Otteluseuranta SM-liigan 3. välierät Pe 5.4.2013

  • 129 947
  • 786
Tila
Viestiketju on suljettu.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten joillakin Ässä-faneilla riittää energiaa Lukollekin tuhlattavaksi? Ei voisi vähempää kiinnostaa Lukon tekemiset tällä hetkellä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei ole kolmannessa erässä ollut mitään hätää Ässillä.

JYP lyö päätään seinään, aivan kuten Porissakin.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Mukava nähdä kuinka esim. Espoossa ja Helsingissä jännätään JYPin tippumisen puolesta. Urheilussa toki toivotaan aina Suurten kaatumista. Tänä keväänä ei vain riitä, niin kova Ässät on. Nauttikaa Porissa!
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Miten joillakin Ässä-faneilla riittää energiaa Lukollekin tuhlattavaksi? Ei voisi vähempää kiinnostaa Lukon tekemiset tällä hetkellä.

Rauhoitu nyt. Olitte talla kaudella parempia.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Jypin pelaajat harjottelee jo uimahyppyjä :D
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Sen takia, etta molemmat ollaan Satakunnasta ja Assissa on isossa roolissa raumalainen mafia.

En ole Satakunnasta mutta silti toivon Ässien menestyvän. Hullua? Totta mutta minkäs teet. Syytän Javanaista, Japaa, Korppia ja kumppaneita tästä mielisairaudesta.
 

Wire

Jäsen
Raanta on kyllä mvp tällä kaudella. Ei kahta sanaa.... Mikä tahansa muu ratkaisu on väärä. Eipä ole näin huikeaa veskaria Ässissä usein nähty. Kiitos Rauma.

Pah, Pata puolustus on toiminut hyvin ja JYP:n todelliset paikat voi laskea yhden käden sormilla...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Huumorinkukka kuollut aurajoen saastuneilla rannoilla?

Aina voi heittää vittuilua netissä ja laittaa perään joko jonkin kivan hymiön tai sitten vedota huumoriin tahi sarkasmiin. Miinaan astuminen on myös yksi vaihtoehto. Aurajoki on yhtä saastunut kuin Yyterin rannat vaikkakaan Aurajoessa kukaan ei ui selvänä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Sen olen jo viikkoja sitten ilmoittanut, etta olen Assien puolella, kun Lukko nyt tipahtaa finaaleista. Sen takia, etta molemmat ollaan Satakunnasta ja Assissa on isossa roolissa raumalainen mafia.

Määkin voisin olla, jos vastustaja olisi joku muu. Mutta mulla oli Tapparan pipo vuonna 1981.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
"Kyllä suomalainen mies on kaunis!" - Miika Lahti, kypärä päähän, pliis.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Uskomatonta, että JYP on oikeasti jo polvillaan tässä sarjassa.

Itse kuuluin siihen kastiin, joka ennen poffeja ennakoi JYPin pyyhkivän mm. Jokereilla lattiaa (olisi ehkä pyyhkinytkin.)
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raanta on ihan uskomaton. Tuosta ei mene Tapparakaan tällä kaudella läpi. Uskokaa pois. Niin ja olin totaallisen väärässä Ässien suhteen ennen poffien alkua. Joku sitä jo kyseli jossain ketjussa, että mites nyt suu pannaan.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko kukaan maininnut, että Tappara-Lukko päättyi jo? 3-0 siis.
 

SjV

Jäsen
wtf, Marttinen ottaa niskalenkin Lahdesta vihellyksen jälkeen, kumpikaan ei ollut mv-alueella ja aloitus keskialueelle
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Raanta on kyllä mvp tällä kaudella. Ei kahta sanaa.... Mikä tahansa muu ratkaisu on väärä. Eipä ole näin huikeaa veskaria Ässissä usein nähty. Kiitos Rauma.

Veikkaan, että kauden MVP saattaa kuitenkin olla Azevedo. Kaikki muut valinnat ovat vitusti väärin.

Kiitos Portugalilainen äiti!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös