EASHL- musta lista

  • 19 120
  • 84

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Tähän kohtaan kyllä sanoa että joukkue Voittamisen Kulttuuri päätyi tälle listalle, tai paremminkin ketjun perustaja ditrim. Kohdattiin juuri EASHL-pleijareissa tuloksena 3-0 voitto. Sentterimme koira paskoi kesken matsin alleen ja oli pakko ottaa tauko käyttöön, ihan inhimillisyyden nimissä. Jokainen eläimen omistaja tämän varmaan tajuaa. Tuloksena alkaa samantein tulla postiin syytöksiä glitchien yrittämisestä. Peli jatkuu ja seuraavassa vaihdossa vastustaja ottaa "säbärannarin" käyttöön. En moiseen rannariin, tai sen mahtavuuteen usko, mutta kun täällä on saman kirjoittajan toimesta puhetta ollut niin otan asian esille.
LT:n Mustalle listalle ei päädy niiden maalien takia mitä tekee. Raivostuttavaa on se vastustajalle kitinä kesken matsin ja sen jälkeen.
Tässä tapauksessa onneksi ei pelin jälkeen viestejä tullut, kiitos siitä vastustajille. Jos tarkoitus oli kuumentaa meidän pelaajia niin siinä vastustaja onnistui.
 

ditrim

Jäsen
Tähän kohtaan kyllä sanoa että joukkue Voittamisen Kulttuuri päätyi tälle listalle, tai paremminkin ketjun perustaja ditrim. Kohdattiin juuri EASHL-pleijareissa tuloksena 3-0 voitto. Sentterimme koira paskoi kesken matsin alleen ja oli pakko ottaa tauko käyttöön, ihan inhimillisyyden nimissä. Jokainen eläimen omistaja tämän varmaan tajuaa. Tuloksena alkaa samantein tulla postiin syytöksiä glitchien yrittämisestä. Peli jatkuu ja seuraavassa vaihdossa vastustaja ottaa "säbärannarin" käyttöön. En moiseen rannariin, tai sen mahtavuuteen usko, mutta kun täällä on saman kirjoittajan toimesta puhetta ollut niin otan asian esille.

Oli tosi ikävää, että otitte pelin haltuun painamalla starttia niin kauan että meillä särähti television kajareissa. Startittelusta seurasi loopglitch joka pilasi pelin täysin. Turha tulla lisäilemään mua tänne mustalle listalle kun kerran itse teitte loopglitchin. En olisi uskonut Jatkoajan joukkueesta.
 

Anakin-Sky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oli tosi ikävää, että otitte pelin haltuun painamalla starttia niin kauan että meillä särähti television kajareissa. Startittelusta seurasi loopglitch joka pilasi pelin täysin. Turha tulla lisäilemään mua tänne mustalle listalle kun kerran itse teitte loopglitchin. En olisi uskonut Jatkoajan joukkueesta.
Eikös "loopglitch" tarkoita sitä, että startin jälkeen peli jymähtää paikalleen? Vai onko pelkän startin painaminen "glitch", vaikka peli jatkuisikin normaalisti tämän jälkeen?
 

ditrim

Jäsen
Eikös "loopglitch" tarkoita sitä, että startin jälkeen peli jymähtää paikalleen? Vai onko pelkän startin painaminen "glitch", vaikka peli jatkuisikin normaalisti tämän jälkeen?

Ei kai pelkkä startti ole glitch, mutta se että vastustajalla särähtää kajarit ja peli muuttuu puoliksi diaesitykseksi on mielestäni glitch. FIFA:sta lähti startit pois kokonaan kun jengi alkoi käyttää sitä hyväkseen. Nyt homma rantautuu mukavasti myös lätkän puolelle. Sillehän ei pojat mitään voineet, että koira kakkasi lattialle. Enkä minä osoittele luomuja syyttelevällä sormella, mielummin pysytään hyvissä väleissä ja pelataan hyviä matseja vastakkain.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä nämä loopglitch ja glitchit yleensäkin tarkoittaa? Itse en ole harrastanut netissä pelaamista. Mutta olisiko ollut NHL11 jota kokeilin parin pelin verran verkossa, jotain randomkaveria vastaan pelasin yhden ottelun ja hän teki aina maalit niin, että vähän ennen maalin syntyä peli aina hetkeksi jumitti. Itse ihmettelin asiaa jo silloin, oliko mahdollisesti käytetty jotain huijausta?

Sori vähän OT:tä tämä viesti.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Mitä nämä loopglitch ja glitchit yleensäkin tarkoittaa? Itse en ole harrastanut netissä pelaamista. Mutta olisiko ollut NHL11 jota kokeilin parin pelin verran verkossa, jotain randomkaveria vastaan pelasin yhden ottelun ja hän teki aina maalit niin, että vähän ennen maalin syntyä peli aina hetkeksi jumitti. Itse ihmettelin asiaa jo silloin, oliko mahdollisesti käytetty jotain huijausta?

Sori vähän OT:tä tämä viesti.

Ne ovat ditrimin kaltaisille itkeville pikkulapsille tekosyitä sille miksi jälleen kerran on tullut turpaan. On totta, että kaikissa änäreissä on ollut tiettyjä tapoja, joilla tekee maalin helpommin kuin jollakin toisella tavalla ja tulee todennäköisesti aina olemaan. Hyvällä joukkuepelaamisella lähes KAIKKI maalit ovat kuitenkin puolustettavissa pois. Varsinkin nämä siniviivan jälkeen lauotut vedot.
PS. Ditrim, jos tulemme pelaamaan joskus teitä vastaan niin lupaan, että emme edes yritä mitään muuta kuin näitä "glich" ranteita ja tulemme tekemään niitä todella paaaaljon... :D
 

ditrim

Jäsen
PS. Ditrim, jos tulemme pelaamaan joskus teitä vastaan niin lupaan, että emme edes yritä mitään muuta kuin näitä "glich" ranteita ja tulemme tekemään niitä todella paaaaljon... :D

Ihan sama. Tuskin pärjäätte siltikään.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Viestisi perusteella et osaa mitään muuta kuin säbäranteen. Ei ihme ettei miestä Jatkoajan liigoissa näykään. Nooh, nauti siitä mitä osaat.

Koitahan arvata, minkä takia näitä änäreitä ei onlinessä ole tullut herran aikoihin sen ihmeemmin pelattua. Ei yksinkertaisesti jaksa sitä, että kaikki, mitä vastustaja tekee on väärin tehty, paitsi jos tekee samoin itse, jolloin se on tietenkin sallittua. Mä olen kasvanut sellaiseen maailmaan, että videopelien pelaamisen pitää olla hauskaa ja koitan sitä sekä ammattini että vapaa-aikani puolesta parhaani mukaan toteuttaa. Tämä ketju on oikeasti aika kovaa popcorn-viihdettä eikä siinä mielessä mitään uutta auringon alla, että näitä samanlaisia itkumuuriketjuja löytyy joka ikisestä onlinella varustetusta pelistä pilvin pimein. Milloin te oikein opitte?
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Itellä lähinnä vain huvittaa nämä herrat, jotka vain viljelevät jokaisessa tilanteessa tätä 'kuulu'rannetta. Toinen huvittava 'ilmiö' on nämä maalille heittäytyjät kun yritetään aukaista peliä. Tuntuu, että joka toinen eashl-joukkue niitä käyttää. Harmikseni moni suomalainen tiimiki niitä viljelee.

Eniten nyppii nämä herrat, jotka johdon jälkeen alkavat peruutteleen ja pyörimään omaa maalia ympäri kuluttaakseen aikaa.
Joku tuossa aiemmin sanoikin, että nuo ranteet pystyy karsimaan oivalla puolustuksella pois ja niinhän se on.

Ensimmäinen änäri missä olen eksynyt onlinen puolelle ja huomannut kuinka suuri onkaan prosenttuaalisesti suom. vihujen määrä, jotka ovat 30-vuoden rajapyykissä ja vanhempia.
Parasta viihdettä ja vastusta.
 

Fiiu

Jäsen
Listaan voinee lisätä jengin nimeltä Die Legionaere (LEG). Olin pitänyt heitä kunnon pelimiehinä kunnes tänään päättivät lähteä iskettyämme häkin heidän verkkoonsa ensimmäisen minuutin aikana.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Listaan voinee lisätä jengin nimeltä Die Legionaere (LEG). Olin pitänyt heitä kunnon pelimiehinä kunnes tänään päättivät lähteä iskettyämme häkin heidän verkkoonsa ensimmäisen minuutin aikana.

Tänään on ollut servereissä jotain vikaa. Joissain peleissä on 1-2 sekunnin viive ja kauhea nykiminen. En pelaa kyseisessä porukassa, mutta itse pelasin yhden pelin ja kokeilin toisen alkua, mutta lähdettiin ekalla minuutilla pois, kun pelaaminen oli täysin mahdotonta. Sen takia on saattanut tänään olla paljon lähtöjä pois ekan minuutin aikana, kun jengi testaa, että toimiiko yhteys vai pätkiikö. On kuulemma nimenomaan host-joukkueella pätkinyt.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Just pelataan boxin puolella jotain hemmetin lyhenteltään rye nimistä jengiä vastaan. Eivät ole mitään muuta yrittäneet, kuin sitä vitun homovemputusta.
 
On kyllä hauskaa seurata tätä glitchi-keskustelua. Tätä käydään joka hemmetin joukkuenettipelissä vuodesta toiseen. Eikä kaikki vieläkään älyä.

Olen itse pelannut eräässä toisessa joukkuenettipelissä "vuoren korkeimmalla huipulla", eli ollut kärkikastia. Jokaisessa _videopelissä_ on ihmisen mielestä erilaisia glitchejä, mut hei, se on PELI tietyltä palveluntarjoajalta ja pelejä pelataan niissä raameissa, missä esim tässä tapauksessa easports tarjoaa. Niin kauan kun bugi tai glitchi poistetaan, sitä saa käyttää oli se herrasmiessääntöjen "vastaista" tai ei. Se on molemmilla käytettävissä, ja sitä saa, pitää ja tulee käyttää jos haluaa voittaa pelejä. Se on edelleen molempien etu.

Täällä mainittiinkin jo, että säbärannari on helppo puolustaa pois. Agreed. Jos maali tulee omiin, kannattaa aina katsoa peiliin oli se sitten glitchi maali tai mikä lie. Se että olet päästänyt vastustajan maalintekopaikkaan, tai edes paikkaan jossa glitchiä voi käyttää, olet tehnyt radikaalin puolustusvirheen.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On kyllä hauskaa seurata tätä glitchi-keskustelua. Tätä käydään joka hemmetin joukkuenettipelissä vuodesta toiseen. Eikä kaikki vieläkään älyä.

Olen itse pelannut eräässä toisessa joukkuenettipelissä "vuoren korkeimmalla huipulla", eli ollut kärkikastia. Jokaisessa _videopelissä_ on ihmisen mielestä erilaisia glitchejä, mut hei, se on PELI tietyltä palveluntarjoajalta ja pelejä pelataan niissä raameissa, missä esim tässä tapauksessa easports tarjoaa. Niin kauan kun bugi tai glitchi poistetaan, sitä saa käyttää oli se herrasmiessääntöjen "vastaista" tai ei. Se on molemmilla käytettävissä, ja sitä saa, pitää ja tulee käyttää jos haluaa voittaa pelejä. Se on edelleen molempien etu.

Täällä mainittiinkin jo, että säbärannari on helppo puolustaa pois. Agreed. Jos maali tulee omiin, kannattaa aina katsoa peiliin oli se sitten glitchi maali tai mikä lie. Se että olet päästänyt vastustajan maalintekopaikkaan, tai edes paikkaan jossa glitchiä voi käyttää, olet tehnyt radikaalin puolustusvirheen.

Erittäin vahvasti eri mieltä. Kaikkia glitchejä, bugeja, exploitteja yms., ei ikinä tulla korjaamaan eikä näiden hyväksikäyttäjiä missään minun pelaamassani pelissä tai piireissä katsota hyvällä.

Koska ollaan off-topic otetaan vain yksi esimerkki; glitchaat itsesi kartan alle piiloon räiskintäpelissä, turvassa muiden luodeilta ja muut ovat vapaita tappoja sinulle. OK käyttää?
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Koska ollaan off-topic otetaan vain yksi esimerkki; glitchaat itsesi kartan alle piiloon räiskintäpelissä, turvassa muiden luodeilta ja muut ovat vapaita tappoja sinulle. OK käyttää?
Tuo on kieltämättä perseestä, mutta onneksi änärissä pääset glitchaamaan vain jos vastustaja huonolla pelillä sen sinulle suo.

Edit: en puolustele täällä noita säbärannareita siksi että olisi oma lehmä ojassa. En käytä sitä juuri koskaan koska olen huono siinä. Mutta minua ei haittaa jos muut käyttävät.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Radikaalit puolustusvirheet voi työntää peppuun, kun sattui olemaan siinä matsissa tietokonepakit, joita vastsaan tuo on mallia vitun helppo.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Radikaalit puolustusvirheet voi työntää peppuun, kun sattui olemaan siinä matsissa tietokonepakit, joita vastsaan tuo on mallia vitun helppo.

Yleensä nuo bugiranteet tulevat nimenomaan hyökkääjien puolustustontilta, eli ei ole merkitystä onko bottipakit.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Yleensä nuo bugiranteet tulevat nimenomaan hyökkääjien puolustustontilta, eli ei ole merkitystä onko bottipakit.

Kyllä tuo kyseinen jengi teki ainakin suorista hyökkäyksistä maalit...
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Koska ollaan off-topic otetaan vain yksi esimerkki; glitchaat itsesi kartan alle piiloon räiskintäpelissä, turvassa muiden luodeilta ja muut ovat vapaita tappoja sinulle. OK käyttää?

Vastaanpa off-topicisti: räiskintäpelissä toki päivänselvän bugin hyväksikäyttöä - ko. räiskintäpeliä ei varmaan ole lähtökohtaisesti suunniteltu siten, että kartan alle pääsisi piiloon ja sieltä käsin räimimään. Sen sijaan lätkäpelissä kentältä pelaajalla laukominen maalia kohti...kyllä, jääkiekkopeliin olennaisesti kuuluvaa toimintaa. Sotkit siis lahjakkaasti kebabit ja banaanit, onnittelut siitä.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vastaanpa off-topicisti: räiskintäpelissä toki päivänselvän bugin hyväksikäyttöä - ko. räiskintäpeliä ei varmaan ole lähtökohtaisesti suunniteltu siten, että kartan alle pääsisi piiloon ja sieltä käsin räimimään. Sen sijaan lätkäpelissä kentältä pelaajalla laukominen maalia kohti...kyllä, jääkiekkopeliin olennaisesti kuuluvaa toimintaa. Sotkit siis lahjakkaasti kebabit ja banaanit, onnittelut siitä.

Jätin ilmeisesti epäselväksi kohdan mihin varsinaisesti vastasin, vaikka yritinkin räiskintäpelin käytöllä esimerkkinä sanoa että en puhu NHL12:sta vaan glitchaamisesta yleensä.

Lainataanpa vielä kohta mihin oli tarkoitus vastata:

... Olen itse pelannut eräässä toisessa joukkuenettipelissä "vuoren korkeimmalla huipulla", eli ollut kärkikastia. Jokaisessa _videopelissä_ on ihmisen mielestä erilaisia glitchejä, mut hei, se on PELI tietyltä palveluntarjoajalta ja pelejä pelataan niissä raameissa, missä esim tässä tapauksessa easports tarjoaa. Niin kauan kun bugi tai glitchi poistetaan, sitä saa käyttää oli se herrasmiessääntöjen "vastaista" tai ei. Se on molemmilla käytettävissä, ja sitä saa, pitää ja tulee käyttää jos haluaa voittaa pelejä. Se on edelleen molempien etu.

Näissä "raameissa", kebabeissa tai banaaneissa, ei ole väliä miten peli on suunniteltu vaan vain sillä mitä pelissä voi tehdä. Kantaa otin Ridiculouksen asenteeseen että kaikki on sallittua niin kauan kuin se on mahdollista.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Näkikö kukaan äskeistä canal+ tekemää top-3 maalit listausta? Selkeitä bugi-maaleja! Eka Nedved ranteella etuyläkulmaan ruotsipelissä, toinen Radulov suoraansyötöstä maalinedessä, ja kolmas Immonen suoraansyötöstä etuyläkulmaan venäjäpelissä! Listalle!!!
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Näkikö kukaan äskeistä canal+ tekemää top-3 maalit listausta? Selkeitä bugi-maaleja!

Täysin samaa mieltä. Haluisin myös lisätä listalle joidenkin joukkueiden viljelemän omasta päästä maalille heiton. Tämä bugimaali tuntuu toimivan Vesa Toskalaa vastaan.
 

Eskelarit

Jäsen
Disney on Ice. Joukkueen peli perustui pitkälti rannaamiseen ja kassaria päin hyppimiseen, terveiset käyttäjälle Zjuxicu erityisesti, ansiokasta hyppimistä!

edit. mikäli joku omistaa tunnukset ja tulee kommentoimaan, niin myönnetään samalla, että tuli kerrankin itsekin hypättyä kassaria päin ja ammuttua rannetta suutuspäissä. Ah, iso kivi pois sydämeltä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös