EASHL- musta lista

  • 19 036
  • 84

Fiiu

Jäsen
Mutta entä jos suoraan eteenpäin napauttamalla ranteet uppoavat? Onko sekin taas väärin? Eli siis jos ei veivata tattia yhtään. Tällaisia olen monen monta kertaa nähnyt.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Mutta entä jos suoraan eteenpäin napauttamalla ranteet uppoavat? Onko sekin taas väärin? Eli siis jos ei veivata tattia yhtään. Tällaisia olen monen monta kertaa nähnyt.
Jos teet sillä maalin ja voitat oikean kohderyhmän vastustajan niin ehdottomasti on! Kaikista varmin tapa on hävitä kaikki pelit, niin et pahoita kenenkään mieltä.

Ja lisätään nyt vielä, että tuossa jatkoajan divarissa kukaan ei ole pelityylistäni valittanut, joten aikaisemmin tyylikkäästi ilmaistu "Se glitchkoira älähtää, johon kalikka kalahtaa." ei taida tässä tilanteessa päteä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Bugimaalikeskustelu on lähtenyt jo aivan lapasista.
Kiertorannareita en viljele, mutta en niistä myöskään valita. Lähinnä kiroan sitä etten sitä ehtinyt peittämään.
Pelaan aina pakkina ja lämäri on asetettu sinne 95/99 asteikolle. B-pisteen kaarelta tulee paljon laitettua sinne etuyläkulmaan ellen onnistu lataamaan LT:n sentteriä selkään.
Samalla tavalla kuvittelisin että hyökkääjät ovat huoranneet omat rannarinsa kategoriaan 95/99. Joten on mielestäni melko luonnollista että nämä jannut hakevat rannareilla ratkaisuja.

NHL 12 aikaan ei vitutusta ole tullut esiin niin paljoa kuin edellisessä painoksessa. Silloin vituttivat nämä omassa päässä aikaa kuluttavat ja aina rystyllä läpijoihin ryntäävät ruotsalaiset. Molemmat ovat oleellisesti mielestäni vähentyneet joten oikeaan suuntaan on EA mennyt. Vaikka puolustamisesta on tehty pirun vaikeata.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Bugimaalikeskustelu on lähtenyt jo aivan lapasista.
Kiertorannareita en viljele, mutta en niistä myöskään valita. Lähinnä kiroan sitä etten sitä ehtinyt peittämään.
Samaa mieltä. Laukaus kuin laukaus, niin se pitää pystyä peittämään tai pelaamaan muutoin pois. Kyllä se on puolustuksen vika jos vastustaja pääsee laukomaan, aina pitää varautua siihen että veto voi mennä maaliin. Ja tuo kiertorannari vie niin paljon aikaa että se on melko helppo pelata pois. Jos vastustaja pääsee niitä jatkuvasti viljelemää, puolustuksessa on jotain pahasti vialla.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
No tässä vaiheessa bugiranne alkaa vituttamaan kun johdetaan 10min ennen pelin loppua 3-0. sitten CkY:n bugiranne Gretzky iskee 3 maalia aina samalla liikkeellä 3-3:n. vielä lopuks joku botti rankasee rannarilla viivasta voittomaalin niin hohhoijaa.

Eli pelaajan nimimerkkiä en siis tiedä mutta pelaajan nimi on W. Gretzky. Joukkue Cky. hohhoijaa että alkaa vituttamaan tämä peli.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Ymmärtäisin tämän bugimaalikitinän, jos kyseessä olisi oikea bugimaali, eli esim. omasta kenttäpäädystä tai keskialueelta tietyllä tavalla laukomalla jokainen veto menisi maaliin. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, että porukka itkee siitä, että on päästänyt tyypin vetämään b-pisteiden kohdalta ranteella. Peiliinkatsomisen paikka olisi monella.

Kertokaa nyt vastaisen varalle vielä tosiaan, että miten niitä maaleja saa tehdä, kun rannelaukaus, one-timerit ja reboundit on kielletty?
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Bugimaalikeskustelu on lähtenyt jo aivan lapasista.
Nimenomaan. Ei tässä itekkään tiedä että millasia maaleja saa tehä, kun jokaisen maalin jälkeen alkaa tulla kitinää postilaatikkoon. 2 vs 1 tilanteessakaan ei saa syöttää takakulmalle, koska se on bugimaali. Onetimeria ei saa käyttää, se on bugimaali, yms yms. Pitää varmaa rueta tästä lähtien vetämään rannareita (Huom! vain tattia ylöspäin napauttamalla) suoraan maalivahdin syliin, jos vaikka ei tulisi narinaa vastapuolelta.

Onhan tuo ärsyttävää jos joku koko pelin ajan vetää pelkkää säbärannetta, mutta se on todella helppo puolustaa pois, ihan oikeasti. Jos se nyt kerran pari sattuu menemään sisään, niin ei mun maailma siihen kaadu. Tää on kuitenkin vaan peli, hei.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Onhan toi ihan törkeen huvittavaa, että ditrim ja kumppanit pelaa jotain videopeliä niin tosissaan, että jos joku tekee yhdessä pelissä kaksi (!!!!) ditrimin mielestä glitch-maalia, niin siitä pitää päästä avautumaan internetin keskustelupalstalle. Voi herranjumala.

Kuka käskee pelaamaan sitä peliä jos ottaa niin koville? Menkää pihalle pelaamaan tossupalloa kavereiden kanssa, niin ei kukaan tee glitch-maaleja. Eikun voi olla, että tekeekin, jos pääsee laukomaan parin metrin päästä veskaa...

Itse pelaan onlinessa vain 1vs1 versus pelejä ja harvemmin saan valituksia siitä, että teen glitch-maaleja. Aina silloin tällöin joku neropatti päättää kuitenkin lähettää pelin jälkeen viestiä, että pahuksen glitch-maali-homo. Ihan kuin kahdella nollaa vastaan tilanteessa ei hyökkääjä saisi syöttää toiselle hyökkääjälle?

... videopelaajanörtit...
 

ditrim

Jäsen
Itse pelaan onlinessa vain 1vs1 versus pelejä ja harvemmin saan valituksia siitä, että teen glitch-maaleja. Aina silloin tällöin joku neropatti päättää kuitenkin lähettää pelin jälkeen viestiä, että pahuksen glitch-maali-homo. Ihan kuin kahdella nollaa vastaan tilanteessa ei hyökkääjä saisi syöttää toiselle hyökkääjälle?

Ketä kiinnostaa VS-pelit EASHL-ketjussa? Säbäranteet EASHL:ssä on ihan eri asia kuin jossain versuspeleissä. Turha tulla avautumaan jos on vielä täysin väärässä ketjussa.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Ketä kiinnostaa VS-pelit EASHL-ketjussa? Säbäranteet EASHL:ssä on ihan eri asia kuin jossain versuspeleissä. Turha tulla avautumaan jos on vielä täysin väärässä ketjussa.
On totta, että viestissäni viimeinen kappale ei liittynyt tähän ketjuun mitenkään. Pahoittelen siitä. Ensimmäiset kaksi kappaletta kuitenkin liittyivät.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ketä kiinnostaa VS-pelit EASHL-ketjussa? Säbäranteet EASHL:ssä on ihan eri asia kuin jossain versuspeleissä. Turha tulla avautumaan jos on vielä täysin väärässä ketjussa.

Mitä eroa niissä sitten oikeastaan on?
 

ditrim

Jäsen
Mitä eroa niissä sitten oikeastaan on?

VS-pelissä normi pelaaja laukoo 80-90 arvoisella ranteella 80-90 arvoiselle maalivahdille. EASHL-pelissä 99:n ranteen arvoilla ammutaan bottimaalivahtia päin, jonka torjunta-arvot ovat 65.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
VS-pelissä normi pelaaja laukoo 80-90 arvoisella ranteella 80-90 arvoiselle maalivahdille. EASHL-pelissä 99:n ranteen arvoilla ammutaan bottimaalivahtia päin, jonka torjunta-arvot ovat 65.

No eikös noissa EASHL-peleissä ole ihmismaalivahdit?
 

ditrim

Jäsen
No eikös noissa EASHL-peleissä ole ihmismaalivahdit?

Kovin harvinaista se on. Ihmiselle säbäranne ei mene eikä säbärannemiehet välttämättä edes lähde pelaamaan jos vastustajalla on ihmismaalivahti.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Luulin jo, että olen lähes kaiken mahdollisen ja mahdottoman itkemisen nähnyt kunnes huomaan lukevani tätä ketjua, siis ei jumalauta...:D
08:sta asti näitä uusia änäreitä pelannut ja itse en ainakaan kovin tietoisesti tee mitään ns, "bugimaaleja", mutta totta helvetissä, jos esimerkiksi pääsen 2vs.1 hyökkäykseen niin todennäköisesti syötän kaverille one timerin enkä näe siinä mitään väärää. Itse käsitän sanan bugimaali, esimerkiksi:"vedä rystyllä oman maalin takaa kohti vastustajan vaihtoaitiota niin kiekko kimpoaakin maaliin aina." Kuten joku jo totesikin niin jos on tarpeeksi hyvä pelaaja/pelaajat niin kaikki maalit pystyy puolustamaan pois. Yksi hyvä keino puolustaa, kun pelaa kavereiden kanssa niin ryhmittyy kolmella miehellä oman maalin eteen, niin ei todennäköisesti mene yksikään veto sisään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma jengi ei lähde hakemaan näitä "bugiranteita", mutta jos vastustaja hakee sitä pelkästään ottelussa ja tekee sillä pari maalia, niin silloin otetaan samat aseet käyttöön mitä vastustaja. Kovaa itkuparkua sieltä aina postilaatikkoon tulee.

Yhdessä pelissä vastustajalla oli kaksi sellaista mahdollisimman pientä ja nopeaa pelaajaa luultavasti ranteet tappiin viriteltynä ja aina viivan yli tullessa lähtivät hakemaan rannetta etukulmaan. Tulin sieltä sitten puskista aina ja kolasin yli tai tökin mailalla kiekon pois. Tästäkin tuli itkua.

Yleensähän kaikki maalit omassa päässä on bugimaaleja tai "EA:n päättämiä"
ja kaikki maalit hyökkäyspäässä on komeita taidonnäytteitä. Niin se vain menee. Katsojasta kiinni.

Omasta kokemuksesta olen huomannut jenkkien ja kanukkien viljelevän aika paljon näitä ranteita. Ruotsalaiset myös, jos ottelu on tiukka. Suomalaiset eivät ehkä niinkään.

Enemmänkin ottaa päähän pelin "luuppaajat" eli ne jengit jotka osaavat laittaa pelin jumiin ja jää ottelumerkinnät saamatta. NHL11:sta niitä löytyi. Eräs suomalainen jengi oli ottamassa huolella turpaan meiltä kolmessa eri pelissä ja onnistuivat jumittamaan koko pelin pari minuuttia ennen loppua.

Kärppien paita ja nimi oli joku "Powzernts" tms. Kuulemma samaa hommaa yrittävät tässäkin änärissä.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
08:sta asti näitä uusia änäreitä pelannut ja itse en ainakaan kovin tietoisesti tee mitään ns, "bugimaaleja", mutta totta helvetissä, jos esimerkiksi pääsen 2vs.1 hyökkäykseen niin todennäköisesti syötän kaverille one timerin enkä näe siinä mitään väärää.

Ei kai tuollaista voikaan millään muotoa kutsua bugimaaliksi, kun oikeassakin elämässä nuo tuppaavat menemään sisään murhaavalla prosentilla. Sen sijaan ainakin parissa edellisessä osassa nähty siniviivan tuntumasta heitetty rystysäbäranne ei ihan välttämättä täytä oikeassa elämässä onnistumisen kriteereitä.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Mielestäni se, että joku veto menee tässä pelissä paremmin maalin kuin oikeassa elämässä, ei tarkoita sitä, että sitä ei saisi tehdä. Eihän tämän pelin taidoilla ole muutenkaan mitään tekemistä oikeiden jääkiekkotaitojen kanssa.

Itse ainakin pelaan sillä taktiikalla millä tässä pelissä pärjää parhaiten, enkä sillä, millä oikeassa jääkiekossa pärjäisi. EA:n tehtävä on tehdä pelistä realistinen, ei pelaajien.

Jos vastustaja valittaa bugimaaleista, se on sen merkki, ettei osaa pelata niitä pois. Siihen kannattaa silloin iskeä jatkossakin.
 

ditrim

Jäsen
Jos vastustaja valittaa bugimaaleista, se on sen merkki, ettei osaa pelata niitä pois. Siihen kannattaa silloin iskeä jatkossakin.

Ihan niin kuin joku pystyisi pelaamaan pois säbäranteet :D Tai jossain versus-peleissä tuo vielä onnistuu muttei todellakaan 3 ihmishyökkääjällä EASHL:ssä.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Itseänikin vitutti, kun EASHL- teamini otti koko seurahistorian isoimman tappion viime viikolla (10-0) ja joku Jagr teki kahdeksan maalia ja kaikki sillä saatanan samalla tavalla, eli kiertoranteella... Arvot kun tapissa on ja tuon tekee, niin jos ei peittämään ehdi niin aina häkissä ja sen peittäminen on miltein mahdotonta... Joten ei tuota maalia paljoa bugimmaksi maali mielestäni mene. Muutkin joukkueen jäsenet sitä yrittivät, mutta ilmeisesti heillä ei veto tapissa ollut, sillä vedot oli epätarkkoja..

gamertagia tai joukkueen nimeä en valitettavasti muista...

Seuraavaan NHL:ään toiveena täältäkin tuon kierto/säbä/bugiranteen poisto koko pelistä.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itseänikin vitutti, kun EASHL- teamini otti koko seurahistorian isoimman tappion viime viikolla (10-0) ja joku Jagr teki kahdeksan maalia ja kaikki sillä saatanan samalla tavalla, eli kiertoranteella... Arvot kun tapissa on ja tuon tekee, niin jos ei peittämään ehdi niin aina häkissä ja sen peittäminen on miltein mahdotonta... Joten ei tuota maalia paljoa bugimmaksi maali mielestäni mene. Muutkin joukkueen jäsenet sitä yrittivät, mutta ilmeisesti heillä ei veto tapissa ollut, sillä vedot oli epätarkkoja..

gamertagia tai joukkueen nimeä en valitettavasti muista...

Seuraavaan NHL:ään toiveena täältäkin tuon kierto/säbä/bugiranteen poisto koko pelistä.

Joo tää oli hieno matsi :D, oli kunnia olla todistamassa tällästä paskaa. Samaa toivon myös että tollanen "säbä" kikka otetaan pois.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Ihan niin kuin joku pystyisi pelaamaan pois säbäranteet :D Tai jossain versus-peleissä tuo vielä onnistuu muttei todellakaan 3 ihmishyökkääjällä EASHL:ssä.

Kun puolustaa viisikkona hyvin niin tuohon säbäranteeseen ei edes tarjoudu mahdollisuutta. Itse pelaan sentterinä ja kyllä minä ainakin pystyn vetoja ottamaan pois myös puolustuspäässä.

EDIT: Ainakaan en ole vielä sellaista joukkuetta kohdannut minkä vetoja ei pysty pelaamaan pois ilman ihmispakkeja.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Arvot kun tapissa on ja tuon tekee, niin jos ei peittämään ehdi niin aina häkissä ja sen peittäminen on miltein mahdotonta... Joten ei tuota maalia paljoa bugimmaksi maali mielestäni mene.

Seuraavaan NHL:ään toiveena täältäkin tuon kierto/säbä/bugiranteen poisto koko pelistä.

Mitäs, jos opettelisitte ämmät - ditrim mukaan lukien - vain pelaamaan ja ottamaan ne vedot kiltisti pois? Bugiranne on edellisiä kirjoittajia mukaellenkin jokin todella omituinen omalta siniseltä rystyltä suuppaistu veto, joka menee poikkeuksetta sisään, jolle ei yksinkertaisesti voi mitään. Jos kaverit pääsevät rässimään tavalla tai toisella pisteiden välistä, niin kaipa siitä maali kuuluukin tulla. Tämä ketju on täynnä pelkkää naurettavaa itkua siitä, miten se ja tämä tapa tehdä maaleja on "bugi" vaikka vika on täydellisesti ohjaimen ja telkkarin välissä siellä toisessa päässä. Ei jeesus mitä urpoja, oikeasti.

Vielä vähemmän yllättäen suurin porumaakari tässä ketjussa noin viestimääräisesti on ketjun aloittaja itse, joten...noh, antaa olla. (Ei, en ole ollut osallisena näiden nimenomaisten jampuusien videokiekkopeleissä, mutta joku roti.)
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tämä ketju on täynnä pelkkää naurettavaa itkua siitä, miten se ja tämä tapa tehdä maaleja on "bugi" vaikka vika on täydellisesti ohjaimen ja telkkarin välissä siellä toisessa päässä.
Saatana. Onko se ton pleikkarin vika?

Sellanen jännä homma noissa "bugimaaleissa" on, että kun sellainen minua vastaan tehdään, niin tiedän tasan tarkkaan missä kohden minä tai pakkikaverini on tehnyt virheen, jonka johdosta vastustaja on päässyt vapaasti rannaamaan. Joskus harvoin vika voi olla myös sentterin, mutta useinmiten sen voi aika huoletta laittaa pakkien kontolle. Ihan vinkkinä voin kertoa sellasen, että kun L2 pohjassa menee seisomaan laukaisulinjalle ja oikea-aikaisesti tökkää liian lähelle puskevaa rannailijaa, on kikan onnistumisprosentti melkoisen matala.

Jos seuraava argumentti on se, ettei kentällä ole ole pakkeja, niin mun mielestä ansaitseekin ottaa turpaan ruotsalaisilta. Olen tinkezionen kanssa tasan samaa mieltä siitä, että tollanen nillittäminen on aika naurettavaa.

Lainauksen boldasin itse.
 

ditrim

Jäsen
Vielä vähemmän yllättäen suurin porumaakari tässä ketjussa noin viestimääräisesti on ketjun aloittaja itse, joten...noh, antaa olla. (Ei, en ole ollut osallisena näiden nimenomaisten jampuusien videokiekkopeleissä, mutta joku roti.)

Viestisi perusteella et osaa mitään muuta kuin säbäranteen. Ei ihme ettei miestä Jatkoajan liigoissa näykään. Nooh, nauti siitä mitä osaat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös