Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudelle 2014–2015

  • 177 488
  • 722

Tratikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kokeillaas itekkin sitten tätä hommaa. Eli teen tämmösen useamman vedon sisältävän paketin. Tämä menee nyt lähinnä Lukko faneille (toki saa joku muukin koittaa onneaan).

Kärpät vs. Lukko runkosarjasijoitus, minä väitän että Kärpät on paremmalla sijalla kuin Lukko ja sinä taas päinvastoin.

Lasse Kukkonen vs. Janne Niskala +/--tilasto, eli Kukkonen vie tämän.

Nicholas Deschamps vs. Aaron Gagnon tehopisteet, Deschamps vie tämän.

Kympin veto jokaisesta ja otetaan nuihin Kukkonen vs. Niskala ja Deschamps vs. Gagnon vetoihin 20-ottelun raja, eli sen verran pitää olla ukoilla vähintään matseja alla. Saa käyttää, mutta ei oo pakko hei.
 
Viimeksi muokattu:

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos nyt kokeilis jotain pakettidiiliä:

Eniten laukauksia runkosarjassa, Tomas Zaborsky vs. haluamasi pelaaja. Ei mitään ottelurajoituksia. Jos äijä loukkaantuu tai myydään niin paska tuuri.

Peliaika, Jakub Nakladal vs. haluamasi pelaaja. Pelaajan pitää pelata vähintään 30 ottelua.

Maalikombo (hyökkääjän+puolustajan+tulokkaan tekemät maalit yhteensä),
Tomas Zaborsky+Mikko Mäenpää+Aleksi Saarela vs. haluamasi trio. Ei ottelurajoituksia.

Näissä luotetaan ah, niin ihaniin liigan omiin tilastoihin. Vaikka 10e per kohta. Jos joku tarttuu niin nopeimmalle menee tämä veto.
 

Rantsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, KalPa
Eniten laukauksia runkosarjassa, Tomas Zaborsky vs. haluamasi pelaaja. Ei mitään ottelurajoituksia. Jos äijä loukkaantuu tai myydään niin paska tuuri.

Jos ei ole pakko pakettia ottaa, niin tuohon voisin lähteä mukaan 10e panoksella.
minun pelaaja on Olli Palola.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Ässät on keväällä runkosarjan päätteeksi sijoilla 7-10, mutta Lukko ei ole sijoilla 1-3. 20 euroa? Tälläinen persaukinen ei ota vastaan kuin yhden vedon.
Heh, aika sekavasti näköjään kirjoitin. Tarkoitin että otan vedon vain yhtä käyttäjää vastaan. Jos Ässät on sijoilla 7.-10. ja Lukko sijoilla 4.-14., minä voitan. Muussa tapauksessa sinä voitat.
Eikö kelleen kelpaa vai selitinkö vieläkin liian vaikeasti?
 
Peliaika, Jakub Nakladal vs. haluamasi pelaaja. Pelaajan pitää pelata vähintään 30 ottelua.

Liigan nykyisen tilastoinnin tuntien en luottaisi ainakaan liigan omaan tilastointiin koskien peliaikoja. Joistain peleistä voi olla peliaikatiedot kokonaan nollissa tai mukaan on saatu vain osa ottelun peliajasta. Tämä taas vääristää kauden keskiarvoja. Noin ainakin viime kaudella ja myös aiemmilla kausilla, jolloin tilastointi oli vielä edes jotenkin mallillaan.

Itse en uskaltaisi lähteä ainakaan peliaikavetoihin, koska tarkkaa dataa ei ole saatavilla.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Liigan nykyisen tilastoinnin tuntien en luottaisi ainakaan liigan omaan tilastointiin koskien peliaikoja. Joistain peleistä voi olla peliaikatiedot kokonaan nollissa tai mukaan on saatu vain osa ottelun peliajasta. Tämä taas vääristää kauden keskiarvoja. Noin ainakin viime kaudella ja myös aiemmilla kausilla, jolloin tilastointi oli vielä edes jotenkin mallillaan.

Itse en uskaltaisi lähteä ainakaan peliaikavetoihin, koska tarkkaa dataa ei ole saatavilla.

Juu mutta niillä mennään mitä on saatavilla :D Ei se oo niin vakavaa kun panokset eivät ole päätä huimaavia...

Liigan tilastointi luo omat jännityksensä tähän lisäksi.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Laietataan tännekkin samantyylinen ehdotus kuin NHL-puolelle elikkäs veto tulevan kauden maalikuninkaasta. Väitän Olli Palolan voittavan maalipörssin, otan 20e panoksella vetoja vastaan niin monta kuin halukkaita riittää. Ainoa ehto on että samaa pelaajaa ei voi ottaa jonka joku muu on jo kerinnyt valitsemaan.

- Naakka / Zaborsky
- DrMultihunter / Puustinen
- Bärilund / Smolenak
- deWILS / Haataja

joo elikkäs Naakka ei ole vielä vastannut mutta muut ovat suostuneet tähän voittaja vie kaikki vetoon. Jos Naakka ei tähän järjestelyyn lähde niin lyön sitten hänen kanssaan toisen 1vs1 vedon. ELikkäs halukkaita siis vaan mukaan!

Täällä ihmiset on kateellisia kun joku voi voittaa enemmän kuin itse, ja siksi jättää pelaamatta :D ihme sakkia.
Mäntylä#18 taisi jo sanoakkin, että kelpaa hänelle se isopotti -vetokin, jossa kaikilla samat ehdot. Ja siihen ilmoitan Michael Ryanin, jotenkin tuntuu, että häkki heiluu rankasti ensi kaudella.
Eli, jos kaikki vedon osapuolet haluaa siihen isoon pottiin mukaan, niin ehdotan sellaisen luomista ja tulen mukaan Michael Ryanilla.

Lähteekö kalma mukaan Ryanilla?
 

Molkke

Jäsen
Eikö kelleen kelpaa vai selitinkö vieläkin liian vaikeasti?

Minä tartun. Eli sanot Ässien olevan sijoilla 7-10 ja Lukon 4-14. Jos jompi kumpi tai kumpikaan ei osu haarukoihisi, voitan vedon. Ehdotit 20e panosta, se sopii, ei minua tosin haittaa lyödä isommallakaan, esim 50e jos vaan sinulta rohkeutta ja uskoa löytyy.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Minä tartun. Eli sanot Ässien olevan sijoilla 7-10 ja Lukon 4-14. Jos jompi kumpi tai kumpikaan ei osu haarukoihisi, voitan vedon. Ehdotit 20e panosta, se sopii, ei minua tosin haittaa lyödä isommallakaan, esim 50e jos vaan sinulta rohkeutta ja uskoa löytyy.
Lyödään lukkoon tuolla 20 eurolla, ei ruveta hurvittelemaan.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
20€:n pelejä:

- Eero Elo ei tee yli kymmentä maalia runkosarjassa.

- Riksman aloittaa alle 20 peliä padan perässä.

- Lukon Niskala ei voita pakkien maali- eikä syöttötilastoa.

- Ifkin tsaporski ei ole runkosarjan päätyttyä top kolmosessa pistetilastossa.

Itselläni on oikeus ottaa veto vastaan, tai hyljätä Se..
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Joo.

Ilmeisesti siis ei pelimäärärajoituksia eikä ollut pakko voittaa maalipörssiä? Että eniten näistä vedossa mukana olevista tehnyt voittaa?

Pelirajoituksia ei ole. Nimenomaan maalikuningasta etsitään se kuka sen palkinnon keväällä pokkaa.
Naakan kanssa lyön erikseen 1vs 1 vedon joten Zaborsky on vielä vapaana jos joku haluaa sillä lähteä mukaan!
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Pelirajoituksia ei ole. Nimenomaan maalikuningasta etsitään se kuka sen palkinnon keväällä pokkaa.
Naakan kanssa lyön erikseen 1vs 1 vedon joten Zaborsky on vielä vapaana jos joku haluaa sillä lähteä mukaan!

Lähdetäänpä Zaborskyllä sitten kun edellisessä vedossa pelasin hieman pelonsekaisin tuntein kaveria vastaan. Palola sen silti vie onnea jo etukäteen.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Lähdetäänpä Zaborskyllä sitten kun edellisessä vedossa pelasin hieman pelonsekaisin tuntein kaveria vastaan. Palola sen silti vie onnea jo etukäteen.

Selvä Homma! ja kiitokset!

- Roo / Zaborsky
- DrMultihunter / Puustinen
- Bärilund / Smolenak
- deWILS / Haataja
- kalma / Ryan

Vielä mahtuu mukaan!
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Selvä Homma! ja kiitokset!

- Roo / Zaborsky
- DrMultihunter / Puustinen
- Bärilund / Smolenak
- deWILS / Haataja
- kalma / Ryan

Vielä mahtuu mukaan!
Eli siis jos joku Hakulinen vie maalipörssin, niin veto on mitätön? Ellei jollain ole sitä siinä veikkauksessa mukana. Mä niin luotin siihen, että noi Palolat ja Zabot hakkaa 20maalia kymmeneen peliin ja sitten lähtevät venäjälle kimppataksilla, sitten Ryan tekee viimeisen runkosarjapelin jatkoilla 21. maalinsa ja saan rahaa. Mutta nyt mun unelmat pilaa joku saatanan Anrei :(
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Eli siis jos joku Hakulinen vie maalipörssin, niin veto on mitätön? Ellei jollain ole sitä siinä veikkauksessa mukana. Mä niin luotin siihen, että noi Palolat ja Zabot hakkaa 20maalia kymmeneen peliin ja sitten lähtevät venäjälle kimppataksilla, sitten Ryan tekee viimeisen runkosarjapelin jatkoilla 21. maalinsa ja saan rahaa. Mutta nyt mun unelmat pilaa joku saatanan Anrei :(
Laitoin alkuperäiseen viestiin että mallikuningas-veto niin en sitä voi enään perua, voit toki perua osallistumisen?


Minä voin lähteä mukaan..ja vedetään yllätyskortti pakasta, eli Julius Junttila!!!

Jees!

- Roo / Zaborsky
- DrMultihunter / Puustinen
- Bärilund / Smolenak
- deWILS / Haataja
- kalma / Ryan
- Tratikas / Junttila
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös