Peliesitykset kaudella 2014–2015

  • 670 646
  • 3 844

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hah! Olikos se edes pomppumaali?? :) Peli kestää aina vähintään 60min...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Zeta03: Totta, parin maalin johto ei ole mitään. Mutta kun tässä on nähty peli alusta alkaen, niin toiveet eivät ihan katossa ole. Mä saatan monesti nauttia jopa tappiotilanteista, kun näkee että omat painavat sata lasissa, täysin tosissaan. Tänään ei ole tuollaista nähty.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleensä tässä vaiheessa kautta ei yksittäiset pelaajat enää ole niin suurennuslasin alla, mutta voi herranjestas että toi Leino on paska! Lambergkin koko ajan rikki. Pistää vihaksi.
 

Stigu

Jäsen
No vittu han sama vaikka IFK voittaisi. Tuo peli itsessään on täyttä paskaa, jolla ei päästä säälejä pidemmälle. Vai kuvitteleeko joku että:

a) Stögö keksii jonkun uuden pelikirjasivun pleijareihin tai
b) nuo alisuorittavat paskat saavat itsetuntonsa takaisin ja joukkueen kemia loksahtaa kohdalleen?

Jos se näyttää IFK:lta, ui kuin IFK, haisee kuin IFK, niin se on paskaa. Tai jotain sinnepäin.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Taitaa Lambergin kausi olla paketissa.

Sportin veska avitti itse kiekon maaliin, noh Puustiselle siis maali.

Onneksi ollaan ulkomailla ja pienissä häissä lauantaina, sitä Kärppä matsia ei ainakaan tartte seurata ollenkaan, tulee olemaan kylmää kyytiä. Ihan samanlaista kuin Ilvestäkin vastaan. Luen sunnuntaina netistä tulokset ja sopia toivoo että paskatauti on perjantaina vielä heikentämässä Lukkoa, tosin tuntuvat paskataudissakin ja ilman yhtään sentteriä pistävän ihan hyvin kampoihin Bluesille.
 

Stigu

Jäsen
Onneksi on Jokerit. Vai mitä?
Stadin valot, ei millään pahalla, mutta sun anti tälle palstalle on aika lähellä nollaa. Ketjun nimi on Peliesitykset kaudella 2014-2015 ja sun kontribuutio on "Onneksi on Jokerit vai mitä?"

Mitä jos kävisit koulun loppuun ja keskittyisit noihin äidinkielen tunteihin?

Ja jottei menisi OT:ksi niin IFK:n peli on paskaa tällä hetkellä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Lankisen päälle ajetaan. Mitä IFKn pelaajat tekevät? Vähän halivat (toki ilman että kenenkään yhtään sattuisi.). Ryhmähali ja keskustellaan siitä miltä tuntuu hävitä.

-Tinke
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä vituttaa se, että ajattelin HIFK:n edes kiristävän kolmanteen erään, mutta ei tuohon pelaamiseen sellaista tappamisen meininkiä ole tullut.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Kyllä on todella surkeaaa pelaamista näin playoffien alla. Sääleihin jäädän..
 
Stadin valot, ei millään pahalla, mutta sun anti tälle palstalle on aika lähellä nollaa. Ketjun nimi on Peliesitykset kaudella 2014-2015 ja sun kontribuutio on "Onneksi on Jokerit vai mitä?"

Mitä jos kävisit koulun loppuun ja keskittyisit noihin äidinkielen tunteihin?.

Minä vain kovasti ihmettelen, miten kaltaisesi vannoutunut jokerifani jaksaa täällä HIFK-osiossa päivä toisensa jälkeen kirjoitella mukahassuja viestejä. Ja kiitos vaan huolenpidosta koulutukseni suhteen. Olen oppivelvollisuuteni suorittanut. Jos koulutuksen taso ei mielestäsi ole kohdallani ollut riittävä, kirjoitat siitä varmaan mukahassun reklamaation ko. hallinnonalasta vastaavalla viranomaiselle.

Siitä sentään samaa mieltä kanssasi, että IFK on huono.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Vituttaa katsella kun tuollaiset velliperseet kantavat meidän hienoa pelipaitaa. Vuodesta toiseen pettymystä ja vitutusta. Sitä on meidän IFK!
 

Varjagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat & Toronto Maple Leafs
Pakkovoitto! Tätä se on prkl! Vituttaa!
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ihan syystäkin Pudi protestoi. Kyllä hävettää edelleen tämä peliesitys. Tuo kommentaattori on lisäksi todella syvältä!

Kiva kuulla mitä Stögö virnuilee taas medialle tämän jälkeen. Tulee mukava bussimatka kotiin. Aika selvää että tätä kautta ei mikään enää pelasta, ei edes Zabon jatko myy noita myymättä olevia poffikausareita. Kyllä minä ainakin vedän suoran johtopäätöksen siitä että lipputulot on menetetty = vaikuttaa taatusti ensi kauden pelaajabudjettiin.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Tämä on jo SÄÄLITTÄVÄÄ! Onneksi pääsemme pelaa SÄÄLIplayoffeja.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Piti mennä perjantai-iltana Nordikselle, kun pitkästä aikaa pääsee vkl-matsiin. Nyt mun pitää vakavasti harkita jaksanko mennä. Ei siksi, etteikö matsi sinällään kiinnostaisi, vaan siksi että matsilla ei ole mahdollisesti mitään merkitystä. Itse arvelin, että perjantaina vielä tapellaan lujaa suorasta pleijaripaikasta. Ei tässä oikein pysty pettymykseltään syttymään. Voi vittu. Tää on karmeeta. Oma rakas jengi konttaa aivan hirveässä henkisessä lukossa.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä varmaksi, mutta kyllä musta(kin) alkaa jo tuntua siltä, että tuolla osa porukasta kapinoi pelitapaa(ja sitämyöten valmentajaa) kohtaan. Tämähän tiedetään jo miten käy: KJ ulkoisti aikanaan ne tyypit ekana. Nyt onkin jännä nähdä kauden jälkeen miten tullaan ulos tästä eeppisestä syöksylaskusta ja mitä tulee tapahtumaan.

Itse pidän Stögöä kyllä erittäin pahasti epäonnistuneena tällä hetkellä mutta pelataan nyt nämä loput pelit pois(äkkiä) alta.
 

Stigu

Jäsen
No niin, eiköhän se ollut siinä. Vittu syksyn mestarisuosikki sukeltaa koko kevään ja häviää kuin pisteeksi i:n päälle ilman motivaatiota olevalle Sportille. Ei voi jummartaa. Stögön palli lienee turvattu, joten täytyy toivoa että hän ottaa opikseen tästä kaudesta. On meinaan helvetisti opittavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös