Huhuketju

  • 4 945 328
  • 12 120

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
En ole Deko, mutta mitä helvettiä? Kyllä mahdollisuus retkahtamiseen on aina olemassa, joidenkin kohdalla isompi ja joidenkin kohdalla pienempi. Deko hyvin perusteli että miksi mahdollisuus Karalahden kohdalla on pienempi, ja sitten sulta tulee tällaista soopaa.
Itse en myöskään toivo Karalahtea Jokerihin, jullitaustan takia.

Itse kyllä sain Dekon viestistä sen kuvan, että retkahtamista ei tapahtuisi. Se on mielestäni paljon sanottu, jos ei tunne varsinkaan Karalahtea henkilökohtaisesti. Esim. tuskin Deko todellisuudessa voi sanoa, että mitä Karalahti on tehnyt kesällä ja Deko antoi ymmärtää Karalahden ottaneen rauhallisesti kesät Suomessa. Silloin pitää olla faktaa pöytään jos tuommoisia sanoo. Ilmaisin asian sen takia noin, että jokainen fiksu palstalukia ymmärsi ehkä paremmin pointtini. Lisäksi viestini idea oli, että ei tulisi juupaseipäs keskustelua. Voin sen sinullekin sanoa, koska et ilmeisesti ymmärtänyt. Viestini pointti oli, että kukaan meistä ei Karalahden lähipiiristä voi tietää Karalahden todellista nykytilaa ja retkahtamis mahdollisuutta. Tuskin aina edes lähipiirikään. Sanon vielä kerran, että totesin siihen retkahtamiseen olevan mahdollisuus. En sanonut että Karalahti varmasti retkahtaa. Jokainen pelaaja joka Jokereihin tulee haluan sen olevan vahvistus enkä niin, että Jokerit kärsisi jonkun yhden pelaajan virheistä. Jos minulla ei ole siihen huoleen oikeutta, niin kenellä se sitten on?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Itse kyllä sain Dekon viestistä sen kuvan, että retkahtamista ei tapahtuisi.

Jos Karalahti on ollut nyt jo viisi vuotta (?) kuivilla, pelannut kauden ajan pääkaupunkiseudulla ja viettänyt täällä suurimman osan kesälomistaan, niin en pidä retkahtamisen todennäköisyyttä kovin isona.

Selkeästihän tuossa on, että mahdollisuus retkahtamiselle on.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Selkeästihän tuossa on, että mahdollisuus retkahtamiselle on.

"En pidä retkahtamisen todennäköisyyttä kovin isona". Kyllä sen voi tulkita monella tavalla. Ongelman ydin on se, että kukaan ei voi sanoa mitkä mahdollisuudet retkahtamiseen on isot tai pienet. Oleellista on se, että riski on olemassa. Riskin olemassa olo on tässä se jutun juoni. Vaikee mun on ainakaan nähdä lehdessä narkkaamassa joku Filppula, Riksa, Rita tms. Sen sijaan Karalahti ei tulisi yllätyksenä, koska niin on käynyt jo aikaisemminkin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jere tulee, sama paskahalvaus ja uho että poltetaan paidat ja vaihdetaan jengiä. Identiteetti menee. Hetken päästä Jere on fanien suosikki.

Jerestä ei koskaan tule fanien suosikkia täällä. Jere voi olla edelleen hyvä vahvistus liigaan mutta mies on yksi vahvinta jullileimaa kantavista aktiivipelaajista ja kuuluu ehdottomasti niihin pelaajiin joita ei ikinä halua nähdä Jokereissa. Olen luullut että tunne on ollut molemminpuolinen ja myöskään Jere ei halua Jokereihin. Ei myöskään Hjallis ole halunnut Jereä tänne.Miksi mikään olisi muuttunut? Jeren kohdalla olisi pakko alkaa miettimään onko yksi oksennus lopulta suurempi kuin Jokerit. Lähellä ainakin aletaan negatiivisen fiiliksen osalta pääsemään, jos Jere hankitaan.

Ei kiitos Jerelle.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kerran juoppo, aina juoppo. Niinhän sitä aina sanotaan. Huhu, todennäköisyys tai mahdollisuus, miksi ikinä sitä halutaankin sanoa, retkahtamiselle on tietenkin aina olemassa, vaikka ei olisi retkahtanut vuosikymmeniin.

Mahdollisuutta tiedotustilaisuuteen maanantaina 3.6.2013 pidän erittäin todennäköisenä.
 

Jeffrey

Jäsen
Minskiläisen kaverin puheiden perusteella Jere ei ole todellakaan ollut kuivilla. Monihan tuntuu olevan sitä mieltä, että näin olisi ollut, mutta en keksi yhtäkään syytä miksi kaverini olisi tällaisia asioita itse keksinyt.

Kaikkinensa asiat ei mulle kuulu, eikä minua edes kiinnosta.

Mielummin etsittäisiin joku muu raitti kuin Jere. Eikös meillä Kousakin jo ole?
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Toki jokainen valitsee näkemänsä asiat, mutta jos koko kaudesta jää mieleen tutinaa ja tötinää, niin silloin ei ole pelejä nähnyt, vaan keskittynyt lukemaan sensaatiohakuisia lööppejä. Lööpeissä Jokerit ja aivan kaikki muutkin asiat toki eroavat 70 - 90-luvuista.

Jääkiekollisesti Jokereiden joukkue palasi hieman kärjistäen todella pitkän ajan jälkeen siihen kiekolliseen Jokerit-moodiin, jota on kauan haikailtu. Pelaajistossa pelasi viihdyttäviä, nopeita ja taitavia pelaajia, joiden seassa oli myös omia junioreita mallia Filppula, Moses, Eronen, Teräväinen, Pulkkinen ja kermana kakun päällä osan kaudesta kentällä nähtiin yhden Jokerit-historian taitavimman pelaajan otteitta Erik Karlssonin toimesta. Tämän lisäksi junioireita nostettiin rohkeasti liigajoukkueeseen ja he esiintyivätkin kentällä kovalla positiivisella intensiteetiltä.

Jos yo. asioita ei ole kauden aikana kentällä huomannut, niin se on harmi, mikäli aidosti haikailee kiekollisempia ja taistelevempia aikoja. On myös harmi, jos kentällä keskittyy vain yhteen pelaajaan (esim. Ruutu) koko joukkueen tai monien muiden erityylisten yksilöiden sijasta. Ja on niitä todella fyysisiä pelaajia menneillä vuosikymmenilläkin pelannut, parhaimpina esimerkkeinä D. Moylan ja T. Arima. Huomioitava myös, että Ruutukin pelasi mahdollisesti uransa "puhtaimman" kautensa.

Mitä taas "jullimaiseen" menestykseen tulee liittyen tämän kauden päätökseen, niin luulisi juuri sinun konkarikannattajana tietävän, että ei ole Jokereiden taival ollut lähelläkään yhtä menestystä, vaan seura on kömpinyt divareita ja pahoja taloudellisia ongelmia myöten.

Itsekään en kaipaa Karalahtea joukkueeseen johtuen erityisesti edelläkin mainitusta case Alangosta, vaikka pelaajana Jere todennäköisesti edustaisikin liigan selvästi parempaa puoliskoa. Joka tapauksessa kävi miten kävi, niin en näe oikein mitään syytä miksi kentällä ei nähtäisi ensi kaudellakin kiekollista pelitapaa painottavaa joukkuetta, jossa on nopeita ja taitavia yksilöitä. Tätä olin haikaillut, tätä näin menneellä kaudella ja tämä on minulle pääasia vastaisuudessakin. Tulevan kauden tärkein ja kiinnostavin yksittäinen rekrytointi minulle on tj., joka pystyy pahimmassa tapauksessa keikauttamaan paatin taas väärään suuntaan pelasi kentällä sitten karalahtia tai möttösiä.

Kiitän tästä vastauksesta joka sisälsi paljon asiaa. Ja joo, jäi mulle mieleen muutakin niistä otteluista joisa olin, Kungen Karlssonista lähtien. mutta mutta... Mitä mulle jäi mieleen 70-luvin HIFKistä? Paitsi että se aina osti rahalla meillä loistaneet kaverit kunnes lopulta jouduttiin karsimaan: nimistä Kapanen, Arima, Melametsä jne.

Mutta mulle isoin asia oli Lähteenmäen telomistouhu. Siitä olin ja olen katkera - telominen oli asia numero yksi, mutta se miten HIFKn johto suhtautui "normaali taklaustilanne, ei lisäsanktiotita" satutti mua paljon, ja ajattelin "Jokereissa tuo ei olisi mahdollista, meill äon oma ideologia, ja siihen ei väkivalta ja typerä idiotismi kuulu". Ja kyllä mua satuttaa yhä Ben-Amourin touhu, ja Ruutun pelleilyt jotka kai johtivat siihen. Molemmat HIFKin poikia. Minun Jokereissani ei Ben-Amour koskaan enää pelaisi, olkoon kuinka hyvä vaan. Tai mikä vielä pelottavampaa, ottiko Ben-Amour niskoilleen käskyn? Jokereissa? Oikeasti? EI minun Jokereissani voisi olla sitä.

Väärä ketju, joten en vauhkoa täällä enää. Mutta mielestäni minun Jokerini lopettivat SM-liigassa pelaamisen ennen viime vuotta, ja oli vain ansaittua, että tämä joukkue, joka häpäisee nuoruuteni rakkauden nimeä ei voittanut mestaruutta. En voi koskaan kannattaa muuta seuraa kuin Jokerit SM-liigassa, mutta koska siellä ei minun seuraani ole, ainakaan jos jopa Karalahtikin tulee, niin neljän vuosikymmenen jälkeen, lopetan jääkiekon seuraamisen. Nuoruuteni Jokerit on kuollut. Sama mikä noista väkivaltajengeistä voittaa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
"En pidä retkahtamisen todennäköisyyttä kovin isona". Kyllä sen voi tulkita monella tavalla.

Eikä voi. Se tarkoittaa sitä, että mahdollisesti retkahtamiseen on olemassa, mutta se ei ole mielestäni kovin iso. En ymmärrä miten tuon "voi tulkita monella tavalla".

Luulisin ettei kovinkaan moni ex-narkkari aloita huumeiden käyttöä uudelleen yli viiden vuoden kuivilla olon jälkeen.

Ei junnu-Lindhbohm riitä vielä, muuta kuin stunttaamaan silloin tällöin.

Lindbohmin taso riitti jo viime kaudella stunttaamiseen ja syksyllä hän saattaa hyvinkin olla jo valmis pelaamaan koko kauden liigassa, vaikka Jokereissa tähän tuskin tulee mahdollisuutta.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Kiitän tästä vastauksesta joka sisälsi paljon asiaa. Ja joo, jäi mulle mieleen muutakin niistä otteluista joisa olin, Kungen Karlssonista lähtien. mutta mutta... Mitä mulle jäi mieleen 70-luvin HIFKistä? Paitsi että se aina osti rahalla meillä loistaneet kaverit kunnes lopulta jouduttiin karsimaan: nimistä Kapanen, Arima, Melametsä jne.

Mutta mulle isoin asia oli Lähteenmäen telomistouhu. Siitä olin ja olen katkera - telominen oli asia numero yksi, mutta se miten HIFKn johto suhtautui "normaali taklaustilanne, ei lisäsanktiotita" satutti mua paljon, ja ajattelin "Jokereissa tuo ei olisi mahdollista, meill äon oma ideologia, ja siihen ei väkivalta ja typerä idiotismi kuulu". Ja kyllä mua satuttaa yhä Ben-Amourin touhu, ja Ruutun pelleilyt jotka kai johtivat siihen. Molemmat HIFKin poikia. Minun Jokereissani ei Ben-Amour koskaan enää pelaisi, olkoon kuinka hyvä vaan. Tai mikä vielä pelottavampaa, ottiko Ben-Amour niskoilleen käskyn? Jokereissa? Oikeasti? EI minun Jokereissani voisi olla sitä.

Väärä ketju, joten en vauhkoa täällä enää. Mutta mielestäni minun Jokerini lopettivat SM-liigassa pelaamisen ennen viime vuotta, ja oli vain ansaittua, että tämä joukkue, joka häpäisee nuoruuteni rakkauden nimeä ei voittanut mestaruutta. En voi koskaan kannattaa muuta seuraa kuin Jokerit SM-liigassa, mutta koska siellä ei minun seuraani ole, ainakaan jos jopa Karalahtikin tulee, niin neljän vuosikymmenen jälkeen, lopetan jääkiekon seuraamisen. Nuoruuteni Jokerit on kuollut. Sama mikä noista väkivaltajengeistä voittaa.

Tämä. Kun oma suosikkijoukkue tekee jotain mikä ei ole omasta mielestä oikein niin lopetetaan seuraaminen itkupotkuraivarin kera. Ei näköjään kannattaminen ole sulla kovin vakaalla pohjalla ollut alunperinkään. Ja tuskin tuollaisia kannattajan irvikuvia Areenallekkaan kaivataan, kyllä meitä ''väkivaltakiekon'' ystäviä riittää ja tulee riittämään tarpeeksi.
 
Hjallis on BUSINESMIES ja hän jos kuka ymmärtää rahan päälle. Jokainen lisälippu, jonka Kamalahti tuo on pelkkää plussaa. Ikoni tai Julli, who cares a fuck. Katsojat =rahaa ja niistä tykkää kaikki seurajohtajat.
 

-STR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saattaa mennä väärään ketjuun, mutta Ben-Amor ja Karalahti taitaa olla aika hyvää pataa keskenään. Aamun HS:ssa oli kuva otsikolla: "kiekkoniilot katsomossa". Siinä Jere ja Semir istui Hjk-KuPs ottelussa.
Aika velikultia....

Mutta nyt kun Khl-optioiden ikkunat on kaiketi sulkeutuneet, niin eiköhän kohta tule Massiivista tiedotusta toimiston suunnalta.
Ainoana harmina on vielä Oklahoma Baronsin pelien jatkuminen, siis jos Antti Tyrväinen on tosiaan tulossa.

Janne Lahti, A Tyrväinen, Jere Karalahti (ja Mika Noronen)? Aika massiivisen kuuloista. Ja kyllä, kelpuutan Jerenkin Jokereihin, kunhan osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kiitos Karalahdelle. Syyt:

-Nykyinen pakistomme jo liigan tasokkain ja monipuolisin + lupaavat junnut.

-Oletettu suuri palkkapyyntö - hinta/laatu -suhde ei kohdillaan kun ottaa huomioon että liigassa on 13 muuta jengiä joille olisi enemmän tarvetta pakistoon. En anna niin paljon arvoa KHL-pelaaja -leimalle niin kuin moni täällä perustelee "no kun ne KHL-fanit tykkäsi siitä niin onhan sen pakko dominoida liigaa vielä 38v:nä". Toki olisi pelillisesti ja tärkeydessään samaa tasoa puolustukselle Väänäsen, Kousan ja Erosen kanssa mutta tosiaan ei ole välttämätöntä tarvetta.

-Jullitausta. Vanhan IFK:n edarimeiningin ruummiillistuma, raukkispoikkarit Rami Alankoon(?), "ei ikinä Jokerit" jne. Case Ruutu rupeaa olemaan kahden vuoden jälkeen jo pikkuhiljaa sulateltu, mutta toinen iso julli olisi ehkä jo liikaa. Seuran imagon, uskottavuuden ja kaiken kannalta.

-Haiskahtaisi aikalailla uran jäähdyttelyhöntsiltä jos joku vuoden soppari pistettäisiin. Motivaatio? Myönnettäköön että näin ajattelin myös Ruudun kohdalta ennen ensimmäistä peliä, mutta on saanut IFK-leimansa ja epäilyt höntsäilystä anteeksi tehdessään mitä vaan jotta Jokerit voittaa.

Toisaalta kertoo että jotain täällä seurassa tehdään aika hemmetin hyvin tällä hetkellä kun vertaa naapurin meininkiin. Ikijulleja kiinnostaa Helsingin Jokerit! Kaiken maailman Karlssonit ja muut toteavat seuran olevan kiinnostava sekä makea paikka pelata, ja tietysti mahdollisuudet menestykseen. Ei siitä hirveän kauan ole kun osat olivat vielä toistenpäin, jolloin pelaaminen IFK:ssa oli jotain todella suurta ja Jokerit oli joku hajuton,mauton muoviseura. Pelkästään jo se että Karalahti on käynyt katsomassa meininkiä Areenalla on aika kova paikka varmaan julleille. Kaikkihan jo tietävät että Ruutu on päässyt koko seuran ihon alle siellä, joten seurana pistetään naapuria kakkoseen tällä hetkellä joka osa-alueella, tulee Jere tai ei.
 
Viimeksi muokattu:

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Eiköhän Jere ole ottanut opikseen aikaisemmista virheistä. Mahdollisuus retkahtamiseen on olemassa, mut ihan yhtä hyvin kuka tahansa nykyisistä pelaajista voi tehdä jotain typerää kaukalon ulkopuolella. Tällä hetkellä en kuitenkaan näe Karalahdelle käyttöä. Tällä hetkellä puolustuksessa on varsin hyvä roolitus ja tosiaankin junnuista puskee uusia nimiä koko ajan. Viime kaudella välillä erittäin äijämäisesti esiintynyt Lindbohm tulee varmasti saamaan vastuuta. Loukkaantumisilta ei voida koskaan oikein välttyä. AJ on ollut kolmen viimeisen kauden aikana noin 1/3 runkosarjapeleistä pois eri vammojen takia, iän myötä tuo lukema tuskin tulee nyt mitenkään hirveästi tippumaan. Toivottavasti vältytään suurimmilta loukkaantumisilta, puolustuksessa ei kyllä hirveästi sellaisiin ole varaa.

Toki jos Eronen/Dehner suuntaa muualle niin silloin se puolustajahankinta on kyllä ihan ajankohtainen. Tällä hetkellä ei ole kuitenkaan mitään syytä uskotella, etteivätkö herrat Jokereissa ensi kaudella pelaa, joten erästä suurmiestä lainaten: "Näillä mennään."
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Ei kiitos Karalahdelle. Syyt:

...
...

-Jullitausta. Vanhan IFK:n edarimeiningin ruummiillistuma, raukkispoikkarit Rami Alankoon(?), "ei ikinä Jokerit" jne. Case Ruutu rupeaa olemaan kahden vuoden jälkeen jo pikkuhiljaa sulateltu, mutta toinen iso julli olisi ehkä jo liikaa. Seuran imagon, uskottavuuden ja kaiken kannalta.
...
...
joten seurana pistetään naapuria kakkoseen tällä hetkellä joka osa-alueella, tulee Jere tai ei.

Jerestä samaa mieltä, mutta tuo viimeinen lause realisoituu toden teolla vasta, jos Ilmalan Klovnit joskus ensimmäistä kertaa ohittaisi HIFK:n mestaruuksissa. Tai sanotaan vaikka riittää, jos muovihallinne kirouksesta huolimatta pystyisitte pääsemään tasoihin. Pohjatyönne dynastiaan on kieltämättä meikäläisiä paremmalla pohjalla.
 

One#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SoJy, ManU, Ac Milan, Barcelona
Jos sieltä Karalahtea ollaan tosiaan tuomassa, niin eiköhän sieltä joku pakki poispäinkin ole lähdössä. Erosen ja Dehnerin mahdollisista AHL-pesteistä on ollut jotain puhetta. Ertsin toivoisin vielä kaudeksi jäävän, mutta Dehnerin perään en jäisi itkemään. Toki varma pakki on, mutta kehitys on jämähtänyt paikoilleen ja vie kuitenkin ulkkaripaikan. Ehkäpä puolustus näyttää tältä ensikaudella?:

Väänänen - Kousa
Eronen - Karalahti
Niemi - Nordlund
Lindbohm

Löytyy kovuuttaa ja taitoa ja yv-rightin miehiä parikin kappaletta. Ehkäpä pieni hitaus olisi vaivana tuolla kokoonpanolla.

Luulisi, että ensiviikolla kuullaan jo jotain uutisia. Lahden uutinen tärkein, sitten ykkös/kakkosveskan (uskon, että Kilvellä mennään ja joku kokenut kakkonen sisään (Noronen?)). Karalahden hankinnan hyväksyn, jos sieltä yksi pakki poistuu. Ja Tyrväinen taitaapi olla jo varma tapaus. Sentteriä ei taida tulla...näillä mennään!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Blues ei tehnyt Erosen kanssa sopimusta, joten ei ole kenenkään NHL-seuran mies. Olisiko Dehner sitten lähdössä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minun silmissäni Karalahti ei ole millään tavalla IFK-ikoni. Kaveri piti HIFK:ta ja kaikkia seuraan sidoksissa olleita täysin pelleinään useita vuosia. Nimim. Carlos yritti aikoinaan kertoa useaan otteeseen totuutta tuolla HIFK-puolella, mutta sai kuraa niskaansa. En näkisi tässä siirrossa mitään ihmeellistä.
 

seeseeäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kovasti on nyt huhuja liikenteessä ja hyvä niin. Huhuja on aina mukava mietiskellä ja pohdiskella ja katsoa vähän eri näkökulmista. Aluksi, kun kuulin Karalahti-huhusta niin oikeastaan vain nauroin sille ja lyttäsin sen täysin mielessäni. Nyt kun tarkemmin miettii, niin Jerehän on ilmeisen hyvä kaveri Semirin kanssa ja muutenkin viihtyy Helsingissä, joten eivät huhut oikeasti olekaan välttämättä mitään ihan tuulesta temmattuja.

Jerelle on toisaalta todella vahva jullileima sanoipa kuka mitä hyvänsä ja se ei siitä muuksi muutu. Jos itse rakentaisin joukkuetta, niin kaveri ei sen joukkueen listalla olisi todellakaan kovin kärjessa, mutta jos parempaa vaihtoehtoa ei ole tarjolla ja sen on seurajohta huolella miettinyt, niin silloin kai se pitää vain hyväksyä, että hän saattaa meillä ensi kaudella pelailla.

Tulevassa tiedotustilaisuudessa(toivottavasti jo huomenna 3.6) toivoisin kuulevan kuitenkin, että sopimus on tehty ainakin pelaajan ilman kara-alkua kanssa, eikä mahdollinen maalivahtisopparikaan päivää pilaisi.
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Tämä. Kun oma suosikkijoukkue tekee jotain mikä ei ole omasta mielestä oikein niin lopetetaan seuraaminen itkupotkuraivarin kera. Ei näköjään kannattaminen ole sulla kovin vakaalla pohjalla ollut alunperinkään. Ja tuskin tuollaisia kannattajan irvikuvia Areenallekkaan kaivataan, kyllä meitä ''väkivaltakiekon'' ystäviä riittää ja tulee riittämään tarpeeksi.

Saat nimittää sitä ja minua miten haluat, mutta minulle se ei ollut helppo päätös. KUitenkaan en politiikassa, töissä tai kannattajana mene sellaisen aatteen ja lipun mukaan, jonka toiminta ei enää ole omien arvojeni mukainen. Sirkustemput ala Ruutu sekä väkivaltatempaus joka hakee Lähteenmäen HIFKstä vertaistaan eivät minusta ole urheilua. Ei ollut kun HIFK teki sitä eikä ole kun Jokerit tekee sitä.

Olen ollut neljä vuosikymmentä jokerien kannattaja, ja katsoin hallilla siinä sivussa varmaan kaikki divarimatsitkin kun siellä rämmittiin. Joten on se ollut aika vakaalla pohjalla minusta, ei varmaan riitä sinulle kuitenkaan. Tosiaan aika on mennyt ohi tämän vanhan miehen ajatustavasta ja ymmärrän hyvin etteivät nykyjokerit eikä sen uudet kannattajat hae samaa kuin minä, ja olet aivan oikeassa ettei minunlaisiani tarvita eikä kaivata enää Areenalle. Nauttikaa täysin siemauksin kuitenkin pelistä ja tapahtumista, niinkuin minäkin aikanani nautin. Lopetan tämän osaltani tähän.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Saat nimittää sitä ja minua miten haluat, mutta minulle se ei ollut helppo päätös. KUitenkaan en politiikassa, töissä tai kannattajana mene sellaisen aatteen ja lipun mukaan, jonka toiminta ei enää ole omien arvojeni mukainen. Sirkustemput ala Ruutu sekä väkivaltatempaus joka hakee Lähteenmäen HIFKstä vertaistaan eivät minusta ole urheilua. Ei ollut kun HIFK teki sitä eikä ole kun Jokerit tekee sitä.

Viisaita sanoja. Itsekin jo lähes 40 vuotta Jokereita seuranneena olen surullisena katsonut JRuudun hankintaa, syksyn käskytystä (Valtonen) josta rangaistiin vain käskyn teknistä suorittajaa ja nyt voimistuvia huhuja Karalahden liittymisestä Jokereihin. Siinä on jo kolme sellaista asiaa, että Jokerit on menettänyt yhden aktiivikannattajan eli minut.

Ei sinänsä liity huhuihin mutta ainoastaan täydellinen aasi kasaa joukkuetta jossa on Valtonen (valmentaja), JRuutu, Semir ja Karalahti. En usko että Jokereissa näin aaseja ollaan, mutta jos ollaan, tämä nelikko jolla ei tunnetusti ole sytytyslankaa sitten yhtään, ärsytetään vastustajien ja tuomareiden toimesta tekoihin jotka kääntyvät Jokereiden peliä ja pelaamista ja ottelun voittamista vastaan.

Sen sijaan että hankitaan lisää jämäjulleja, pitäisi tehdä jotain fiksumpaa. Ihmettelen kyllä miten (ilmeisesti Kekäläinen?) on saanut Hjalliksen puhuttua ympäri Karalahden osalta. Muutama vuosi sitten Hjallis oli sitä mieltä, että vaikka Karalahti toisi hyvää osaamista Jokereihin, hänen mukanaan tulee niin paljon tarpeetonta paskaa, että Jereä ei Jokereissa nähdä.

Sinänsä Karalahti on erittäin tervetullut SM-liigaan. Loistava pelaaja, edelleen. Kunhan pysyy poissa Jokereista.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Jokereilla on kyllä melkoinen tarkkisluokka koossa ensi kaudella, kun ringissä on nyt oletettavasti Karalahti, A. Tyrväinen, SBA, Ruutu ja Moisio. Onneksi Lämsällä on opettajan taustaa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jokereilla on kyllä melkoinen tarkkisluokka koossa ensi kaudella, kun ringissä on nyt oletettavasti Karalahti, A. Tyrväinen, SBA, Ruutu ja Moisio. Onneksi Lämsällä on opettajan taustaa.

Mestaruus taitaa jäädä vain haaveksi, koska toi poppoo tulee samaan mahtavilta SM-liiga tuomareiltamme nimiensä perusteella aivan helvetisti epäreiluja jäähyjä. Kaikkien aikojen jäähyennätys on tulossa. Karalahti nyt lähtee vähintään kolme kertaa suihkuun puhtaista taklauksista ja sitten ne Karalahden bravuurit eli käsien nostamiset siihen päälle niin ollaan jo 5-6 ulosajon puolella. Jarkko Ruutu mulkaisee vihaisesti jotain Kuopiolaista mopoautopoikaa ja pelikieltoa tipahtaa.

Joukkueen rakentamisessa pitäisi ottaa huomioon liigan johdon ja tuomareiden heikko taso. Tolla määrällä tuomareiden silmätikkuja ei mestaruudesta pelata.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saat nimittää sitä ja minua miten haluat, mutta minulle se ei ollut helppo päätös. KUitenkaan en politiikassa, töissä tai kannattajana mene sellaisen aatteen ja lipun mukaan, jonka toiminta ei enää ole omien arvojeni mukainen. Sirkustemput ala Ruutu sekä väkivaltatempaus joka hakee Lähteenmäen HIFKstä vertaistaan eivät minusta ole urheilua. Ei ollut kun HIFK teki sitä eikä ole kun Jokerit tekee sitä.
Ei helvetti pojat ja miehet. Anteeksi väliintulo todella pitkältä lomalta, mutta kyllähän Zero nyt asettelee sellaisia sanoja, että sattuu aidosti sydämeen.

Minun on mahdoton tai ainakin ylivoimaisen vaikeaa kirjata tuota Zeroa paremmin. Lähes 40 vuotta umpijokerina ja en koskaan voi unohtaa tyhmyyttä, joka tapahtui kun Peltonen telottiin. Se vaivaa minua edelleen, siinä meni perkeleesti meistä ja sitä ei saada takaisin. Jokainen tervejärkinen toivoo Villelle kaikkea hyvää, mutta silloin Jokerit mokasi. Ja raskaasti. En minäkään tuota pysty koskaan antamaan anteeksi, se jää arpena sydämeen aina. Ei sitä voi pyyhkiä pois.

Silti ja tavallaan vastaus Zerolle, cobol kerkesi jo vastaavaa tunnustaa ja peesaan siis tässä häntä. Silti on pakko heittää sellainenkin aatos, että edes Jere ei pyyhi pois Jokereita. Siellä on pakistoa, Filppulaa, Teukkaa, amerikan Mossea ja paljon hienoja heppuja haluammassa eteenpäin. Tää on Jokerit, turpaanveto ja hölmö kovuus jätetään edelleen naapurille, omaa tyhmyyttä unohtamatta.

Toivottavasti Jere ei tule Jokereihin, me emme häntä tarvitse. Silti, olemme mokanneet, mutta koetetaan jatkaa edelleen ja Zero mukana !
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ei sinänsä liity huhuihin mutta ainoastaan täydellinen aasi kasaa joukkuetta jossa on Valtonen (valmentaja), JRuutu, Semir ja Karalahti. En usko että Jokereissa näin aaseja ollaan, mutta jos ollaan, tämä nelikko jolla ei tunnetusti ole sytytyslankaa sitten yhtään, ärsytetään vastustajien ja tuomareiden toimesta tekoihin jotka kääntyvät Jokereiden peliä ja pelaamista ja ottelun voittamista vastaan.

Sitä yhtä ylilyöntiä lukuunottamatta Ben-Amor ei ole urallaan ollut mitenkään erityisen likainen pelaaja (näinhän se Peltonenkin sanoi), korkeat jäähyminuutit selittyvät lähinnä rehdeillä tappeluilla.

Joukkueen rakentamisessa pitäisi ottaa huomioon liigan johdon ja tuomareiden heikko taso. Tolla määrällä tuomareiden silmätikkuja ei mestaruudesta pelata.

Tässä piilee kieltämättä totuuden siemen. Jos kokoonpanosta löytyy syksyllä kolmikko Ruutu-Karalahti-Tyrväinen, niin valmennusjohdolla on iso haaste saada nämä pelaamaan kurinalaisesti joukkueen eteen ilman kilahduksia, sillä se on ehdoton edellytys keväällä menestymiselle. Mahdollista se on, mutta kovan työn takana.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Tässä piilee kieltämättä totuuden siemen. Jos kokoonpanosta löytyy syksyllä kolmikko Ruutu-Karalahti-Tyrväinen, niin valmennusjohdolla on iso haaste saada nämä pelaamaan kurinalaisesti joukkueen eteen ilman kilahduksia, sillä se on ehdoton edellytys keväällä menestymiselle. Mahdollista se on, mutta kovan työn takana.

Ja vaikka niitä kilahduksiakaan ei tulisi niin tämä kolmikko olisi silti jatkuvasti aiheettomasti jäähyllä. Epäoikeudenmukaiset jäähyt ovat vielä sitten omiaan lisäämään sitä kilahdusherkkyyttä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös