Kiitos Éric Perrin!

  • 64 833
  • 263

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Tämä taas ei ollut kenellekään mikään uutinen. Sen osaa loogisesti ajateltuna jokainen. Luulen että kuvio meni joten kuten miten SergeiK jo täällä kertoikin. Perrin antoi Tynille ja Seppäselle ultimatumin; joko hän tai Virtanen. Valinnan jo tiedämmekin. Luulen myös että Perrin ei ensi kaudella liigassa pelaa.

Sen verran tulisesti ja äänekkäästi otti kyseinen kaksikko yhteen tuossa Tappara pelin loppuhetkillä, että hankala on ainakin minun niellä selityksiä pelkästä rahasta. Eipä sillä, että niitä sepustuksia olisin ennenkään ostanut.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sen verran tulisesti ja äänekkäästi otti kyseinen kaksikko yhteen tuossa Tappara pelin loppuhetkillä, että hankala on ainakin minun niellä selityksiä pelkästä rahasta. Eipä sillä, että niitä sepustuksia olisin ennenkään ostanut.

Taas ollaan oikeilla jäljillä. Tosin Perrinin lähtö ei kuitenkaan johdu Virtasesta. Eikä mistään Perrinin antamasta ehdosta.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Syynä voisi olla ketjun alkuperäisen idean terrorisointi, tällä arvuuttelulla, ja muka muka tiedoilla ei ole mitään tekemistä tässä ketjussa, huhu ketjut on sitä varten.

Jos näin, niin moderaattorit varmasti huomauttavat ja tarvittaessa siirtävät ketjun oikeaan paikkaan. Sen voin sanoa, että muka tietoa nämä minulla olevat tiedot ei ole vaan faktaa. Totuus kyllä tulee julki. Minä voin kyllä pitää vielä tiedot itselläni ja lopettaa tämän tähän.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Voisko tää yks lopettaa tän paskanjauhamisen täällä. :D Kyllähän sitä helppo on sanoo et "faktatietoa" kun ei kerrota yhtään mitään, hahaha! :) Sit on helppo tulla sanomaan kauden jälkeen jälkiviisaana et "mitäs mä sanoin!" tai sit ollaan vaan hiljaa vähin äänin ja poistutaan foorumilta hetkeks, jos/kun huhu ei toteutunutkaan. Jos faktat on faktoja, niin kerroppa sitten niistä? Tää huhupuheilu ilman todisteita on yhtä tyhjän kanssa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Voisko tää yks lopettaa tän paskanjauhamisen täällä. :D Kyllähän sitä helppo on sanoo et "faktatietoa" kun ei kerrota yhtään mitään, hahaha! :) Sit on helppo tulla sanomaan kauden jälkeen jälkiviisaana et "mitäs mä sanoin!" tai sit ollaan vaan hiljaa vähin äänin ja poistutaan foorumilta hetkeks, jos/kun huhu ei toteutunutkaan.
Näinhän se on. Jos on yhtään munaa, niin silloin sanoo asiat nyt. Myöhemmin jos asiaa julkisuudessa puhutaan, voidaan sitten joko tunnustaa että Myrvoldilla oli oikeasti tietoa. Jos nyt ei kerro suoraan tietojaan, sitä on ihan turha tulla kertomaan myöhemmin. Kukaan ei silloin enää usko mitään mitä sieltä suunnalta tulee. Kaikki nauraa vaan niille jutuille sen jälkeen koska ei sitä pysty ottamaan vakavasti.
 

Zen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran tulisesti ja äänekkäästi otti kyseinen kaksikko yhteen tuossa Tappara pelin loppuhetkillä, että hankala on ainakin minun niellä selityksiä pelkästä rahasta. Eipä sillä, että niitä sepustuksia olisin ennenkään ostanut.
Mikäs tämä yhteenotto homma on?

Eikö sitä ole kokoajan sen jälkeen tullut, kun aloin kirjoittelemaan? @david ainoa joka ymmärtää edes vähän alusta?
Siis David kirjoitti, että asiat eivät ole välttämättä mustavalkoisia ja JYP ei ole välttämättä paha...
Mä olen sen verran yksinkertainen,että en meinaa ymmärtää mitä oikein viesteilläsi haet.
Mikä se sun tieto oikein oli?
Ainoa "uusi" asia on se että Perrin jatkaa Liigassa. Lähteitä voi hieman avata, paljastamatta niitä kuitenkaan. Jos tiedät lähdön syyn, niin siitäkin voi kertoa paljastamatta kaikkia yksityiskohtia.
Pelkkä raha ei varmasti ole ollut syy Ekin lähtöön ja syitähän täällä on arvuuteltu enemmänkin.

Kerro nyt edes se, että mitä sinä tästä tapauksesta uskot tietäväsi? Ja oliko tosiaan se "lisätietoa" myöhemmin, sitä että tiesit davidin kirjoittavan ympäripyöreitä tähän ketjuun? Itse ymmärsin sen niin että julkisuuteen tulisi jotain, esim. lehtiin
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Minä luin nuo Myrvoldin viestit niin, että Perrin on menossa Ässiin. Tai sitten hän tarvitsee huomiota. Jompi kumpi, tai ehkä molemmat?
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Mikäs tämä yhteenotto homma on?

Kolmannessa erässä vaihdon ollessa kesken ja Ekin liukuessa vielä kentän puolella alkoi Virtanen sättiä tätä aika surutta. Tätä jatkui vielä penkinkin puolella pitkän aikaa, kunnes Perrinin mitta täyttyi ja antoi ihan samalla mitalla takaisin. Olisiko ollut erimielisyyksiä siitä harhapassista minkä Eki antoi. Kyllähän se saattaa Veltsun kaljua kiristää, kun hänen silmissään oppositiojohtaja on kaupungissa liki Jumalan asemassa kultaisella sädekehällä samaan aikaan kun Virtasen ympärillä leijuu suhteellisen negatiivinen sävy vaikka mitä tekisi ja miten päin olisi.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kiitokset ovat nyt käännetty ja ne vei viisi A4 yksipuolisella printtauksella fonttikoon ollessa normaali 12. Kiitoksia jokaiselle osallistujalle.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kolmannessa erässä vaihdon ollessa kesken ja Ekin liukuessa vielä kentän puolella alkoi Virtanen sättiä tätä aika surutta. Tätä jatkui vielä penkinkin puolella pitkän aikaa, kunnes Perrinin mitta täyttyi ja antoi ihan samalla mitalla takaisin. Olisiko ollut erimielisyyksiä siitä harhapassista minkä Eki antoi. Kyllähän se saattaa Veltsun kaljua kiristää, kun hänen silmissään oppositiojohtaja on kaupungissa liki Jumalan asemassa kultaisella sädekehällä samaan aikaan kun Virtasen ympärillä leijuu suhteellisen negatiivinen sävy vaikka mitä tekisi ja miten päin olisi.

Alkaa olla vähän väärän ketjun kamaa, mutta saattaahan se olla että valmentajan tukeminen on Perrinin haaste. Muistaakseni RD:n ja joukkueen yhteistyön loppumisen aikoihin vihjailtiin että hän olisi ollut jonkinlainen kapinakenraali. Jälkikäteen ainakin minä olen ihmetellyt sitä, kuinka RD:n "loppuunpolttamasta" miehistöstä niin moni on löytänyt itsestään vielä sen verran polttamatonta ainesta että on hakeutunut Dufvan krematorioon ihan vapaaehtoisesti.

Mutta tämä nyt on arvotonta spekulointia huhupuheiden pohjalta. Tulevaisuus näyttää, mikä on organisaation tila. Selvää on, että Tyni tarvitsisi jonkinlaista tyylikoulutusta. Kuitenkin, uskoisin ulkopuolelta tarkkailevien jakavan näkemykseni, JYP on yksi parhaiten johdetuista organisaatioista liigassa ja suomalaisessa urheiluseurakentässä ylipäänsä.

Jos seuraava trendi on budjettien yleinen sopeuttaminen pienentyviin tuloihin, luotan hyvin vahvasti siihen että JYP tulee siitä selviytymään kokoisiaan kilpailijoita paremmin. Kyllä, se tarkoittaisi taantumista oman kokoisten joukkoon myös menestyksessä. Ylisuoriutumista ei voi jatkua ikuisesti.

Mutta romantikkoa sattuu edelleen.
 

Royal-E

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa, JJK, HJK +/- HPK
Kirjoittamani tieto ei nyt ihan 100 varma ole, mutta tällainen näkökulma tuli keskusteluissa toisen liigaseuran johtohahmon kanssa esiin.

Perrin on ajautunut erittäin pahaan ristiriitaan muutaman muun avainpelaaja kanssa. Tyni on ajettu tämän päätöksen kanssa käytännössä nurkkaan, josta ulospääsemiseksi ei käytännössä ollut kuin huonoja ratkaisuja. Tilanne ollut siis se, että ensi kaudella seurassa pelaa Perrin tai nämä muutama muu, mutta ei kummatkin. Vaikka Perrin onkin kannattajien näkökulmasta Jumalasta seuraava, niin Tynin (Seppäsen) on täytynyt tehdä ratkaisu, joka on pidemmän päälle kestävä ja seuraa kehittävä. Koska näissä muutamassa muussa on seuran tulevaisuuden kannalta pidemmällä aikavälillä tärkeämpiä palasia, on päädytty tilanteeseen jossa nyt ollaan... Ilmeisesti paljon haukutulla Virtasella ei tähän ole tainnut olla juurikaan osaa eikä arpaa. Tämä selitys kertoisi sen miksi on päädytty tähän ulostuloon Perrin ja seuran toimesta ja yritetty puhdistaa sillä ilmapiiriä.

Yhdestä pelaajasta ei kuitenkaan voi tulla suurempi kuin itse seura.

Edit: Ja allekirjoittanut todellakin arvostaa Perrinin panosta joukkueen ja koko seuran eteen.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos tämä toteutuu (en kyllä usko), niin osanotot. Samaa tasoa, kun Vahalahden siirto Tepsistä Lukkoon aikanaan. Kyllähän se vituttaa vieläkin.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kyllä korpeaa jos Kuningas pelaa ensi kaudella JYPiä vastaan. Joku kertoi hyvän metaforan aikaisemmin. Perrinin pois potkiminen JYPistä on kuin saisi vaimonsa verekseltään kiinni pettämisestä vieraan miehen kanssa. Jatkan tuota metaforaa hieman. Perrinin pelaaminen JYPiä vastaan toisessa liigaseurassa on kuin joutuisi katsomaan sitä aktia kykenemättä siihen puuttumaan tai edes sulkea silmiään ja korviaan tapahtuneelta. Sattuu ja vituttaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Tähän olisi vaikea suhtautua. Toisaalta en laita pahakseni, jos Perrin ensi kaudella tosiaan mustavalkoisissa pelaa. Tätä tuskin tarvitsee kauheasti perustella, kyllähän tuon tason pelimiehen luulisi Liigassa kelpaavan kenelle tahansa. Eri asia sitten, että millaisella hintalapulla jätkä on varustettu ja kuka sen hinnan on valmis maksamaan. En ole täältä puolelta tarinaa seurannut, mutta ilmeisesti JYP ei ollut valmis/halukas Perrinin palveluksista maksamaan.

Sitten taas vanhana lätkäromantikkona sattuu sydämeen nähdä toisen joukkueen ikoni mustavalkoisissa, mutta eihän näissä hommissa mikään ole ollut enää pitkään aikaan pyhää, aika lienee ajanut sellaisen ajattelun ohi. En pidä asiasta, mutta miksipä niitä tuulimyllyjä vastaan taistelisi. Silti, Perrin Hippoksella vastustajan paidassa... jotenkin se ei tunnu oikealta.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Se, että Perrin puppeloidaan toiseen liigaseuraan on anteeksiantamaton virhe Kari Tyniltä.

Samaan hengen vetoon en olisi uskonut, että herra Perrin hakee viimeisen payday:nsä toiselta liigaseuralta.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Jos tämä toteutuu (en kyllä usko), niin osanotot. Samaa tasoa, kun Vahalahden siirto Tepsistä Lukkoon aikanaan. Kyllähän se vituttaa vieläkin.
Vaikka Perrin vahvasti onkin JYPin pelaajaksi profiloitunut ja hieman sääliksi käy myös jyväskyläläisiä jos tämä toteutuu, niin case-Vahalahti nyt on aivan eri tasoa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka Perrin vahvasti onkin JYPin pelaajaksi profiloitunut ja hieman sääliksi käy myös jyväskyläläisiä jos tämä toteutuu, niin case-Vahalahti nyt on aivan eri tasoa.
Näiden siirtojen taustat ja pelaajien taustat ovat sen verran erilaisia, että en menisi suorilta sanomaan kumpi on "kovempi juttu". Perrinin kohdalla hänen persoonansa ja luonteensa on puolet hänen vetovoimastaan. Ja tämä puolikas on iso, sillä onhan Erkki pelaajana ja kapteenina aivan ehdotonta eliittiä tähän liigaan.

Ei tainnut Vahalahti sanoa lähtiessään, että olisi halunnut lopettaa uransa Tepsissä, mutta seura potki pihalle?

Olin jo jollain tasolla hyväksynyt Erkin lähdön johonkin ulkomaiseen seuraan, mutta jos tämä pitää paikkansa, niin anteeksiantoa ei ole luvassa koskaan. Kari Tyni ja muu JYP-johto on tehnyt elämänsä munauksen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Perjantain rusettiluistelu selittyi sitten tällä! on siinä kyllä muutakin takana, kun ilkeät huhut kertovat välirikosta pelaajien kesken. Hienosti alkoi tämä viikko, kun vitutus nousi heti taivaisiin. Joukkueen kapteeni, ja monen kannattajan fanittama seuraikoni onnistutaan karkottamaan täältä Turkuun.

Suuria tunteita on JYPin slogan= VITUTUS
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Rakastakaa nyt enemmän sitä seuraanne kuin yhtä pelaaja eli Perrinia. Ei yks pelaaja voi olla seuraa suurempi. JYP eikä Tyni muninut Perrinin kohdalla vaan herra itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös