Otteluseuranta SM-liigan 3. välierät Pe 5.4.2013

  • 130 031
  • 786
Tila
Viestiketju on suljettu.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässä-fanit: Ei ole Uusikartanon puuttuminen näkynyt, onneksi.

Ei onneksi ole mutta olisi hullua väheksyä papan merkitystä joukkueelle. Tiedän että sä et sitä tee mutta joku muu saattaa kuvitella, että AUKta ei tarvita jatkossakaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Joku JYP-leirissä toivoi/ennakoi otteluketjussa murskavoittoa illan ottelussa.

Sellainen on näemmä tulossa.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Silti aika vaikee sanoa että HMV-kiekkoa tällä hetkellä JYPin ja Ässien välillä pelattaisiin, vai kehtaako joku vielä näin todeta? Eikös tuo robottikiekko ole kuulemma sellaista.

Joo, ei ole HMV peliä. Mutta melkosta hakkaamista ja estopeliä koko ajan. Ei nyt mitään hääviä.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Noniin, nyt sitten tuli luvattua että jos Lukko menee finaaliin juoksen munasillani 8-tietä raumallepäin 5 kilsaa, ainoa varuste on kyltti missä luke "luovuttaja"

Pitää olla realisti, onnea Tampesteriin.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Savinainen ollut tänään kyllä aivan helvetin hyvä. Eipä ole mieheltä huonoja ratkaisuja tullut. Miten oon siinä käsityksessä että vasta tänä vuonna on puhjennu kukkaan tää mies?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Älkää Lukko-fanit vielä luovuttako!

Teillä kuitenkin kotimatsi seuraavaksi!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Jos JYP menee finaaliin muutan nimimerkkini muotoon "Ässät on paras"
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Raanta on kyllä mvp tällä kaudella. Ei kahta sanaa.... Mikä tahansa muu ratkaisu on väärä. Eipä ole näin huikeaa veskaria Ässissä usein nähty. Kiitos Rauma.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Väärin, 2006 homma jäi puolitiehen ja nyt on tarkoitus mennä päätyyn asti.

Sen olen jo viikkoja sitten ilmoittanut, etta olen Assien puolella, kun Lukko nyt tipahtaa finaaleista. Sen takia, etta molemmat ollaan Satakunnasta ja Assissa on isossa roolissa raumalainen mafia.
 

Putkinotko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool, NHL:n suomalaiset
Savinainen ollut tänään kyllä aivan helvetin hyvä. Eipä ole mieheltä huonoja ratkaisuja tullut. Miten oon siinä käsityksessä että vasta tänä vuonna on puhjennu kukkaan tää mies?

Ollut hyvässä iskussa jo pidemmän aikaa ja viime vuonna pääsi kolkuttelemaan maajoukkueessa asti. Tänä vuonna toivottavasti kisakoneessa ellei sitten finaalit mene gameseveniin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös