Onnellisuusketju

  • 1 293 150
  • 7 895

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Menen yöksi miesystäväni luo ja laitan hänelle poronkäristyksen puikulapottujen kera + puolukkahillon. Uskon, että sängyssä hyrisee kaksi erittäin, erittäin tyytyväistä immeistä;)
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Alkuviikosta tuli möläytettyä 3v-tyttärelle, että "Mennäänkö katsomaan jääkiekkoa?". Neiti pamautti vastauksen bälittömästi, että "Joo". Ajattelin, että tuo unohtuu pian, mutta katinkontit. Seuraavan iltana tuli muistutus, että on menossa isin kanssa katsomaan jääkiekkoa. Torstaiaamuna aamupalapöydässä neiti oli jo säveltänyt ja sanoittanut ihan oman laulun: "Me mennään isin kanssa katsomaan jääkiekkoa", joten pakkohan se oli hommat lippu tämän illan matsiin.

Tänään pikkuihminen ei sitten malttanut nukkua edes kunnon päiväunia, kun jääkiekkomatsi jänniti niin hirveästi. Matsiin ehdittiin juuri ennen aloituskiekon pudottamista ja vaikka neiti ei kauheesti jaksanut itse peliä seuratakaan, niin tuntui pieni ihminen olevan aika fiiliksissä.

Erätauolla käytiin hakemassa jokeripaita ja se tuntui kruunaavan neidin matsin. Tokalla erätauolla meinasi uni tulla silmään, mutta lupasi vielä tsempata yhden erän. Soitettiin kyyti siis kolmannen erän lopuksi ja silloin sitten lähdetiin kotimatkalle.

Neiti suorastaan juoksi silmät kiiluen esittelemään paitaa äidille. Vaikka pari minuuttia varsinaisen peliajan lopusta ja jatkoaika jäi näkemättä on isäukon fiilis nyt kotimatkalla aika pirun onnellinen.

PS: nukkumatti ehti paikalle paljon ennen Hardtin maalia, joten takapenkillä vetelee hirsiä uusi jokerikannattaja.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
^Mä vein kolmen ja neljän ikäiset kummipoikkaat Jokerit-TPS matsiin joku viikko sitten ja olihan se kokemus. Jätkiä näytti kiinnostavan eniten popparit, jääkone, Narri-maskotti ja jäätytöt. Vanhempi heitti asiantuntijakommenttina, että koska on neljä tyttöä, niin pitäisi olla neljä maalia :) Itse pelissä parhautta oli maalinedusnahistelut. Pari erää jaksoivat ja jäi vähän fiilis, että ei tartte pariin vuosikymmeneen viedä uudestaan, mutta jätkien kotiväeltä tuli jälkikäteen viestiä, että olivat viihtyneet ihan helvetin hyvin, eikä tahtonut uni tulla silmään kun kävivät tapahtumia kotona läpi. Se on jännä miten tuollainen ihmisraakile möllöttää ja näyttää ihan kypsältä, mutta todellisuudessa on ihan mykkänä kaikesta hienoudesta :) En vaan itse lapsettomana osannut haistella mokomaa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ensi perjantaina sitten lento kohti italiaa alkaa. Onhan tässä oltu 4-vuotta jo etäsuhteessa italialaisnaisen kanssa, mutta nyt kääntyy sitten se tärkein sivu siinäkin suhteessa. Töitä ei ole, se hieman jänskättää, mutta helvetin onnellinen olen. Kyllä sen huomasi täällä että aina oli ikävä päällänsä ja mistään ei nauttinut. Jos jotain hauskaa tapahtui niin rupesi vain miettimään, että olisipa se sydämenvalittu täällä jakamassa ilot. Uskomatonta että kohta hän on tuossa vierellä kokoajan. Kaikki periaattessa jää taakse, mutta kotiin voi aina palata ja se ei aiheuta mitään erikoisia fiiliksiä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ensi perjantaina sitten lento kohti italiaa alkaa. Onhan tässä oltu 4-vuotta jo etäsuhteessa italialaisnaisen kanssa, mutta nyt kääntyy sitten se tärkein sivu siinäkin suhteessa. Töitä ei ole, se hieman jänskättää, mutta helvetin onnellinen olen. Kyllä sen huomasi täällä että aina oli ikävä päällänsä ja mistään ei nauttinut. Jos jotain hauskaa tapahtui niin rupesi vain miettimään, että olisipa se sydämenvalittu täällä jakamassa ilot. Uskomatonta että kohta hän on tuossa vierellä kokoajan. Kaikki periaattessa jää taakse, mutta kotiin voi aina palata ja se ei aiheuta mitään erikoisia fiiliksiä.

Onnea!

Olen pitkään miettinyt itse lähtöä ulkomaille, vaatisi kyllä toisen osapuolen myös. Yksin olisi turhan raju veto lähteä ihan äkkiseltään.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Onnea!

Olen pitkään miettinyt itse lähtöä ulkomaille, vaatisi kyllä toisen osapuolen myös. Yksin olisi turhan raju veto lähteä ihan äkkiseltään.

Kiitoksia!

Ei muuta kuin puhut jonkun kaverin ympäri että lähtee mukaan. Säästää jonkun verran rahaa ja sitten vaikka kesäksi hengailemaan jonnekin. Itse mietin 4 vuotta ja silti porukat kehuu että on rohkea veto, vaikka itsestäni tuntuu pelkurilta kun 4 vuotta kuitenkin kesti. Kotio pääsee aina takaisin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mielenterveydellisesti olen paremmassa kunnossa kuin kertaakaan sitten vuoden 2005. Olenpahan melko iloinen tilanteesta.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Työtä pukkaa kesän ja syksyn ajaksi ja se tekee tällä hetkellä 12 vuoden opiskelun jälkeen iloiseksi. Kuukausi lomaa ja sen jälkeen hommiin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onnelliseksi vetää Pelicansin voitto näädistä. Suikkanen johti säälijoukkueen jälleen pitkälle jo tässä vaiheessa. On se kova valmentaja.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Onnelliseksi vetää Pelicansin voitto näädistä. Suikkanen johti säälijoukkueen jälleen pitkälle jo tässä vaiheessa. On se kova valmentaja.
No filmasihan se Pelicans, mutta ei se nyt sentään säälittävä ollut.

Puolestani olen onnellinen, ettei enää tarvi tuon paikallisen mikkihiiriklubin edesottamuksia seurata. Nyt voi keskittyä satunnaisiin öihin, kun Flyers pelaa... ja toki huomenna alkaa sitten se ensimmäinen päivä uudessa duunissa.

Normipäivä. +1.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Parivuotiaan esikoisemme silmälääkäri kertoi tänään, että kyseessä on pelkkä väsyneenä ilmenevä piilokarsastus, joten nämä veemäiset lappuhoidot / lasit eivät ole tällä hetkellä tarpeellisia. Kuulemma karsastuksen hoitaminen vaatii aika paljon hoitokertoja, joten 45 kilometrin päässä olevassa keskussairaalassa olisi saanut hypätä aika tiuhaan. Silmälasien asentamista kaksivuotiaalle voi sitten jokainen miettiä itsekseen. Veikkaisin, että meidän tapauksessamme ei ainakaan olisi onnistunut ihan helposti.

Pääasia toki, että silmät ovat suht terveet, eikä tällä hetkellä hoito ole tarpeellista. Johan tuo yhtäkkiä alkanut kierosilmäisyys väsyneenä ehtikin säikäyttää.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Silmälasien asentamista kaksivuotiaalle voi sitten jokainen miettiä itsekseen.

Todellakin rasittavan tuntuista koko perheelle ja varsinkin sille lapselle. Meillä viisi vuotias kärsi aikoinaan hirvitävistä migreenikohtauksista. Huusi kuin syötävä monta tuntia pukeen ja hakkasi päätään seinään eli sai maata kaverin päällä ja rauhoitella. Ikävä nähdä oman kersan kärsivän noin. Lääkärillä rampattiin mutta eipä sieltä saatu apua kuin muutaman pillerin voimin. Siitä onneksi sitten tämä jäi pois kun ikää karttui. Nyt kundi 25 -vuotias ja terve kuin pukki:D
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
YKn raportin mukaan Suomi on yhdessä Tanskan kanssa maailman onnellisin maa. Olemme viimeinkin onnellisempia kuin ruotsalaiset, jotka ovat norskien ja hollantilaisten kanssa seuraavilla sijoilla. Eläköön! Vaan kyllä taitaa jossain päin maailmaa olla tosi surkeaa sakkia, kun tuhansien murheelisten laulujen maa on yhtäkkiä maailman onnellisuuden napa. (linkki vie World happiness reportiin)
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
YKn raportin mukaan Suomi on yhdessä Tanskan kanssa maailman onnellisin maa. Olemme viimeinkin onnellisempia kuin ruotsalaiset, jotka ovat norskien ja hollantilaisten kanssa seuraavilla sijoilla. Eläköön! Vaan kyllä taitaa jossain päin maailmaa olla tosi surkeaa sakkia, kun tuhansien murheelisten laulujen maa on yhtäkkiä maailman onnellisuuden napa. (linkki vie World happiness reportiin)

Tanskan voin vielä ymmärtää, mutta Suomea en. Kongolaisella pakolaisleirilläkin näkee enemmän hymyä, kuin suomalaisessa katukuvassa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onko Suomi sinusta maailman onnellisin maa? Ja ei, en ole käynyt Kongossa. Valokuvien ja videoiden perusteella ei tarvitse käydäkään.

Vaikea sanoa, kun en ole missään muussa maassa asunut yhtäjaksoisesti kahta viikkoa kauempaa. Siksipä luotankin ennemmin tällaiseen tutkimukseen, jossa pyritään vertailemaan edes jossakin määrin yhteismitallisia asioita.

Voipi olla nimittäin niinkin, että niissä muissa maissa ne asiat ovat vielä surkeammin kuin Suomessa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kongolaisella pakolaisleirilläkin näkee enemmän hymyä, kuin suomalaisessa katukuvassa.
Hymyileminen on hölmön näköistä ja epäilyttävää. Lisäksi se on kasvolihaksia ajatellen äärimmäisen epäluontevaa ihmiselle. Suomalaiset ovat tajunneet tämän kiitettävän hyvin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen pitkään miettinyt itse lähtöä ulkomaille, vaatisi kyllä toisen osapuolen myös. Yksin olisi turhan raju veto lähteä ihan äkkiseltään.

No höpsistä nyt sentään. Kun nuori mies lähtee yksin ulkomaille, niin siinä ei juuri ehdi kissaa sanoa, kun kissa onkin jo kainalossa. Itse tein ratkaisun lähteä ulkomaille 24-vuotiaana vuonna -99 ja oliskohan siinä puolisentoista kuukautta suhailtu sinkkuna. Naimisissa oloa tuli viime kesänä 10 vuotta täyteen, ja ihan hyvin pyyhkii edelleen. Että suosittelen.

Ja onnellisuusketjussa kun ollaan, niin on kai syytä mainita, että eipä tässä isompaa valittamista ole oikein millään osa-alueella. Ei siis mainittavia heikkouksia elämässä tällä haavaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä koen olevani aika onnellinen, mutta enpä muista koska olisin viimeksi hymyillyt kadulla kävellessäni.
Pitkäänhän sellaista tulee katsottua, joka kadulla hymy naamalla kulkee. Varsinkin jos tulee kohti tai yrittää jutella. Joko se vittuilee tai yrittää kusettaa jotenkin. Tai sitten se tyrkyttää Jumalaa. Hyi hyi hymynaamat, pois!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pitkäänhän sellaista tulee katsottua, joka kadulla hymy naamalla kulkee. Varsinkin jos tulee kohti tai yrittää jutella. Joko se vittuilee tai yrittää kusettaa jotenkin. Tai sitten se tyrkyttää Jumalaa. Hyi hyi hymynaamat, pois!

Ne, jotka hymyilee tuntemattomille ilman mitään näkyvää syytä, on yleensä homoja, jotka yrittää iskeä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös