Otteluseurantaketju SM-Liiga Pe 20.1.2012

  • 144 927
  • 574

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kolmas maali vaan katkaisi selän. Jos painostat ja olet pelillisesti edellä, ja tilanne päätyy 0-3 niin kyllä se syö.
Tämä on outo peli. Jaan hekin näkemyksen, että minusta Pelicans oli jollakin tavalla edellä. Silti maalit on 0-3 ja ennen kaikkea torjunnat Pelicans 25, Jokerit 10.

Minuakin tuo hämää, tilastojen valossa olisi paha sanoa Pelicansin olevan edellä. Vielä kun mitään ihmepomppuja tai helppoja maaleja ei ole mennyt. Outo matsi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Voi että minä kyllä inhoan tuota v*tun HPK:ta, saatanan maalaisjuntit. Pelaajanne on helvetin säälittäviä paskakasoja.

Niin samaa mieltä. Tosin valmentajamme se vasta paskakasa onkin, johdosta nyt puhumattakaan.
Vaihtoon koko ämmälauma.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vielä Marttyyri? No tämän tiesi jo etukäteen.
Tuomarien virheet on tuomarivirheitä, huomasitko kun kirjoitin edellisellä sivulla että täysin väärä tuomio. Se vaan on mystinen juttu että itse muistat vain ne tilanteet kun SaiPa ei hyödy, et niitä kun hyötyy. Heti jos jotain tapahtuu niin sinä olet täällä ekana huutamassa ja meuhkaamassa siitä kuinka taas SaiPaa sorrettiin, kuinka se ratkaisi koko pelin ja kuinka koko lajia seuraava yleisö, tuomarit ja päättäjät vihaavat kannattamaasi joukkuetta.

Virheitä sattuu, vituttaahan tollaset, mutta joku raja sentään. Nyt ei sentään hylätty maaleja jne. vain yksi jäähy + 10 minuuttia, kukaan ei kuollut siihen. Loppu sitten ihan joukkueen itse aiheuttamaa. Sitten samaan peliin toinen tilanne (eka oli ihan oikein tuomittu), ja virhe ja se heti oikeuttaa sinun itkusi?
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yrittikö se Piispanen laidan väliin piiloon vai mitä? No 5 min ylivoimaa omalle joukkueelle, näin sitä opetetaan ottamaan taklaukset vastaan tässä liigassa.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Oliko taas Tom-Tom asialla Hämeenlinnassa?
ikös se Jortikka saanu jotain sanktiota ku totes Tompalle jotenkin että: "Mä näin ku sä pelasit ja luulisi ettei ton paskemmin voi vetää, mut kyl sää sitteki pillin kans onnistusit senki tekemää"
Voi olla huhupuhettakin, mutta Jortikalta kyllä onnistuis.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
ikös se Jortikka saanu jotain sanktiota ku totes Tompalle jotenkin että: "Mä näin ku sä pelasit ja luulisi ettei ton paskemmin voi vetää, mut kyl sää sitteki pillin kans onnistusit senki tekemää"
Voi olla huhupuhettakin, mutta Jortikalta kyllä onnistuis.

Jortikka: - kolumnit - SM-liiga - www.jatkoaika.com
– Sen jäähyn jälkeen pääsin kyllä vielä sanomaan, että sä olet tuomarina vielä huonompi kuin olit pelaajana.

Sanktiosta tuossa ei muuta sanota, kuin että tuli 2 min jäähy.
 
ikös se Jortikka saanu jotain sanktiota ku totes Tompalle jotenkin että: "Mä näin ku sä pelasit ja luulisi ettei ton paskemmin voi vetää, mut kyl sää sitteki pillin kans onnistusit senki tekemää"
Voi olla huhupuhettakin, mutta Jortikalta kyllä onnistuis.

Olisi saanut Jortikka vetäistä tuota mulqvistia suoraan turpaan ja sairaalaan... Toinen peli peräkkäin jo, koska olin todistamassa samaa perseilyä Jokerit - Blues matsissa, siellä olleen vieläpä puolueeton. Silti vitutti erittäin paljon.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämä on outo peli. Jaan hekin näkemyksen, että minusta Pelicans oli jollakin tavalla edellä. Silti maalit on 0-3 ja ennen kaikkea torjunnat Pelicans 25, Jokerit 10.

Minuakin tuo hämää, tilastojen valossa olisi paha sanoa Pelicansin olevan edellä. Vielä kun mitään ihmepomppuja tai helppoja maaleja ei ole mennyt. Outo matsi.

Pelsujen hallinnan fiilis perustuu siihen, että heillä on paljon enemmän pitkiä hyökkäyksiä, ja sellaisia vaarallisen oloisia aihioita, jotka eivät sitten kuitenkaan realisoituneet todellisina maalipaikkoina niin hyvin.

Olihan siinä muutama hyvä paikka: Luttisella heti alkuun yv:llä, ja Lacsh/Luttinen 2 vs 1 hyökkäys sekä muutama muu pitkä pyöritys. Noista olisi tarvinnut tehdä maali, ja edessä olisi ollut tiukka peli.

Toisaalta Pelsut pyöri hiukan liikaakin, ja vetoja olisi kaivattu enemmän. Jokerit taas vetää joka paikasta, mitä vaan voi. Siellä on paljon mukana "turhia" vetoja.
Maalipaikat hyvin hyödynnetty.

Tässä mun analyysi tästä hallinnan tunne vs tilastot aiheesta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
KalPa - Ässät

Juho "ostakaa minut KalPaan" Mielonen ottaa 2min ja KalPa pääsee ylivoimalle.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Tämä on outo peli. Jaan hekin näkemyksen, että minusta Pelicans oli jollakin tavalla edellä. Silti maalit on 0-3 ja ennen kaikkea torjunnat Pelicans 25, Jokerit 10.

Minuakin tuo hämää, tilastojen valossa olisi paha sanoa Pelicansin olevan edellä. Vielä kun mitään ihmepomppuja tai helppoja maaleja ei ole mennyt. Outo matsi.

Minä en nähnyt ensimmäistä 10 minuuttia, joten vaikea sanoa mitään kokonaisuudesta, mutta viimeiset 30 minuuttia Jokerit on puolustanut loistavasti ja käyttänyt kohtuullisesti paikkansa. Ritalla oli kaksi tolppaa, joista toinen olisi saanut mennä sisään. Pelicans pyörii nurkissa, mutta ei saa kunnon paikkoja aikaiseksi Jokerien erinomaisen asenteen ja puolustamisen ansiosta. Aivan loistavaa vieraspelaamista 2 erää. Toivotaan, että näin jatkuu. Viimeksi Lahdessa tästä tilanteesta hävittiin.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Voi että minä kyllä inhoan tuota v*tun HPK:ta, saatanan maalaisjuntit. Pelaajanne on helvetin säälittäviä paskakasoja.

Siinähän vihaat, we don't care..

Heitteletkö tuollaisia kommentteja Lappeenrannasta, sieltä citystä?
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Tuomarien virheet on tuomarivirheitä, huomasitko kun kirjoitin edellisellä sivulla että täysin väärä tuomio. Se vaan on mystinen juttu että itse muistat vain ne tilanteet kun SaiPa ei hyödy, et niitä kun hyötyy. Heti jos jotain tapahtuu niin sinä olet täällä ekana huutamassa ja meuhkaamassa siitä kuinka taas SaiPaa sorrettiin, kuinka se ratkaisi koko pelin ja kuinka koko lajia seuraava yleisö, tuomarit ja päättäjät vihaavat kannattamaasi joukkuetta.

Virheitä sattuu, vituttaahan tollaset, mutta joku raja sentään. Nyt ei sentään hylätty maaleja jne. vain yksi jäähy + 10 minuuttia, kukaan ei kuollut siihen. Loppu sitten ihan joukkueen itse aiheuttamaa. Sitten samaan peliin toinen tilanne (eka oli ihan oikein tuomittu), ja virhe ja se heti oikeuttaa sinun itkusi?

Jos luit ennakkoketjussa kommenttini... Tämä on nähty NIIN monta kertaa. 1/4 erästä alivoimaa täysin haista paska-tuomiolla. Se VOI ratkaista. Vai mitä olisit mieltä JOS SaiPa saisi ilmaisen 5 min yv? Tällä hetkellä tehokkain yv prosentti btw.

Niin ja en KOKO suomen kantaa kommentoinut VAAN Tom Tomin.... Luetun ymmärtäminen?
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
. Sitten samaan peliin toinen tilanne (eka oli ihan oikein tuomittu), ja virhe ja se heti oikeuttaa sinun itkusi?
Kaksi asiaa:

1) Jos Armstrongin jäähy olisi ns. linjan mukainen, olisi pitänyt puhaltaa jo toistakymmentä jäähyä mm. maalin edessä annetuista poikittaisista. Kontakti oli olematon.

2) SaiPalle on vihelletty outoja jäähyjä viime aikoina, esimerkkinä muutama peli sitten Hauhtosen onnettoman irtokiekkoon menon aiheuttama vitonen. Voin kertoa että vitutuskäyrä on just nyt aika korkealla.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Pitää paikan päältä sanoa, että kaikki väärät tuomiot Hämeenlinnassa on antanut Kaukokari, ei Laaksonen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos luit ennakkoketjussa kommenttini... Tämä on nähty NIIN monta kertaa. 1/4 erästä alivoimaa täysin haista paska-tuomiolla. Se VOI ratkaista. Vai mitä olisit mieltä JOS SaiPa saisi ilmaisen 5 min yv? Tällä hetkellä tehokkain yv prosentti btw.

Niin ja en KOKO suomen kantaa kommentoinut VAAN Tom Tomin.... Luetun ymmärtäminen?
No on se sama Tom Tom viheltää noita jokaiselle joukkueelle vuorollaan. Totta kait se vituttaisi minuakin, mutta se ensimmäinen tilanne ei oikeuttanut sinun "taas MUA (lue meitä) sorretaan" avautumistasi. Ole samaa mieltä tai älä. Nyt sitten kun oikeasti jotain tapahtui on hyvä alkaa huutelemaan aiempien viestien perään. Jokaisella joukkueella ja kannattajalla on omat TomTom tarinansa, mutta aika harva täällä avautuu heti kun ensimmäinen jäähy tuomitaan pelissä että taas se TomTom pilaa koko paskan juuri heidän joukkueelleen.
 
No on se sama Tom Tom viheltää noita jokaiselle joukkueelle vuorollaan. Totta kait se vituttaisi minuakin, mutta se ensimmäinen tilanne ei oikeuttanut sinun "taas MUA (lue meitä) sorretaan" avautumistasi. Ole samaa mieltä tai älä. Nyt sitten kun oikeasti jotain tapahtui on hyvä alkaa huutelemaan aiempien viestien perään. Jokaisella joukkueella ja kannattajalla on omat TomTom tarinansa, mutta aika harva täällä avautuu heti kun ensimmäinen jäähy tuomitaan pelissä että taas se TomTom pilaa koko paskan juuri heidän joukkueelleen.

Ole nyt jo saatana hiljaa, ei hän teille mitään vihellä....
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heitteletkö tuollaisia kommentteja Lappeenrannasta, sieltä citystä?
Arvasin että joku menee tähän miinaan :)

Itse pelistä, kertosko joku kahden erän jälkeen miten siellä on pelitilanteet muuten menneet? Kummalla ollu paremmat maalipaikat yms? Torjuntojen valossa näyttäs olevan vissii aika tasasta.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vielä elää pieni toivo. Juuri se alku, joka todellakin tarvittiin, että voi toivoa kirivaihetta.

Immonen maaliputkessa...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Arvasin että joku menee tähän miinaan :)

Itse pelistä, kertosko joku kahden erän jälkeen miten siellä on pelitilanteet muuten menneet? Kummalla ollu paremmat maalipaikat yms? Torjuntojen valossa näyttäs olevan vissii aika tasasta.
Hämeenlinnassa on toimitsijoilla hieman koulutuksessa puutteita, olen luvannut tähän tarttua tulevaisuudessa ;)

SaiPa vie HPK vikisee, lukuunottamatta 2-3 vaihtoa heti tuon HPK:n tasoitusmaalin jälkeen. Sitten aikalisä sai SaiPan heräämään ja hallinta siirtyi takaisin sille joka sen oikeutetusti ansaitsee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös