Liigajoukkueiden voimasuhteet kaudella 2015–2016

  • 980 891
  • 3 965

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Te Sport fanit ylistitte Toivosta, kun tuli heikon farminfarmi kauden jälkeen Vaasaan..moni epäili. Ja nyt kun pelasi vahvan kauden Liigassa, niin onkin yhtäkkiä todennäköinen floppi ?
Meinaatteko oikeasti, että ne Toivosen taidot tuli Sportin varusteista ja Valtosen valmennuksesta ?

Taas täytyy ihmetellä, että mistä olet moisen käsityksen saanut? Melkein jokainen Sport-kannattaja oli harmistunut ja ihmeissään siitä, että Toivonen ylipäätään päästettiin pois. Järvinen ei ole kyllä yhtään sen varmempi kortti monenkaan papereissä kuin Toivonen, eikä pelipaidan muuttuminen vihreäksi sitä näkemystä muuta. En ole kyllä havainnut kenenkään pitävän Toivosta nyt huonona maalivahtina, kun hän siirtyi Ilvekseen. Hanskin puolesta olen enemmänkin iloinen, että Sport sai olla myötävaikuttamassa uran jatkumiseen huipputasolla. Enemmänkin harmittaa, että siirtyi juuri Ilvekseen, koska Ipasta nyt on muodostunut karsintojen ja viime kauden kiihkeiden kohtaamisten myötä jonkinlainen must-win -vastustaja.

Mutta ihan oikeasti, TImo Niemi? Eihän tuommosella voi kauteen lähteä varsinkin jos tavoite on playoffeissa. No, aina voi pelata rikasta ja rutiköyhää - vähän kutina, että Sportille käy tässä suhteessa jälkimmäiset.

No tästä ollaan vaasalaisittain joukolla ihan samaa mieltä. Kuuluu sarjaan käsittämättömät signaukset. Hemmetin kovat paineet kasataan viime kaudella vielä Suomi-sarjassa keikkaa tehneelle veskariparalle. Hostikan jatkosopimuskin olisi ollut paljon luontevampi valinta. Ilmeisesti yhden Stadin ulkoilmapelin takia jäänyt niin Valtosen kuin Virmasen mieleen... En tiedä enkä ymmärrä. Mutta ollut kuulemma treeneissä hyvä, mutta sellaista jargonia nyt on helppo tässä vaiheessa viljellä. Ihme valinta.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelicansissa on omat riskitekijänsä kyllä kanssa. Potulny voipi olla puolikuntoinen tai loukkaantua uudelleen.

Potulnyssa on tietysti riskinsä. Puolikuntoinen hän voi olla (kuten kuka tahansa) ja hän voi loukkaantua (kuten kuka tahansa). En tosin ymmärrä, miksi Potulnyn kohdalla loukkaantumisriski olisi erityisen suuri? Totta, hän loukkaantui Venäjällä pre-seasonilla, mutta tuosta on jo aikaa ja muuten uralla pelejä on tullut mukavasti. Harvassa ne pelaajat, jotka eivät koskaan loukkaa itseään.

Tämä ketju on kyllä mielenkiintoista luettavaa. Välillä aiheena on Sport vs. KooKoo, välillä Sport vs. Ilves, välillä Sport vs. HPK ja välillä jopa Sport vs. Pelicans tai Ässät. Hienoa tietysti, että länsirannikolla ollaan innoissaan tulevasta kaudesta. Odotan silti edelleen tuolla vedonlyöntiketjussa osallistujaa tuohon Sportin ja Pelicansin ensi kauden keskinäiseen paremmuuteen.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ei Sport ole kuronut kiinni tasan mitään. Nollasta lähdetään ja joka paikkakunnalla tehdään töitä.

Eli vaikka Sport hankkisi Crosbyn ja Ovechkinin, sanoisit, että "Nollasta lähdetään ja joka paikkakunnalla tehdään töitä"?

Katsohan nyt kerran vielä näitä rostereita:

Sport kauden alussa 2014

Bertrand - Tessier - Fleury
Hattunen - Kokkala - Kivimäki
Körkkö - Immonen - Westermarck
Riska - Rekonen - Henritius

Peltola-Generous
Pukka-Gröndahl
Heikkinen-Manninen
Valkonen

Sport kauden alussa 2015
Bertrand - Immonen - Gavrus
Komulainen - Vänttinen - Leskinen
Tallberg - Koivisto - Kiviranta
Riska - Kokkala - Körkkö

Peltola - Brennan
Newton - Laakso
Pukka - Manninen
Gröndahl

Väitätkö vakavalla naamalla, että Sport ei ole vahvistunut? Jos väität, niin minä puolestani väitän, että lausuntosi kertoo enemmän sinun kiekkotietämyksestäsi kuin Sportin rosterista.

Hämeenlinnassa on niin vahva kiekkokulttuuri, ettei joukkuetta voi koskaan aliarvioida..samat sanat pätevät myös Porissa.

Eli kokoonpanoilla ei ole mitään merkitystä, koska kulttuuri?

Eikös Ilveksellä ole vahva kiekkokulttuuri. On eniten Suomen mestaruuksia ja huippuluokan juniorityö, ym. Eipä tuo kulttuuri ole paljoa auttanut, sillä 2010-2015 Ilves on ollut jo kolme kertaa sarjajumbo.

Ei siis voi Vaasassakaan lähteä ajatuksesta, että a. parannusta viimekauteen tulee automaattisesti ja b. mitkään muut seurat eivät ole kehittyneet.

Mutta kun viestiketjuna on tarkastella liigajoukkueiden voimasuhteita, niin kai tässä ketjussa voi sanoa sen kiistattoman faktan, että Sport on vahvistunut viime kaudesta. Ja aika riidaton fakta lienee myös se, että Sport on vahvistunut suhteessa enemmän kuin useimmat muut liigajoukkueet. Toki Sportin rosteri oli valmiiksi muita heikompi, joten vasta ensi kaudella nähdään, miten pitkälle tuo vahvistuminen riittää.

On siis mielestäsi todennäköistä, että Ilves jää Sportin taakse

Keskustelupalstalla on aika haastavaa käydä dialogia, jos toiselta osapuolella on haasteita luetun ymmärtämisessä. Missä vaiheessa olen sanonut, että on todennäköistä, että Ilves jää Sportin taakse?

Kirjoitin, että "mitkä 5 joukkuetta Sport todennäköisimmin jättää taakseen". Et tainnut ymmärtää, että sanat "todennäköisesti" ja "todennäköisimmin" eivät ole synonyymejä. Eli noiden luettelemieni viiden joukkueen ohittamiseen Sportilla on parhaat mahdollisuudet. Mutta en ole missään vaiheessa sanonut, että se todennäköisyys olisi yli 50%, jolloin olisi voinut jo käyttää sanamuotoa todennäköisesti.

Voin esimerkiksi sanoa, että voitan tappelussa todennäköisemmin Sami Heleniuksen kuin Vladimir Klitshkon. Se on totuus. Mutta yhtä lailla totuus on se, että mahdollisuuteni voittaa Helenius tappelussa lienee silti muutaman prosentin luokkaa.

ja perustat väitteesi siihen, että Toivonen pettää ? Samaan aikaan luotat sokeasti teidän Saksasta treidattuun ykkösmolariinne ?
Ja ihan vaan tiedoksi, ettei Ilves lähde kauteen yhdellä maalivahdilla.
Tämä arviointi on kyllä melkoisen olettavaa, sekavaa ja märkiin päiväuniin perustuvaa. Te Sport fanit ylistitte Toivosta, kun tuli heikon farminfarmi kauden jälkeen Vaasaan..moni epäili. Ja nyt kun pelasi vahvan kauden Liigassa, niin onkin yhtäkkiä todennäköinen floppi ?

Ja taas tullaan luetun ymmärtämiseen. Miten olet päätellyt minut Sportin faniksi? Minähän olen pikemminkin kritisoinut monien Sport-fanien ajoittain yliampuvaakin uskoa omiin pelaajiin. Ja missä olen sanonut erityisesti luottavani Järviseen?

Ja mitä tulee Toivoseen, niin viime vuonnahan hän nimenomaan ylisuoritti ja ylitti kaikki ennakko-odotukset. Ensi kaudella iso kysymys onkin se, oliko viime kausi häneltä suonenveto, eli palaako hän aiemmalle tasolleen vai pystyykö jatkamaan viime kauden tasolla.

Älä myöskään väitä minun sanoneen asioita, joita en ole sanonut. Vuosi sitten en todellakaan ylistänyt Toivosta vaan pidin häntä todella riskialttiina hankintana varsinkin, kun kakkosvahtina Vaasassa oli epävarmana pidetty Hostikka. Suhtauduin Toivoseen vuosi sitten erittäin epäilevästi. Hyvän kauden jälkeen epäilykset ovat hieman hälvenneet, mutta samalla kuitenkin uskon, että Toivosen todellinen taso on jossain viime kaudella nähdyn ja sitä edellisten kausien välimaastossa.

On kyllä erikoista, miten joillekin on kova paikka se, että Sport menee organisaationa ja joukkueena eteenpäin...
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
@mirasane kirjoittaa hyvää neutraalia arviotaan Sportista, niin heti tehdään tulkintoja, joiden perusteella palstan yhdestä pitkäaikaisimmasta SaiPa-kannattajasta tulee myös Sport-kannattaja. No, lämpimästi tervetuloa vaan!-)

On kyllä erikoista, miten joillekin on kova paikka se, että Sport menee organisaationa ja joukkueena eteenpäin...

Tässä on hyvin kireytetty yhteen virkkeeseen yli vuoden täällä jatkuneet provot. Se on hyvin läpinäkyvää, että motiivina on pelko ja kateus siitä, että vuosia divarissa pelannut jengi tulee ja alkaa napsia sijoituksia ohi oman suosikkijoukkueen. Suljetun liigan hedelmiä moiset asenteet. Tämän huomaa siitäkin, että Kärppien tai Tapparan kannattajat eivät juuri vaivaudu Sportia kritisoimaan, koska heille emme ole sarjataulokossa mikään uhka. Pahin flametus tulee Pelicans ja Ilves-osastolta, jota höystävät muutamat Ässä, -ja HPK-kannattajat. Eli niiden seurojen kannattajat, joiden asemaa Sport eniten uhkaa. Liigan pienseuroista täytyy kyllä vastaavasti SaiPa-kannattajia erityisesti kiittää asiallisuudesta ja kannustuksesta.

Oikeamminhan Jokereiden "korvautuminen" Sportilla on hyvä asia muiden pienempien seurojen kannalta, koska yksi jokavuotinen mestarikandidaatti korvautui köyhällä pikkujengillä. Sportin mukaantulo ei vielä aiheuttanut kakun jakamista, tosin kuin KooKoon mukaantulo ja sarjan laajentuminen aiheuttaa. Ilmeisesti se vaan on niin häpeällistä sitten se vakava riski siitä, että Sport sijoittuisi liigassa paremmin kuin muut häntäpään joukkueet.

E: Ja olisi todella mukavaa lukea tässä ketjussa enemmän muistakin jengeistä. Ihan vinkkinä vaan.
 
Viimeksi muokattu:

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hauskaa miten tunteita nostattava seura mulla onkaan. Kaikki haluaa skabata just mun seuran kanssa. Kaikki haluaa verrata joukkueitansa just mun seuraa silmällä pitäen. On kivaa olla kun on oma seura.
 

Ribals

Jäsen
Hauskaa miten tunteita nostattava seura mulla onkaan. Kaikki haluaa skabata just mun seuran kanssa. Kaikki haluaa verrata joukkueitansa just mun seuraa silmällä pitäen. On kivaa olla kun on oma seura.
Tähän vaikuttavaa tietenkin joidenkin Sport-kannattajien jatkuva värilaseilla operointi.

Sport on kyllä vahvistunut huomattavasti viime kauteen verrattuna. Sijat 11-15 kaikki mahdollisia. Pudotuspelipaikkaan en usko.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Pahin flametus tulee Pelicans ja Ilves-osastolta, jota höystävät muutamat Ässä, -ja HPK-kannattajat. Eli niiden seurojen kannattajat, joiden asemaa Sport eniten uhkaa. Liigan pienseuroista täytyy kyllä vastaavasti SaiPa-kannattajia erityisesti kiittää asiallisuudesta ja kannustuksesta.

Eli SaiPan kannattajat puolestaan kannustavat ja puolustavat Sportia ja sanovat että Ilves, Pelicans, Ässät ja HPK, jotka SaiPan asemaa eniten uhaavat, ovat Sportin tasoisia. Kas kumma!
 

tsekkipiiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, tunnusta väriä
Saa ottaa talteen runkosarjan loppu löytyy tästä:

Kärpät
Hifk
Jyp
Lukko
Tappara
Ilves
Saipa
Kalpa
Sport
Ässät
Blues
Tps
Pelicans
Kookoo
Hpk

Muutama viiva:
- Spora matkaa sääleihin jossa tippuu kalpalle
- Ilveksen Markus Jokinen tekee 10 maalia tai yli
- Tomi Karhunen floppaa tampereella
- Roope Hintz tekee alle 20 pistettä
- Antti miettinen pelaa alle 30 peliä
- Eric Perrin ei tee yli 40 pistettä

Muutama hasardi mut näin käy, katoin kristallipallosta
 

tsekkipiiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, tunnusta väriä
Oikeamminhan Jokereiden "korvautuminen" Sportilla on hyvä asia muiden pienempien seurojen kannalta, koska yksi jokavuotinen mestarikandidaatti korvautui köyhällä pikkujengillä. Sportin mukaantulo ei vielä aiheuttanut kakun jakamista, tosin kuin KooKoon mukaantulo ja sarjan laajentuminen aiheuttaa. Ilmeisesti se vaan on niin häpeällistä sitten se vakava riski siitä, että Sport sijoittuisi liigassa paremmin kuin muut häntäpään joukkueet.

Mä en tiedä kauan olet liigaa seurannut, mutta mielestäni jokerit ei koskaan ollut varteenotettava mestarikandidaatti. Sport tulee varmasti tuolla tahdilla nousemaan, mutta se ei tule yhtä nopeasti kuin teinipojan ekalla kerralla. Kylmä fakta on se, että sportista voi tulla yksi liigan isoimmista sijaintijsa tähden, mutta aikaa se tulee viemään. Tuntuu että kaikki sportfanit olettavat kaiken tapahtuvan nyt ja heti. Se ei nyt vain mene niin, joten tyytykää tämän hetkiseen rooliinne, teidänkin aika tulee vielä!
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tässä oma lista, otin värilasit pois.

Hifk
Lukko
Kärpät
Tappara
Jyp
Saipa
Tps
Blues
Pelicans
Ilves
Kalpa
Sport
Ässät
Hpk
Kookoo

Vaikka otti lasit pois nenältä, silti sain oman joukkueen ykkös sijalle. Syyt tähän on stögö, pieni vaihtuvuus, ongelmakohdat korjattu, "pelikirja" kuuminta hottia mitä jääkiekko maailmassa tällä hetkellä viljellään. Ja sen lisäksi viime kaudella eniten maaleja tehnyt joukkue. Eikä menettetty yhtään pisteiden tekiää viime kaudesta.

Kärpillä alku kankea mutta viimeistään joulun aikaan rupeaa Marjamäen käskyt uppoamaan.

Ässillä oikeastaan pelkkiä ??? Tietenkin kolikon kääntöpuoli on että kaiken osuessaan G- pisteeseen lentää Ässät kaaressa playoffeihin. Sportilla vähän sama homma mutta en jaksa uskoa millään että mv kaksikolla Mika Järvinen Timo"mitävittuamätäälläteen" Niemi pääsee poffeihin.

Toispuoljokkee voi tapahtua mitä tahansa, mutta uskon valmentaja kaksikon kykyihin niin että Tepsukat sääleihin pääsee, toki puolustukseen olisi syytä rahdata muutama laatu ukko.

Kookoon en vielä usko pärjäävän isojen poikien leikeissä mukana ja uskon että on selvempi jumbo kuin sport viime kaudella. Nyt tietenkin wingels päättää tulla pelaamaan frendiensä kanssa kouvostoliittoon :)

Ps. Älkää pahoittako mieltä hymiöstä tai siitä että oma joukkueenne on alempana kun joku toinen joukkue. Nämä ovat minun omat näkemykseni voimasuhteista. Muutama jengi tosiaan vielä vähän kesken. Tehdään vaikka päivitettyä listaa kun harjoitusottelut ovat oven takana. Ps.2 Saipaan jaksan uskoa tällä kaudella jostain syystä vaikka ei tällä hetkellä vielä ole lähelläkään valmista. Kaakossa pelataan siis ainakin puolivälieriä ellei jopa pronssiottelua.

Edit: pahoittelut väärä ketju. Tarkoitus oli laittaa veikkaus ketjuun, enkä nyt jaksa puhelimella lähte siirtämään, siis vielä kerran nöyrimmät anteeksi pyynnöt.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Syyt tähän on stögö

Selittäiskö joku mulle tän, kun koen olevani jokin urpo nelihaararisteyksessä ilman suuntaa. Miksi Törmästä pidetään niin supermiehenä? Minusta näytöt eivät vielä likimainkaan riitä siihen, että häntä voisi pitää perusteluna odotetulle menestykselle. Olettaen siis, että Stögö on Törmänen.
 

Der Adler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mutta ettehän te voi tulla tänne kertomaan että lahtelainen joukkue on muovia... ei ette millään! Perinteitähän on jokaisella seuralla, mutta juurikin se ratkaisee missä sarjassa se on eletty! Pelicans/ lahti jääkiekko kaupunkina nyt vaan sattuu olemaan eri levelillä kuin vaasalaiset sportteineen.
Perinne ja perinne sitä....Lahti on paska läjä! En tiedä miks Marski oli silloin 1918 niin armolias....Siellähän ne olvati kaikki punikkit......ja Vaasa oli Suomen pääkaupunki.....No joo. Se taas se historia.

Mä, on edelleen sita mieltä että J:Newton on meidän pp-jätkä, luulen että Newton on kovempi kun esim Kessel = Spåran pakisto parempi ku Ilveksen.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Selittäiskö joku mulle tän, kun koen olevani jokin urpo nelihaararisteyksessä ilman suuntaa. Miksi Törmästä pidetään niin supermiehenä? Minusta näytöt eivät vielä likimainkaan riitä siihen, että häntä voisi pitää perusteluna odotetulle menestykselle. Olettaen siis, että Stögö on Törmänen.

Totta kyllä että ei meriittejä vielä liigasta, mutta muuten aika hyvillä statseilla vedellyt. Stögön Air hockey on ensi kaudella kova sana. Lisäksi hän antaa pelaajien uskaltaa tehdä jäällä asioita pelkäämättä epäonnistumista ja osaa viedä nuoria pelaajia eteenpäin. Jotenkin kun Antin haastatteluja on kuunnellut niin luottavaisin mielin ensi kauteen. Ja puhun siis vain omasta puolestani, eikä nyt valitettavasti ole mitää faktaa sulle tähän heittää että miks jengi pitää häntä supermiehenä. Kehitettävää on pelin monipuolistamisessa. On tajunnut että kiekkoa ei tarvitse pitää hallussa koko kentällä, riittää kun sen tekee hyökkäys alueella. Vrt. Pekka Virta ja kalpa. En tiedä oliko se mitä hait, mutta tuossa muutama asia mikä tuli mieleen.
 

Magge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Perinne ja perinne sitä....Lahti on paska läjä! En tiedä miks Marski oli silloin 1918 niin armolias....Siellähän ne olvati kaikki punikkit......ja Vaasa oli Suomen pääkaupunki.....No joo. Se taas se historia.

Mä, on edelleen sita mieltä että J:Newton on meidän pp-jätkä, luulen että Newton on kovempi kun esim Kessel = Spåran pakisto parempi ku Ilveksen.

Luulen, että Ari Vallin on kovempi kuin Niko Peltola = Spåran pakisto huonompi kuin KooKoon. Jos nyt tosissaan ollaan, niin eikö tälläisten viestien suoltaminen ole naurettavaa ja provoilevaa. Ei tarvi montaa kertaa miettiä minkä takia juuri Sport on ollut tämän ketjun aiheena kun itse Vaasalaiset heittävät jatkuvasti provoa ja sitten vielä marttyyroivat.
 

Voltti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Perinne ja perinne sitä....Lahti on paska läjä! En tiedä miks Marski oli silloin 1918 niin armolias....Siellähän ne olvati kaikki punikkit......ja Vaasa oli Suomen pääkaupunki.....No joo. Se taas se historia.

On ollut Sportin nousun jälkeen pikkusen semmoinen fiilis, että jatkoajasta on tullut melko kehno paikka. Olen yrittänyt vakuuttaa itselleni, että ne muutamat tietyt fanit vaan trollaa ja fleimaa joka paikassa. Nyt kyllä menee jo sellaiselle tasolle jutut, että vaikea enää sympata niitä mahdollisia fiksujakaan sporttifaneja.
 

Guru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On ollut Sportin nousun jälkeen pikkusen semmoinen fiilis, että jatkoajasta on tullut melko kehno paikka. Olen yrittänyt vakuuttaa itselleni, että ne muutamat tietyt fanit vaan trollaa ja fleimaa joka paikassa. Nyt kyllä menee jo sellaiselle tasolle jutut, että vaikea enää sympata niitä mahdollisia fiksujakaan sporttifaneja.

Tästä 100% samaa mieltä. Ja sama pätee näiden fanien vuoksi jo itse Sportin joukkuueeseenkin. Enpä ole varmaan koskaan ennen toivonut että Sportin kaltainen altavastaaja häviää pelinsä jokaista jengiä vastaan.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Sportin fanit ovat kyllä hyvin ottaneet haltuun Jokeri-fanien aseman Liiga-osion tyhmimpinä kirjoittajina.
Alkuaan tuo "kaikki vihaa meitä"-asenne jaksoi naurattaa. Nykyään lähinnä vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Perinne ja perinne sitä....Lahti on paska läjä! En tiedä miks Marski oli silloin 1918 niin armolias....Siellähän ne olvati kaikki punikkit......ja Vaasa oli Suomen pääkaupunki.....No joo. Se taas se historia.

Mä, on edelleen sita mieltä että J:Newton on meidän pp-jätkä, luulen että Newton on kovempi kun esim Kessel = Spåran pakisto parempi ku Ilveksen.
Mitä helvettiä nyt taas? Saa myös miettiä ennen kuin painaa sitä lähetä-nappia.

Jos nyt jotain voimasuhteista tähän, niin rosterien suhteen Ässät, HPK ja Sport näyttäisivät olevan aikalailla samalla viivalla. Tuli sieltä Kerhoon oikeastaan ketä vain lopuiksi kärkiäijiksi. Lähtökohtaisesti taistelevat keskenään kolmesta viimeistä edellisestä sijasta. Ässille toki toivon onnistumisia, klassisia punapaitojahan tässä molemmat ollaan. Ei vain vakuuta pätkääkään nyt tuo joukkue.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Ikävää, että muutamat Sport fanit ovat pilanneet Sportin mainetta tällä palstalla. Aluksi vaikutti siltä, että Sport faneja provosoidaan, mutta nyt kyllä näyttää siltä, että osa Sport faneista tekee ihan itse itsestään naurettavia.
Toivottavasti kuitenkaan kaikkia Sport faneja ei leimata samanlaisiksi. Kyllä Sportilta löytyy järkeviäkin faneja ja hieno joukkue, joten toivottavasti voitaisiin unohtaa nämä kinastelut ja aloittaa puhtaalta pöydältä.
Tämäkin ketju on mennyt lähinnä Sport fanien ja muiden fanien kinastelu ketjuksi. Ohi aiheen meni, mutta nyt voitaisiin palata voimasuhteisiin.
 

Team Tölkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suljettu liiga ja Kummola
Kun aikaa on ollut niin käytin sitä eri joukkueiden materiaaliin tutustuen. Keskustelu velloo pääosin sääliviivan molemmin puolin olevissa sijoissa. Omaan silmään osuu että Blues ei ole näissä keskusteluissa juurikaan mukana. Espoota vastaan ei mitään, mutta ei tuo rosteri itseäni vakuuta niin etteikö ihan mahdollista olla jopa alle sääliviivan oleva joukkue.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku voisi sanoa, että liian paljon jauhetaan joukkueesta, joka tulee olemaan sijalla ynnä muut. Mielellään sitä lukisi spekulaatioita ihan kärkijengeistäkin. Kaikki mitä tänne vaan kirjoitetaan, uppoaa tuon Sport paskan joukkoon.

Oma mielipide on se, että Sport on parantanut viime kaudesta jonkun verran ja se voi olla sijoilla 11-15, mutta tuskin sen enempää. Ihan liikaa saanut palstatilaa, ottaen huomioon että joukkue ei mielestäni ole niinkään kiinnostava.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Eikös se ollut tavoite alusta asti, että Sportista Liigan epäsympaattisin seura? Aluksi muut nauroivat tuolle, mutta nyt taitaa kova yritys alkaa tuottamaan hedelmää.

Oikeasti olen todella yllättynyt, että porukka ei vieläkään tiedä mitkä Sport kannattajien viesteistä on kieli poskessa kirjoitettuja. Luulen myös muiden odottaneen, että Sport tulisi kannattajineen Liigaan jotenkin nöyrästi ja tyytyisi olemaan 5 ensimmäistä vuotta muiden takana opettelemassa. Ei vissiin ollut ihan ok, että täällä alettiin heti nostamaan omat muiden rinnalle. Selvästi Sport kannattajien värilasiviesteihin suhtaudutaan paljon kriittisemmin, vaikka asia olisi joku täysin mitätön.

Mielestäni vikaa on silti molemmissa osapuolissa, koska kukaan ei väittele yksin. Puheet Sportin keskikastia paremmasta puolustuksesta ym. ovat puuta heinää, mutta vastaavasti Sportia on omasta mielestäni aliarvostettu tänä keväänä/kesänä turhan paljon. Itselleni tämä on ihan ok ja on lisännyt omia odotuksiani ensi kautta kohtaan, kun odottaa, että joukkue todistaa muiden kannattajien "totuudet" vääriksi.
 

Ralph

Jäsen
Eikös se ollut tavoite alusta asti, että Sportista Liigan epäsympaattisin seura?
Nyt puhutaan Sport-faneista, ei joukkueesta. Fanit tällä palstalla antavat itsestään huonon kuvan ja jos se on tavoite, että antaa kuvan jääkiekosta tai mistään muusstakaan mitään tietämättömänä ihmisenä, niin siitä vaan.
 

Kafrom

Jäsen
Ässät ei välttämättä ulkopuolisten silmin vakuuta, itselläni on kuitenkin luotto siihen, että Rocky ja kumppanit repivät tuosta materiaalista taas kaiken irti hyvällä puolustuspelaamisella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös