Kiitos ja näkemiin Kaira – tässä ketjussa vaaditaan Kairalle potkuja!

  • 160 861
  • 502

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Jospa ite jätä tuollaiset "mitä vittua sä jaksat lässyttää" avaukset pois niin voidaan asioista keskustellakkin. Mielestäni minä olen oikeutettu tuomitsemaan haluamani touhuni tasan niin puuhasteluksi kuin minun itseni tekee mieli. Samaten saan tietääkseni jauhaa "paskaa" jos haluan. Koskapa sinullakaan ei ole selvästi mitään todellisia syitä asiasta antaa niin olen mielestäni oikeutettu mielipiteeseeni kunnes minut asiassa vääräksi todistetaan.
Tottakai saat jauhaa paskasi ihan vapaasti, mutta älä luule, että kaikille se paska menee läpi ihan tuosta vaan. Minähän en ole missään vaiheessa asettunut millekään "puolelle" tässä Mielonen-tapauksessakaan. Teikäläinen vaan on esittänyt asiansa niin, että asiat on "puuhasteltu" vaikka itse myönnät samassa, että et tiedä koko keissistä yhtään mitään muuta kuin lopputuloksen.
En mä ala täällä sun kanssa rinkirunkkaan ja toteamaan että Mielosen vika. Minusta on melkoista puuhastelua että jampalle väännetään option pohjalta soppari ja sitten yhden kesän aikana se saa kenkää joukkueesta, kun ei joidenkin edes ole kalja maistunut ainakaan joidenkin kanssakirjoittajien perusteella.
Tästähän oli juuri kyse, minä en ole höpissyt missään kohtaa, että olisi kenenkään vika. Sinun kirjoituksista saa kyllä selvän kuvan, että on Kerho puuhastelee, vaikka et lyö esiin hölkäsen pöläystä. En oikein tuosta kalja-höpinästä mitään ymmärrä, mutta uskallan sanoa, että siinäkään kohtaa ei ole vika tässä päässä. Sitten kuitenkin tuossa jollekin kirjoittelet, että kuinka ihmiset jaksaa lukea "paskaspekulaatiota", kun itse tunnut tekeväsi omat arviosi tilanteista kanssakirjoittajien kalja- tai kaljattomuushuhuista. Huhhuh.
Sinä olet oikeutettu mielipiteeseesi kuten kaikki muutkin, mutta jos vaikka hyväksyisit sen että muillakin on oikeus omata mielipide ja sen mukaan myös postauksia tehdä. Alkaa vähempikin ärsyttään kuin yhden pellen ajojahti. Kahdesta sivullisesta tekstiä vasemmalle ja oikeelle et löytänyt mitään muuta huomautettavaa kuin minun postaukseni kertoo kaiken sun antimista tällekkin ketjulle.

Jatkossa voinet jatkaa ajojahtias vaikka YV:llä, niin ei tarvi ketjuissa tälläsiä pauhata.
Ahhah, ihan vilpittömästi voin kertoa, että ei tulisi mieleenkään ajaa takaa sua. Se, että kirjoitustasi lainasin, kertoo vaan siitä, että katsoin sen taas niin tolkuttomaksi paskanjauhannaksi, että koin olevani velvoitettu vastaamaan siihen. Minulla ei ole aikomusta alkaa yksityiseen kirjeenvaihtoon kanssasi, kiitos pyynnöstä, mutta tämä riittää enemmän kuin hyvin.

PS. Tämä on keskutelupalsta, se ei tarkoita sitä että tämä olisi uutissivusto, jossa saa vain ja ainoastaan listata uutisia, täällä saa myös fantasioida, keskustella, esittää mielipiteitä, kiistellä, väittää yms yms. mitä kaikkea kaunista voikaan kanssa keskustelijoiden kanssa ajan vietteeksi touhuta verbaalisia taitoja hyväksikäyttäen. Se koskee myös sitä että jauhaa paskaa ja omistaa mielipiteet. Jos ei kelpaa niin pysy poissa.
Ilmeisesti kuitenkin haluaisit päästä päättämään, että kuinka sinun kirjoituksiisi vastataan?

Antaisitko Kai Rautiolle potkut, jos voisit?
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tottakai saat jauhaa paskasi ihan vapaasti, mutta älä luule, että kaikille se paska menee läpi ihan tuosta vaan. Minähän en ole missään vaiheessa asettunut millekään "puolelle" tässä Mielonen-tapauksessakaan. Teikäläinen vaan on esittänyt asiansa niin, että asiat on "puuhasteltu" vaikka itse myönnät samassa, että et tiedä koko keissistä yhtään mitään muuta kuin lopputuloksen.
Niin minusta se on puuhastelua että jo täyteen miehistöön palkataan lisää täytemiehistöä, sopimuksia jatketaan vaikka sitten pelaaja ei pääse edes pelaamaan ja samaan aikaan kakkossentteriä ei saada 10kk yrittämisistä huolimatta. Jos se sinusta ei ole, niin ihan vapaasti, minusta se on.
Tästähän oli juuri kyse, minä en ole höpissyt missään kohtaa, että olisi kenenkään vika. Sinun kirjoituksista saa kyllä selvän kuvan, että on Kerho puuhastelee, vaikka et lyö esiin hölkäsen pöläystä. En oikein tuosta kalja-höpinästä mitään ymmärrä, mutta uskallan sanoa, että siinäkään kohtaa ei ole vika tässä päässä. Sitten kuitenkin tuossa jollekin kirjoittelet, että kuinka ihmiset jaksaa lukea "paskaspekulaatiota", kun itse tunnut tekeväsi omat arviosi tilanteista kanssakirjoittajien kalja- tai kaljattomuushuhuista. Huhhuh.
Johan minä olen esim. tuon mitä vastasin edelliseen viestiisi kirjoittanut useammassakin paikassa ja useampaan kertaan, sinusta toki HPK saa tehdä varmaan mitä vaan ja se ei ole puuhastelua? No maksava yleisö näyttää sitä puuhasteluna pitävän, joten kiitos heille, ilmeisesti en ole mielipiteeni kanssa yksin. Mitä tulee kalja juttuun, niin tiedän että joillekkin suomenkieli on vaikeaa, mutta se ei poista esim. sanan EDES merkitystä. Tuolla nyt on sen verran asian kanssa tekoa, että voidaan todeta että Mielonen tuskin joutui joukkueesta ulos, kaljottelun takia, joita syitä sä itse penäsit... sitten kun kertoo että se ei ainakaan se syy ollut niin ei kelpaa. Yrittäisit päättää mikä sulle kelpaa. Ja muuten on ihan pikkasen naurettavaa verrata että minä täällä kirjoitan joidenkin toisten kanssakirjoittajien mutujen pohjalta jotain, kuin että mä lähtisin niistä tekeen UUTISTA jonnekkin tiedotusvälineeseen.
Ahhah, ihan vilpittömästi voin kertoa, että ei tulisi mieleenkään ajaa takaa sua. Se, että kirjoitustasi lainasin, kertoo vaan siitä, että katsoin sen taas niin tolkuttomaksi paskanjauhannaksi, että koin olevani velvoitettu vastaamaan siihen. Minulla ei ole aikomusta alkaa yksityiseen kirjeenvaihtoon kanssasi, kiitos pyynnöstä, mutta tämä riittää enemmän kuin hyvin.
minä toivoin että tämä keskustelu pysyisi tyhjänä juurikin tälläisistä typeristä kahden henkilön välisistä viestittelyistä. Tämä olisi ihan hyvin voitu käydä YV:llä, mutta jos ei kelpaa niin sitten ei.
Ilmeisesti kuitenkin haluaisit päästä päättämään, että kuinka sinun kirjoituksiisi vastataan?

Antaisitko Kai Rautiolle potkut, jos voisit?
Ei minulla ole valtaa eikä edes halua päättää kuka vastaa ja kenelle, toivoisin vaan että käyttäydyttäisiin asiallisesti ja sinun provoamisesi ei kovin asiallista ole.

Ei minulla ole valtaa päättää KaiRan potkuista ja tällä hetkellä en voisi moista päätöstä tehdä suuntaan enkä toiseen. Peliesitykset eivät ole hyviä, mutta ei ne ole katastrofejakaan, asenne on toistaiseksi ollut, muutamaa vieraspeliä lukuunottamatta, ihan hyvä. Johto on pettänyt ja pahasti, mutta se ei ole KaiRan vika ja koska en tiedä taustoja Mielos ja VV caseista niin paha sitä on sanoa suuntaan tai toiseen. Arvoselle vois mun puolesta antaa kyl kenkää, se ei ole koko aikanaan joukkueessa saanut mitään aikaiseksi.

Vähintään se seuraava vetäjä pitää olla tiedossa jos jotain aikoo tapahtua asian suhteen, jos ei jotakuta oikeasti meritoitunutta saada ensin hommaa vetämään, niin ihan turha sitä KaiRaakaan on potkia, ellei nyt sitten näissä VV jutuissa ole jotain perää. Lisäksi en tiedä millainen soppari KaiRalla oikeasti on, mutta jos sille pitää palkkaa maksaa monottelujen jälkeenkin niin... puuhastelu...
 
Viimeksi muokattu:

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Veikkaajat.comin uutisesta poimittu:



Ja huhujen mukaan toimistolla on tänään "iltavuoro".

Elämme mielenkiintoisia aikoja.

Hurjia juttuja. Mitähän sieltä on tulossa, en todellakaan tiedä.

Worst case skenaario: Viitaluomasta on tehty tarjous jota ei olla hyväksytty ja Viitaluoma on nullikoinut asialla, jonka johdosta Ratu otti C:n pois VV:ltä. Nyt tilanne on eskaloitunut siihen malliin että Viitaluoma on pakko myydä. Tätä en kuitenkaan usko, sillä VV on ollut Kerho myönteinen kaiffari.

Toinen vaihtoehto on se, että Ratu on hoitanut asiat päin vittua ja kaveri on menettänyt uskottavuutensa jo nyt. En ihmettele, sillä mitä noi pelaajat on kuvaillu Kairaa niin kaikki sanoo "huutaa se ainakin osaa". Jos homma on päätöntä huutamista, niin ei ammattikiekkoilijat sitä katso kauaa. Toinen asia on sitten kuka tilalle?
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Hurjia juttuja. Mitähän sieltä on tulossa, en todellakaan tiedä.

Worst case skenaario: Viitaluomasta on tehty tarjous jota ei olla hyväksytty ja Viitaluoma on nullikoinut asialla, jonka johdosta Ratu otti C:n pois VV:ltä. Nyt tilanne on eskaloitunut siihen malliin että Viitaluoma on pakko myydä. Tätä en kuitenkaan usko, sillä VV on ollut Kerho myönteinen kaiffari.

Toinen vaihtoehto on se, että Ratu on hoitanut asiat päin vittua ja kaveri on menettänyt uskottavuutensa jo nyt. En ihmettele, sillä mitä noi pelaajat on kuvaillu Kairaa niin kaikki sanoo "huutaa se ainakin osaa". Jos homma on päätöntä huutamista, niin ei ammattikiekkoilijat sitä katso kauaa. Toinen asia on sitten kuka tilalle?

Heh, jotenkin tässä hiipii sekin vaihtoehto mieleen että skismat on syntyneet Viitaluoman (yksilönä sekä joukkueen kapteenina, muiden pelaajien edustajana) sekä joukkueenjohdon (valmennus?) välille, ratkaisuna Viitaluoma myydään, eräs Helsinkiläinen joukkuehan ilmeisesti myös etsii itselleen sentteriä? Pelaavat kuulemma ensi kaudella myös KHL:ssä.

Edit:

Tai sitten tää koko setti, 4 peliä 4 tehtyä maalia -> Viitaluomalta C pois -> Viitaluoma vs. Rautio onkin rakkaalta Kerholta aivan MIÄLENVIKANEN markkinointikikka, jolla saadaan ilmasta palstatilaa kun rämmitään muutama peli ja älytöntä draamaa. Yhtäkkiä sotakirveet haudataan saunaillassa ja peli alkaa kulkea, tehtyjen maalien keskiarvon noustessa 4-5 tietämille.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
BlackWolf kirjoitti:
Johan minä olen esim. tuon mitä vastasin edelliseen viestiisi kirjoittanut useammassakin paikassa ja useampaan kertaan, sinusta toki HPK saa tehdä varmaan mitä vaan ja se ei ole puuhastelua? No maksava yleisö näyttää sitä puuhasteluna pitävän, joten kiitos heille, ilmeisesti en ole mielipiteeni kanssa yksin. Mitä tulee kalja juttuun, niin tiedän että joillekkin suomenkieli on vaikeaa, mutta se ei poista esim. sanan EDES merkitystä. Tuolla nyt on sen verran asian kanssa tekoa, että voidaan todeta että Mielonen tuskin joutui joukkueesta ulos, kaljottelun takia, joita syitä sä itse penäsit... sitten kun kertoo että se ei ainakaan se syy ollut niin ei kelpaa. Yrittäisit päättää mikä sulle kelpaa. Ja muuten on ihan pikkasen naurettavaa verrata että minä täällä kirjoitan joidenkin toisten kanssakirjoittajien mutujen pohjalta jotain, kuin että mä lähtisin niistä tekeen UUTISTA jonnekkin tiedotusvälineeseen.
Ahhah, ei jumankauta, pakko kai (rautio?) nostaa kädet ylös. Ihan vilpittömästi voin sanoa, että en kykene ymmärtämään tästä kirjoituksesta kai (rautio) puoliakaan.

Pakko silti vielä myös tarttua tähän kohtaan, jossa mainitset Mielosen potkujen syistä, että hän on tuskin joutunut kaljoittelun takia joukkueesta ulos ja että se ei minulle kelpaisi. Kyllä minä voin sellaisen "tiedon" kelpuuttaa, mutta eihän tuossa ole vielä yhtään syytä sille, että miksi se sai ne potkut. Jää vielä aika monta syytä suuntaan ja toiseen auki. Ei se ole puuhastelua, jos tehdään sopimus (vai optioko siinä käytettiin) oikein kelvollisesti kauden viimeisissä peleissä pelanneelle kaverille ja sitten jossain kohtaa välit menevät jostain syystä poikki jonnekin päin. Kun ne syyt tiedetään, niin sitten tiedetään, kuka on mahdollisesti puuhastellut.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ahhah, ei jumankauta, pakko kai (rautio?) nostaa kädet ylös. Ihan vilpittömästi voin sanoa, että en kykene ymmärtämään tästä kirjoituksesta kai (rautio) puoliakaan.

Pakko silti vielä myös tarttua tähän kohtaan, jossa mainitset Mielosen potkujen syistä, että hän on tuskin joutunut kaljoittelun takia joukkueesta ulos ja että se ei minulle kelpaisi. Kyllä minä voin sellaisen "tiedon" kelpuuttaa, mutta eihän tuossa ole vielä yhtään syytä sille, että miksi se sai ne potkut. Jää vielä aika monta syytä suuntaan ja toiseen auki. Ei se ole puuhastelua, jos tehdään sopimus (vai optioko siinä käytettiin) oikein kelvollisesti kauden viimeisissä peleissä pelanneelle kaverille ja sitten jossain kohtaa välit menevät jostain syystä poikki jonnekin päin. Kun ne syyt tiedetään, niin sitten tiedetään, kuka on mahdollisesti puuhastellut.
Johan tosta Mielosesta on täällä ollut ihan tarpeeksi, että mennyt sukset ristiin valmennuksen kanssa. Minä vaan en näe miten työpaikalla voidaan saada sukset niin ristiin että palkattu työntekijä laitetaan himaan palkalliselle vapaalle. Ei sitä kaikista tarvi tykätä, mutta toimeen pitää tulla, ammattilainen se Mielonenkin on.
 
Suosikkijoukkue
HPK,HaPa,
Niin minusta se on puuhastelua että jo täyteen miehistöön palkataan lisää täytemiehistöä, sopimuksia jatketaan vaikka sitten pelaaja ei pääse edes pelaamaan ja samaan aikaan kakkossentteriä ei saada 10kk yrittämisistä huolimatta. Jos se sinusta ei ole, niin ihan vapaasti, minusta se on.
Johan minä olen esim. tuon mitä vastasin edelliseen viestiisi kirjoittanut useammassakin paikassa ja useampaan kertaan, sinusta toki HPK saa tehdä varmaan mitä vaan ja se ei ole puuhastelua? No maksava yleisö näyttää sitä puuhasteluna pitävän, joten kiitos heille, ilmeisesti en ole mielipiteeni kanssa yksin. Mitä tulee kalja juttuun, niin tiedän että joillekkin suomenkieli on vaikeaa, mutta se ei poista esim. sanan EDES merkitystä. Tuolla nyt on sen verran asian kanssa tekoa, että voidaan todeta että Mielonen tuskin joutui joukkueesta ulos, kaljottelun takia, joita syitä sä itse penäsit... sitten kun kertoo että se ei ainakaan se syy ollut niin ei kelpaa. Yrittäisit päättää mikä sulle kelpaa. Ja muuten on ihan pikkasen naurettavaa verrata että minä täällä kirjoitan joidenkin toisten kanssakirjoittajien mutujen pohjalta jotain, kuin että mä lähtisin niistä tekeen UUTISTA jonnekkin tiedotusvälineeseen.
minä toivoin että tämä keskustelu pysyisi tyhjänä juurikin tälläisistä typeristä kahden henkilön välisistä viestittelyistä. Tämä olisi ihan hyvin voitu käydä YV:llä, mutta jos ei kelpaa niin sitten ei.
Ei minulla ole valtaa eikä edes halua päättää kuka vastaa ja kenelle, toivoisin vaan että käyttäydyttäisiin asiallisesti ja sinun provoamisesi ei kovin asiallista ole.

Ei minulla ole valtaa päättää KaiRan potkuista ja tällä hetkellä en voisi moista päätöstä tehdä suuntaan enkä toiseen. Peliesitykset eivät ole hyviä, mutta ei ne ole katastrofejakaan, asenne on toistaiseksi ollut, muutamaa vieraspeliä lukuunottamatta, ihan hyvä. Johto on pettänyt ja pahasti, mutta se ei ole KaiRan vika ja koska en tiedä taustoja Mielos ja VV caseista niin paha sitä on sanoa suuntaan tai toiseen. Arvoselle vois mun puolesta antaa kyl kenkää, se ei ole koko aikanaan joukkueessa saanut mitään aikaiseksi.

Vähintään se seuraava vetäjä pitää olla tiedossa jos jotain aikoo tapahtua asian suhteen, jos ei jotakuta oikeasti meritoitunutta saada ensin hommaa vetämään, niin ihan turha sitä KaiRaakaan on potkia, ellei nyt sitten näissä VV jutuissa ole jotain perää. Lisäksi en tiedä millainen soppari KaiRalla oikeasti on, mutta jos sille pitää palkkaa maksaa monottelujen jälkeenkin niin... puuhastelu...

No niin , lapset , lapset . Kaikki "VALLIN " kioskille , niin isi ostaa teille tikkarit.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
No, jos tuo Jatkoajan artikkeli pitää paikkansa, niin valmentajan ja pelaajien välillä todellakin on erimielisyyksiä - ja näin etenkin Viitaluoman ja Raution välillä, kun Vili C-kirjaimesta on luopunut ihan itse ja juurikin eriävien näkemysten takia. Sekaisin taitaa olla koko jengi, jos näin on. Ei ihme sitten, ettei tulosta synny.

Rautiolla on ilmeisesti vielä aikaa korjata tilanne tai muuten joutuu lähtemään. On siellä siis tilanne tiedostettu (johdon osalta) ja asialle pyritään tekemään jotain.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Ja huhujen mukaan toimistolla on tänään "iltavuoro".

Elämme mielenkiintoisia aikoja.

Huhu on urbaani legenda, iltavuoro oli lyhyt tai sitten se pidetään jossain muualla kuin Kerhon toimistolla. Pimeenä on! Lähteenä: omat silmät lenkiltä noin vartti sitten.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Johan tosta Mielosesta on täällä ollut ihan tarpeeksi, että mennyt sukset ristiin valmennuksen kanssa. Minä vaan en näe miten työpaikalla voidaan saada sukset niin ristiin että palkattu työntekijä laitetaan himaan palkalliselle vapaalle. Ei sitä kaikista tarvi tykätä, mutta toimeen pitää tulla, ammattilainen se Mielonenkin on.
Sinä et nyt vaan taida ymmärrä sitä, että kyllä ne sukset vaan voi saada ristiin aika pirun monella tapaa ja niin pahasti, että yhdessä jatkaminen ei vaan ole enää vaihtoehto. Tässä tapauksessa on ilmeisesti jostain syystä käynyt niin ja kaikki osapuolet sen varmasti ymmärtävät. Ja edelleen: tässä tapauksessa ei nyt ole julkista tietoa, että kuka on tehnyt ja mitä. Ei ihan ainutlaatuista olisi, että jääkiekkoilija laitetaan joukkueesta pihalle jostain ei-pelillistä syistä (voihan ne olla pelillisiäkin tässä tapauksessa) ja luulisi, että jonkun joukkueen urheiluvastaava olisi kuullut Mielosen kyvyistä ja pestaisi hänet, kun Kerho kerran on antanut luvan etsiä uutta seuraa itselleen.

Jos on ollut niin, että Mielonen on kyseenalaistanut jollain tapaa päävalmentajan auktoriteetin, niin vihoviimeinen temppu ja ihan täysi harakiri valmentajalta olisi pitää sellainen pelaaja riveissä mukana myrkyttämässä koko orkesteria. En sano, että niin olisi tapahtunut, mutta kyllä sekin tässä on vaihtoehto, kun ei muutakaan tietoa ole.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Huhu on urbaani legenda, iltavuoro oli lyhyt tai sitten se pidetään jossain muualla kuin Kerhon toimistolla. Pimeenä on! Lähteenä: omat silmät lenkiltä noin vartti sitten.

No eihän ne toimistolla ole vaan sielä liikenneympyrässä tekemässä jo mukille paikkaa.
Mutta kuten joku sanoi ei tarvitse hallille mennä ennen kuin siellä on C oikean miehen rinnassa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huhu on urbaani legenda, iltavuoro oli lyhyt tai sitten se pidetään jossain muualla kuin Kerhon toimistolla. Pimeenä on! Lähteenä: omat silmät lenkiltä noin vartti sitten.
Kai siellä ollaan hallilla pakkaamassa epäsopivien pelaajien kamoja, jotta lähtevät halvemmalla. Muutaman kuukauden päästä Kaira viimesenä sammuttaa valot.

Nojoo, nyt mylly pyörii, there is no bad publicity. Saa nähä, tämän ketjun avasin aikoinaan 90%:sti leikilläni, silloin en uskonut, että näin nopeasti lähtisi lentoon tämä. Sehän toki oli 100% varmaa, että tähän ketjuun jossain vaiheessa tulee vuolaasti asiaa.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Huhu on urbaani legenda, iltavuoro oli lyhyt tai sitten se pidetään jossain muualla kuin Kerhon toimistolla. Pimeenä on! Lähteenä: omat silmät lenkiltä noin vartti sitten.

Pirskatti. Olisihan se pitänyt tietää, että ei näin nopeata reagointia ole olemassakaan.

Mutta tekisi ihan hyvää seuralle laittaa edes jonkinlainen tiedote asiasta. Katoaa viimeisetkin katsojat hallissa tällä vauhdilla.
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaha täällä on sen verran mukavaa keskustelua että hain popparit valmiiks. Jatkakaa!!

Ai niin minä voin soittaa tikille ja pyytää sen pelastamaan meidät. Sopiiks se?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ai niin minä voin soittaa tikille ja pyytää sen pelastamaan meidät. Sopiiks se?

Vaikka en juuri koskaan Kerholle mitään hyvää toivo, niin en sentää toivo "tikiä" Kerhon valmentajaksi. Olihan vitsi? Olihan? Jos ei ollut, niin Joensuusta voi käydä kyselemässä tikin "valmennustaidoista" tai niiden puutteesta. Pelikirja on tikillä lyhyempi kuin Aku Ankan keskiaukeama...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pirskatti. Olisihan se pitänyt tietää, että ei näin nopeata reagointia ole olemassakaan.

Mutta tekisi ihan hyvää seuralle laittaa edes jonkinlainen tiedote asiasta. Katoaa viimeisetkin katsojat hallissa tällä vauhdilla.
Ääh mitäs sitä turhia, antaa vaan erilaisten tiedotusvälineiden repostella koko rahan edestä. Kaikki kun haluaa ihan taatusti päästä katsomaan oikeaakin kriisijoukkuetta tän kauden Liigassa ja vieläpä maksaa siitä.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Täytyy kyllä Kairan olla todellinen ihmiskyrpä kun huhuja kuuntelee. Tulee ihan mieleen Rindellin kaudet ja se kun pelaajisto piti omia kriispalavereita koutsia vastaan..

Jos ensi kerralla otettaisiin tasonsa näyttänyt kaveri tai sitten oikeasti lupaava kyky jolla on myös auktoriteettiä. Ei tullut Alatalosta uutta Jalosta, eikä Rindellistä, eikä Kairasta tule. Rautakorpi sitten olikin näyttänyt tasonsa ennenkin ja silloin menestyttiin. Alkaa kyrpimään nämä koutsivalinnat pikkuhiljaa.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No, jos tuo Jatkoajan artikkeli pitää paikkansa, niin valmentajan ja pelaajien välillä todellakin on erimielisyyksiä - ja näin etenkin Viitaluoman ja Raution välillä, kun Vili C-kirjaimesta on luopunut ihan itse ja juurikin eriävien näkemysten takia. Sekaisin taitaa olla koko jengi, jos näin on. Ei ihme sitten, ettei tulosta synny.

Rautiolla on ilmeisesti vielä aikaa korjata tilanne tai muuten joutuu lähtemään. On siellä siis tilanne tiedostettu (johdon osalta) ja asialle pyritään tekemään jotain.

Kyllä täytyy olla aika radikaalisti eroavat mielipiteet jos pelaaja näin toimii. Toki tässä on varmasti takana muutkin kuin pelilliset syyt.

Rautiolle annetaan mahdollisuus korjata tilanne mutta miten tämän voi ylipäänsä tehdä. Jos pelaajat eivät hyväksy valmentajan ajamaa pelityyliä niin ainoa tapa korjata tämä on muuttaa pelityyliä pelaajien haluamaan suuntaan. Tämähän aiheuttaa tietysti sen, että valmentajan uskottavuus on lopulisesti mennyttä. Jatkon kannalta tämä on täysin kestämätön tilanne, kun jokainen koutsin esittelemä idea saatetaan tyrmätä samantien ja sanoa, että meillä on parempi idea.

Mitähän tuo ”joukkueessa on tapahtumassa isoja muutoksia vielä tämän viikon aikana” pitää sisällään.
Eikai tässä hirveästi vaihtoehtoja ole. Jos Viitaluoman mielipiteen takana on muitakin pelaajia, niinkuin olettaa sopii, niin lähtijä on Rautio. Huonoin tilanne olisi sellainen, että valmennus jatkaa mutta sisään otetaan uusi mies tuomaan tuoreita näkemyksiä. Tämä, kun ei korjaa jo tulehtuneita välejä. Ongelmaa on jo siinäkin, että kuka saadaan tilalle. Ennen potkuja pitäisi olla uusi mies katsottuna jo valmiiksi.

Hyvä kuitenkin, että reagoidaan eikä anneta asioiden enempää pitkittyä. Mutta jonkinlainen tiedote pitäisi ehdottomasti pistää ulos ja katkaista turhilta huhuilta siivet.
 

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
Huhu on urbaani legenda, iltavuoro oli lyhyt tai sitten se pidetään jossain muualla kuin Kerhon toimistolla. Pimeenä on! Lähteenä: omat silmät lenkiltä noin vartti sitten.

Yhdyn siihen, että toimistolla oli yhtä pimeää kun Kairan päässä, mutta kyllähän siellä jotain todella rajua on tapahtunut kun virkavalta oli pihalla edustettuna kahden maijan vahvuudella. Joko meille on tulossa todella häijy kakkos sentteri tai Viitaluoman ja Kairan vertaissovittelu on mennyt reisille ja apuun on tarvittu kissalan pojat ja molemmille omat kyydit tilanteen rauhoittamiseksi.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Yhdyn siihen, että toimistolla oli yhtä pimeää kun Kairan päässä, mutta kyllähän siellä jotain todella rajua on tapahtunut kun virkavalta oli pihalla edustettuna kahden maijan vahvuudella. Joko meille on tulossa todella häijy kakkos sentteri tai Viitaluoman ja Kairan vertaissovittelu on mennyt reisille ja apuun on tarvittu kissalan pojat ja molemmille omat kyydit tilanteen rauhoittamiseksi.

Tulivat vain hakemaan Tammisen pois joka oli kuullut, että HPK mahdollisesti etsii uutta koutsia. Ei vaan elämme mielenkiintoisia aikoja.
 

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HPK:n ottelut boikotissa 9.10.2013 alkaen.


Tämä on mielestäni pahinta mitä voidaan tässä taloustilanteessa seuralle tehdä. Jonkinlaista tifoa "Kaira ulos!" ja ulosmarssia ehkä, mutta älkää nyt jättäkö hallille tulematta! Sitten ei ainakaan sitä kakkossentteriä saada...

Aika vahvaa huhua kyllä iltapäivällä kuului hallin suunnalta Raution potkuista, mutta tiedä häntä. Hyvin joukkue kuitenkin yrittää ja hallitsee pelejä (joo, maalit puuttuu). Että en kyllä peliesitysten vuoksi olisi vielä itse potkuja antamassa, mutta jos siellä nyt tosiaan jotain erimielisyyksiä pelaajien ja valmennuksen välillä on, niin eihän siinä silloin ole muuta mahdollisuutta kuin potkia se Kaira mäkeen sieltä. Ehkä Mielonenkin pääsisi takaisin joukkueeseen? Jonkinlaista pakkipulaa kun nyt ryhmässä on loukkaantumisten vuoksi. Vai onkohan Tuominen/Vainiokin vaan "loukkaantuneina"? Tuulolakin kenties? Mielenkiintoisia aikoja...

Kaikki hallille!
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ei minulla ole valtaa eikä edes halua päättää kuka vastaa ja kenelle, toivoisin vaan että käyttäydyttäisiin asiallisesti ja sinun provoamisesi ei kovin asiallista ole.
---
Lisäksi en tiedä millainen soppari KaiRalla oikeasti on, mutta jos sille pitää palkkaa maksaa monottelujen jälkeenkin niin... puuhastelu...
Oletko miettinyt, miksi juuri sinun viesteihisi reagoidaan usein tällä tavalla?
---
Ja loppukaneetti on taas silkkaa kuraa. Kyllähän käytännössä kaikille valmentajille maksetaan palkka potkujen jälkeen. Mutta ilmeisesti se on puuhastelua niin kuin Mielosenkin tapaus, vaikka et tiedäkään faktoja. mutta silti tiedät, että puuhasteltiin. Näinhän se meni?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oletko miettinyt, miksi juuri sinun viesteihisi reagoidaan usein tällä tavalla?
---
Ja loppukaneetti on taas silkkaa kuraa. Kyllähän käytännössä kaikille valmentajille maksetaan palkka potkujen jälkeen. Mutta ilmeisesti se on puuhastelua niin kuin Mielosenkin tapaus, vaikka et tiedäkään faktoja. mutta silti tiedät, että puuhasteltiin. Näinhän se meni?
En tietääkseni ole minä täällä kenenkään kimmpuun hyökkäillyt vaikka eriävän näkemyksen omaankin, aika asiallisesti mielestäni käyttäydyn. Kiitoksia vaan sinullekkin.

Olen tuosta KaiRa hommasta sanonut jo aiemmin ja jos ihmiset ei lue muita viestejä niin aika typerää se on toistaa samoja asioita uudestaan ja uudestaan, mutta toistetaas nyt kuitenkin. KaiRa oli jo etukäteen aivan hillitön arpa. Kellään, siis ei kellään ollut mitään tietoa miehen touhuista, millainen hän on ykköskäskijäksi ja onko hänellä eväitä tai auktoriteettiä edes hommaa hoitaa. Ei Mestis kokemusta, ei Liiga kokemusta. Ei mitään! Sitten tulee HPK ja vetäsee arvalla 2 vuoden sopparin eteen. Jos kävit lukemassa ennustusketjuja niin 95% muustakin jatkoajasta oli sitä mieltä että KaiRa saa ekana kenkää ja on täysi arpa. Mutta eihän jatkoaikalaiset lätkää seuraa ja mitään tiedä.

Tuollaselle arvalle kun lätkästään täysin yöstä eteen 2 vuoden soppari, ilman mitään näyttöjä miesten tasolta ja mitään meriittejä miehistä pääkäskijänä, niin sitten kun se arpa realisoituu mustaksi pekaksi ja jos ei oikeesti ole mitää purku pykälää niin kyllä se nyt aika saatanallista puuhastelua on pienen Ry:n budjetilla. Tässä on näitä paskoja koutseja nähty männävuosina useampikin kappale, mitään ei ilmeisesti olla opittu. Se on ihan eri juttu jos joku Aravirta floppaa, sitten floppaa, mutta tälläsiin riskivetoihin ei vaan ole varaa.
 
Viimeksi muokattu:

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Kyllähän käytännössä kaikille valmentajille maksetaan palkka potkujen jälkeen. Mutta ilmeisesti se on puuhastelua niin kuin Mielosenkin tapaus, vaikka et tiedäkään faktoja. mutta silti tiedät, että puuhasteltiin. Näinhän se meni?
Joo, noille valmentajille tehdään yleensä noita toistaiseksi voimassa olevia sopimuksia, eikä määräaikaisia. Se vaan on urheiluseuroissa tapana...BW, ei nyt hyvää päivää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös