ESPN-lätkämanageri

  • 94 391
  • 1 311

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Lännen ykköspaikka ja koko liigan kakkospaikka vahvistui, kun gerbiilit kaatuivat luvuin 13-4-4. Tuohon tulokseen täytyy olla todella tyytyväinen, sillä ennen viimeistä yötä tilanne oli vielä 9-10-2. Kenttäpelaajat pelasivat aika keskinkertaisesti, kun taas maalivahtiosasto ryhdistäytyi Luongon johdolla oikeastaan ensimmäistä kertaa koko kaudella. Tällaisilla esityksillä ei kuitenkaan kärkijoukkueita vastaan ole tiedossa kuin niukkoja tappioita, joten jotain täytyisi tehdä. Jontelle ehdottelinkin jo treidiä, mutta mitään ei ole sieltä suunnalta vielä kuulunut.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Uskalsin toivoa kuutta kategoriavoittoa, mutta 9-9-3 tasuri sarjaa "dominoinutta" Kerhoa vastaan on oikein mahtava tulos. Loppuviikosta näytti jopa voitolta, mutta sieltä pari kategoriaa kääntyi edukseni. Voitto oli etenkin hieno siinä mielessä, että jouduin sarjaohjelmien ja muiden vuoksi pärjäämään peräti seitsemällä ottelulla vähemmällä, mitä Kerholla oli.

Viisi ppg-äijää nousi viikon kunkuiksi. Marleau, Corvo, Elias, Versteeg ja täysin yllättäen Carcillo tehtailivat hyvin pinnaa. Dani-boy on noussut täydelliseksi osumaksi draftin loppupäästä, vie muun muassa vasemmissa laidoissa meikäläisen Umbergeria likipitäen joka kategoriassa.

Ensi viikolla lohkon keskivaiheissa taiteileva Wall Street Blazers vastassa. Toivottavasti osuu yhtä makea viikko.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulihan se avausvoitto sieltä! Isompaakin voittoa toivoin, mutta tässä tilanteessa kaikki kelpaa. HC Idän Ihme kaatui siis lukemin 10-9. Maalivahtiosastolta toivoin kyllä voittoa, mutta jälleen vastustajan molarit hoitivat hommansa paremmin. Avauspisteet saatiin sentään siltäkin alueelta kun startit ja torjunnat hoidettiin kunnialla.

Ensi viikolla voittoputkelle jatkoa lähdetään hakemaan Latokartano Lokomotivin vieraana. Nyt olisi kyllä isomman voiton paikka, ja etenkin molaripuoli pitäisi kääntyä kotiin..
 

Ralph

Jäsen
Uskalsin toivoa kuutta kategoriavoittoa, mutta 9-9-3 tasuri sarjaa "dominoinutta" Kerhoa vastaan on oikein mahtava tulos.

Vaikka vastus oli kova, silti sanon että joukkoni floppasi. Tehopisteissä ollut täyttä dominointia, mutta nyt jopa hävisin syöttöpisteet. Joka kerta olen kuitenkin voittanut maalit, tehopisteet, ylivoimasyöttöpisteet sekä peliajat.

Nyt on vähän pakko alkaa myös minun ehdottelemaan vaihtoja.

EDIT: Juu, kahta vaihtoa ehdotin. En tiedä onko ne ihan järjettömiä ja jos on niin kummalle, mutta silti ehdotin. Yllätys yllätys molempien vaihtojen tarkoitus oli hankkia maalivahti.

EDIT2: Ehdotimpa vielä kolmattakin.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ei mene hyvin Gigoloilla tällä hetkellä. Tosin alamäen ennustamiseen ei tarvittu kummoisia ennustajan lahjoja, niin paskasti joukkue on koko kauden pelannut + joukkueessa ei ole maalivahteja.
Periaatteessa kaikki palikat menestymistä varten olisi, mutta kun kahden ensimmäisen kierroksen varaukset (Zetterberg ja Staal) on pelanneet todella paskat alkukaudet on tilanne mitä on. Tuohon päälle vielä Greenin ja Alfien saikut, niin alkaa selitykset tappioihin olla jo kasassa.
Mutta joo, kaitpa tästä vielä jotain tulee. Tai jos ei tule, niin sitten katsellaan tappioputkea loppukauden verran. Panikoitumaan ei kuitenkaan lähdetä.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Kauden toinen treidi tuli sitten hyväksyttyä ja Repen siunauksen jälkeen Oxeniin matkaavat Idän Ihmeestä Jarome Iginla ja Kimmo Timonen, kun taas toiseen suuntaan siirtyvät Jordan Staal ja Cam Fowler. Joukkueen keski-ikä siis kasvoi melkoisesti tässä kaupassa. Iginla on aloittanut kautensa kohtuullisen vaatimattomasti, kun taas Timonen on ollut aika lailla omalla tasollaan. Staal on ollut todella hyvä Crosbyn tuuraajana, mutta Sid the Kidin toivuttua miehen vastuu vähenee väkisinkin. Fowler puolestaan aloitti heikosti, mutta on parantanut ja saa tulevan kuukauden urakoida Ducksissa oikein kunnolla Visnovskyn ollessa sivussa. Kaiken kaikkiaan odotan molempien osapuolten hyötyvän tästä kaupasta, sillä Iginlan ja Timosen myötä Oxenin laiturien määrä kasvaa yhdellä ja YV-pisteitä tulee lisää, kun taas Idän Ihmeelle Staal ja Fowler ovat varmasti kaivattu piristysruiske heikohkosti alkaneelle kaudelle.
 

Ralph

Jäsen
Jaaha, en saanutkaan waivereista odottamiani vahvistuksia. Chris Kellyä ja Tyler Kennedyä odotin mutta kumpikaan ei tullut. Kiinnostaisi tietää millä perustella tuo waiver-vuoronumero tulee?

Lähettelen taas vaihtoehdotuksia. Hyväksykää nyt jo perkele.

EDIT: Tälläistä vaihtoa ajattelen, että minulla hyvä maalivahti, taklaava/blokkaava ihan jees pakki ja kelpo sentteri. Sinulle tulisi vaihdossa joku minun maalivahtini, Dennis Wideman ja Jason Spezza.
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Sehän meni itselläni juuri niinkuin suunnittelin eli Tyler Kennedy suuntasi waivereiden kautta Savoon. Tuplapelipaikalla ja vielä RW/C yhdistelmällä tuo mukavasti variaatioita lisää peluutukseen.

Muutoin Savon kausi on edennyt niukasta voitosta niukkaan voittoon, mutta nyt meneillään oleva viikko sitten on tuomassa tappiota ennakkoon heikompaa Idän ihmettä vastaan. Toivotaan, että joukkue nousisi vielä. Alkuviikko onkin menty aikalailla vajailla pelimäärillä ja vastustajalla on jo kuuden ottelun etu jota tosin tänään otan jonkinverran kiinni.
 
Yo. viestiin viitaten, Tyler Kennedyä metsästin itsekin, mutta heikko waiver-paikka koitui tällä kertaa kohtaloksi. Kennedy olisi ollut tuplapelipaikkansa vuoksi hyvä lisä rosteriin. Noh näillä mennään sanotaan...

Muuten täytyy kyllä sanoa, että joukkueeni Kilimanjaro on joutunut melkoiseen loukkaantumiskurimukseen. Tällä hetkellä saikulla Lubomir Visnovksy, Tobias Enström, David Legwand, Tim Connolly, Tyler Ennis, Mason Raymond eli melkoinen katras miehiä ja varsin kovia sellaisia ainakin ensin mainitut. Tämä tarkoittaa sitä, että kahden IR-paikan lisäksi loukkaantuneet syövät koko ajan 4 bench-paikkaa, joten paljon joutuu antamaan tasoitusta tässä suhteessa. No loukkaantumisia on varmasti kaikilla eikä niiden taakse pidä piiloutua, mutta vituttaahan se.
 
EDIT: Juu, kahta vaihtoa ehdotin. En tiedä onko ne ihan järjettömiä ja jos on niin kummalle, mutta silti ehdotin. Yllätys yllätys molempien vaihtojen tarkoitus oli hankkia maalivahti.

Se ainakin oli ihan järjetön minkä tänne päin heitit. Ei ole yleensä tapana mitenkään julkisesti ruotia treidiehdotuksia, mutta tuo oli kyllä jollakin tavalla todella surkuhupaisa yritys. No ei sikäli, ei minulle tuota vaivaa hylätä huonoja ehdotuksia.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heh, taisi olla jokainen manageri Kennedyn perässä? Minä ainakin myös. Vähän kumma pudotus Körölältä kun heitti kaverin menemään juuri kun oli kokoonpanoon palaamassa. Napattiin sitten Kurtis Foster Kennedyn sijasta, toivottavasti saa rutkasti ylivoimavastuuta Visnovskyn poissaollessa.
 

Ralph

Jäsen
Tulen kyllä vaan alas kovaa ja korkealta. Viime matchupista tuli ensimmäinen voitoton, mutta vain tasapeli. Nyt tappiolla 7-8-6, eli ei mitenkään pahasti mutta kuitenkin. Tuosta kun yksi osa-alue menisi vastustajalta tasoihin, niin olisi kiva 7-7-7. Mutta en usko, todellakaan.

Evgeni Dadonovin nappasin vapaista, kova luotto tähän jannuun. Eilen tuli ensimmäinen peli jossa jäi maalitta, mutta kyllä se sieltä vielä tulee.

Ja itsekin sain pari laituri/sentteriä. Ensin Daniel Winnik sai odotetun oikean laitan tittelin ja perässä Matt Duchene vasemman laidan. Aika nopeasti tuo Duchene tuli, sillä kerkesi pelata seitsemän erää laiturina kun tuo muokattiin. Mutta kiva juttu ja niin edelleen.

Ja itse otin tuon Derek MacKenzien, kun en saanut Kellyä tai Kennedyä. Ja MacKenzie heitti heti pörsän, tosin ei ollut mukana mun kokoonpanossa joten turhaan.
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ensimmäinen voitto tuli Savo Sharkeista, niukka 10-9-2 voitto sieltä tuli. Tehdyt muutokset kokonpanoon ovat tuoneet pienen piristysruiskeen joukkueeseen, ja suunta näyttää olevan nyt ylöspäin.

Viikko ratkesi suureltaosin maalivahtipeliin, kun meikäläisen Niklas Bäckström pelasi ilmiömäisen viikon.

Koodi:
[B]Niklas Bäckström (MIN[/B])

DATE	 OPP	W	GA	SV	SV%

11/17	 Col	 1	0	27	1.000
11/15	 @Cls	 1	2	43	.956

[B]Brent Johnson (PIT)[/B]

DATE	 OPP	 W	GA	SV	SV%

11/19	 @Fla	 0	3	28	.903

Ensi viikolla sitten vastassa Kilimanjaro Athletics Club. Nappisuorituksella uskon että mahdollisuudet on jatkaa voittojen tiellä.
 

Ralph

Jäsen
Tuossa tuli sitten ensimmäinen matchup-tappio, kun Nuppulinna Rangers nappasi 11-8-2 voiton minusta. Pysyn yhä kärjessä, mutta tuo terävä TaoTaon porukka tuli jo yhden voiton päähän. Peliajat on enää ainoa osa-alue jonka olen aina voittanut, kun pelaajat ei enää tee tehoja kuin ennen. Alussa matchupin aikana löytyi 4-6 pelaajaa jolla oli piste per peli, nyt enää kaksi. Thomas Vanek ja Nicklas Bäckström, tasaisimmat suorittajat, nappasivat syöttöpisteen per peli ja Martin Erat heräsi tekemällä maalin per peli ja päälle yksi syöttö. Lisäksi Erat nappasi minulle alivoimapisteet, kiitos myös siitä.

Seuraavaksi vastassa Riihimäen Gigolot, jolla ainakin huoli maalivahtien kanssa. Uskoisin, että jos ja kun maalivahtini Jose Theodore ja Nikolai Khabibulin pelaavat yhteensä sen kolme peliä, saan niillä ne seitsemän osa-alue voittoa. Voittoa haen, sellainen 13-14 osa-alue voittoa olisi kiva ja tavoite.

EDIT: Piti myös mainita, että hyvin olen loukkaantumisilta välttynyt. Antero Niittymäki toki on koko alkukauden ollut sivussa, mutta muuten. Duncan Keith ja Nik Antropov jättivät pari peliä väliin aikoinaan DTD-statuksella. Martin Erat oli ihan IR, mutta se ei kestänyt kauaa. Nyt DTD:nä Patrick Dwyer, joka pelasi sillä statuksella yöllä, ja Alexander Edler, josta tuli kyseinen pelaaja yön aikana. Dwyer siis lienee kunnossa, Edleristä en tiedä.
 
Viimeksi muokattu:

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Oxen koki kauden toisen suurinumeroisen tappionsa Körölän Puhvelien käsittelyssä, kun joukkueella lähestulkoon kaikki joka voi yleensäkin mennä pieleen, myös meni. Maalivahtien tilastot olivat huikaisevat 4 GS, 1 W, 4.845 GAA ja .8505 SV%. Kenttäpelaajien osalta matsi oli hieman tasaisempi ja syötöt + pisteet olisin saanut käännettyä tasureiksi ellen olisi puolihuolimattomasti olettanut Jordan Leopoldin olevan sivussa lauantain pelistä (Leopold tuossa pelissä 2 syöttöä). Viikon valopilkut olivat vakuuttavaa alkukautta pelaava Lupul (4 GP, 1+5) sekä waivereista edellisviikolla napattu Chris Kelly, joka nakutti Islesiä vastaan 2+1. Muuten olikin sitten varsin hiljaista, mutta jospa vuoristorata jatkuisi taas tällä viikolla taas voitolla.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jämäkkä viikko Blazersejä vastaan saldolla 13-4-4, ja kuten GaDa jo mainitsikin niin sinne kärkitaistoon tuli kiilattua entistä tiukemmin.

Pistemiehistä parhaita olivat viiden pisteen Marleau, Versteeg, Pronger ja Fisher. Marleaun hattutemppu oli tärkeä viimeisenä yönä, Versteeg on ollut todella kuuma koko kauden. Positiivista oli PK Subbanin heräileminen pistesarakkeessa, hän on tosin tehnyt koko kauden hyvin muihin tilastoihin. Molarit olivat jälleen maineensa veroisia, harmittavasti vaan joutuvat tällä hetkellä jakamaan peliaikaa melko runsaasti. Blokkitilasto oli jälleen huikea, ylivoimainen ykkönen kierroksella.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Ensimmäinen voitto tuli Savo Sharkeista, niukka 10-9-2 voitto sieltä tuli. Tehdyt muutokset kokonpanoon ovat tuoneet pienen piristysruiskeen joukkueeseen, ja suunta näyttää olevan nyt ylöspäin.

Viikko ratkesi suureltaosin maalivahtipeliin, kun meikäläisen Niklas Bäckström pelasi ilmiömäisen viikon.

Siinäpäs fourtyone sanoikin jo suurimman tappion syyn eli maalivahdeissa tuli nokkaan puhtaasti 5-0.
San Josen miehet meinasivat vielä viimeisenä yönä laittaa pelin tasoihin ja ohi, mutta syötöt saatiin vain tasoihin ja yv-syötöissä hävisin 1 syötöllä ja tuo 1 yv-syöttö oli vajaan sekunnin päässä eilisessä San Jose-Colorado ottelussa. Vlasic tarjoili Marleaulle, mutta Marleau ei ampunut täysin suoraan ja jäähy ehti loppua. Siitä suoraan sisään niin peli olisi ollut tasan.
Viikon ylivoimaiset ykköset omissa pelaajissani oli Joe Thornton ja M-E Vlasic, jotka 3 otteluun keräsi tehot 1+6 kumpikin ja Thorntonilla vielä kasa aloituksia ja Vlasicilla blokkeja, pakkitehoja ja muuta tärkeää mukana.

Seuraavalla viikolla vastassa sitten Latokartano Lokomotiv ja kovasti voittokantaan olisi tavoite päästä takaisin.
 

Tollisko

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Hevosmiesten kausi alkoi kolmella tappiolla ja sen jälkeen onkin tullut kolme voittoa ja sijoitus sarjassa on nyt kahdeksas. Trade tarjouksia kaikille paikoille kaikista pelaajista otetaan vastaan.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Seuraavaksi vastassa Riihimäen Gigolot, jolla ainakin huoli maalivahtien kanssa. Uskoisin, että jos ja kun maalivahtini Jose Theodore ja Nikolai Khabibulin pelaavat yhteensä sen kolme peliä, saan niillä ne seitsemän osa-alue voittoa. Voittoa haen, sellainen 13-14 osa-alue voittoa olisi kiva ja tavoite.

Uskallan luvata jo nyt, että vaikka minun maalivahdit eivät pelaa sekunttiakaan, et tule saamaan seitsemää osa-alue voittoa. Kuudenkin hakemista pidän epätodennäköisenä, edelleenkin riippumatta siitä pelaako minun maalivahdit tai ei.
Ja toisekseen, minulla ei ole minkään valtakunnan HUOLTA maalivahtien kanssa. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa tuleeko minun maalivahdeille pelejä vai ei.
Enemmän minua kiinnostaa se että minun kärkivaraukset rupeaisivat pikkuhiljaa suorittamaan sillä tasolla kuin olettaa sopii. Ja ennen kun näin tulee tapahtumaan on minulla se ja sama mitä maalivahtiosastolla tapahtuu. Sillä minua kiinnostaa vain koko paskan voittaminen, ei säälisijoista pelaaminen. Tosin voittamisen suhteen juna meni jo draftissa, joten sikäli tässä ei ole enää mitään jännitettävää, kunhan vain pelaillaan mukana.
 

Ralph

Jäsen
Uskallan luvata jo nyt, että vaikka minun maalivahdit eivät pelaa sekunttiakaan, et tule saamaan seitsemää osa-alue voittoa. Kuudenkin hakemista pidän epätodennäköisenä, edelleenkin riippumatta siitä pelaako minun maalivahdit tai ei.

Aivan, tajusin juuri että seitsemän on mahdottomuus, sillä niitä osa-alueita ei ole kuin kuusi. Ja se kuudeskin, eli nollapeli on todella paha. Mutta nuo viisi muuta väitän saavani, mikäli sinun maalivahtisi eivät pelaa niitä sekuntejakaan. Tietysti joku maalivahdeistasi vaihdetaan kesken kaiken kentälle ja tämä torjuu jonkin viisi vetoa eikä päästä yhtään. Tällöin torjuntaprosentit menee heti sinulle.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
EDIT: Piti myös mainita, että hyvin olen loukkaantumisilta välttynyt. Antero Niittymäki toki on koko alkukauden ollut sivussa, mutta muuten. Duncan Keith ja Nik Antropov jättivät pari peliä väliin aikoinaan DTD-statuksella. Martin Erat oli ihan IR, mutta se ei kestänyt kauaa. Nyt DTD:nä Patrick Dwyer, joka pelasi sillä statuksella yöllä, ja Alexander Edler, josta tuli kyseinen pelaaja yön aikana. Dwyer siis lienee kunnossa, Edleristä en tiedä.

Joo, onnea vaan sinne. Mulla on tällä hetkellä 7 IR-statuksen kaveria.. Noh, eiköhän nämä mene kauden kuluessa suht tasan, kyllä niitä loukkaantumisia alkaa sinnekin ropista.

Mutta itse asiaan, RD Army seilaa tällä hetkellä voittoputkessa! Viime viikolla kaatui Latokartano Lokomotiv lukemin 14-6. Voittoputken syntymistä toki on saattanut helpottaa hieman se fakta, että vastustajani olivat liigajumbo ja jumboa edellinen.

Tällä viikolla vastassa Sharp Dressed Blues Brothers ja.. No, jos ei ihan murskatappiota tule niin tyytyväisiä ollaan.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Epäreilua, että ainakun pelaan häntäpään joukkuetta vastaan niin siellä herätään heti. Nyt vastassa latokartano lokomotiv joka sai Crosbyn takaisin ja tämähän pyörittelee itsekseen minut maanrakoon.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Itselle voisi jonkinlaiset treidit olla ajankohtaisia, haussa on paljon aloituksia voittavaa sentteriä, sekä ykköskorin pisteitä tekevää pakkia.

Treidi-ehdotuksia saa siis laittaa tänneppäin.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Seitsemäs viikko takana, ja vaikka parina viikkona onkin ollut tiukkaa niin vielä jatkuu tappiottomien viikkojen sarja. Nyt RD Armya vastaan 16-4-1 saldona, pitää olla erittäin tyytyväinen. Samalla kun Gigolot nitisti GaDa:n, niin SDBB taisi porhaltaa sarjakärkeen.

Homma toimi jälleen niissä tilastoissa, joihin pitää pystyä luottamaan. Molarit veivät 6-0 oman ruutunsa, liigan kärkiluokkaa olevat maalit, +/-, blokit ja alivoimapisteet olivat jälleen voitokkaita. Ylivoimapelissä paljon parannettavaa, 2+1 on varsin kehno suoritus kun joukkue takoo muuten 15+17.

Seuraavaksi Savo Sharks, jolla näyttää olevan ongelmia maalivahtiosastolla Halakin kakkosvahtiroolin ja S. Masonin DTD myötä. Tuohon olisi hyvä iskeä, kun muuten Sharks näyttää olevan kovassa vireessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös