ESPN Fantasy Hockey – Jatkoajan liiga 2014–2015

  • 16 955
  • 219

ReiskaJones

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Kiinostusta löytyisi myös täältä ja farmista aloittaminen käy hyvin. Pitäkäähän ajan tasalla jos farmiliiga syntyy ja siinä on tilaa!
 
En ole minkään sortin ylläpitäjä, mutta kaipa tänne voisi hiljalleen kerätä nimiä, jotka meinaa olla mukana. Itse heitin tuossa aiemmin ilmoille ajatuksen Mestiksen perustamisesta uusille tulokkaille ja tämä onkin kerännyt kannatusta. Mestikseen on ilmoittautunut useampikin nimi, joten tuo ajatus vaikuttaa edelleenkin ihan järkevältä.
 
Eli siis viime kaudella tutuista managereista mukana allekirjoittaneen lisäksi (ilmoittautukaa vaikka tähän ketjuun jos olette mukana tai ette ole)

@Ralph ?
@LostHorizon ?
@jaskamanjoora ?
@Köyliön Ässä ?
@Frostburn ?
@Fingerpori ?
@Linjatuomari ?
@Cornelius ?
@Navy ?
@McJokke ?
@Romppanen ?
@jjoni ?
@Jonte ?


Ja Mestiksen puolelle uusina
@Lätkäturientti
@vallu12
@Spike
@oxymoron
@Karpat46
@chubster
@ReiskaJones

Kyllä noista ihan hyvä soppa saadaan kasaan. Kaikkia viime kauden managereita en löytänyt, joten ilmoittautukaa jos kiinnostaa. Siis ne, jotka eivät lyöneet hommaa läskiksi heti alusta.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli siis viime kaudella tutuista managereista mukana allekirjoittaneen lisäksi (ilmoittautukaa vaikka tähän ketjuun jos olette mukana tai ette ole)


@Linjatuomari ?

Mukana. Missäs luuraa itse komissaari Ralph, taannoin lähestyi yksityisviestillä liigaan liittyen mutta nyt ei miestä kuulu eikä näy. Pitääkö tässä kohta jonkun muun ottaa homma harteilleen?
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Mukana ollaan, jos vaan liiga pystyyn saadaan - komissaari kyseli osallistumisten perään hyvissä ajoin, mutta on sen jälkeen tosiaan näyttänyt kadonneen takavasemmalle.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Toki yhä mukana.

Toivottavasti Ralph palaa vahvuuteen,tai jos ei, niin joku muu ottaa komissaarin hommat hoitaakseen.

Farmin puolelle sitten täsmälleen samat säännöt ja säädöt kuin varsinaiseen liigaankin, eikö?
 
Mukana. Missäs luuraa itse komissaari Ralph, taannoin lähestyi yksityisviestillä liigaan liittyen mutta nyt ei miestä kuulu eikä näy. Pitääkö tässä kohta jonkun muun ottaa homma harteilleen?

Kyllähän tuo palstalla näyttäisi pyörivän ja uusia viestejä ilmestyvän. @Ralph 'in olisi vain niin helppo käydä aktivoimassa liiga tälle kaudelle. Vaikka antaisi sitten komissaarin oikeudet jollekin toiselle jos ei itse nappaa.
 
Pitäiskö meiän ruveta jo suunnittelemaan päivämäärää draftille? Kausi alkaa Suomen aikaa torstaina 8. lokakuuta.
Tuttuun tapaan varmaankin sunnuntaina drafti? Mulle kyllä sopii arki-illatkin.

Alla vaihtoehtoja:

Su 20.9.
Su 27.9.
Su 4.10.

Mulle käy tällä hetkellä kaikki yo. sunnuntait.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Su 20.9.
Su 27.9.
Su 4.10.

20.9. olisi itselle parhain, mutta kyllä nuo muutkin onnistuvat, tosin ihan alkuun en voi 100% varmuudella sanoa pääseväni.

Kyllähän tuo palstalla näyttäisi pyörivän ja uusia viestejä ilmestyvän. @Ralph 'in olisi vain niin helppo käydä aktivoimassa liiga tälle kaudelle. Vaikka antaisi sitten komissaarin oikeudet jollekin toiselle jos ei itse nappaa.

Jep, tätä itsekin ihmettelen.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mukana ollaan, näillä näkymin kaikki ajankohdat käyvät.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Täälläkin ollaan hereillä ja odottavissa tunnelmissa. Drafti-päiväksi käy mikä tahansa, periaatteessa mitä myöhemmin niin sitä parempi (siis itse pelin kannalta), mutta mitään ongelmia ei ole myöskään nuissa kahdessa ensimmäisessä päivässä.

Itse olen kyllä kovasti tämän Liiga/Mestis-jaottelun kannalla. Tällä hetkellä näyttäisi olevan 13 "Liigakelpoista" ja 7 Mestis-halukasta. Aika hankalat määrät, mutta toivottavasti saadaan molempiin muutama lisänimi pelin onnistuneen läpiviennin takaamiseksi. Tai sitten astutaan samaan vanhaan miinaan ja otetaan kaikki 20 mukaan ja kiroillaan kuukauden päästä, kun osalla porukasta on jo hohtimet kaivossa ja peli hunnigolla...
 
Alla vaihtoehtoja:

Su 20.9.
Su 27.9.
Su 4.10.

Mulle käy tällä hetkellä kaikki yo. sunnuntait.

Meilkeinpä suosisin itse tuota myöhäisintä vaihtoehtoa eli 4.10. joka on sopivasti vain pari-kolme päivää ennen runkosarjan alkua. Toki myös 20.9. käy ainakin alustavasti. Keskimmäinen vaihtoehto sopii huonoiten, mutta ei mahdoton.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Kyllähän tuo 4.10 olis se maistuvin päivä. Joukkueiden lopulliset rosteritkin alkaa siinä vaiheessa olla selvillä jne.
 

Cornelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mukana ollaan jos tilaa ja draftipäiväksi käy mikä tahansa yllä olevista, mieluiten mahdollisimman myöhäinen päivä.
Yhden kauden olin hockeyarenan liigan komissaarina, eli jos ketään muuta ei pestiin saa niin voin sen hoitaa. En varmastikaan ole paras siihen, mutta saan kyllä hommat hoidettua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös