Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudelle 2014–2015

  • 177 534
  • 722

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä ihmiset on kateellisia kun joku voi voittaa enemmän kuin itse, ja siksi jättää pelaamatta :D ihme sakkia.
Mäntylä#18 taisi jo sanoakkin, että kelpaa hänelle se isopotti -vetokin, jossa kaikilla samat ehdot. Ja siihen ilmoitan Michael Ryanin, jotenkin tuntuu, että häkki heiluu rankasti ensi kaudella.
Eli, jos kaikki vedon osapuolet haluaa siihen isoon pottiin mukaan, niin ehdotan sellaisen luomista ja tulen mukaan Michael Ryanilla.


Pelkkään vetoon Palolaa vastaan en ole kiinnostunut lähtemään, en siksi että veto olisi epäreilu, vaan koska 20euron voitto ei kiinnosta siinämäärin kuin vaikka 120euron voitto.
 

Mustalapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei helvetti :)

Eli muut lähtisi mukaan leikkimään sun kanssa 20€:n mahdollisesta voitosta tai tappiosta. Sinä taas voit tehdä voittoa 20-3900€ (riippuen osallistujamäärästä) mutta tappiota maksimissaan 20€. Onko se on sinun mielestä reilua että jos vain sinun veikkaus osuu kohdilleen, niin sinä saat kaikilta muilta rahat, mutta kaikki muut joutuvat tyytymään sinun 20€:oon? Reilua se on vasta siinä vaiheessa kun oikein arvannut saa koko potin, eli kaikkien osallistuneiden 20€:n panoksen.

Herää jo!

Ei jumalauta tätä älykkyyden määrää.. Totta helvetissä veto on reilu. Jos vetoon lähtee vaikka neljä muuta mukaan niin mäntylä voi voittaa sen 80 euroa, mutta todennäköisyys sille on 20% jos joku näistä viidestä valitusta sattuu voittamaan (ajatellaan että kaikki valituista pelaajista voittavat yhtä todennäköisesti). Muut voittavat vain 20 euroa, mutta todennäköisyys on 50%. Tuoton odotusarvo on kuitenkin molemmissa vedoissa sama (nolla) eli veto on reilu.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Täällä ihmiset on kateellisia kun joku voi voittaa enemmän kuin itse, ja siksi jättää pelaamatta :D ihme sakkia.
Mäntylä#18 taisi jo sanoakkin, että kelpaa hänelle se isopotti -vetokin, jossa kaikilla samat ehdot. Ja siihen ilmoitan Michael Ryanin, jotenkin tuntuu, että häkki heiluu rankasti ensi kaudella.
Eli, jos kaikki vedon osapuolet haluaa siihen isoon pottiin mukaan, niin ehdotan sellaisen luomista ja tulen mukaan Michael Ryanilla.


Pelkkään vetoon Palolaa vastaan en ole kiinnostunut lähtemään, en siksi että veto olisi epäreilu, vaan koska 20euron voitto ei kiinnosta siinämäärin kuin vaikka 120euron voitto.

Juu toki näinkin jos siis kaikki jo vetoon ilmottautuneet osapuolet haluaa muuttaa vedon niin että oikein arvannut saa kaikilta rahat niin minulle sopii! Mutta "vedonjärjestäjänä" en ota vastuuta siitä kuinka muut osapuolet hoitavat maksunsa tai hoitavatko ollenkaan.

Joten jos saan kaikilta tänne tai yv.llä vahvistuksen että tämä järjestely käy niin muutetaan tämä epäreilu veto reiluksi :D

Ei helvetti :)

Eli muut lähtisi mukaan leikkimään sun kanssa 20€:n mahdollisesta voitosta tai tappiosta. Sinä taas voit tehdä voittoa 20-3900€ (riippuen osallistujamäärästä) mutta tappiota maksimissaan 20€. Onko se on sinun mielestä reilua että jos vain sinun veikkaus osuu kohdilleen, niin sinä saat kaikilta muilta rahat, mutta kaikki muut joutuvat tyytymään sinun 20€:oon? Reilua se on vasta siinä vaiheessa kun oikein arvannut saa koko potin, eli kaikkien osallistuneiden 20€:n panoksen.

Herää jo!

Joko astun miinaan tai sitten Suomessa on erittäin helppo järjestää pyramidihuijauksia tai muita vastaavia kusetuksia jos ymmärryksen taso on todella tätä luokkaa. Vaikka veto muuttuisikin tuohon voittaja saa kaiken niin ainoastaan järjestelyssä muuttuisi muiden kuin minun riski hävitä tai mahdollisuus voittaa enemmän itselle ei järjestelyssä tulisi mitään muutosta mutta jos 1+1 lasku on liian monimutkainen niin en voi asialle mitään. Enään en jaksa vääntää rautalangasta.
 

Epic Perrin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Tämäpä juuri jos sua ei kiinnosta lähteä mukaan niin ihmettelen miksi pitää tulla heittelemään vetoon joka ei itseäsi kiinnosta yhtään jotain naisten logiikka läppää varsinkin kun olet itse täysin pihalla asiasta?

Juu oikeassa olet. Ajattelin asian vaan toiselta kantilta aluksi, eli päin persettä. Pistetään sen piikkiin et olen töissä ja kännykällä töiden teon ohella kirjottelen. Eli et ole nainen ;)

Mutta kyllä itsekkin sinun asemassa tässä vedon asettelussa olisin mieluummin.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Joko astun miinaan tai sitten Suomessa on erittäin helppo järjestää pyramidihuijauksia tai muita vastaavia kusetuksia jos ymmärryksen taso on todella tätä luokkaa.
Ei näköjään ole niin helppoa, sillä en näe montaakaan joka olisi tarttunut vetoosi.

Sinä valitsit pelaajan joka todennäköisesti on top 10 pistepörssissä, eli jo siinä vaiheessa olet etulyöntiasemassa. Jos hyökkääjiä liigassa on ~200, niin sinun pelaajan kerroin ei enää ole 1/200, vaan 1/20. Mustalapsi sitten yrittää vielä selittää minulle että sinun voittomahdollisuus laskee tasaisesti, eli yksi ottaa vedon kiinnii -> 50%, neljä ottaa kiinni -> 20%. No, lasketaan vaikka niin, vaikka todellisuudessa joka pelaajan kerroin on eri.

Se mikä minun mielestäni ei todellakaan ole reilua, että sinulla on mahdollisuus teoriassa voittaa ~4000 euroa 20 euron panoksella, mutta muilla vain mahdollisuus voittaa 20€. Miten tämä on mielestäsi reilua?
 

Mustalapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei näköjään ole niin helppoa, sillä en näe montaakaan joka olisi tarttunut vetoosi.

Sinä valitsit pelaajan joka todennäköisesti on top 10 pistepörssissä, eli jo siinä vaiheessa olet etulyöntiasemassa. Jos hyökkääjiä liigassa on ~200, niin sinun pelaajan kerroin ei enää ole 1/200, vaan 1/20. Mustalapsi sitten yrittää vielä selittää minulle että sinun voittomahdollisuus laskee tasaisesti, eli yksi ottaa vedon kiinnii -> 50%, neljä ottaa kiinni -> 20%. No, lasketaan vaikka niin, vaikka todellisuudessa joka pelaajan kerroin on eri.

Se mikä minun mielestäni ei todellakaan ole reilua, että sinulla on mahdollisuus teoriassa voittaa ~4000 euroa 20 euron panoksella, mutta muilla vain mahdollisuus voittaa 20€. Miten tämä on mielestäsi reilua?

Tietysti eri pelaajien kerroin on eri, mutta se on aivan jokaisen oma asia valita joku "epätodennäköisemmin" voittava.. Onko se epäreilua jos mäntylä lyö vetoa täällä vain yhtä vastaan, mutta lyö useamman vastaavan vedon vaikka työkavereidensa kanssa? Mitä helvettiä se muille kuuluu monenko kanssa veto vedetään.
 

Bärilund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juu toki näinkin jos siis kaikki jo vetoon ilmottautuneet osapuolet haluaa muuttaa vedon niin että oikein arvannut saa kaikilta rahat niin minulle sopii! Mutta "vedonjärjestäjänä" en ota vastuuta siitä kuinka muut osapuolet hoitavat maksunsa tai hoitavatko ollenkaan.

Joten jos saan kaikilta tänne tai yv.llä vahvistuksen että tämä järjestely käy niin muutetaan tämä epäreilu veto reiluksi :D

Joo itse ainakin lähdin vetoon mukaan siinä oletuksessa, että winner takes it all. Joten jos veto onkin 1vs1, perun vetoni. Jos taas homma muutetaan muotoon, jossa yhdelle kaikki, olen mukana.

Ja jotta saadaan potti varmasti jakoon, niin sopisiko että se vie voiton, jonka pelaaja sijoittuu parhaiten, eli pörssinvoitto ei ole välttämätöntä?
 

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Hyvä! Valitsen Palolan.

Olisi voinut harkita, mikäli kyseessä olisi ollut joku muu! notta ristus

Tarkoitin lähinnä pelaajistolla Sportin pelaajisto -ketjua, vaikka sieltäkin typo löytyy mutta ei voi korjata ettei ole jälkikäteen lisätty. Takkiin tulee muutenkin vai tuleeko? Ensikertalaiselle annettakoon anteeksi!

Listataan tähän nyt kaikki vedot:
____________________________

Voin mielelläni tarttua Hurtubise vs Kivimäki maalimäärävetoon nimimerkin 1939 kanssa. Laita vaikka yv:tä jos olet mukana.

Eli veto on lyöty lukkoon.

Kumpi tekee enemmän maaleja runkosarjassa? Ilman mitään loukkaantumis- tai siirtopykäliä.
1939: Samuli Kivimäki, Sport
SJK10: Mark Hurtubise, Ilves

Panos: 20€
____________________________
Gemondon kanssa veto, että Sport saa vähintään 5 pistettä Kärppiä vastaan pelatuista otteluista runkosarjassa.

Gemondo kirjoitti:
1939 kirjoitti:
Gemondo kirjoitti:
Otetaan vain. Olisko joku parin kympin pullo Alkosta sopiva panos?
Käy. Eli vähintään 5p Sportille?

Deal. Ei tule Sport saamaan Kärpiltä kuin korkeintaan 4 pistettä runkosarjassa.
____________________________
1939 - TahtoMaali? Tätä nimimerkkiä ei taida löytyä enää vai miten asiat on?

Vaasan Sport kerää vähintään 5 pistettä Oulun Kärppiä vastaan pelattavista otteluista.

Panoksena 30€ ja veto raukeaa mikäli joukkueet kohtaavat tammikuun tasauksessa.
____________________________
Otetaan vähän eri säännöillä sitten:

Samuli Kivimäki tekee enemmän maaleja runkosarjassa kuin joku vapaavalintainen KalPan pelaaja. Ilman mitään loukkaantumispykäliä. Panos vaikka 20€?

Napataan tästä kiinni. Jukka Voutilainen tekee ensi kaudella enemmän maaleja runkosarjassa kuin Kivimäki. Panos 20€

Sovittu.
____________________________

Kuinkas suuri usko ja uho Pohjanmaalla oikeasti on? Ilves vs. Sport loppusijoitus runkosarjassa. Kolme ensimmäistä hullua otan vastaan 20€ per lärvi. Minulle siis Ilves ja sinulle Sport.

Huomio siis etenkin 1939. Seisotteko veikkausketjuun laittamanne sarjataulukon takana?

20€ sovittu.
____________________________
Tartutaan tähän, Joonas Vihko on valitsemani HPK:n hyökkääjä.

Kivimäki vs. Vihko maalimäärä runkosarjassa. Panos 20€
____________________________
Hyvä! Valitsen Palolan.

Koska allekirjoitus on allekirjoitus sekä Pohjanmaa on Pohjanmaa, niin 20€ sovittu??

Kivimäki vs. Palola... maalit runkosarjassa. Panos 20€ kuittausta vaille valmis.

Kuitataan tämä
Hieno homma!
 
Viimeksi muokattu:

Rantsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, KalPa
Lähtisikö joku Ilves-fani (tai kuka muu tahansa) mukaan
KalPa vs Ilves runkosarjasijoitus?
10e panos.
 

Ralph

Jäsen
Mites joku vaasalainen, tahtooko lähteä 20 eurolla vetoon mukaan Kerhon ja Sportin runkosarjasijoituksista? Minä väitän, että HPK on edellä 60 ottelun jälkeen, sinä että Sport.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Veikkausketjussa moni tuntuu olevan sitä mieltä, että SaiPa on kuuden parhaan joukossa runkosarjassa. Itse en tähän usko, joten ehdotankin seuraavaa vetoa: Sinä valitset panoksen väliltä 20€-50€. Jos SaiPa sijoittuu runkosarjassa sijoille 1-6, sinä voitat vedon, jos taas sijoille 7-14, minä voitan. Vedon otan kiinni ainoastaan nopeimman halukkaan kanssa. Veto maksetaan tilisiirtona runkosarjan päätyttyä.
 

Ralph

Jäsen
Kokeillaas vielä yksi vähän jännempi veto. Eli 20 euron veto, vähintään 30 pelattua peliä runkosarjassa* ja yksi yhtä vastaan. Eli kummalla puolustajalla on runkosarjan päätteeksi parempi tehotilasto, eli plus/miinustilasto. Minun valitsemani HPK-puolustaja Petteri Nikkilä vastaan sinun valitsemasi KalPan tai Sportin** puolustaja.

* siksi pelirajoitus, ettei kukaan valitse pelaajaa joka ei pelaa runkosarjassa yhtään peliä. Tällöin hänen tehotilastonsa olisi tasan nolla ja voitto tulisi Nikkilän jäädessä miinuksille.

** siksi valitsemasi pelaajan pitää olla KalPasta tai Sportista, koska nämä joukkueet taistelevat samoista sijoista runkosarjassa.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kokeillaas vielä yksi vähän jännempi veto. Eli 20 euron veto, vähintään 30 pelattua peliä runkosarjassa* ja yksi yhtä vastaan. Eli kummalla puolustajalla on runkosarjan päätteeksi parempi tehotilasto, eli plus/miinustilasto. Minun valitsemani HPK-puolustaja Petteri Nikkilä vastaan sinun valitsemasi KalPan tai Sportin** puolustaja.

* siksi pelirajoitus, ettei kukaan valitse pelaajaa joka ei pelaa runkosarjassa yhtään peliä. Tällöin hänen tehotilastonsa olisi tasan nolla ja voitto tulisi Nikkilän jäädessä miinuksille.

** siksi valitsemasi pelaajan pitää olla KalPasta tai Sportista, koska nämä joukkueet taistelevat samoista sijoista runkosarjassa.

Otan tän kiinni ja joukkueena KalPa ja pelaajana Joonas Lyytinen.
Voi toki olla et lähtee pelaamaan rapakon taakse, mutta tuskimpa vielä.
Eli eiku kiinni vaan.
 

Rantsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, KalPa
Otan tän kiinni ja joukkueena KalPa ja pelaajana Joonas Lyytinen.
Voi toki olla et lähtee pelaamaan rapakon taakse, mutta tuskimpa vielä.
Eli eiku kiinni vaan.

Hitto, olisin itse tullut ehdottamaan samaa.
Noh, nopeat syövät hitaat.
 

Ralph

Jäsen
Ja vielä yksi veto, koitan saada viisi 20 euron HPK-vetoa ja surkeasta Kerhosta huolimatta poimin 100 euroa keväämmällä tilille.

Erikoisempaa taas. Sinun valitsemasi saman joukkueen kahden pelaajan ottelumäärät yhteensä vastaan minun valitsemani HPK:n kaksikon Juhani Jasun ja Otto Paajasen ottelumäärät yhteensä. Panos 20 euroa ja ensimmäiselle halukkaalle tällaista.

Tietenkään ei mitään ottelurajaa tähän, sehän on koko vedon idea, että tulee poisjääntejä.

Tarttuuko joku?
 
Koska allekirjoitus on allekirjoitus sekä Pohjanmaa on Pohjanmaa, niin 20€ sovittu??

Kivimäki vs. Palola... maalit runkosarjassa. Panos 20€ kuittausta vaille valmis.

Kuitataan tämä ja nostetaan hattua hulluille pohjalaasille ;)

Ilmoitan samalla, että jos voitan tuon vedon, niin ohjaan voittorahat lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen esimerkiksi vaasalaisen kiekkoilun tukemiseen.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Erikoisempaa taas. Sinun valitsemasi saman joukkueen kahden pelaajan ottelumäärät yhteensä vastaan minun valitsemani HPK:n kaksikon Juhani Jasun ja Otto Paajasen ottelumäärät yhteensä. Panos 20 euroa ja ensimmäiselle halukkaalle tällaista.

Tartunpa tähänkin. Ehdokkaani ovat Ilveksen Turo "Turre" Asplund ja Joonas "mikävitunriekkinen" Riekkinen. Ja tarkennuksena, että veto koskee SM-liigan runkosarjan pelejä, eikö niin?
 

Ralph

Jäsen
Tartunpa tähänkin. Ehdokkaani ovat Ilveksen Turo "Turre" Asplund ja Joonas "mikävitunriekkinen" Riekkinen. Ja tarkennuksena, että veto koskee SM-liigan runkosarjan pelejä, eikö niin?

Jep, tämä selvä. Koske vain runkosarjapelejä, unohdin sen tuossa mainita.
 

Ralph

Jäsen
Mites joku vaasalainen, tahtooko lähteä 20 eurolla vetoon mukaan Kerhon ja Sportin runkosarjasijoituksista? Minä väitän, että HPK on edellä 60 ottelun jälkeen, sinä että Sport.

Noh, eikö kukaan tahdo tästä lyödä vetoa? Useampi kymmenen kirjoittajaa veikkaa tuolla veikkausketjussa Sportin päätyvän HPK:ta paremmalle sijalle, mutta kukaan ei tahtoisi asiasta löydä vetoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös