Merkkipaaluviestit

  • 238 183
  • 2 642

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Olen arponut tämän viestin osoitetta, mutta laitetaan tänne nyt sitten.

4500 tällä viestillä täyteen ja keskimääräinen päivätahtihan on se 4.72. Tahti siis kiihtynyt. Jos ennen toukokuuta vaikkapa saisi kirjoitettua 5000. viestin palstalle. Siinä voisi olla tavoite. Marraskuun lopulla viestejä kirjoitin 4.56 keskiarvolla päivää kohti, yltäisinköhän peräti viiden keskiarvoon? Jää nähtäväksi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Yli 12 vuotta täällä on kikkailtu vain kahdella viikon pelikiellolla ja samalla hakattu 6400 viestiä.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kas tämä onkin järjestyksessään 1000:s viestini tälle palstalle. Reksiteröitymispäivästä tasan 5,5 vuotta se otti.

Todennäköisesti seuraava tuhat tulee täyteen huomattavasti lyhyemmässä ajassa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jahas... Tämä viestini onkin sitten järjestyksessään 3333.

Ei siis varsinaisesti tasalukuja, joten olkaa niin hyvät, voitte istuutua ja lakata hurraamasta ja taputtamasta, mutta pienenä kuriositeettina tapaus nyt kuitenkin mainittakoot.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Oho, tänään on näköjään klo 03:07 lähtenyt vedonlyöntiketjuun näppäimistöltäni viesti, joka on järjestyksessään 5000. Jatkoaikaan kirjoittamani. Tasaisella 1.68 viestin päiväkeskiarvolla mennään.

Muuten samoilla spekseillä, mutta tasainen ka on 1.44. Tuo taas täysin aiheeton penaltti sotki hieman tätä erittäin tärkeää ilmoittautumista tähän ketjuun, mutta annan sen itselleni anteeksi, mutta en tiedä vielä, että miten te toivutte tästä vääryydestä.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
2000 viestiä tulee täyteen tällä, hep. Sattumoisin huomasin, eikä tarvinnut edes kirjoittaa minnekään turhaa viestiä, että pääsin tämän tässä nyt mainitsemaan.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Huomenna tulee yksi vuosi täyteen palstatunnuksilla ja tämä viesti on samalla 300. viestini. Asiaa mulla on ollut oikeesti ehkä kahden viestin verran. Tahti on ollut päätähuimaavan kova 0.82 viestiä per päivä. Näillä näkymin ohitan schollin ja kumppanit siis aivan lähiviikkoina.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Viesti nro. 1000

Rekisteröitymispäivä: 25.02.2013 , eli melko tarkkaan vuosi kirjoiteltu tänne. Ihan yllätyin, että näin paljon on jo ehtinyt tänne mölytä. Kaikenlaista on tullut kirjoiteltua ja toivottavasti en ole koskaan ketään nimimerkkiä loukannut tai provosoinut.

Mahtava palsta! Jatketaan!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Oho, joko tässä on 500 tullut täyteen? En olisi uskonut. Täytynee hieman hidastaa kirjoitustahtia.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Minulle näyttää kertyneen jo yli 2000 viestiä joten tasaiseen tahtiin on tullut kirjoiteltua.
 

faro

Jäsen
Eikös jokainen viesti ole tavallaan oma merkkipaalu?

Vaikka tämä viesti ei mikään tasaluku olekaan, niin kirjoitetaan se kuitenkin tänne. Eli nyt on täynnä 1516 viestiä. Tahti on hurja 7.02 viestiä per päivä. Toisin sanoen paljon on tullut kirjoiteltua lyhyen ajan sisään. Otteluseurantaketjuissa vietän jonkin verran aikaa, joten ne kaunistavat/rumistavat kyseistä tilastoa. Tahti ei varmaankaan tule laskemaan ennen kesää, sillä näin kevään kynnyksellä jääkiekon seuraaminen vaan lisääntyy entisestään. Noh, saa nähdä jos kesällä pitäisi sitten pientä breikkiä Jatkoajasta ja näin latailisi akkuja ensi kauteen.
 
Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tuon kirjoitin 6. syyskuuta 2013 eli vähän reilussa kolmessa kuukaudessa on tullut tuhat viestiä lisää. Näköjään on tahti taas loppuvuoden myötä kiihtynyt, tämä viesti on siis 7000. viestini Jatkoajan foorumille. Tähän on mennyt kymmenen vuotta ja pari kuukautta. Tosin tahti on viime vuosina kiihtynyt, kuten tuosta edellisen tasatonniluvun viestistä voi päätellä.

Viestejä olen kirjoittanut 1,87 viestin päivätahtia, eli edelleenkin aika maltillinen tahti.

Mitä eniten viestejä kirjoittaneiden jatkoaikalaisten listaan tulee, niin nyt olen siinä sadan sakissa, mitä lähestyin viime viestissäni. Tarkka sijoitus on 87 / 12553. Hauskoja tilastoja, vaikkei näillä mitään väliä muuten olekaan.

Uutta tasalukua pukkaa, tämä viesti on siis tasan 8000. viestini Jatkoajan foorumille.

Edellinen tasaluku tuli siis täyteen 15.12.2013, eli vähän alle kolme kuukautta meni uuden tonnin kirjoittamisessa. Tahti on kyllä huolestuttavasti kiihtynyt sitä mukaa kun ikäännyn keski-ikäiseksi ukonrahjukseksi. Ensimmäiset yhdeksän vuotta Jatkiksessa tuottivat vain kolmisen tuhatta viestiä, reilut pari vuotta ovat tuottaneet viitisentuhatta viestiä. Elämä menee ohitse, mutta Jatkoaika ei jätä?

Perinteiset tilastot, eli:
-viestejä per päivä: 2,09. Ensimmäistä kertaa yli kahden viestin keskiarvon, viimeksi oli 1,87. No, silti kohtalaisen maltillista, moninkertaista tahtiakin on täällä nähty.
-Edelleen olen kaikkien aikojen viestien listalla samalla kolmossivulla kuin viimeksikin, eli kaksi sivua edellä ja 422 sivua takana. Tarkkaan ottaen olen sijaluvulla 69/12733 eniten kirjoittaneiden listalla.

Tarkkasilmäinen huomaa myös, että Jatkoaikaan on tullut 180 uutta kirjoittajaa sen jälkeen kun sain edellisen tasaluvun eli 7000 viestiä täyteen, eli vähän alle 60 uutta kirjoittajaa kuukaudessa, kaksi noviisia per päivä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
-Edelleen olen kaikkien aikojen viestien listalla samalla kolmossivulla kuin viimeksikin, eli kaksi sivua edellä ja 422 sivua takana. Tarkkaan ottaen olen sijaluvulla 69/12733 eniten kirjoittaneiden listalla..

Mistä näkee tämä all time-tilaston viestimäärän osalta?

Mulla lähenee 11 000 viestiä, eli reilu tuhat viestiä vuodessa on ollut tahtini palstalla...

Tosin tänä vuonna olen kirjoittanut mielestäni paljon enemmän kuin aiemmin. Kiinnostavia aiheita nääs, mm tämä case Ukraina.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tuolta ylhäältä yhteisö-> käyttäjälista->painat siitä, missä lukee "viestejä".

Kiitos kaunis.

Heh, näytän olevan koputtelemassa ykkössivun paikkaa, Grainger tokalla sivulla ylimpänä ja minä heti hänen perässään.

Kaikki edellä olijani ovat kirjoittaneet yli 11000 viestiä, itse taidan nyt olla lukumäärässä 10 975.

Pidän epärealistisena nousuani ihan kärkeen, kovia lukuja nuo 20 000+ viestimäärät ja esim. TosiFani kirjoittaa joka päivä lisää.
 

Ralph

Jäsen
Kaikki edellä olijani ovat kirjoittaneet yli 11000 viestiä, itse taidan nyt olla lukumäärässä 10 975.

Kaveri oli eilen lievästi tikissä, sillä reipas vuorokausi sitten kirjottelit olevasi luvussa 10 975. Nyt sinulla on jo 11 025, tuollainen mukavat 50 viestiä olet siis saanut aikaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kaveri oli eilen lievästi tikissä, sillä reipas vuorokausi sitten kirjottelit olevasi luvussa 10 975. Nyt sinulla on jo 11 025, tuollainen mukavat 50 viestiä olet siis saanut aikaan.

Heh joo, olin itse tulossa samaa laittamaan.

Eilen tuli lähetettyä ihan hemmetin monta (suurin osa lyhyitä) viestejä koskien Ukrainan tilannetta, Malesian aluevesillä kadonnutta lentokonetta jne jne. Maailmalla totta tosiaan tapahtuu paljon kiinnostavia asioita ja nyt on ollut muutama päivä sellainen tilanne, että olen voinut kunnolla osallistua keskusteluun.

Lätkäosioissa antini on vähäisempää, johtuen Ässien heikoista otteista.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Tämä viestini on numero 600 tälle keskustelufoorumille. Viestejä tulee suht. maltilliseen 2.50 viestiä per päivä -tahtiin. Jännää sinänsä, että sain tänne kirjoitusoikeudet viime kesänä. Koitin jo pari kuukautta aiemmin saada oikeuksia, mutta ei mennyt puolivillainen hakemukseni läpi. Toisella kerralla heitin hakemuksen sisään, ja tähän kirjoitinkin jo vähän enemmän tietoa ja läpihän se meni. Olin aivan ällikällä lyöty kun sähköpostiini pärähti ilmoitus kirjoitusoikeuksista. Ja täällä sitä vieläkin ollaan.
 

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Tämä viesti on itsellini viesti numero 400..
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Huomenna tulee yksi vuosi täyteen palstatunnuksilla ja tämä viesti on samalla 300. viestini. Asiaa mulla on ollut oikeesti ehkä kahden viestin verran. Tahti on ollut päätähuimaavan kova 0.82 viestiä per päivä. Näillä näkymin ohitan schollin ja kumppanit siis aivan lähiviikkoina.

Hoo minusta onkin tullut hirmuinen palstahirmu ja nyt onkin jo 400 täynnä! 100 viestiä kuukauteen, on ollut melkoista. Tahti on jo yli 1 viesti/päivä, 1,04 tarkalleen. Hei, olen Kumielvis ja olen addikti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eilen tuli 120 päivää, eli neljä kuukautta kuluneeksi rekisteröitymisestäni. Ja nyt tulee 633 viestini, joten hiukan ehkä kannattaisi rauhoittua...
 

faro

Jäsen
Eikös jokainen viesti ole tavallaan oma merkkipaalu?

Vaikka tämä viesti ei mikään tasaluku olekaan, niin kirjoitetaan se kuitenkin tänne. Eli nyt on täynnä 1516 viestiä. Tahti on hurja 7.02 viestiä per päivä. Toisin sanoen paljon on tullut kirjoiteltua lyhyen ajan sisään. Otteluseurantaketjuissa vietän jonkin verran aikaa, joten ne kaunistavat/rumistavat kyseistä tilastoa. Tahti ei varmaankaan tule laskemaan ennen kesää, sillä näin kevään kynnyksellä jääkiekon seuraaminen vaan lisääntyy entisestään. Noh, saa nähdä jos kesällä pitäisi sitten pientä breikkiä Jatkoajasta ja näin latailisi akkuja ensi kauteen.

Tällaista tuli kirjoiteltua reilu kuukausi sitten. Taas on uusi merkkipaalu saavutettu eli tämä on viestini nro.2000 tällä palstalla. Niin kuin jo uumoilinkin, kirjoitustahtini on vain kiihtynyt näin keväällä. Tahti on siis nyt hurjaakin hurjempi 8.00 viestiä per päivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös