Ryan Caldwell Ässiin

  • 140 760
  • 449

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taas siellä pelattiin maalinedustalla pehmeästi ja kaveri niittasi kiekon verkkoon. Caldwell taas aitiopaikalla maalia katselemassa, tosin vaikea sanoa, oliko se tällä kertaa kuitenkaan Ryanin mies joka kiekon verkkoon iski.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Taas siellä pelattiin maalinedustalla pehmeästi ja kaveri niittasi kiekon verkkoon. Caldwell taas aitiopaikalla maalia katselemassa, tosin vaikea sanoa, oliko se tällä kertaa kuitenkaan Ryanin mies joka kiekon verkkoon iski.

Kyllä se oli Kudrocin mies, ja KK oli pahasti tällä kertaa jäljessä. Sanoisin että TPS:n junnu nöyryytti siinä Kudrocia pahemman kerran. Ensin Kudroc koittaa runnoa tätä 16-vuotiasta junnua laidassa kaikella voimallansa, mutta niin se vaan pääsi sieltä irti ja vetämään irtokiekon rysään.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Mutta tilanne taisi lähteä siitä, että Aaltosen mies sai häärätä puoli minuuttia nokikkain Järvenpään kanssa samalla kun Aaltonen pohti 15 sentin päässä pitäiskö ottaa kiekko vai mies. Ei ottanut kumpaakaan ja seuraava kaveri pisti kiekon sisään.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä tuo maali oli kaikkea muuta kuin Caldwellin syy, KK ja Aaltonen ihan kujalla tilanteessa.

Miksei Caldwell ammu viivalta käytännössä lainkaan? Sattuu käteen tai jotain?
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miksei Caldwell ammu viivalta käytännössä lainkaan? Sattuu käteen tai jotain?

Mietein eilen ihan samaa. Aina hakee syöttöä ja yv:lla Kudroc on se joka laukoo viivasta. Olen pitänyt Caldwellia Ässien parhaan laukauksen omaavana pelaajana. Onko laukonut kertaakaan tämän vuoden puolella?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Olen pitänyt Caldwellia Ässien parhaan laukauksen omaavana pelaajana. Onko laukonut kertaakaan tämän vuoden puolella?

Ainakin teki komeita maaleja siniseltä ihan peräkkäin Blues- ja Jokerit-peleissä muutamia viikkoja sitten;)
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ainakin teki komeita maaleja siniseltä ihan peräkkäin Blues- ja Jokerit-peleissä muutamia viikkoja sitten;)

Sen jälkeen onkin ollut hiljaista, viime aikojen vedot ovat olleet vähän suupaisuja sinneppäin eikä mitään kunnon lämäreitä mitä ollaan totuttu näkemään. Tietty KK ei ole ehkä paras äijä ruokkimaan kun syötöt ei ihan lapaan tule.
 

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itseluottamusjuttu. Viime aikoina kaikki vedot osuneet ensimmäiseen äijään, joten nyt mies ei lauo ollenkaan. Toivottavasti uskaltaa playoffeissa kokeilla ja toivottavasti onnistuu heti.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vähän huhuntynkää tänään tuli viestillä, että Caldwell olisi ensi kaudella Jokerien mies. Siitä ei vielä ole varmuutta onko pahvi jo allekirjoitettu vai neuvottelut vasta pitkällä mutta Ässissä ei olisi ainakaan ensi kaudella jatkamassa. Tiedä sitten ovatko syyt siinä, etteivät Ässät ole kiinnostuneet jatkosta vai haluaako Ryan itse katsella muita maisemia.

Jännä sinänsä, että Jokereilla on jo Dehner ja Eaves ensi kaudeksi, joten Caldwellin jälkeen ulkkaripaikat olisivat täynnä jo hyvissä ajoin ennen kauden alkua.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän huhuntynkää tänään tuli viestillä, että Caldwell olisi ensi kaudella Jokerien mies. Siitä ei vielä ole varmuutta onko pahvi jo allekirjoitettu vai neuvottelut vasta pitkällä mutta Ässissä ei olisi ainakaan ensi kaudella jatkamassa. Tiedä sitten ovatko syyt siinä, etteivät Ässät ole kiinnostuneet jatkosta vai haluaako Ryan itse katsella muita maisemia.

lähtis nyt vaikka jo! niin löysää paskaa taas tänään, miten ukko voi olla noin paska? ei edes playoffit sytytä, morjens.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
lähtis nyt vaikka jo! niin löysää paskaa taas tänään, miten ukko voi olla noin paska? ei edes playoffit sytytä, morjens.

Kyllä uskon, että sytyttää mutta kunto on niin heikko ettei se mitään auta. Luisteluvauhti on tippunut niin alas, että Honkastakin voidaan pitää suoranopeudessa parempana.

Kudroc kärsi tänään pakkiparistaan, joutui ottamaan vähintään 2x 2min Caldwellin koomailujen takia, muuten olisi maali tullut molemmilla kerroilla Ässien päätyyn.
 

frodo

Jäsen
lähtis nyt vaikka jo! niin löysää paskaa taas tänään, miten ukko voi olla noin paska? ei edes playoffit sytytä, morjens.

Caldwell oli taas järkyttävän huono. Menetti kiekon lähes joka kerta kun Jyp hyökkääjä tuli karvaamaan. Harhasyöttöjä pitkin peliä. Hyvänä päivänä huippu, mutta niitä päiviä ei ole hetkeen näkynyt.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Siihen malliin tämä meidän vahvistus siellä kyllä lyllertää, että tulee Hesburger-kuurin jälkeistä Tero Määttääkin ikävä.

Eihän nyt jumalauta kukaan ole noin hidas ja veltto. Äijä on kuin John Holmesin muna neljän päivän dokaamisen jälkeen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aivan liikaa virheitä tänään, mutta joukossa myös hyvää kiekollista pelaamista. Oli vaikeuksissa Jyp:n tiukan prässin alla, toivottavasti nopeuttaa peliään seuraavaan otteluun.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Aivan liikaa virheitä tänään, mutta joukossa myös hyvää kiekollista pelaamista.

Oli toki, mm ratkaiseva läpisyöttö Dixonin maaliin. Lisäksi monta hyvää avaussyöttöä omasta päästä ylöspäin.

Itseäni ei kuitenkaan miellytä Ryanin pelaaminen/luistelu omassa päässä, se ei ole pelkästään kiinni hitaudesta vaan suurelta osilta omasta viitseliäisyydestä. Ja koska pakkikaveri Kudroc ei ole mikään mailavirtuoosi niin hänen ainoa keinonsa paikata näitä Caldwellin löysäilyjä on ottaa 2min jäähy.
 

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
Kyllä uskon, että sytyttää mutta kunto on niin heikko ettei se mitään auta. Luisteluvauhti on tippunut niin alas, että Honkastakin voidaan pitää suoranopeudessa parempana.

Kudroc kärsi tänään pakkiparistaan, joutui ottamaan vähintään 2x 2min Caldwellin koomailujen takia, muuten olisi maali tullut molemmilla kerroilla Ässien päätyyn.

Caldwellin otteet kielivät kyllä vahvasti siitä, että kesäharjoittelu ja loukkaantumisten jälkeinen fyysinen rakentaminen on laiminlyöty täysin.
Mies lentelee kuin märkä rätti, eikä tunnu pysyvän tolpillaan perus-suunnanmuutoksissa.

Eniten ihmettelen kuitenkin miehen käsitystä playoff asenteesta. Kun muut nostavat kierroksia ja muuttuvat ilkeiksi, niin meidän Ryanista kuoriutuu kiltti kaikkien kaveri.
 
Olipa huono esitys Caldwellilta eilen lukuunottamatta sitä upeaa syöttöä Dixonin maaliin. Ryan hävisi aivan hirvittävän määrän kaksinkamppailuja, pelasi todella löysästi ja oli aivan järjettömän hidas. Lienee täysin selvää, että JYP tulee antamaan tulevissa peleissä painetta juurikin Caldwellille sieltä ne pahimmat virheet näyttäisi lähtevän.

Kaiken lisäksi Ryan taitaa tällä hetkellä pelata loukkaantuneena vai osaako joku selittää sitä faktaa miksei mies käytä enää parasta asettaan eli tarkkaa ja kovaa lämäriänsä vaan sen sijaan heittelee ranteella jotain roikkuja maalille...
 

Patapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori
Paljon oli asiaa Samille, monesti kaverit juttelivat hymyissä suin.

Tuttua Ryania. Enimmäkseen touhu on peleissä tuota, toisinaan myös keskustelee hieman kiukkuisemmin vastustajien kanssa, esim. maalivahdin häirinnän jälkeen. Sääli vain, että eilenkin tuo jutustelu taisi viedä keskittymisen itse kiekon pelaamisesta, sen verran kuutamolla oli taas kerran. Ei oikein jaksa enää löytää positiivista sanottavaa Caldwellista, ennen jaksoi itseänikin naurattaa tuo humoristinen ja ilmeisen paineeton ote lätkän pelaamiseen, nyt se lähinnä vituttaa, kun vaikutta siltä että se itse pelaaminen ei enää kiinnosta.
 

pata 72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Malkamäki rohkeasti tilalle ja Caldwell katsomoon. Herättelis porukkaa ettei siellä voi mitä tahansa tehdä. Äijän liikkeet kaukalossa ei taatusti ole sitä mitä Kivi on paperille piirtänyt. Samanlailla Blues käytti viime keväänä Ryanin hitauden hyväkseen tehden kahdessa pelissä ratkaisevan maalin karvaamalla kiekon päädyssä koomailevalta ässäpakilta kahden miehen prässillä pois. Enemmän niitä huonoja kiekollisa ratkaisuja tulee kuin hyviä per peli.
 

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä Caldwell oli runkosarjassa enimmäkseen huono, mutta eilen pelasi ihan jees. Caldwellin avauksestahan se Dixonin maalikin syntyi. Ehkä tämä kertoo Caldwellin tasosta jotain, mutta mun mielestä sen parhaita pelejä ainakin vähään aikaan. Pehmeähän se kyllä on.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Hauskaa että monen mielestä Kudroc pelasi paskan pelin kun otti neljä jäähyäkin, noh kaksi jälkimmäistä oli täysin vääriä vihellyksiä puhtaasta taklauksesta ja mailan nostosta ja kaksi muuta tuli ketjun otsikon mukaisen herran virheiden paikkailuista. Mua oikeesti vituttaa Ryan Caldwell tällä hetkellä. Karri kasvata munakarvat ja heitä mies katsomoon. Malkamäki sopii hienosti Krisun rinnalle.
 

IkuinenPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
Joudun kyllä perumaan puheitani Caldwellista kun sitä olen kehunut, että hiomaton timantti. Viime kaudella oli kyllä aivan eri mies, ei ole tällä kaudella päässyt siihen vireeseen mitä olen odottanut. Meidän surkein pakki monessa pelissä peräkkäin, eikä tämä peli ole tuonut poikkeusta siihen. Aina pelottaa kun hänellä on kiekko, uskomatonta mutta totta. Taimi taas on ollut todella positiivinen yllätys eikä kumartele ketään vaikka pieni mies, meidän parhaimpia pakkeja yhdessä Kudrocin kanssa.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joudun kyllä perumaan puheitani Caldwellista kun sitä olen kehunut, että hiomaton timantti. Viime kaudella oli kyllä aivan eri mies, ei ole tällä kaudella päässyt siihen vireeseen mitä olen odottanut. Meidän surkein pakki monessa pelissä peräkkäin, eikä tämä peli ole tuonut poikkeusta siihen. Aina pelottaa kun hänellä on kiekko, uskomatonta mutta totta. Taimi taas on ollut todella positiivinen yllätys eikä kumartele ketään vaikka pieni mies, meidän parhaimpia pakkeja yhdessä Kudrocin kanssa.

No jaa, kyllähän Ryan oli kohtuullisen hyvä tänään, ei ainakaan isoja virheitä. Kudroc sen sijaan istui taas kaks tai kolme kakkosta, joskaan kaikki ei ehkä mahtunut tämän sarjan sapluunaan. Mut istui kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös