Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 709 162
  • 33 914

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Avautui, että jos paska olisi kultaa niin köyhät syntyisivät ilman persettä.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Televisio voi maksaa yhtä paljon kuin pieni yksiö helsingin kantakapungin kupeessa.
Samsung UE105S9W 5K Extra Wide Ultra HD Smart 3D LED-televisio | 3D | 70 - 105" | Verkkokauppa.com

.

Huhhuh. Jumalauta tuosta olis hyvä katsoa pikkukakkosta. Nojoo, kai tuo hienolta näyttää jonkun luksuskodin seinällä.
Huomasitteko muuten alhaalla osan "Tätä tuotetta katselleet ostivat lopulta jonkin näistä". Ei ole köyhillä raha riittänyt kuin 60 000 tai 30 000 € telkkariin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huhhuh. Jumalauta tuosta olis hyvä katsoa pikkukakkosta. Nojoo, kai tuo hienolta näyttää jonkun luksuskodin seinällä.

Minkä ihmeen luksuskodin?

"TV soveltuu kaikkiin kotitalouksiin, sillä siinä on teräväpiirtokanavia tukevat..."
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Parasta tossa telkkarissa on se, että sen teräväpiirto-ominaisuuksia pystyy hyödyntämään tasan niillä parilla hidastetulla demofilmillä, jotka pyörivät siinä ruudulla liikkeessä. Toisaalta jos olisin Dan Bilzerian niin mulla olisi noita varmaan joka huoneessa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei kannata syödä siitä K-kaupoissa myytäviä kolmiocroisantteja, joissa on päällä unikonsiemeniä. Sain sillä sitten aikaan positiivisen tuloksen huumetestissä.

Vittu.
 
Parastahan 4k-materiaalissa on se, ettei silmän erottelukyky riitä tunnistamaan edes 1080p ja 720p välistä eroa sellaisilla katseluetäisyyksillä joilta televisiota tyypillisesti katsotaan. Tuota 105" jättiruutuakin pitäisi tuijottaa käytännössä alle 2,5m päästä kyetäkseen nauttimaan 4k-tarkkuuden hyödyistä paitsi lompakollaan niin myös silmillään. Se on sitten kiva katsella Wallanderia 2,5m leveältä ruudulta 2,5m päästä kun joutuu kääntämään päätä kuin tennismatsissa seuratakseen tekstitystä, mut ainakin on 4k!

4K Calculator - Do You Benefit? - Reference Home Theater

Nimimerkillä: "50 tuumaa kahden metrin päässä".
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei kannata syödä siitä K-kaupoissa myytäviä kolmiocroisantteja, joissa on päällä unikonsiemeniä. Sain sillä sitten aikaan positiivisen tuloksen huumetestissä.
Esiin voi googlata ihan asiallisiakin lähteitä, joiden mukaan Arabiemiraateissa on langetettu neljän vuoden vankeustuomio lentomatkustajalle, jolta tarkastuksessa löytyi vaatteista unikonsiemeniä. Kaveri oli syönyt matkalla Dubaihin jonkin sämpylän tapaisen välilaskun aikana, jolloin päälle ripoteltuja unikonsiemeniä oli varissut vaatteille. Tuo on aika äärimmäinen tapaus jopa UAE:n tiukan huumepolitiikan mukaan. Tyypillä oli samanaikaisesti todella huono onni ja epäilemättä myös umpisurkea lakimies.

Nyt kun tuli puheeksi, niin UAE:n tapaisiin maihin matkustettaessa pitää olla tarkkana mukana seuraavien lääkkeiden kanssa. Kaikista lääkkeistä on hyvä olla englanniksi käännetty resepti mukana, eikä haittaa jos on vielä arabiankielinen käännös. Ihan tavallisia särkylääkkeitä tms. ei kannata muutenkaan ottaa sinne mukaan, koska paikallisista apteekeista saa asiallisia tuotteita hyvin edullisesti. Kodeiinia sisältävät särky- ja yskänlääkkeet ovat vaarallinen juttu. Kodeiini on UAE:ssa luokiteltu huumausaineeksi. Neljä vuotta linnaa rapsahtaa herkästi, jos kodeiinia sisältäviä lääkkeitä on matkassa. Resepti mahdollistaa kyllä poikkeuksen, mutta silloinkin on hyvä miettiä, voisiko matkalla kuitenkin käyttää jotakin korvaavaa valmistetta. Mieluiten sellaista, jota voisi sitten ostaa vasta paikan päältä.

UAE on kyllä muutoin matkailijan kannalta siivo ja vieraanvarainen paikka. Kaikki toimii ja mitään ongelmia ei tule, jos pelaa sääntöjen mukaan. Voin suositella, olen käynyt Arabiemiraateissa ja muutamissa naapurimaissa lukuisia kertoja.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Esiin voi googlata ihan asiallisiakin lähteitä, joiden mukaan Arabiemiraateissa on langetettu neljän vuoden vankeustuomio lentomatkustajalle, jolta tarkastuksessa löytyi vaatteista unikonsiemeniä. Kaveri oli syönyt matkalla Dubaihin jonkin sämpylän tapaisen välilaskun aikana, jolloin päälle ripoteltuja unikonsiemeniä oli varissut vaatteille. Tuo on aika äärimmäinen tapaus jopa UAE:n tiukan huumepolitiikan mukaan. Tyypillä oli samanaikaisesti todella huono onni ja epäilemättä myös umpisurkea lakimies...
Joo, tuskinpa nyt tulee sen kummempaa seuraamusta kuitenkaan (en ainakaan usko), kun lupaan kiltisti mennä verikokeisiin ja kaikkiin - tosin eivät välttämättä tuotakaan vaadi. Ihan helvetin naurettavaa vaan, että tuo testi on niin tarkka että näyttää n. 12h aiemmin syödyn croisantinkin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minkä ihmeen luksuskodin?

"TV soveltuu kaikkiin kotitalouksiin, sillä siinä on teräväpiirtokanavia tukevat..."

Muuten tuollaisen voisi ostaakin, mutta näyttää olevan toimitusmyyntituote. Eli jos himo iskee, niin ei vielä huomennakaan pääsisi katselemaan piirrettyjä tolta skriiniltä. Ja mä kun luulin, että Verkkokauppa on kovassa nosteessa, mutta eihän niillä ole edes varaa pitää yhtä telkkaria varastossaan...
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muuten tuollaisen voisi ostaakin, mutta näyttää olevan toimitusmyyntituote. Eli jos himo iskee, niin ei vielä huomennakaan pääsisi katselemaan piirrettyjä tolta skriiniltä. Ja mä kun luulin, että Verkkokauppa on kovassa nosteessa, mutta eihän niillä ole edes varaa pitää yhtä telkkaria varastossaan...
Maksuvaihtoehtonahan on maksu kassalle noudettaessa. Pistetään tilaukset sisään.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olen ollut jokin goijattava apina kun olen lähtenyt tähän mamuketjun inttämiseen mukaan. Virhe!

GA: Vehnäjauhosta leivotut sämpylät pierettävät kaikkia keliakiaa sairastavia.
G: Ja tähän lista niistä keliakiaa sairastavista, joita tarkoitat - kiitos.

G: 20 % kannattaa sillan purkamista.
GA: 80 % vastustaa sitä.
G: Miten sillan purkaminen vaikuttaa 80 %:n porukkaan?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Olen ollut jokin goijattava apina kun olen lähtenyt tähän mamuketjun inttämiseen mukaan. Virhe!
Suuri virhe, koska sulla ei ole mitään annettavaa sille ketjulle ja viet saivarteluillasi keskustelun jatkuvasti aivan hakoteille.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Avautui että pelkästään omista tutuista eilen meni naimisiin kolme pariskuntaa. Kaverilleni mainitsin asiasta, ja tämä totesi että tämän tutuista meni myös kolme eri paria naimisiin samaisena päivänä. Lisäksi vielä avasin facebookin, jossa uutisvirtaani tuli kun joku kaverini oli tykännyt jostain statuksesta, jossa joku selitti eilen olleensa kaasona. Tämä tapaus ei ilmeisesti liittynyt edellämainittaviin kuuteen pariin.

Avautui kaksi asiaa; 15.8.2015 oli luultavasti kesän suosituimpia hääpäiviä ja toisekseen, ne minun tuntemani parit olivat syntyneitä vuosina 1992-1996 ja nuo loputkin parit olivat luultavasti ysärin lapsia, eli ei kai siinä kauaa mene kun minunkin kaveriporukoissani aletaan häävalsseja vetämään. Kyllä vähän alkoi pelottamaan, kun itse tuntee olevansa vielä täysi junnu joka ei tiedä yhtään mitä elämältä odottaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kyllä vähän alkoi pelottamaan, kun itse tuntee olevansa vielä täysi junnu joka ei tiedä yhtään mitä elämältä odottaa.
No tämä on jo tullut huomattua itsekin kun itseä nuoremmat on jo parisuhteessakihloissahommanneetkersoja ja itse ottaa vielä lunkisti, sinkkuna maksalootaa mussuttaen ja miettii että mitäs tässä nyt niinkuin tekisi parin vuoden sisään.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
No tämä on jo tullut huomattua itsekin kun itseä nuoremmat on jo parisuhteessakihloissahommanneetkersoja ja itse ottaa vielä lunkisti, sinkkuna maksalootaa mussuttaen ja miettii että mitäs tässä nyt niinkuin tekisi parin vuoden sisään.
Meillä on näköjään tässäkin asiassa melko identtiset tilanteet. Onneksi omasta kaveriporukastani suurin osa on vasta seurustelu-tasolla, jos edes silläkään. Joskus ollaan juteltu aiheesta, ja nuo seurustelevat ovat sanoneet suoraan että edes kihlat eivät kiinnosta vielä, lapsista ja häistä puhumattakaan. Ja ihan hyväkin että nuo lapsuudenkaverit ovat tässäkin asiassa melko samanhenkisiä itseni kanssa. Tiedän tapauksia jossa ikäiseni naiset ottavat paineita kun "kaikki kaverit" ovat jo vähintään kihloissa ja itse ovat vain parisuhteessa tai jopa sinkkuja. Toivottavasti tuo ei iskeydy itselle vielä useampaan vuoteen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Avautui että pelkästään omista tutuista eilen meni naimisiin kolme pariskuntaa. Kaverilleni mainitsin asiasta, ja tämä totesi että tämän tutuista meni myös kolme eri paria naimisiin samaisena päivänä. Lisäksi vielä avasin facebookin, jossa uutisvirtaani tuli kun joku kaverini oli tykännyt jostain statuksesta, jossa joku selitti eilen olleensa kaasona. Tämä tapaus ei ilmeisesti liittynyt edellämainittaviin kuuteen pariin.

Miksi sinua ei kutsuttu yksiinkään juhliin?
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Miksi sinua ei kutsuttu yksiinkään juhliin?
Varmaan siksi että emme ole tarpeeksi läheisiä. Puhuin tutuista, en kavereista saati ystävistä. Vaikka olenkin rankalla kädellä karsinut fb-kaverilistaani, niin on siellä vieläkin sellaisia nimiä joita en omiin häihini kutsuisi tai odottaisi heiltä kutsua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mikä on rankka käsi. Synonyymikirja kertoo ankaran synonyymeiksi nämä: ankara, kova, raju. Vaan voiko sitä mitenkään ankarasti poistaa ketään FB-kavereista. Ankarasti voi passittaa kaasukammioon. Rankalla kädellä osoitin hänet kohti kaasukammiota! Mutta että Facebook, bittijonoja bittijonoilla edeten. Ei poijjaat. En usko, että ketään voi poistaa Facebook-kavereista rankalla kädellä. Kunhan tekevät kärpäsestä härkäsen.

Kärpänen-elokuva oli kyllä äärimmäisen pelottava, kun sen pienenä katsoin. Bittijonoista tein mieleeni härkäsen, vaikka eihän sitä olisi pitänyt tehdä. Mutta pelkääjä lapsi, joten ymmärtäkäämme häntä.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Joo, tuskinpa nyt tulee sen kummempaa seuraamusta kuitenkaan (en ainakaan usko), kun lupaan kiltisti mennä verikokeisiin ja kaikkiin - tosin eivät välttämättä tuotakaan vaadi. Ihan helvetin naurettavaa vaan, että tuo testi on niin tarkka että näyttää n. 12h aiemmin syödyn croisantinkin.
Niin, kai nuo pikatestit ihan paskaa ovat. Sellaisia lipareita ne kai ovat, millä kokeillaan kielen päältä? Puolustukseksi voi vaikka näyttää ~10 vuotta vanhan Myytinmurtajien jakson, jossa todistivat sämpylän aiheuttavan väärän positiivisen pelottavan helposti. Oliko siis poliisi, jos saa kysyä? Miksihän tuollaisia edes käytetään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös