattu:

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tosifani ei toivo joukkueelleen milloinkaan tappiota. Ei urheilullista, eikä taloudellista. Avaron kanssa siis täysin samaa mieltä: Nämä kaiken maailman Hereworthit ja BlackWolfit eivät ole kannattajia. Eivät ainakaan HPK:n kannattajia. Yrittävät sairastuttaa oikeita faneja täällä keskustelupalstoilla. Älkäämme tosifanit menkö siihen juoneen mukaan! Hallille taas keskiviikkona.
 

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
Asiasta toiseen. Joku aiemmin mainitsi ”kulman porukan” tässä yhteydessä. Onko lakkoiljoissa todella edustajia tästäkin joukosta? Olen aiemmin monesti kiinnittänyt huomioni siihen miten ainakin kulmassa jaksetaan kannustaa omia tappiolla oltaessakin. Respektiä siitä.
No varsinaiseksi laikkoilijaksi tai tähän boikottiin osallistajsi ei ole kukaan viel ilmottautunut, mutta ollaan mietitty muita keinoja mielipiteen ilmaisemiseksi.

Jos taas itse on tähän asti ajatellut, että oikea onni riippuu vain pelin lopputuloksesta, kannattaisi ajatella uudelleen, voisiko mahdollisesti muistakin syistä katsomossa olla kivaa.

Aina tulee tässä yhteydessä mieleen Keski-Euroopan jääkiekkoyleisö. Ihme ja kumma siellä näyttää olevan niin maan kivvaa, silloinkin kun omalle jengille tulee takkiin. Se ei kuitenkaan ole se pääasia, vaan mieluumminkin yhdessäolo, jännitys, tunteenpurkaukset, taukodrinkit ja -analyysit jne.

Joka tapauksessa vain kannatuksen lisäämisellä ja paikkakunnan todellisella sosiaalisella jääkiekkoinnostuksella homma lähtee sekä taloudellisesti sekä urheilullisesti nousuun. Ja edellytyksenä on että hämäläisluonteesta huolimatta osattaisiin pitää jääkiekon parissa HAUSKAA, eikä murjoteta heti kun oma joukkue ei pärjää.
Se joka taman ajatuksen saa iskostettua suomalaiseen urheilumaailmaan ansitsee kulttuuripalkinnon. Olen itse ainakin huomannut sen etta mita kovemmin vetää pelin katsomossa porukan kanssa sitä vahemman vituttaa pelin jalkeen. MUTTA tilanne alkaa oleen jo siina pisteessa etta koviempienkin kannattajien huumori alkaa oleen jo lopussa etta en yhtaan ihmettele etta satunnaiskannattajilta se on jo aikoja sitten loppunut.

Palloo Kerhoo Palloo Kerhoo Kerhoo. On vain yksi Pallokerho se aito oranssi.

Oli peli paskaa tai ei. Laitetaan lammastifoja tai ei niin silti aina seuran puolesta, koska Kerho. Tunkekaa boikottinne sinne mihin ei aurinko paista. Mä meen hallille vittuilemaan Pantselle.

Heh hee! Nahaan mestoilla. Chantti kulkee ja iloa riittaa :)

No mene ihmeessä. Maksat sen palkkaa samalla kun vittuilet sille.
Meil on kato kausarit nii palkka on jo maksettu ;) Voidaan siis keskittyy välill pitaa hauskaakin kaiken tan paskan keskella :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös